Kerajaan Pn Ditubuhkan Utk Kepentingan Diri Bukan Utk Rakyat


*KERAJAAN PN DITUBUHKAN UTK KEPENTINGAN DIRI BUKAN UTK RAKYAT*
Sudah terserlah depan mata bahawa kerajaan Perikatan Nasional pimpinan Muhyiddin Yaasin bukan lah kerajaan utk rakyat. Ia semata-mata utk kepentingan diri serta laba kepada mereka yang terlibat sahaja.
Perlantikan lebih 70 orang Menteri dan Timbalan Menteri dari hanya 114 Ahli2 Parlimen membuktikan ini kerajaan utk membalas jasa sokongan bukan Kabinet utk berkhidmat kepada rakyat.
Jumlah Menteri dan Timbalan jauh lebih ramai dari BackBencher adalah petanda desperado untuk mengekal sokongan. Ia untuk memastikan tidak berlaku paling tadah khasnya sewaktu undi percaya kpd Muhyiddin bulan May nanti.
Adalah fakta yang jelas bahawa Muhyiddin telah berbohong kepada Tuanku kononnya beliau mendapat sokongan semua ahli parlimen sedangkan jelas 6 Ahli Parlimen BERSATU tidak menyokong beliau. Muhyiddin menjadi Perdana Menteri dengan MENIPU. Ini adalah FAKTA.
Kalau kepada Baginda beliau boleh menipu inikan pula kepada rakyat Malaysia.
Ini juga bermaksud Muhyiddin sedar kerajaan beliau adalah kerajaan minoriti tidak cukup sokongan. Maka, terpaksa dia merasuah ahli2 parlimen untuk mendapat sokongan di Dewan Rakyat dengan jawatan-jawatan Kabinet.
Juga tidak dilupakan pengunaan orang orang berpengaruh seperti mantan Mufti Wilayah diperlukan untuk menutup keburukan kerajaan Pintu Belakang yg ditubuhkan oleh Muhyiddin.
Ini tidak termasuk penggunaan sokongan dari parti yang teruk dijangkiti rasuah seperti UMNO dan PAS sebagai penyokong kerajaan mereka.
Perlu juga disebut terdapat ahli2 Parlimen yg belot dan khianat kepada mandat rakyat yang diberikan kepada mereka. Di tambah dgn ketua mereka yang masih terpalit dengan video semburit. 10 orang Ahli-ahli parlimen celaka dan pro semburit telah khianat mandat rakyat.
Pokoknya, semua petanda kerajaan yang tamak haloba dan gila kuasa dan bukannya kerajaan yang mahu berkhidmat untuk rakyat.
WAKTU PENUBUHAN KERAJAAN PINTU BELAKANG JUGA MENAMPAKKAN SIKAP PENTINGKAN DIRI YG EKTREME
Langkah Sheraton serta rampasan kuasa pintu belakang dilakukan waktu wabak Coovid 19 sedang berkembang seluruh dunia serta ekonomi yang semakin perlahan.
Penubuhan kerajaan pintu belakang juga disedari akan menyebabkan pelabur tidak akan masuk melabur ke Malaysia. Namun, tetap dilakukan untuk menjaga kepentingan diri dan kumpulan mereka.
Mereka tidak hiraukan keadaan ekonomi ataupun kesihatan negara. Yang mereka hiraukan hanya mengekalkan kekuasaan mereka semata-mata.
Mereka tidak boleh diharap untuk menjaga kepentingan Malaysia ataupun rakyat Malaysia. Yang mereka kesah adalah kepentingan mereka.
KESIMPULAN: Kerajaan sekarang tiada keperluan untuk menjaga kepentingan dan kebajikan rakyat Malaysia. Ini kerana mereka tidak diundi oleh rakyat Malaysia. Mereka menubuhkan kerajaan melalui pintu belakang dan tidak perlu menjawab kepada rakyat Malaysia.
TULANG BESI
www.malaysiawaves.net tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial dan halaman komen blog ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian blog iniAnd here is the rest of it.

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.malaysiawaves.net/2020/03/kerajaan-pn-ditubuhkan-utk-kepentingan.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+malaysiawaves%2FzpEb+%28Malaysia+Waves%29

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Covld 19 Ini Permintaan Najib Kpd Kerajaan Utk Membela Nasib Rakyat Malaysia

Covld 19 Ini Permintaan Najib Kpd Kerajaan Utk Membela Nasib Rakyat Malaysia

papar berkaitan - pada 18/3/2020 - jumlah : 260 hits
Sejak pertambahan jumlah pesakit COVI1D 19 di negara kita semakin bertambah kini esok Malaysia diarahkan akur dengan perintah berkurung daripada kerajaan sekaligus ada dalam kalangan para pekerja bakal mendapat cuti tanpa gaji Covld 19 Ini ...
Jadi Menteri Kerajaan Menyusahkan Rakyat Jadi Pembangkang Pun Menyusahkan Rakyat

