Jom Melancong Ke Vietnam Dengan Fayfay Com


hai assalammualaikum


Jom Melancong Ke Vietnam Dengan Fayfay.com - Siapa yang tak suka melancong ke negara orang kan. Melihat pemandangan, tempat menarik, makanan dan budaya di negara luar. Nad pun teringin sangat ke negara orang ni, tapi belum mampu lagi nak pergi. Insyallah , ada rezeki suatu hari nanti, nad akan pergi melancong luar negara. Salah satu tempat yang nad nak pergi mestilah Vietnam. Mesti ada yang pernah pergi Vietnam kan, macam-macam ada dekat situ. Ni nad nak kongsi, kalau ada yang merancang nak pergi Vietnam, nak bercuti ke sana, ada satu platform iaitu Fayfay.com bantu perjalanan anda di Vietnam berjalan dengan lancar.



Membawa Pengalaman Vietnam Kepada Traveler Malaysia. Platform E-Commerce bertujuan meningkatkan bilangan Traveler Malaysia ke Vietnam.

Fayfay.com, sebuah platform e-dagang yang didedikasikan untuk pengalaman perjalanan sahih Vietnam, hari ini melancarkan portalnya di Malaysia, yang pertama dilancarkan di Asia Tenggara. Sejajar dengan janjinya pengalaman pengiring Vietnam, pelancaran yang diadakan di Colony KLCC diisi dengan elemen-elemen Vietnam yang unik seperti kopi Vietnam, gulungan beras dan topi tradisional.

Fayfay.com focuses on curated travel experiences in Vietnam, catering to the ever-growing interest of independent travelers who prefer modular traveling packages that bring them not only to popular destinations which are common and crowded but also to pave the path to non-commercialised idyllic locations off the beaten track. Rising numbers of tourists who springboard from Malaysia to Vietnam, is the highest among South East Asia with more than 400,000 visitors recorded for the first 10 months in 2018.












Mr. Kingston Lai, founder of Fayfay.com, noticed that there are many under the radar destination and experiences which he feels should be made known to the more curious traveler. “Vietnam is a charming country with loads to see wherever you go. For sunshine and beach, Phu Quoc offers crystal clear water and water activities. For spectacular natural sceneries, Hanoi has many options within a two-hour drive. Hoi An offers rich historical and cultural heritage. You can always visit Ho Chi Minh City for its cool urban vibe,” he shared his travel experience in the country.


Inspired by his trips to Vietnam, Mr. Lai decided to initiate an e-commerce platform specialised to cater for Vietnam travel. Fayfay.com is a one-stop travel booking platform which enhances qualityauthentic travel experiences, making it easy for travelers to book curated packages, and for travelers to bring home memories with keepsakes.

“We are looking forward to roll out Fayfay.com’s mobile app in Q2 2019 to make independent travel options more accessible,” he further enthused.

Fayfay.com is based in Ho Chi Minh City, a city with an innovative young population who are embracing technology and home to an emerging e-commerce market.

 The travel platform will not only focus on curated on ground packages but also expand to include must-haves conveniences such as Visa on Arrival Application, SIM Card and Private Transportation, as well as more takeaway memories with workshop activities such as lantern making and silver making as part of its business model.

Recently Fayfay.com has expanded its business scope to include Vietnamese gift sets in the form of Vietnamese local delights and handcraft products, dining options such as dining with sign language, and the hiring of private tour guides.  As a sustainable business platform seeking integration with the local travel community, Fayfay.com aims to build a network of Vietnamese local partners and create a stronger revenue stream for them by promoting their services through the e-commerce site.





Exclusive Promo Code
Ada sesiapa yang merancang nak ke Vietnam. Ni ada kod promo diskaun 12%  off storewide dengan kod Promo eksklusif FAYPARTYMY18 apabila ditempah sebelum 31 Januari 2019. Cepat siapa yang suka melancong tu.

Terma & Syarat

• Untuk menebus tawaran itu, pelanggan mesti memasuki kod promo FAYPARTYMY18 semasa checkout
• Produk diskaun perlu ditebus pada atau sebelum 31 Januari 2019
• Berkenaan dengan semua produk di Fayfay.com, tertakluk kepada kesahihan
• Kod Promo tidak boleh ditukar dengan wang tunai atau kredit
• Kod Promo tidak boleh digabungkan dengan acara atau promosi lain
• Kod promo hanya boleh digunakan sebelum melengkapkan tempahan
• Harga jualan sebenar adalah berdasarkan harga yang disenaraikan di laman web
• Harga jualan mungkin berubah-ubah bergantung pada kadar pertukaran pada th


Mengenai Fayfay.com

Fayfay.com adalah platform perjalanan e-dagang yang didedikasikan untuk pengalaman tempatan di Vietnam. "Fay" bermaksud "terbang" di Kantonis. Platform sehenti menghubungkan pelancong dengan pengalaman yang benar melalui peniaga Vietnam tempatan dan menyediakan Travel Must-Haves, pengalaman sebenar dan Keepsakes untuk membuat perjalanan ke Vietnam tanpa kerumitan. Fayfay.com, menekankan semangat untuk meneroka dengan memaparkan landskap semula jadi Vietnam yang mengasyikkan, Vietnam yang mesra, masakan asli Vietnam dan budaya Vietnam yang meriah menerusi pengalaman yang dikendalikan dengan teliti yang membawa pelancong melebihi jadual perjalanan.

