Kitsui Belloss Fiber Khas Buat Yang Mempunyai Masalah Sembelit Dan Ingin Turun Berat Badan





 
Assalammualaikum readers MellyaCrayola. Seperti yang sedia maklum, Mell telah melahirkan anak yang kedua pada awal September yang lalu. Jadi Mell menghadapi masalah sembelit yang agak teruk. Mujurlah baru-baru ni Mell diperkenalkan dengan produk Kitsui Bellos Fiber oleh seseorang. Kitsui Bellos Fiber ialah minuman campuran botani yang mengandungi nenas, epal, kiwi, markisa, lemon, pir, bayam, timun dan saderi serta diperkaya dengan vitamin & mineral; baik untuk membantu mereka yang mempunyai masalah sembelit dan kembung perut. Kitsui Bellos Fiber juga dikatakan berkesan untuk mereka yang mempunyai masalah najis berdarah, kesukaran serta kesakitan untuk membuang air besar atau masalah membuang air kurang dari tiga kali seminggu. Ianya dipercayai terbukti berkesan seawal 3 hari setelah konsumsi.
Sebelum Mell kongsikan dengan lebih lanjut, Mell ingin ceritakan serba sedikit mengenai Kitsui. Kitsui merupakan brand supplemen untuk kesihatan yang dikenali di Malaysia sejak lebih 20 tahun yang lalu. Brand ini mementingkan kualiti dan standard seperti ISO, HACCP, dan GMP untuk memastikan produk yang dihasilkan memenuhi kualiti dan standard yang ditetapkan. Kitsui juga menggunakan bahan berasaskan tumbuh-tumbuhan yang menjadikannya selamat untuk dimakan dan sesuai untuk mereka yang mempunyai kekangan pemakanan seperti vegetarian.  Produk Kitsui juga dijamin halal dan telah menerima pelbagai anugerah seperti Brand Laureate, Halal Asia Award, Watsons Top Brand, dan Superhealth Brand.



Antara pengiktirafan yang diterima oleh Kitsui.






Dengan gabungan 9 jenis buah-buahan yang diperkaya dengan vitamins serta mineral, Kitsui Bellos Fiber dapat membantu membersihkan toksin yg terkumpul di dalam usus atau DETOX, toksin seperti minyak toksin dari makanan seharian. Antara bahan-bahan penting yang terkandung dalam Kitsui Bellos Fiber ialah ekstrak nenas dan kiwi yang mengeluarkan toksin dalam badan menerusi pencernaan serta baik untuk sistem pencernaan; dan ekstrak lemon yang membantu mengurangi nafsu makan secara berlebihan dan mencegah sembelit.

Antara penyebab masalah sembelit ialah kurangnya makan makanan berkhasiat seperti sayur-sayuran dan buah-buahan, gaya pemakanan yang tidak seimbang serta kesan dari stress atau tekanan harian sama ada dirumah atau di tempat kerja. Ibu-ibu yang baru melahirkan juga mungkin akan menghadapi masalah sembelit ini terutama mereka yang bersalin secara normal.

Mesti ramai yang tertanya-tanya cara pengambilan Kitsui Belloss Fiber ini. Cara pengambilan Kitsui Belloss Fiber ini sangat mudah dan seperti produk kesihatan Kitsui yang lain iaitu dengan mengambil satu sachet (15g) dan campurkan ke dalam 150ml air suam, goncangkan sehingga betul-betul larut sebelum minum serta-merta selepas penyediaan. Jangan lupa untuk pastikan minum air secukupnya untuk kesan yang optimum. Bagi yang menyusu, sedang mengambil ubat tertentu, hamil dan kemungkinan hamil, atau ada alahan dinasihatkan untuk rujuk dengan doktor atau penasihat perubatan sebelum pengambilan ya.

Duta Kitsui, Anna Jobling
Ribuan testimoni yang telah berjaya dikumpul & dipercayai oleh pasaran selama 20 tahun tau. Ni antara testimoni yang Mell kumpulkan menerusi platform Shopee.

Sumber: https://shopee.com.my/kitsui.my.hq

 
Bagaimana dengan testimoni Mell sendiri? Memandangkan Mell konsume waktu Mell masih berpantang dan menyusu, Mell jarak kan pengambilan dan cuma ambil bila perlu sahaja. Ianya sangat membantu Mell dan Mell tidak menghadapi masalah sembelit lagi selepas pengambilan Kitsui Belloss Fiber. Dalam masa yang sama teringin juga untuk mengurangkan berat badan. Mungkin lepas berpantang pun Mell ingin teruskan pengambilan Kitsui Belloss Fiber ni disebabkan oleh keberkesanannya menyelesaikan masalah sembelit yang Mell hadapi.



Oh ya macam mana nak dapatkan produk Kitsui Bellos Fiber ni? Untuk pengetahuan korang, semua produk Kitsui boleh didapati di seluruh farmasi berdekatan anda atau secara online iaitu di website Kitsui, dan platform e-commerce seperti Shopee dan Tiktok. Kitsui Belloss Fiber boleh didapati pada harga cuma RM39.90 sahaja dan setiap kotak mengandungi 15 sachet, 15g setiap satu. Belloss Fiber juga boleh didapati di Watsons dan Guardian tau.

