Lindungi Keluarga Dengan Hadiah Paling Istimewa Kini Semuanya Di Hujung Jari


Pernah tak kita fikir kepentingan kad perubatan untuk ahli keluarga? Mungkin di awal perkahwinan kita tak rasa penting tetapi bila dah mempunyai cahaya mata, perkara ini kena ada dalam senarai perbelanjaan keluarga.
Cuma alasan yang biasa kebanyakan orang berikan untuk tidak memiliki kad perubatan adalah kerana kekangan kewangan, mahal dan berasa rugi kerana tidak nampak faedahnya jika tidak membuat tuntutan. Ibarat seperti bayar saja setiap bulan.
Sebenarnya komitmen bayaran ini akan rasa berguna bila sakit atau untuk mendapat rawatan di hospital. Mungkin waktu ini kewangan tidak mencukupi untuk menampung jumlah rawatan yang diperlukan dan masa inilah terasa kepentingan adanya kad perubatan.
Lagipun kos perubatan setiap tahun meningkat sejajar dengan kemajuan teknologi semasa dan caj perkhidmatan bukan lagi percuma pada masa sekarang.

Kini segalanya di hujung jari
Jika anda sedang berkira-kira mencari kad perubatan, AXA eMedic antara yang boleh menepati pilihan anda. Apa yang menarik mengenai kad perubatan AXA eMedic ini ialah boleh di mohon secara dalam talian. Mudah dan hanya dalam 5 minit siap.
Kalau insurans kereta dan pelancongan pun boleh dibeli atas talian, AXA eMedic pun menyediakan perkhidmatan yang sama dan ia merupakan kad perubatan 100% atas talian yang pertama di Malaysia. Anda boleh memilih pelan, menyemak harga dan membuat bayaran hanya dengan beberapa klik!
Bukan itu saja, AXA eMedic adalah pelan yang patut dimiliki bagi anda yang mencari kad perubatan pertama atau perlindungan tambahan di atas pelan yang sedia ada.

AXA eMedic tawar pelan keluarga
Sebagai ibu bapa semestinya anda akan memilih pakej yang lebih jimat dan mempunyai banyak manfaat kan? Kini AXA eMedic turut menawarkan pelan keluarga. Hanya dengan RM150 sebulan untuk empat ahli keluarga ia melindungi keluarga anda dengan liputan tahunan sebanyak RM100,000 setiap orang.
Paling penting sangat cepat dan efektif kerana boleh siap kurang dari 10 minit dan tidak memerlukan pemeriksaan perubatan.
Jika anda membeli insurans bagi satu keluarga dalam satu bil, rebat sebanyak 5% akan diberikan untuk pakej keluarga. Selain itu, 5% lagi rebat akan diberikan sekiranya pembayaran penuh dibuat untuk tempoh setahun.
Kelebihan bagi pemegang insurans AXA eMedic juga anda tidak perlu membuat pembayaran tunai jika dimasukkan ke hospital kerana semuanya akan diuruskan. Sangat-sangat berbaloi!

Hanya bayar RM37 sebulan dah boleh dapat!
Apa yang best dengan AXA eMedic ini adalah harga yang ditawarkan sangat-sangat murah dan mampu milik. Dengan pelan premium serendah RM37 sebulan dah mampu miliki kad perubatan ini dengan had tahunan sehingga RM100,000 seorang. Untung kan! Jadi tak ada masalah untuk membuat simpanan dan berbelanja dengan wang selebihnya.
Lagi satu sebab kenapa anda sebagai ibu bapa kena pilih AXA eMedic ini adalah kerana anak umur seawal 15 hari dah boleh memohon kad perubatan ini sehinggalah orang dewasa umur 49 tahun. Lagi awal anda beli, lagi besar manfaatnya serta pelan ini boleh diperbaharui sehingga umur 80 tahun.
Tak perlu pemeriksaan kesihatan
Bagi yang memohon AXA eMedic, anda tak perlu pun buat pemeriksaan kesihatan. Ini untuk memudahkan pemohon mendapatkan kad tanpa perlu melalui proses yang rumit dan lambat. Hanya beberapa soalan ringkas terus siap.
Kiranya tak rugilah anda memilih AXA eMedic kerana pelbagai manfaat ditawarkan pada harga murah dan mampu melindungi seluruh ahli keluarga. Info lanjut mengenai AXA eMedic klik link ini www.axa.com.my untuk dapatkan keterangan lanjut.
The post Lindungi Keluarga Dengan Hadiah Paling Istimewa. Kini Semuanya Di Hujung Jari! appeared first on Pa&Ma.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.majalahpama.my/lindungi-keluarga-dengan-hadiah-paling-istimewa-kini-semuanya-di-hujung-jari/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Anchor Dairy Kini 133 Tahun Membawakan Pelbagai Hadiah Menarik Untuk Dimenangi

Anchor Dairy Kini 133 Tahun Membawakan Pelbagai Hadiah Menarik Untuk Dimenangi

papar berkaitan - pada 28/9/2019 - jumlah : 348 hits
Anchor Dairy Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca yang saya kasihi sekalian Semoga anda semua berada dalam keadaan sihat sejahtera hendaknya Baiklah untuk entri kali ini saya ingin berkongsi dengan anda semua mengenai ul...
Lindungi Keluarga Daripada Jerebu Dengan Kit Perlindungan Jerebu

Lindungi Keluarga Daripada Jerebu Dengan Kit Perlindungan Jerebu

papar berkaitan - pada 22/9/2019 - jumlah : 372 hits
Assalammualaikum dan hai Rupanya bersawang sudah blog ini apabila tidak dikemaskini dari Ogos What a hectic month hihi Apa khabar anda semua Saya harap sihatlah hendaknya dalam keadaan cuaca tidak menentu dan berjerebu ini Kami di Sabah dal...
Untungnya Isteri Ebit Lew Dapat Iphone 11 Hadiah Uruskan Keluarga Anak Anak Dengan Baik

