Lindungi Mata Si Kecil Anda Dengan Cermin Mata Alpha Blue 420 Dari Eye Pro Vision


Cermin mata kanak-kanak, ada banyak pilihan dan cantik betul di shoplot Eye Pro Vision shoplot G111 Sg Wang Plaza, Kuala Lumpur. Hampir sebulan lebih juju work from home, selama itulah aku menemani anak di rumah dan menyusun atur jadual kelas online serta kelas off line nya melalui tab. 
Nak dekat hampir sebulan itulah aku perasan setiap kali kelas online bermula, Abg Qi kena mengadap tab lebih dari 4 jam sehari.
Yang merisaukan aku adalah matanya. Umurnya baru nak menjangkau 9 tahun. Dia bukanlah pemakai spek sebenarnya. Alhamdulilah setakat hari ini mata dia normal. 

Pertama kali tergerak hati nak buat checkup keupayaan matanya, so far bagus. Cuma ada sedikit silau di sebelah mata kanannya. Suka main game kat tab malam-malam ni penyebabnya selain kelas online di siang hari. 
Cuma aku risau masa depan matanya. Yelah zaman kita kecil dahulu, jarang sekali kita nak mengadap tablet, hp, dan game melalui gadget kan. 
Zaman dulu kita banyak tengok tv, itu pun kena marah dengan ibu bapa kalau tonton dekat-dekat, takut apa?
Takut mata rosak, takut rabun... itulah zaman dulu.
Zaman milenia sekarang, mata anak kita dan termasuk mata kita sendiri pun tak terkecuali menanggung risiko akibat mengadap gadget berlebihan sebenarnya tau. 

Dah tahu keadaan mata si anak normal, jadi nak pilih bingkai serta warna yang sesuai dengan keadaan dia sebagai seorang pelajar dan seorang pemain game waktu malam. Lens walaupun tak ada power, dia ada pelindungan Alpha Blue 420. Kesan jangka panjang dan jangka pendek mata si anak jika tiada perlindungan awal:

Penglihatan kaburMata keringPeningkatan Myopia (rabun jauh)Meningkatkan risiko cahaya biru dari skrin paparan gadjetImbas kembali entry terdahulu juju jejak ke kedai ini beberapa kali, klik link biru:
1.  Rakan-rakan sepejabat - SINI
2.  Suami & Isteri - SINI

Encik William, setiap kali datang kedai dia, layanan macam king & queen. Kami dah jadi regular customer dia setiap tahun. Superb lah!
Kelebihan perlindungan Alpha Blue 420 yang perlu kita tahu!



Cermin nipis - spek ringan sungguh tak rasa beban dekat mata. 12 lapisan coating - lebih tahan lasak dan tak mudah calar.Warranty 1 tahun - coating terkopek? Datang terus sini dapat spek mata baru. Kalis air - masa hujan dan cuaca sangat panas akan timbul wap air di cermin kan? Tidak bagi jenis ini. Anti silau - sesuai memandu waktu malam.100% tapis sinar UV - anak-anak yang suka mengadap gadget seperti game dan belajar guna gadget harus digalakkan guna untuk jaga mata. Bagi orang dewasa yang belajar dan bekerja mengadap PC dan hp dalam jangka masa panjang sangat bagus melindungi mata. 
Ini yang sempat juju snap bingkai cermin mata kanak-kanak yang ada di Eye Pro Vision shoplot G111. Warna dan bentuk moden dan stylish betul kan? Ada yang transparent, warna nude, warna gelap sehingga ke cerah. 
Tinggal pilih je mana yang berkenan, harga pun tak mahal mana kalau mata anak-anak kalian jenis normal macam Abg Qi, murah je. Janji ia ada pelindung Alpha Blue 420. 

Size 45, 46, 47, 48, 50 Lentur dan lasakWarna tak luntur100% TR90 materialKhas untuk budak 4 tahun hingga 12 tahunKhas untuk muka kecilKhas untuk semua bentuk muka
Ini pilihan bingkai dan warna Abg Qi pilih hitam dan kelabu. Sesuai nak guna tika waktu kelas online dan main game. 
Jadi cahaya yang tidak elok terhasil dari hp & tab pembelajaran dia tak tembus masuk ke retina mata. Selamat dan mata kanak-kanak lebih relaks dan terjaga.

Siap dah. Dalam masa kurang dari sejam. Ini pandangan dekat.Abg Qi cakap dia pakai selesa bila tengok tab masa sekolah online. Lega hati seorang ibu :)Terima kasih Encik William dan semua staf Eye Pro Vision atas layanan dan penerangan yang detail untuk perlindungan mata si kecil. 
Aku rekemen sangat korang datang sini, boleh order melalui online juga tau. Tak kisah tinggal di negeri mana sekali pun, korang hanya perlu hubungi mereka je. Inilah pelaburan kesihatan mata si anak yang sangat berbaloi-baloi bagi menjamin masa depannya. Mata adalah satu anugerah yang sangat bernilai. Syukur!
Tempat: 
Eye Pro VisionG111, Sungei Wang Plaza, Jalan Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur.
Kedai dibuka setiap Isnin-Ahad (termasuk cuti umum)  
11.00 pagi – 6.00 petang (waktu PKP)
Maklumat lanjut: Encik William 016-3771304FB: Eye Pro VisionIG: eyeprovision_g111

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.juliajohari.com/2021/03/lindungi-mata-si-kecil-anda-dengan.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+WithJulia+%28With+Julia...%29

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Cara Selamatkan Mata Dari Sinar Gajet Guna Cermin Alpha Blue 420

