Kuala Lumpur Trip December 2018

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Baru-baru ini aku telah ke Kuala Lumpur untuk beberapa hari sahaja. Boleh dikatakan hampir 1 hari setengah aku berada di Kuala Lumpur untuk berjumpa rakan-rakan yang telah lama sebenarnya tidak berjumpa

Salah satu sebabnya adalah kerana seorang kawan aku berasal dari Sabah juga turun ke Kuala Lumpur pada tarikh tersebut, jadi aku juga turut serta untuk berjumpa kerana mungkin lambat lagi untuk berjumpa sekiranya aku tidak turut serta

Jumaat pagi aku bertolak ke Terminal Bersepadu Selatan, kemudian terus ke rumah mak saudara aku di Kajang2. Setelah berehat dan bermalam di rumah mak saudara, keesokkan paginya aku bertolak ke Subang Jaya atau lebih tepat lagi ke Subang Parade Mall untuk berjumpa dengan kakak angkat aku

Di Subang Parade, kami lepak dan makan selama 1 jam setengah di Nando's Kitchen. Alhamdulillah, begitu banyak cerita dikongsikan bersama. Sudah hampir 1 tahun sebenarnya tidak bersua muka dan berkongsi cerita. Alhamdulillah

Kemudian, aku bertolak pula ke KL Sentral untuk berjumpa rakan yang lain pula. Disebabkan KTM Komuter yang terlampau lambat, jadi aku mengambil GrabCar di Subang Jaya dan terus ke KL Sentral. Tambangnya adalah RM22

Kemudian sampai di KL Sentral, bertemu dengan dua wanita cantik ini. Sudah lama juga tidak berjumpa. Seterusnya kami menaiki GrabCar dan terus ke Aswara [Akademi Seni dan Warisan Kebangsaan.] untuk berjumpa kawan lelaki seorang lagi

Kawan lelaki aku ini sebenarnya mempunyai persembahan pada petang tersebut jadi kami berkumpul di Aswara dan menonton persembahan beliau iaitu Bangsawan Badang. Beliau menjadi pengarah muzik bagi persembahan tersebut. Setelah selesai, kami ke Sogo pula dengan menaik GrabCar

Sambil makan dan berborak tentang masa depan dan masa sekarang kami juga bergambar sebagai kenang-kenangan. Ye lah, sebab aku berada jauh diutara, jadi inilah sahaja masa yang ada untuk bergambar

Setelah selesai kami berpisah kerana kawan lelaki aku ini perlu kembali ke Aswara untuk persembahan di sebelah malam. Manakala kawan perempuan berspek mata ini perlu berehat di rumah untuk kerja di sebelah malam. Jadi, tinggal aku dan seorang perempuan itu sahaja

Kami terus ke Nu Sentral untuk berehat dan lepak selama satu jam sebelum masing-masing mengundurkan diri. Aku pula setelah jam 9 malam barulah aku bertolak ke Terminal Bersepadu Selatan untuk pulang ke Kedah. Bas aku adalah pada jam 11 malam. Aku sememangnya suka untuk berada awal dan bersedia di tempat ketibaan bas

.................................................................

Sebenarnya, jauh dilubuk hati aku aku ingin meluangkan masa lebih lama bersama mereka kerana kami sudah lama kenal. Sejak belajar diploma sehinggalah aku selesai ijazah. Banyak lagi perkara yang aku nak lakukan bersama tetapi kekangan masa dan sebagainya menjadi penghalang. In shaa Allah di bulan Februari tahun hadapan aku akan ke Kuala Lumpur lagi.
Sekian

