Land Your Dream With Modello My Platform Unik Yang Merealisasikan Impian Seorang Talent




Hai korang, kali ni i nak share sesuatu yang mana ia akan menjadi satu platform bagi kaki socmed yang aktif dalam memviralkan sesuatu yang menarik. Semestinya kalau yang viral haruslah yang best dan berfaedah tau.Tahu tak sekarang semua orang mampu menjadi famous atau semua orang mampu menjadi pusat tarikan bagi agency yang mencari talent yang berbakat. Tapi effort dan initiative haruslah seiringan. Ada kalanya ia merugikan si talent apabila agency yang menyatakan khidmat mereka mampu menjadikan mereka seorang yang terkenal dan akhirnya menjadi seorang yang berpendapatan mewah. hakikatnya semua adalah tipu semata. Ada yang sanggup membayar agency berkenaan sehingga ratusan ringgit demi mengharapkan profile mereka terpilih untuk ditawarkan jobs. Hakikatnya non hado. Belum lagi yang tertipu, duit dah bayar tapi applicants sampai setahun takda offer job. Paling teruk company pun tutup teruih. Jahatnya sekarang.
hah tapi bukan itu yang i nak leterkan sebenarnya. Selama pengalaman i dalam industri content creator ni atau senang cakap lah pengalaman bekerja dengan salah satu syarikat agensi dibawah Kementerian Kewangan. Kalau yang mana kawan kenalan i dulu tahu yang i penah bekerja dengan agensi yang kendalikan grant untuk startup business yang ada base technology. makna kata yang mana sahaja idea yang dahulunya kaedah yang dikendalikan adalah secara manual atau traditional tapi kini ia bertukar kepada sesuatu yang berteknologi dan mudah pada end user. canggih tak bunyinyanya. Tapi inilah yang dipanggil uniqueness yang ada pada https://www.modello.my/ .
Hah! inilah yang i nak shared pada korang, mesti semua KOLs, Bloggers, Influencer atau lebih mudah dikenali lagi talents macam model mesti suka platform yang i bakal kongsikan ni.
Penah dengar https://www.modello.my/ ?. tak pernah kan? Tahu tak siapa, apa dan bagaiman https://www.modello.my/ berfungsi dan membawa sesuatu yang berfaedah pada subscribers. Oklah meh i kongsikan sikit tentang https://www.modello.my/ ni.
Sedikit features yang i akan kongsikan bagi korang fahami fungsi dan rupa https://www.modello.my/  ni.

Cari gambar macam simbol ni dalam aplikasi phone korang dan download

Subscribe and register lah untuk ketahui lanjut

Kehkehkeh.. Kepantasan i terhadap apps canggih dan mudah ini, adalah sepantas kilat, siap update gambar profile sesiap

Letak lah gambar Comcard atau sebarang gambar yang merujuk pada diri korang bagi tujuan rujukan pihak client/majikan

Logo https://www.modello.my/ 

Nampak? Payment kencang awak.. untuk cover job yang hanya beberapa jam dan dibayar kalah gaji sehari.. gittew. Cepat lah laju-laju download ya