Cara Selamatkan Mata Dari Sinar Gajet Guna Cermin Alpha Blue 420

papar berkaitan - pada 5/3/2021 - jumlah : 296 hits
Ramai orang tak sedar yang terdedah dengan gajet terlalau kerap atau lama akan memberikan kesan fokus pada mata dan penglihatan anak Jadi mak ayah digalakkan berusaha untuk bantu menjaga mata anak anak Mata mereka masih muda jadi kena jaga ...
10 Perniagaan Yang Mempunyai Pasaran Besar Dengan Modal Kecil

10 Perniagaan Yang Mempunyai Pasaran Besar Dengan Modal Kecil

papar berkaitan - pada 22/2/2021 - jumlah : 231 hits
10 Perniagaan Yang Mempunyai Pasaran Besar Dan Memerlukan Modal Kecil Berniaga ataupun membuat perkhidmatan adalah aktiviti ekonomi yang dijalankan meliputi pelbagai bidang yang mana ianya dibuat secara persendirian ataupun berkumpulan Duni...
Contoh Teks Pembawa Acara Ulang Tahun Anak Kecil

Contoh Teks Pembawa Acara Ulang Tahun Anak Kecil

papar berkaitan - pada 22/2/2021 - jumlah : 281 hits
Susunan acara adalah salah satu kunci kelancaran dan kesuksesan pada sebuah acara Entah acara formal ataupun non formal Salah satuya susunan acaranya yaitu ulang tahun anak menjadi pembawa acara atau MC pada ulang tahun anak itu gampang gam...
Android 12 Menyokong Format Imej Avif Berkualiti Tinggi Tetapi Bersaiz Kecil

Android 12 Menyokong Format Imej Avif Berkualiti Tinggi Tetapi Bersaiz Kecil

papar berkaitan - pada 21/2/2021 - jumlah : 252 hits
Android 12 versi pembangun sudah boleh dimuat turun minggu ini bagi sebagai prebiu kepada versi akhir yang akan diberikan pada separuh tahun kedua 2021 Terdapat pelbagai ciri baharu akan diperkenalkan tetapi yang menarik bagi pengguna ialah...
Pn Merudum Umno Kecil Hati Pas Bermasalah Pru 15

Pn Merudum Umno Kecil Hati Pas Bermasalah Pru 15

papar berkaitan - pada 22/2/2021 - jumlah : 250 hits
Pas yang merupakan sebahagian komponen Perikatan Nasional dan telah mengecewakan Umno rakan dalam Muafakat Nasional akan menghadapi masalah besar dalam Pilihan Raya Umum ke 15 Menurut Pengerusi Majlis Pimpinan Negeri KEADILAN Terengganu Aza...
Hiburan Kini Berniaga Kecil Kecilan Fendy Bakry Kini Tidak Mengharapkan Rezeki Daripada Bidang Seni Sahaja

Hiburan Kini Berniaga Kecil Kecilan Fendy Bakry Kini Tidak Mengharapkan Rezeki Daripada Bidang Seni Sahaja

papar berkaitan - pada 19/2/2021 - jumlah : 215 hits
Tidak dinafikan penggiat seni antara mereka yang paling terkesan dengan perlaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan dalam negara ketika ini gara gara penularan COVID 19 Sumber Instagram Fendy Bakry Begitu juga yang dialami pelakon Fendy Bakry ...
5 Amalan Kecil Yang Anda Boleh Mula Sekarang Untuk Buat Perubahan Besar Dalam Hidup

5 Amalan Kecil Yang Anda Boleh Mula Sekarang Untuk Buat Perubahan Besar Dalam Hidup

papar berkaitan - pada 23/2/2021 - jumlah : 275 hits
Secara umum anda boleh pilih dua cara untuk buat perubahan besar dalam hidup Cara Pertama Dengan melakukan satu perkara yang drastik dan dramatik Contohnya seperti sertai program transformasi hidup yang The post appeared first on
Sebar Foto Asusila Anak Kecil Pria Di Tapin Kalsel Ditangkap Polisi

Sebar Foto Asusila Anak Kecil Pria Di Tapin Kalsel Ditangkap Polisi

papar berkaitan - pada 22/2/2021 - jumlah : 186 hits
Polres Tapin Kalimantan Selatan menangkap pelaku penyebar konten asusila di media sosial yang mengunggah gambar anak anak bermuatan tidak sesuai norma kesusilaan
Pkp Semakin Ramai Peniaga Kecil Pinjam Ah Long

Pkp Semakin Ramai Peniaga Kecil Pinjam Ah Long

papar berkaitan - pada 23/2/2021 - jumlah : 297 hits
PKP Semakin ramai peniaga kecil pinjam Ah Long Oleh February 23 2021Tidak dinafikan sejak pandemik Covid 19 melanda negara sejak Mac yang lalu ramai individu yang terkesan Hal ini disebabkan ada syarikat yang terpaksa mengurangkan gaji peke...
Ph Must Safeguard Its Voter Base To Land Second Term For Anwar Says Analyst

Honor Pad 9 Tablet Terbaik Untuk Berhibur Dan Kerja Mula Dijual Seluruh Negara Pada 28 Mac

Tetaplah Beriadah Di Bulan Ramadan

Perumahan Izara Bayu Sutera Kediaman Idaman Tepi Tasik Dengan Ciri Smart Home

Sesi Tukar Duit Raya Di Maybank

Lirik Lagu Raya Mana Nabila Razali

8 Resepi Air Balang Viral Di Bazar Ramadhan

Diet If Yang Berkesan Menurut Pakar



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

15 Easter Garland Designs To String Along The Spring Festivities

Hallway Wall Art Mockup For A Sophisticated Look

Do You Know About Kuda Kepang Dance

Cukai Perkhidmatan 8 Hanya Ke Atas Golongan Berkemampuan

300 Extra Padu Registration Counters Opened