Jadi Menteri Kerajaan Menyusahkan Rakyat Jadi Pembangkang Pun Menyusahkan Rakyat

papar berkaitan - pada 24/3/2020 - jumlah : 153 hits
Semasa dia menjadi Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Malaysia Saifuddin tak boleh sekat elemen elemen kegiatan kartel yang menyebabkan harga telur meningkat secara konsisten pada setiap minggu Harga telur dulu sekitar RM8 boleh...
Pengumuman Kerajaan Legakan Rakyat Kamaruzaman

Pengumuman Kerajaan Legakan Rakyat Kamaruzaman

papar berkaitan - pada 24/3/2020 - jumlah : 141 hits
KUALA LUMPUR PAS menyambut baik Pakej Rangsangan Ekonomi Dan Bantuan Rakyat yang telah diumumkan oleh Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Mohd Yassin semalam Langkah ini amat bertepatan ketika sebahagian rakyat yang terbelenggu dengan perbela...
Kerajaan Suruh Rakyat Guna Wang Simpanan Sendiri

Kerajaan Suruh Rakyat Guna Wang Simpanan Sendiri

papar berkaitan - pada 26/3/2020 - jumlah : 177 hits
Pada 26 Mac 2020Oleh Ghafar NSKeputusan kerajaan membenarkan pencarum mengeluarkan wang sebanyak RM500 dari Akaun 2 Kumpulan Wang Simpanan Pekerja selama 12 bulan dengan alasan kononnya untuk membantu rakyat mengharungi krisis wabak Covid 1...
Rakyat Belanda Panik Beratur Beli Bekalan Ganja Selepas Kerajaan Isytihar Lockdown

Rakyat Belanda Panik Beratur Beli Bekalan Ganja Selepas Kerajaan Isytihar Lockdown

papar berkaitan - pada 17/3/2020 - jumlah : 470 hits
Kerajaan Belanda baru baru ini telah mengumumkan perintah lockdown kepada seluruh negara selepas wabak COVID 19 menyerang lebih kurang 1 000 orang dan telah mengakibatkan 20 kematian di negara tersebut Walaubagaimanapun kelainan yang ditunj...
Muhyiddin Perlu Profesional Kepentingan Rakyat Mengatasi Perbezaan Politik

Muhyiddin Perlu Profesional Kepentingan Rakyat Mengatasi Perbezaan Politik

papar berkaitan - pada 18/3/2020 - jumlah : 193 hits
Pemuda AMANAH Nasional kesal atas tindakan Putrajaya yang tidak memanggil Menteri Menteri Besar dan Ketua Menteri dari lima negeri Pakatan Harapan bagi menyelaraskan perintah kawalan pergerakan antara negeri yang diadakan semalam MB dan KM ...
Rakyat Malaysia Di Luar Negara Dinasihati Segera Daftar Diri Di Kedutaan

Rakyat Malaysia Di Luar Negara Dinasihati Segera Daftar Diri Di Kedutaan

papar berkaitan - pada 13/3/2020 - jumlah : 250 hits
Manchester Rakyat Malaysia di luar negara dinasihatkan segera mendaftar diri dengan misi diplomatik Malaysia yang terdekat berikutan penularan COVID 19 kata Wisma Putra Kementerian Luar secara berterusan melaksanakan pemantauan berhubung si...
Krisis Covid 19 Skim Bantuan Insentif Kerajaan Persekutuan Kepada Rakyat Malaysia

Krisis Covid 19 Skim Bantuan Insentif Kerajaan Persekutuan Kepada Rakyat Malaysia

papar berkaitan - pada 23/3/2020 - jumlah : 437 hits
UMNO ONLINE PENULARAN pandemik COVID 19 yang mencatatkan angka kes semakin meningkat hingga kerajaan terpaksa mengambil tindakan drastik menguatkuasa Perintah Kawalan Pergerakan bagi mengawal ia terus merebak dan memutuskan rangkaian virus ...
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk

Beli Rak Rempah 3 Tingkat

Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji

Wordless Wenesday 115 Diy Baju Kurung Lama

Kelam Kabut Semua Buat Sendiri Daler Yusof Kongsi Pengalaman Urus Isteri Pertama Kali Berpantang Di Malaysia



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan


Bulan Yang Sibuk

Repair Kereta Terus Ke Rumah Anda Untuk Penduduk Di Sekitar Kuantan

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Apakah Semua Musik Itu Haram

Motivating Remote Teams

Mengenali Ciri Individu Toksik Tempat Kerja Toksik