Top 9 Bloggers Di Kuala Lumpur 2018

papar berkaitan - pada 28/12/2018 - jumlah : 353 hits
Top 9 bloggers di Kuala Lumpur 2018 Assalamualaikum Hai Korang Tinggal beberapa hari sahaja lagi tahun 2018 akan melabuhkan tirainya Banyak kisah suka duka semenjak aktif menjadi seorang blogger Tahun yang agak mencabar dan tahun bertuah ju...
31 December 2018

papar berkaitan - pada 31/12/2018 - jumlah : 185 hits
hari terakhir 2018 welcome 2019 sirap with kiub ice limau entry terakhir untuk tahun 2018 semuga tahun depan vitamin m tidak akan menyinggah dan duduk atas batu jemala tuan tanah yang akan buat sangat tidak rajin untuk mengupdate dapo maya ...
Diresmikan Menpar Citilink Kuala Lumpur Banyuwangi Tambah Akses Wisman

papar berkaitan - pada 20/12/2018 - jumlah : 221 hits
Direktur Utama Citilink Indonesia Juliandra Nurtjahjo mengatakan rute Kuala Lumpur Banyuwangi akan memperluas jaringan penerbangan internasional Citilink Serta semakin memantapkan posisi Citilink Indonesia sebagai LCC terkemuka di Asia
Bandara Banyuwangi Resmi Melayani Penerbangan Internasional Ke Kuala Lumpur

papar berkaitan - pada 21/12/2018 - jumlah : 192 hits
Bandara Internasional Banyuwangi akhirnya resmi memiliki rute penerbangan internasional Kepastian didapat setelah maskapai Citilink membuka rute Kuala Lumpur Banyuwangi Inaugural flight rute ini dilakukan 19 Desember 2018
Traditional Christmas Pacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur

papar berkaitan - pada 21/12/2018 - jumlah : 299 hits
Come share the spirit of Christmas by celebrating this yuletide cheer at Pacific Regency Hotel Suites KL Capture the glow and sparkles of Christmas where fabulous festive promotions are rolled out Visit http www sinfully delicious net to co...
Christmas Eve Buffet Dinner Tree Lightning Ceremony Dorsett Kuala Lumpur

papar berkaitan - pada 23/12/2018 - jumlah : 460 hits
Assalamualaikum Hi Semua Christmas Eve Buffet Dinner Tree Lightning Ceremony Dorsett Kuala LumpurSempena perayaan hari natal yang bakal menjelang tiba ini bertemakan Alpine White Christmas di Dorsett Kuala Lumpur masuk masuk sahaja permanda...
Christmas New Year Buffet Spread Berjaya Times Square Hotel Kuala Lumpur

papar berkaitan - pada 22/12/2018 - jumlah : 367 hits
The Christmas spirit is back in town again and celebrate this season with the ever popular festive with your year end festival gatherings at Berjaya Times Square Hotel Kuala Lumpur This year BTHKL Visit http www sinfully delicious net to co...
Berjalan Ke Unikl Kuala Lumpur

papar berkaitan - pada 19/12/2018 - jumlah : 357 hits
12 Feb 2009 08 55 KhamisGambar semasa Master dalam perjalanan pergi kerja ke UniKL Kuala Lumpur Pada masa itu Master menggunakan LRT atau Komuter untuk berulang alik ke UniKL Kuala Lumpur Kalau naik LRT turun di Stesen LRT Dang Wangi tapi n...
Company Trip 2018 Bangkok

papar berkaitan - pada 12/12/2018 - jumlah : 454 hits
Assalamualaikum Macam biasa lah every year company akan buat satu trip belanja STAFF Ye staff only Boleh je bawak ahli keluarga lain tapi kos sendirian berhad kahh Selama ni memang angkut 1 family Kali ni aku pergi berdua je dengan baby Ouh...
5 Sekawan Dipenjara 36 Tahun 12 Sebatan Kerana Bunuh

Kanak Kanak Usia 3 Tahun Sudah Boleh Diajar Berdikari Tahu Urus Diri Sudah Cukup Baik

Ringgit Has Been Unfortunate Unfairly Assessed Vs Us Dollar Bnm

Ringgit Closes Almost Unchanged As Opr Remains At 3

Asal Usul Coca Cola

Lumira Eka Heights Epitome Of Contemporary Living

Spiritual Leader Indians May Vote For Bersatu Candidate Because Of Pas

Staycation Di Flemington Hotel Taiping

Info Dan Sinopsis Filem Shaitaan 2024 Remake Filem Vash Kini Di Netflix

Biodata Emran Rijal Owner Jenama Emri Vision Suami Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra