Kempen Ke Sana Ke Sini Ke Sunway Tawar Pakej Mengagumkan Pantas Rebut Peluang


Setelah sekian lama bercuti panjang, inilah masa terbaik untuk anda kembali menceriakan kehidupan anak-anak dengan membawa mereka bercuti sebelum “sesi” persekolahan bakal bermula tidak lama lagi. Keseronokkan bercuti pastinya membuatkan minda anak-anak kembali segar untuk ke sekolah.

Kini Sunway City Kuala Lumpur tampil memberi sinar dalam kehidupan malah kembali memberi keriangan dalam kehidupan anak-anak kecil kita. “Bercuti dengan selamat” – inilah yang cuba disampaikan oleh Sunway City Kuala Lumpur. Jadi ibu bapa tidak perlu merasa was-was untuk membawa anak bercuti kerana Sunway City amat menitikberatkan aspek keselamatan semua pengunjungnya.
Bukan mudah untuk kembali memberikan perkhidmatan kepada semua namun Sunway City Kuala Lumpur cuba yang terbaik dalam memastikan percutian keluarga anda selamat daripada wabak yang menghantui kita semua.

Kempen Ke Sana Ke Sini Ke Sunway

Dalam usaha menyuntik kembali industri pelancongan negara, Sunway City Kuala Lumpur tampil melancarkan Kempen Ke Sana Ke Sini Ke Sunway yang pastinya menjanjikan sebuah percutian paling bermakna buat anak-anak yang sudah lama terperap di rumah.
Menariknya Kempen Ke Sana Ke Sini Ke Sunway ini menampilkan pakej menarik dengan tawaran harga yang hebat iaitu dengan potongan harga sebanyak 70%. Pastinya ia merupakan percutian bermakna yang sangat menjimatkan.
Kempen yang dilancarkan ini juga selaras dengan pengumuman kerajaan yang membenarkan perjalanan antara negeri sepanjang tempoh PKPP daripada 10 Jun dan 31 Ogos.
“Ini merupakan pakej yang amat menarik bagi penduduk tempatan, terutamanya selepas kerajaan mengumumkan pelepasan cukai sebanyak RM1, 000 untuk pelancongan domestik. Pastinya percutian menjadi perkara yang cukup menyeronokkan dengan keluarga serta rakan-rakan di Sunway City Kuala Lumpur.
“Kami percaya bahawa kempen ini juga akan memberi manfaat kepada perniagaan komersial di sekitar bandar ini. Malah kami juga menjanjikan Sunway City Kuala Lumpur sebagai destinasi percutian yang mesti dilawati, “kata HC Chan.
Antara pakej menarik yang boleh dinikmati adalah pakej bernilai RM499 termasuk penginapan tiga hari dua malam di Sunway Pyramid Hotel untuk dua orang dewasa dan dua kanak-kanak dan turut disertakan tiket percuma untuk ke Sunway Lagoon.

Bukan itu sahaja, pembeli juga bakal menerima kejutan berbentuk pemberian Baucar Kejutan dari Sunway Pyramid bernilai RM 200. Wow!
Dengan nilai asal pakej ini berjumlah RM 1, 599, tawaran harga serendah RM499 pastinya sangat berbaloi untuk percutian singkat anda sekeluarga. Bertindak segera kerana tawaran hebat ini bermula daripada 6 Julai hingga 20 Julai ini sahaja. Cepat, tawaran terhad!
Pelanggan boleh menikmati pakej melawat Sunway City Kuala Lumpur bermula 7 Julai hingga 31 Oktober 2020. Jangan lepaskan peluang ini!
Untuk mengetahui maklumat lebih lanjut mengenai pakej Ke Sana Ke Sini Ke Sunway, sila layari laman sesawang www.sunway.city/kesanakesini

Bercuti Dengan Selamat
Memilih untuk bercuti dengan pakej lengkap di Sunway City Kuala Lumpur ini pastinya tidak merugikan kerana lokasi percutian yang terletak di Subang Jaya ini, pastinya buat anda gembira kerana berada berdekatan dengan kotaraya Kuala Lumpur yang penuh dengan tarikan untuk dilawati. Malah ia berdekatan dengan tempat tarikan lain di sekitar ibu kota.
Anda tidak perlu merasa gusar apabila memikirkan soal keselamatan anak-anak kerana Sunway City Kuala Lumpur amat mengutamakan aspek keselamatan malah menitik beratkan kebersihan dan mematuhi SOP yang dikeluarkan oleh kerajaan bagi menjamin keselamatan sepanjang percutian.
Menurut Ketua Pegawai Eksekutif Sunway Mall dan Taman Tema, HC Chan, “Keselamatan sentiasa menjadi keutamaan nombor satu kami dalam menawarkan perkhidmatan. Malah, menjadi tanggungjawab kami untuk memastikan keselamatan kakitangan, pelawat dan komuniti setempat kami terjaga,” kongsinya.

Segala SOP yang dikeluarkan kerajaan serta WHO akan dilaksanakan dengan sebaiknya bagi memastikan wabak ini terus dibendung dan keselamatan semua pengunjung terjamin.
Membeli Belah Dengan Selamat

 
Jika anda ingin membeli belah pula, usah risau kerana sebanyak 82 rangkaian Sunway Malls akan turut diperketatkan dengan 4,000 CCTV, bekalan cecair pencuci tangan yang mencukupi di setiap outlet bagi memastikan pengunjung terus bercuti sambil membeli belah dengan selamat.

Bukan itu sahaja malah peraturan penjarakan sosial juga akan turut diperketatkan agar pengunjung mematuhi SOP yang digariskan oleh kerajaan.
Untuk tujuan ini, pihak Pusat Beli-Belah Sunway telah menempatkan 2,000 orang pegawai sekitar pusat beli-belah untuk memastikan pengunjung akan mematuhi syarat tersebut, dan juga memberi ‘Care Kit’ kepada pengunjung warga emas.
Sanitasi Lengkap Di Taman Tema
Begitu juga dengan dua tarikan iaitu Sunway Lagoon dan Sunway Lost World of Tambun yang turut sama menjaga kesemua SOP yang disarankan agar ibu bapa merasa lebih yakin untuk bermain dan beriadah bersama keluarga.
Bukan itu sahaja, malah proses sanitasi juga telah dilakukan lebih awal sebelum menerima kunjungan pengunjung ke taman tema. Salah satu langkah dalam proses sanitasi ini adalah penggunaan system pengairan berklorin khusus untuk aktiviti air, yang mana pengurus kolam akan memeriksa tahap sanitasi kolam setiap 2 jam. Dapatlah anak-anak bermain dengan selamat.

Tak perlu risau kerana pihak Sunway City Kuala Lumpur juga melakukan proses sanitasi terlebih dahulu bagi membolehkan pengunjung merasa lebih yakin baik di taman tema mahupun di kompleks membeli belah. Begitu juga dengan pemeriksaan suhu yang dijalankan di pintu masuk utama.
Menginap Selesa Dan Terjamin Selamat
Manakala di hotel pula, selain proses sanitasi, pengunjung juga akan menjalani pemeriksaan suhu badan sebelum memasuki hotel. Begitu juga ketika proses mendaftar masuk di kaunter penyambut tetamu.

Bilik-bilik penginapan juga turut disanitasi bagi memastikan pengunjung tidak ragu-ragu untuk kembali menginap di hotel.
Lebih yakin, berikut adalah antara SOP wajib yang dijalankan oleh pihak hotel demi memastikan keselamatan penginap lebih terjamin:
Pemeriksaan suhu badan akan dilakukan di pintu masuk utama hotel. Begitu juga dengan bekalan pencuci tangan atau hand sanitizer yang dibekalkan di setiap ruang dan kawasan yang melibatkan keluar masuk pengunjung. Penjarakan sosial juga turut dilakukan di setiap ruang yang melibatkan pengunjung yang ramai terutama di ruang lobby juga di dalam lif di mana hanya pengunjung yang terhad dibenarkan menggunakan lif. Papan lutsinar akrilik juga dipasang untuk menghadkan interaksi secara dekat dengan pegawai penyambut tetamu. Pemakaian mask atau topeng muka menjadi keperluan terutama di ruang terbuka seperti ruang lobby dan kawasan lain yang melibatkan ramai pengunjung. Bukan itu sahaja, malah key card dan beg pengunjung juga akan disanitasi terlebih dahulu bagi membolehkan pengunjung merasa lebih yakin. Kesemua ini pastinya memberikan lebih keyakinan untuk pengunjung bercuti dengan gembira bersama anak-anak.
Jadi jom tempah pakej Ke Sana Ke Sini Ke Sunway di sunway.city/kesanakesini dan bercuti sekarang! Pakej terhad!
 
