Lagi Trend Lagi Beraya Festival Trend Raya 2023 Di Mid Valley Kuala Lumpur


Assalamualaikum dan salam sejahtera

Apa khabar rakan-rakan dan pembaca sekalian? Alhamdulillah, Ramadan di tahun 2023 telah pun tiba. Di samping melaksanakan ibadat berpuasa pastinya ramai yang berkira-kira untuk membeli belah barang keperluan raya lebih awal. Bila semuanya sudah lengkap, barulah boleh menarik nafas lega kan? Baiklah, kali ini aku nak kongsikan satu festival raya terbaru dan trendy iaitu Trend Raya 2023!
Trend Raya 2023 Tampilkan Kelengkapan Raya terkini, Persembahan & Hadiah Menarik — Raya pasti 'Trendy'! 
Lagi Trend Lagi Beraya — Adalah tagline paling tepat untuk festival jualan Trend Raya 2023. 
Melihat kepada situasi negara yang semakin pulih dari pandemik, tentunya selain daripada beraya sakan, Aidilfitri pada tahun ini pastinya mahu diraikan dengan penuh trendy. Dan sudah pasti, untuk tampil bergaya lagi 'trendy' pada hari raya nanti, pembeli perlu mendapatkan barangan kelengkapan di lokasi yang tepat. 
Dengan itu, Trend Raya 2023 anjuran Todak Fusion Sdn. Bhd., yang turut mendapat sokongan sepenuhnya daripada badan kebajikan Afiz Ayub Foundation, Sugar Bomb HQ, Pusat Pungutan Zakat (MAIWP), AEON (M) CO Bhd, Todak Bigo Agency dan Kentang Hijau Production sebagai rakan strategik ingin menjemput seluruh rakyat Malaysia secara amnya ke acara yang bakal dilangsungkan ini. 
Menyifatkan Trend Raya 2023 sebagai sebuah hub membeli-belah, Trend Raya bertujuan menyatukan para peniaga dari pelbagai produk di dalam satu acara yang seakan 'indoor-bazaar' yang berkonsepkan 'trendy'. 

“Trend Raya 2023 merupakan satu acara yang menyediakan pelbagai produk berciri 'trendy' dengan mengumpulkan para peniaga di Malaysia di bawah satu bumbung. Pelbagai jenama terkenal, terbaru dan viral akan turut bersama dalam acara ini. 
“Trend Raya juga menyediakan beberapa acara selingan menarik seperti cabutan bertuah, persembahan artis secara langsung, pemberian hadiah menarik, promosi istimewa dari para peniaga, juga dengan penampilan beberapa ikon selebriti tempatan dan para Influencer yang digemari ramai bagi menarik minat para pengunjung untuk bersama-sama memeriahkan lagi Trend Raya 2023. Selain daripada itu, Trend Raya juga bakal mengadakan kelainan dengan mengadakan sebuah pertandingan E-Sukan sepanjang 3 hari berlangsungnya acara ini,” 
ujar En Mohd Ikmal Fareeq selaku Ketua Pegawai Eksekutif, Todak Fusion Sdn Bhd. 
Trend Raya 2023 akan berlangsung pada 7, 8 dan 9 April bertempat di Mid Valley Exhibition Centre, Kuala Lumpur. Dengan kemasukan secara percuma, bazar ini akan berlangsung selama tiga hari bermula dari jam 10.00 pagi hingga 10.00 malam. 
Selain menjadi hub beli-belah paling trendy raya ini, Trend Raya 2023 juga mempunyai misi dan matlamat yang ingin dicapai melalui beberapa program yang diadakan bagi membantu golongan yang memerlukan. 
PROGRAM USAHASAMA AMAL 
Melalui “Trend Raya 2023 ini juga, sebuah program usahasama amal diadakan dengan kerjasama di antara Todak Fusion Sdn. Bhd. bersama badan kebajikan Afiz Ayub Foundation dalam membantu para peniaga kecil dan sederhana melalui program Infaq Ramadan. Pihak Afiz Ayub Foundation bersetuju menaja separuh dari harga tapak kepada peniaga yang berdaftar di bawah Afiz Ayub Foundation dan sebagai syarat, peniaga yang ditaja haruslah menyalurkan sebahagian hasil jualan mereka kepada golongan yang kurang bernasib baik dan yang memerlukan khususnya kepada golongan asnaf. 
Disamping itu juga, sebuah program amal bersama Yayasan PUTRA juga akan diadakan bersempena Trend Raya 2023 di mana pihak yayasan akan mengadakan Program Infaq Rehal Ramadan disamping pihak Pusat Pungutan Zakat (PPZ) juga akan menyediakan kaunter kutipan zakat Fitrah bagi pengunjung Trend Raya 2023. 
VOUCHER TUNAI AEON (M) CO BERNILAI RM15,000.00
Di samping itu, menurut En Mohd Ikmal Fareeq, 
“Terima kasih juga diucapkan kepada pihak AEON (M) CO kerana sudi bersama sama kami di dalam memeriahkan lagi acara ini. Pengunjung berpeluang menebus Voucher Tunai dengan jumlah ditawarkan bernilai sehingga RM 15,000.00 di booth AEON bagi setiap pembelian RM 100 dan keatas di mana - mana booth jualan di Trend Raya 2023." 
Menariknya, pengunjung yang hadir juga akan dapat merebut peluang memenangi pelbagai hadiah menarik bernilai lebih dari RM 10,000.00 sepanjang acara tersebut berlangsung melalui cabutan bertuah, pelbagai pertandingan dan aktiviti yang disediakan. Selain daripada itu, pihak penganjur juga menyediakan hadiah misteri yang menarik buat 100 pengunjung terawal pada tiga hari acara berlangsung. 