Untungnya Isteri Ebit Lew Dapat Iphone 11 Hadiah Uruskan Keluarga Anak Anak Dengan Baik

papar berkaitan - pada 3/10/2019 - jumlah : 498 hits
Untungnya badan bila suami begitu memahami dan suka menghargai Kadang isteri tak minta pun diberikan hadiah atau ganjaran yang hebat cukup hanya perhatian dan faham dengan tugas isteri yang tak pernah habis di rumah Kalau yang bekerja lagil...
Firma Berkait Syed Mokhtar Kini Pemilik Permit Akhbar Utusan

Firma Berkait Syed Mokhtar Kini Pemilik Permit Akhbar Utusan

papar berkaitan - pada 9/10/2019 - jumlah : 419 hits
MALAYSIAKINI Sebuah firma berkait Syed Mokhtar Al Bukhary akan menjadi pemilik majoriti syarikat yang memegang permit percetakan Kosmo dan Utusan Malaysia Dalam satu kenyataan semalam Utusan Melayu Bhd berkata ia akan melupuskan 70 peratus ...
Memalukan Kini Pintu Masuk Negara Klia Bocor Pula

Memalukan Kini Pintu Masuk Negara Klia Bocor Pula

papar berkaitan - pada 9/10/2019 - jumlah : 222 hits
Nampaknya kegagalan rangkaian di KLIA pada Ogos lalu belum cukup memalukan negara lagi Kali ini paip pula bocor hingga membasahi ruang laluan perniagaan runcit Flying Emporium MEMALUKAN Kegagalan rangkaian di KLIA pada Ogos lalu baru sangat...
Jaga Hubungan Dengan Allah Bekas Pengutip Sampah Yang Kini Jutawan

Jaga Hubungan Dengan Allah Bekas Pengutip Sampah Yang Kini Jutawan

papar berkaitan - pada 9/10/2019 - jumlah : 287 hits
Jadikan kemiskinan sebagai motivasi jadikan kekayaan sebagai inspirasi Apabila memperoleh rezeki kita perlu bersyukur dan berbuat kebajikan dengan hidup berbakti Demikian kata ikon usahawan muda Mohamad Azlan Abdullah Ali 32 yang kini kisah...
Kini Anda Boleh Membayar Tiket Bas Perantara Mrt Menggunakan Imbasan Kod Qr Melalui Myrapidtap

Kini Anda Boleh Membayar Tiket Bas Perantara Mrt Menggunakan Imbasan Kod Qr Melalui Myrapidtap

papar berkaitan - pada 9/10/2019 - jumlah : 281 hits
Prasarana sebelum ini telah sedia hadir dengan sebuah aplikasi khusus yang turut mengintegrasikan dompet digital mereka iaitu MyRapidTap Selepas sekian lama tidak kedengaran mengenainya kini pihak MyRapid berkongsi video memperlihatkan peng...
Stripe Kini Rasmi Di Malaysia Bekerjasama Dengan Paynet Untuk Memperkenalkan Sokongan Fpx

Stripe Kini Rasmi Di Malaysia Bekerjasama Dengan Paynet Untuk Memperkenalkan Sokongan Fpx

papar berkaitan - pada 8/10/2019 - jumlah : 259 hits
Pada awal tahun ini kami ada melaporkan bahawa Stripe perkhidmatan gerbang pembayaran mereka di Malaysia Sewaktu acara pelancaran mereka pengasas bersama Stripe John Collison mengesahkan bahawa Stripe telah mula menjalankan ujian beta tertu...
Kenali Ranitidin Obat Lambung Yang Peredarannya Kini Diawasi Ndma

Kenali Ranitidin Obat Lambung Yang Peredarannya Kini Diawasi Ndma

papar berkaitan - pada 8/10/2019 - jumlah : 100 hits
Badan Pengawas Obat dan Makanan baru saja menarik produk ranitidin yang terkontaminasi N Nitrosodimethylamine Penarikan ini diumumkan pada Sabtu lalu setelah sebelumnya di Amerika Serikat disebut terjadinya pencemaran NDMA pada Ranitidin in...
Lirik Campak Bintang Faizal Tahir M Nasir

Two In Five Malaysians Might Quit If Required To Work More In Office Randstad

Lumira Di Eka Heights Kehidupan Bermakna Yang Dinantikan

Lumira Eka Heights Seremban Perumahan Gaya Hidup Moden

Dap S Dilemma Red Lines And Kuala Kubu Baharu

Plaza Premium Group Expands Flight Club Dining Brand At Kuala Lumpur International Airport Terminal 1

Ustadz Yang Membodoh Bodohi Jemaahnya Kata Frans Donal Di Bali By Dr H

Catat Nekad Berhaji Tanpa Visa Haji Bisa Dideportasi Dari Arab Saudi



10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria


Top Instagram Influencers In Malaysia In 2024

Oh Yeah Banana Leaf Brickfields Outlet Ke3 Wajib Korang Singgah

Cyber Eco Hunt 2023 Aktiviti Tahunan Yang Wajar Diadakan Setiap Tahun Oleh Alam Flora Sdn Bhd

5 Tempat Makan Best Di Baling Wajib Singgah Qtt X Kembarojak Fam Trip

Pengalaman Menaiki Ktm Ets Pertama Kali

Embracing Diversity And Empowerment Guardian Malaysia S Celebration Of International Women S Day