Ringkasan.
Korang tahu tak akan  kewujudan @ modello.my ?? Ia adalah platform paling hebat yang menyambung freelancer, model dan influencer ("bakat") dengan jenama / syarikat ("majikan") untuk menjadikan kempen dan promosi itu berjaya. Untuk bakat ini, pilihan tugasan adalam mengikut pilihan korang dengan Modello dan majikan, bakat terbaik untuk menyelesaikan kempen korang hanya di Modello. Muat turun aplikasi Modello sama ada dalam IOS dan Android.Dan boleh  mulakan perjalanan korang dan selesaikan misi korang dengan Modello.Oklah macam susah nak faham kan? Macam ni. Modello.my ni macam satu platform yang mana direka khas bagi pengguna media sosial yang aktif dan sememangnya untuk mereka yang mencari peluang pekerjaan didalam bidang media hiburan. Contohnya macam i blogger, yela paid job tu bukan lah often meriah macam orang lain. Yela offer job pun by PR recommeded so memang menanti bulan jatuh ke riba tu adalah sanat mustahil. Berbeza dengan platform https://www.modello.my/ ni. Segalanya ada, dari job cover event sampai lah job jadi ushered, to be frank memang payment letop. Yang bagusnya platform ni adalah, kuasa terletak di tangan subscribers or user. Dimana aplikasi yang sangat mudah, perlu muat turun samada di Android atau IOS dan korang update lah profile korang. Then start lah explore mana-mana job offer dalam tu. jangan risau sebab butiran tentang sesuatu event adalah amat lengkap. dan mereka akanupdate sesiap kreteria bagaimana diperlukan untuk cover sesuatu event. Mudah korang, semudah makan ABC je.
Pendapat Ikhlas.
Sememangnya inilah platform pertama yang i temui dan kenali sangat unik dan yang penting ia adalah percuma bagi sesiapa yang ingin sertai. Hanya perlu download aplikasi ke handphone korang, daftar, update profile detail dan pilih mana-mana job/task yang bersesuaian and its done. Tunggu respond dari client samada korang bakal terpilih untuk cover job tersebut. 
Korang tak perlu keluarkan sebarang SEN untuk subscribe ia adalah genuine dan transparent ya. dari mulanya pendaftaran sehinggalah pemilihan tugasan dan akhirnya pembayaran.
Ape yang bestnya dalam banyak banyak apps yang i penah guna, ini yang best, sebab ia reveal sesiap harga, lokasi, masa tarikh dan detail kejadian. Yang apps lain pun ada, tapi bab payment tula asyik sorok-sorok, baca job caption dah macam best tapi bila tengok payment tak reveal, excitement level terus drop. Risau nak commit kalau kalau payment tak sepadan dengan kudrat.
Lagipun tak payah bayar atau risau job cancel kalau terjadi pihak majikan/client yang akan menanggung segala kerugian. Yela buatnya silap haribulan dah locked date tertiba cancel job tu batal payment dahla takda , keje plak cancel tiba-tiba sakit hati tu wei.
Tapi yang ni memang genuine mengikut laporan AI mereka sehingga kini mereka telah berjaya berkolaborasi bersama Amber Chia Academic. 92 events yang completed. 214 jobs assigned (success) without failure and managed to get 5,480 talents yang berdaftar dan menggunakan platform aplikasi Modello.my ini. So korang takkan baca je. Try lah register dan jommm pakat sama-sama apply job dalam ni.
Fungsi sebagai Majikan dan Talent
Jika korang as Majikan (Employers)
Modello.my menghubungkan korang dengan bakat terbaik untuk melaksanakan tugasan yang ditawarkan! Hanya berkongsi senarai pada Modello, dan calon yang berkelayakan akan dihubungkan dengan korang secara terus dalam masa yang singkat. Korang boleh menyemak semula  profil dan resume mereka, dan pilih yang terbaik  untuk melengkapkan kempen korang.Bagi Talents
Asah dan tunjukkan bakat dan sertai Modello komuniti. Buat profil dan mudah berkongsi kepakaran, pengalaman dan minat, dan mula melayari kerja penyenaraian untuk memohon pekerjaan yang korang minat. Terlalu mudah hinggakan apply kerja pun dengan satu klik. Kalau berjaya clients atau majikan atau brand owner akan hubungi korang untuk jalankan campaign yang ditawarkan. Yang penting payment kencang tau.
Bukan nak kata lah memang i laju-laju download dan laju-laju apply jobs tu. Dapat atau tak belakang citer yang penting cuba dan try very hard approach clients ya. mane tahu bila effort kita tu nampak ketara rezeki haruslah mengekori.

P/s: Korang kalau nak tahu lagi lanjut boleh lah tengok di website Rasmi : https://www.modello.my/ 
Instagram pun ada tau : @modello.my
Facebook pun ada yer : https://www.facebook.com/modelloapp/
Andai katalah ada sebarang masalah atau nak tahu lebih lanjut boleh je hubungi team mereka di 
https://wa.me/+60182992702
Nanti kalau dah berjaya dapat cover job. Share ngn kita tau. tag lah Modello.my sama.Orang kata benda baik wajib DIVIRALKAN gittew.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.comelcomot.com/2019/11/land-your-dream-with-modellomy-platform.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Your Phone Kini Menyokong Ciri Salin Dan Tampal Rentas Platform Ke Windows 10 Pada Samsung Galaxy S20 Dan Galaxy Z Flip

Your Phone Kini Menyokong Ciri Salin Dan Tampal Rentas Platform Ke Windows 10 Pada Samsung Galaxy S20 Dan Galaxy Z Flip

papar berkaitan - pada 19/2/2020 - jumlah : 231 hits
Kerjasama di antara Samsung dan Microsoft membawakan satu lagi fungsi menarik kepada pemilik peranti kedua dua syarikat besar ini Microsoft mengesahkan fungsi salin dan tampal kini boleh dilakukan secara rentas platform di antara telefon pi...
Superdeals It S Time To Grab These Nagano Products To Fulfill Your Dream Body Wish