Antara barisan jenama yang akan berada di Trend Raya adalah Wawa Cosmetics, Elrah Exclusive, Bulan Bintang, Simply Siti, Mutyara Beauty, Mell by Melinda Looi, Behati, SugarBomb Worldwide, dan banyak lagi. Selain daripada itu, Trend Raya juga akan membawa barisan artis tanah air bagi memeriahkan lagi acara ini. 
Jadi jangan lepaskan peluang untuk sama-sama memeriahkan Trend Raya 2023 yang bakal berlangsung pada 7, 8 dan 9 April bertempat di Mid Valley Exhibition Centre, Kuala Lumpur. 
Jumpa anda di sana dengan penuh trendy! 

TREND RAYA 2023 
TARIKH: 7, 8 & 9 APRIL 2023 
LOKASI: MID VALLEY EXHIBITION CENTRE (Hall 3) WAKTU: 10 PAGI - 10 MALAM 
KEMASUKAN: PERCUMA 
PENGANJUR: TODAK FUSION SDN BHD dengan sokongan BADAN KEBAJIKAN AFIZ AYUB FOUNDATION, SUGAR BOMB HQ, PUSAT PUNGUTAN ZAKAT (MAIWP), AEON (M) CO BERHAD, TODAK BIGO AGENCY & KENTANG HIJAU PRODUCTION 

Layari:https://instagram.com/mytrendfest  https://www.facebook.com/mytrendfest/ 
Email : [email protected]

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.aerill.com/2023/03/lagi-trend-lagi-beraya-festival-trend.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Trend Raya 2023 Todak Fusion Di Mid Valley Mid Valley Exhibition Centre Kuala Lumpur

Trend Raya 2023 Todak Fusion Di Mid Valley Mid Valley Exhibition Centre Kuala Lumpur

papar berkaitan - pada 28/3/2023 - jumlah : 371 hits
Trend Raya 2023 anjuran Todak Fusion Sdn Bhd Di Mid Valley Mid Valley Exhibition Centre Kuala Lumpur Jom shopping di Trend Raya yang berkonsepkan trendy Antara barisan jenama yang akan berada di Trend Raya adalah Wawa Cosmetics Elrah Exclus...
Buffet Dinner 2023 Cititel Mid Valley Kuala Lumpur

Buffet Dinner 2023 Cititel Mid Valley Kuala Lumpur

papar berkaitan - pada 17/3/2023 - jumlah : 330 hits
Buffet Dinner 2023 Cititel Mid Valley Kuala LumpurBuffet Dinner 2023 Cititel Mid Valley Kuala Lumpur Assalamulaikum Salam Sejahtera guys Bulan Ramadan bakal menjelma tidak lama lagi Pasti ramai yang sedang mencari tempat makan menarik untuk...
Stylofest Mega Raya 2023 Bakal Berlangsung Selama 73 Jam Tanpa Henti Di Pwtc Kuala Lumpur

Stylofest Mega Raya 2023 Bakal Berlangsung Selama 73 Jam Tanpa Henti Di Pwtc Kuala Lumpur

papar berkaitan - pada 22/3/2023 - jumlah : 231 hits
Assalamualaikum dan salam sejahteraTahun 2023 ini pastinya hari raya aidilfitri diraikan dengan meriah oleh rakyat Malaysia Untuk mereka yang berada di Lembah Klang atau kawasan berdekatan ada berita baik untuk anda Kepada anda yang mungkin...
Buffet Ramadan 2023 Iftar Kuliner Nusantara Di Hotel Sunway Putra Kuala Lumpur