 


Selain Belloss Fiber, Kitsui juga mengeluarkan produk lain seperti Kitsui Collagen White 6000mg + L-Glutamine dan juga Kitsui Meal Replacement Program (KMRP) yang Mell pernah review sebelum ini.
Untuk maklumat lebih lanjut mengenai produk Kitsui, korang boleh layari:


Website: https://kitsui.com.my/

Instagram: https://www.instagram.com/kitsuimalaysia/?hl=en

Facebook: https://www.facebook.com/kitsuimalaysia/

Tiktok: https://www.tiktok.com/@kitsuimalaysia?lang=en

Shopee: https://shopee.com.my/kitsui.my.hq



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://mellyacrayola.blogspot.com/2023/11/kitsui-belloss-fiber-khas-buat-yang.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Kitsui Belloss Fiber Untuk Masalah Sembelit Serta Bantu Lancarkan Pencernaan

Kitsui Belloss Fiber Untuk Masalah Sembelit Serta Bantu Lancarkan Pencernaan

papar berkaitan - pada 8/11/2023 - jumlah : 171 hits
Assalamualaikum Kalau korang kerap alami masalah sembelit Fiza nak pesan satu je jangan ambil mudah Sembelit berlaku bila seseorang itu membuang air besar kurang 3 kali seminggu Faktor yang mempengaruhi masalah sukar membuang air besar nie ...
Siti Bainun Turun Berat Badan

Siti Bainun Turun Berat Badan

papar berkaitan - pada 14/11/2023 - jumlah : 88 hits
Ada yang positifnya masuk penjara KUALA LUMPUR Susuk tubuh pengasas Rumah Bonda Siti Bainun Ahd Razali yang semakin kurus menarik perhatian semua pihak yang hadir di Mahkamah Tinggi di sini pada Selasa Difahamkan berat badan wanita berusia ...
Nasi Lemak Calories Makanan Yang Mengemukkan Berat Badan

Nasi Lemak Calories Makanan Yang Mengemukkan Berat Badan

papar berkaitan - pada 12/11/2023 - jumlah : 128 hits
Nasi Lemak Calories Makanan Yang Mengemukkan Berat Badan Nasi lemak adalah sajian sarapan yang menjadi kegemaran bagi masyarakat Malaysia Sehinggakan ada yang menjadikannya sebagai makanan rutin pada waktu pagi Namun tahukah anda berapakah ...
Certainty Dry Pants Membantu Mereka Yang Mempunyai Masalah Kawalan Pundi Kencing

Certainty Dry Pants Membantu Mereka Yang Mempunyai Masalah Kawalan Pundi Kencing

papar berkaitan - pada 27/10/2023 - jumlah : 135 hits
Hi Korang Bila dah masuk umur umur remaja purba ni masalah terkucil mudah terkencing secara tiba tiba walaupun adakalanya tidak banyak tetapi ianya tetap menjengkelkan dan bagi kak lily mengerikan sungguh la kanInikan plak bagi mereka senan...
Sesuai Untuk Turunkan Berat Badan Ini Kebaikan Kentang Manis Jadi Diet Harian Orang Korea

Sesuai Untuk Turunkan Berat Badan Ini Kebaikan Kentang Manis Jadi Diet Harian Orang Korea

papar berkaitan - pada 3/11/2023 - jumlah : 121 hits
Korang tahu tak makan kentang manis boleh turunkan berat badan ARTIKEL BERKAITAN Kali ini KimchiDaily nak kongsikan khasiat kentang manis yang telah dipratikkan oleh ramai orang Korea untuk diet harian Diet orang Korea Bukan sesuatu yang lu...
Fokus Naikkan Berat Badan Anak Pilih Real Food Lengkap Tiga Sumber Utama Untuk Anak

Fokus Naikkan Berat Badan Anak Pilih Real Food Lengkap Tiga Sumber Utama Untuk Anak

papar berkaitan - pada 10/11/2023 - jumlah : 236 hits
Melihat saiz anak yang terlalu kurus membuatkan kita terus bimbang Adakah anak kita tidak cukup nutrisi setiap hari atau berat badan susah untuk naik Apa sebabnya Menurut perkongsian fokus utama untuk menaikkan berat badan anak adalah denga...
Prabowo Stres Jadi Pengusaha Lebih Berat Daripada Seorang Jenderal

Prabowo Stres Jadi Pengusaha Lebih Berat Daripada Seorang Jenderal

papar berkaitan - pada 8/11/2023 - jumlah : 133 hits
Prabowo Subianto mengaku menjadi seorang pengusaha lebih berat daripada jadi jenderal
Towards More Comprehensive Pension Reform

3 Sebab Kenapa Kashmir Menjadi Pilihan Traveler Malaysia

Polis Jerman Sita Bugatti Rare Dalam Siasatan Berkait 1mdb

Makanan Perlis Paling Popular

Tafsir Mimpi Gajah

Laporan Bank Dunia Mengeluarkan Isyarat Bahaya Terhadap Sistem Pendidikan Malaysia

Should Stakeholders Sue Bloomberg To Prove 2nd Casino Licence Claim For Johor S Forest City Is Sheer Slander

Sungai Muda Sempadan Pulau Pinang Kedah



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Leha Leya Lawa Tonton

Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3


Logo Autentik Untuk Produk Asli Madu

Ucapan Hari Jadi Ucapan Lawak Untuk Kawan Islamik

Hadiah Hari Guru 40 Idea Hadiah Yang Menarik

Gara Gara Al Bani Menuduh Iamam Bukhari Kafir Karena Takwil

Kerajaan Umum Kenaikan Gaji Penjawat Awam Pada 1 Mei 2024

Petua Hilangkan Rekahan Pada Tumit Kaki