 



 
 
The post Kempen Ke Sana Ke Sini Ke Sunway, Tawar Pakej Mengagumkan, Pantas Rebut Peluang! appeared first on Pa&Ma.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.majalahpama.my/kempen-ke-sana-ke-sini-ke-sunway-tawar-pakej-mengagumkan-pantas-rebut-peluang/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Apa Yang Menarik Di Restoran Sana Sini Cyberjaya

Apa Yang Menarik Di Restoran Sana Sini Cyberjaya

papar berkaitan - pada 9/7/2020 - jumlah : 738 hits
Assalamualaikum dan salam sejahteraAPA YANG MENARIK DI RESTORAN SANA SINI CYBERJAYA Apa khabar semua Alhamdulillah semoga anda sihat sihat belaka Kali ini aku nak kongsikan dengan anda salah satu lokasi menarik untuk makan berkumpul bersama...
Rebut Peluang Menangi Motosikal Yamaha Y15zr Honda Beat Atau Iphone Xr

Rebut Peluang Menangi Motosikal Yamaha Y15zr Honda Beat Atau Iphone Xr

papar berkaitan - pada 24/6/2020 - jumlah : 207 hits
Terengganu perkenal sistem Masuk la menggunakan Kod QR bagi memudahkan maklumat pengunjung direkodkan Foto ihsan Sinar HarianKUALA TERENGGANU 24 Jun Rakyat Terengganu kini berpeluang memenangi sebuah motosikal Yamaha Y15ZR motosikal Honda B...
Restoran Sana Sini Cyberjaya Makan Sampai Tersandar Dibuatnya

Restoran Sana Sini Cyberjaya Makan Sampai Tersandar Dibuatnya

papar berkaitan - pada 8/7/2020 - jumlah : 336 hits
Hi Korang Lama betul tak ke D pulze Cyberjaya ni ek Yelah musim PKP kan so mane boleh jejalan sangat kan hehehehe so tup tup hari tuh ada plak yang mengajak makan makan ermm apa lagi jangan lah lepaskan peluang makan makan dengan acik kolsU...
Good Food Great Time Restoran Sana Sini

Good Food Great Time Restoran Sana Sini

papar berkaitan - pada 10/7/2020 - jumlah : 430 hits
Good Food Great Time Restoran Sana Sini I think everyone can relate to this dilemma Where to eat ah to which most of us Malaysians will answer Anywhere also can Anything also can which certainly does not makes the decision making any easier...
Pn Ph Peluang Sama Rata Pru 15

Pn Ph Peluang Sama Rata Pru 15

papar berkaitan - pada 9/7/2020 - jumlah : 210 hits
Kredit mohd shah rim Pilihanraya ke 15 yang dijangka September ini adalah terbuka kepada semua parti atau gabungan politik dinegara ini Tidak benar UMNO PAS akan menang kerana isu yang melanda gabungan itu amat sukar dipersetujui di meja ru...
1 122 Peluang Pekerjaan Sebagai Usahawan Untuk Anak Muda Di Ibu Kota

1 122 Peluang Pekerjaan Sebagai Usahawan Untuk Anak Muda Di Ibu Kota

papar berkaitan - pada 8/7/2020 - jumlah : 232 hits
KUALA LUMPUR 7 Julai Kementerian Wilayah Persekutuan menerusi program Pembangunan Usahawan Anak Muda Kota menawarkan sejumlah 1 122 peluang perniagaan kepada golongan muda khusus bagi mereka yang ingin menceburi bidang keusahawanan Menterin...
Manfaatkan Peluang Ke Ipta Dengan Sebaiknya

Manfaatkan Peluang Ke Ipta Dengan Sebaiknya

papar berkaitan - pada 5/7/2020 - jumlah : 113 hits
Oleh Adli MohamadDUNGUN 5 Julai Para pelajar yang berjaya melanjutkan pengajian ke Institut Pengajian Tinggi Awam khususnya anak anak pelajar Dewan Undangan Negeri Bukit Besi dinasihatkan agar manfaatkan sepenuhnya peluang tersebut dengan b...
Lesson In Economics From Hawkers Rebellion

Too Soon To Tell Analyst Says On Mipp S Prospects In Pn

Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Govt Opposition Should Agree On Redelineation Formula Says Bersatu Man

Kuala Kubu Baharu Of Fortress On Estuary And Lee S Legacy

Malayia S Forex Trading Landscape Opportunities And Challenges

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities



Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023


Buat Apa Jika Terseliuh

Lafaz Zikir Hari Jumaat Dan Selawat Nabi Serta Fadhilatnya

Apa Itu Istighfar

21 Amazing Mother S Day Gifts For The Food Lover

Kelam Kabut Semua Buat Sendiri Daler Yusof Kongsi Pengalaman Urus Isteri Pertama Kali Berpantang Di Malaysia

Doktor Kongsi Tip Cepatkan Proses Bersalin Elok Buat Bila Dah Hujung Hujung Kehamilan