Buffet Ramadan 2023 Iftar Kuliner Nusantara Di Hotel Sunway Putra Kuala Lumpur

papar berkaitan - pada 9/3/2023 - jumlah : 337 hits
Assalamualaikum dan salam sejahteraKembali lagi dalam rancangan makan buffet apa hari ni Haha baiklah kali ini aku nak kongsikan sebuah lagi lokasi yang anda boleh datang dan jamah menunya pada bulan Ramadan yang bakal tiba ini Terletak di ...
Buffet Ramadan 2023 Bazaar Citarasa Serantau Di Doubletree By Hilton Kuala Lumpur

Buffet Ramadan 2023 Bazaar Citarasa Serantau Di Doubletree By Hilton Kuala Lumpur

papar berkaitan - pada 23/3/2023 - jumlah : 422 hits
Hi Everyone DoubleTree by Hilton Kuala Lumpur are proudly presents local favorites this Ramadan with an extensive celebratory menu featuring themed buffets at Makan Kitchen and more This buffet dinner is part of the nationwide Citarasa Sera...
Pengalaman Menghadiri Konsert Blackpink World Tour 2023 Kuala Lumpur

Pengalaman Menghadiri Konsert Blackpink World Tour 2023 Kuala Lumpur

papar berkaitan - pada 13/3/2023 - jumlah : 463 hits
Pengalaman Menghadiri Konsert BLACKPINK World Tour 2023 Kuala LumpurPengalaman Menghadiri Konsert BLACKPINK World Tour 2023 Kuala Lumpur Assalamualaikum dan Salam Sejahtera guys BLACKPINK IN YOU AREA BLACKPINK telah kembali ke Malaysia untu...
Buffet Ramadhan 2023 Selera Juadah Kampung Di Parkroyal Collection Kuala Lumpur

Buffet Ramadhan 2023 Selera Juadah Kampung Di Parkroyal Collection Kuala Lumpur

papar berkaitan - pada 11/3/2023 - jumlah : 252 hits
Hi Korang Kepelbagaian hidangan yang ditawarkan di Thyme PARKROYAL COLLECTION Kuala Lumpur cukup mengujakan Apatah lagi juadah kampung yang sentiasa dirindui terutama setiap kali tibanya bulan ramadhan Yup Pada bulan inilah kita merindui za...
20 Senarai Bufet Ramadan Sekitar Kuala Lumpur 2023

20 Senarai Bufet Ramadan Sekitar Kuala Lumpur 2023

papar berkaitan - pada 19/3/2023 - jumlah : 561 hits
Senarai yang terkini dan terbaru pada pakej harga murah buffet ramadhan kl pada harga early bird untuk tempat berbuka puasa di hotel kuala lumpur akan kami kemaskinikan daripada masa ke semasa Atsky Kuala LumpurEarly Bird RM52 Dewasa Kanak ...
Matta Fair 2023 Pertama Kali Di Mitec Kuala Lumpur

Matta Fair 2023 Pertama Kali Di Mitec Kuala Lumpur

papar berkaitan - pada 25/3/2023 - jumlah : 271 hits
Kali ini sesuatu yang baru Untuk informasi semua Matta Fair 2023 Pertama Kali Di MITEC Kuala Lumpur Kalau sebelum ini ia sudah serasi dengan bangunan WTC KL namun untuk Matta Fair pertama tahun 2023 yang berlangsung pada 17 19 Mac ini di an...
Transforming Malaysia S Healthcare Financing System

Twinboss The Story Of Irwann Cheng S Twin Engine Yamaha Rxz

Bulan Malaysia Sihat Sejahtera 2024 Tarikh Senarai Aktiviti

Legoland Nagoya Travel Guide

Happy168 Happy168 Asia 29 2567 Happy168 168 Top 35 By Princess

Hyatt Alila Bangsar Kuala Lumpur Best Hotel Ever

Linkin Park The Emptiness Machine Chord

Autism Walkathon Melaka 2024


echo '';
Hamba Laut Masalah Perhambaan Asia Tenggara Yang Meruncing

Biodata Bella Khan Bella Khann Personaliti TikTok Founder Produk Vigorous Hair Tonic

Bagaimana Perkongsian Ilmiah Media Sosial Buatkan Kita Semakin Kurang Cerdik

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Pinjaman Syurga Slot Akasia TV3

Kini Kembali Ini Butiran Info Gegar Vaganza 2024 Musim 11


Mengapa Hadi Tidak Bekerjasama Dengan Anwar

Lunch Spicy Buttermilk Chicken Rice Di Bite N Sip Alor Setar

Sedapnya Makan Pizza Wagyu By Chef Jofliam

Budoxe The Dark Knight

Kedah Air Melimpah Di Kedah Empat Kampung Dilanda Banjir Kilat

Budak Didakwa Bawa Ipad Pada 1941