Superdeals It S Time To Grab These Nagano Products To Fulfill Your Dream Body Wish

papar berkaitan - pada 19/2/2020 - jumlah : 294 hits
Superdeals It s time to grab these Nagano products to fulfill your dream body wish Coupon Code FEB20Shop Now
Stay On Track To Explore Your Style With Vivo Malaysia

Stay On Track To Explore Your Style With Vivo Malaysia

papar berkaitan - pada 6/3/2020 - jumlah : 343 hits
Hi Everyone Along with the launch of the youthful and trendsetting S Series vivo S1 Pro in 2019 vivo Malaysia has collaborated with one of the most favourite local streetwear label TNTCO and the local music record label Ban Huat Sdn Bhd Viv...
Sinopsis Kdrama Itaewon Class Dendam Dan Impian Seorang Bekas Banduan

Sinopsis Kdrama Itaewon Class Dendam Dan Impian Seorang Bekas Banduan

papar berkaitan - pada 22/2/2020 - jumlah : 503 hits
Drama Itaewon ClassDirector Kim Sung YoonWriter Jo Gwang Jin Network JTBCEpisodes 16Release Date January 31 March 21 2020Runtime Friday Saturday 23 00Language KoreanCountry South KoreaStar Park Seo Joon Kim Da Mi Kwon Na Ra Yoo Jae Myung Ah...
Berakhirnya Impian Jadi Pm8 Anwar Perlu Salahkan Diri Sendiri Bukan Umno Bukan Pas

Berakhirnya Impian Jadi Pm8 Anwar Perlu Salahkan Diri Sendiri Bukan Umno Bukan Pas

papar berkaitan - pada 4/3/2020 - jumlah : 245 hits
Kamarul Yusoff Selain daripada DAP yang menjadi punca kepada tindakan mesyuarat khas Majlis Pimpinan Tertinggi BERSATU pada 23 Februari 2020 membuat keputusan untuk membawa BERSATU keluar daripada Pakatan Harapan satu lagi pihak yang menjad...
Negatif Corona Seorang Pasien Rujukan Rsud Depok Akhirnya Dipulangkan

Negatif Corona Seorang Pasien Rujukan Rsud Depok Akhirnya Dipulangkan

papar berkaitan - pada 5/3/2020 - jumlah : 177 hits
Pasien dipulangkan karena dari pemeriksaan awal di RSPI Sulianti Saroso pasien tidak menunjukkan indikasi ke arah infeksi virus Corona Sehingga pasien dipulangkan sore itu juga
Harapan Sudah Berlalu Kini Bina Impian Baharu

Harapan Sudah Berlalu Kini Bina Impian Baharu

papar berkaitan - pada 26/2/2020 - jumlah : 172 hits
PUTRAJAYA adalah matlamat utama PH waktu itu Tanpa peduli apa agenda utama DAP yang tersemat rapi Atas nama PKR mereka bertarung menjatuhkan BN PAS dilihat mengambil langkah ke belakang apabila satu satunya parti besar pembangkang tidak ber...
Gabungan Rakyat Impian Saya Untuk Malaysia

Gabungan Rakyat Impian Saya Untuk Malaysia

papar berkaitan - pada 25/2/2020 - jumlah : 431 hits
JENGKAL MASAKEMELUT yang membedal negara kini masih dalam usaha penyelesaian Para berwajib sedang berusaha keras untuk mengatasi segera kemelut dan masalah yang berlaku kini Apa yang terjadikan kini seperti sejenis virus cukup membahayakan ...
Absolute Power Corrupts Absolutely

Mesyuarat Negara Negara Asean Dalam Bidang Sains Dan Teknologi Kuantum

Potensi Pemulihan Ringgit Terancam Jika Data Pekerjaan As Mengejutkan Negatif

Igp Chief Editor Of English Portal To Be Questioned Over Forest City Casino Claim

10 Toner Untuk Kulit Berminyak 2024

Overcoming Funding Challenges

Dapatkan Porsche Design Honor Magic6 Rsr Di Honor Experience Store Terpilih Pada 5 Mei

Samsung Knox Empowering Consumer Security In The Galaxy A55 5g



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan


Help Shape Ai With Malaysian Values Says Anwar

Friendly Fire Between Umno Youth Head And Bersatu Counterpart Opens A Can Of Worms

Negeri Sembilan Akan Menaikan Gaji Penjawat Awam

Gaji Mei 2024 Tarikh Pembayaran Gaji Penjawat Awam

Bella Astillah Feat Didi Astillah Bermanja Manja Chord

Perjalanan Mendapat Haji Yang Mabrur