Untuk keterangan lanjut boleh layari:
Website: https://fayfay.com/
Facebook: https://www.facebook.com/Fayfaycom/
Instagram: https://www.instagram.com/fayfaycom/







Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.miszrockers.com/2018/12/jom-melancong-ke-vietnam-dengan.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Fayfay Com Launched In Malaysia

Fayfay Com Launched In Malaysia

papar berkaitan - pada 18/12/2018 - jumlah : 264 hits
Fayfay com an e commerce platform dedicated to authentic Vietnam travel experiences today launched its portal in Malaysia the first of its South East Asian launches True to its promise of curated Vietnamese experiences the launch held at Co...
Malaysia 2 Vietnam 2 Aff Suzuki Cup

Malaysia 2 Vietnam 2 Aff Suzuki Cup

papar berkaitan - pada 12/12/2018 - jumlah : 331 hits
Malaysia 2 Vietnam 2 AFF Suzuki Cup 2018 Berikut merupakan keputusan untuk perlawanan akhir pusingan pertama Perlawanan ini telah berlangsung di Stadium Nasional Bukit Jalil tepat jam 8 45 malam tadi Malaysia 2 Vietnam 2 AFF Suzuki Cup Dua ...
Piala Aff Suzuki Malaysia Hanya Sekadar Seri 2 2 Menentang Vietnam Final 1st Leg

Piala Aff Suzuki Malaysia Hanya Sekadar Seri 2 2 Menentang Vietnam Final 1st Leg

papar berkaitan - pada 12/12/2018 - jumlah : 422 hits
KUALA LUMPUR 11 Dis Skuad Harimau Malaya bangkit daripada ketinggalan dua gol untuk mengikat Vietnam 2 2 pada perlawanan akhir pertama Piala AFF Suzuki 2018 di Stadium Nasional Bukit Jalil malam ini Malaysia yang turun dengan misi membalas ...
Analisis Taktikal Sistem Vietnam Efektif Berhadapan Dengan Malaysia

Analisis Taktikal Sistem Vietnam Efektif Berhadapan Dengan Malaysia

papar berkaitan - pada 13/12/2018 - jumlah : 315 hits
Vietnam efektif dalam perlawanan ini Hasilnya mereka berjaya membawa 2 gol tempat lawan daripada perlawanan pertama di Stadium Nasional Bukit Jalil selepas terikat 2 2 dengan pasukan Malaysia Permulaan Vietnam menggunakan formasi 5 3 2 dala...
Ini Yang Kapten Harimau Malaya Katakan Menjelang Final Malaysia Men3ntang Vietnam Di Hanoi Sabtu Ini

Ini Yang Kapten Harimau Malaya Katakan Menjelang Final Malaysia Men3ntang Vietnam Di Hanoi Sabtu Ini

papar berkaitan - pada 13/12/2018 - jumlah : 273 hits
Ini Yang Kapten Harimau Malaya Katakan Menjelang Final Malaysia Men3ntang Vietnam Di Hanoi Sabtu IniIni Yang Kapten Harimau Malaya Katakan Menjelang Final Malaysia Men3ntang Vietnam Di Hanoi Sabtu Ini
Selepas Ucapkan Tahniah Harimau Malaya Bertembung Vietnam Malam Ini Drogba Umum Sesuatu Yang Mengejutkan

Selepas Ucapkan Tahniah Harimau Malaya Bertembung Vietnam Malam Ini Drogba Umum Sesuatu Yang Mengejutkan

papar berkaitan - pada 12/12/2018 - jumlah : 542 hits
Selepas Ucapkan Tahniah Harimau Malaya Bertembung Vietnam Malam Ini Drogba Umum Sesuatu Yang Mengejutkan Selepas Ucapkan Tahniah Harimau Malaya Bertembung Vietnam Malam Ini Drogba Umum Sesuatu Yang Mengejutkan
Malaysia Terikat Seri Dengan Vietnam Tetapi Gol Sepakan Percuma Safawi Rasid Membuat Pemain Vietnam Terlopong Sekejap

Malaysia Terikat Seri Dengan Vietnam Tetapi Gol Sepakan Percuma Safawi Rasid Membuat Pemain Vietnam Terlopong Sekejap

papar berkaitan - pada 12/12/2018 - jumlah : 594 hits
Malaysia Terikat Seri Dengan Vietnam Tetapi Gol Sepakan Percuma Safawi Rasid Membuat Pemain Vietnam Terlopong Sekejap Malaysia Terikat Seri Dengan Vietnam Tetapi Gol Sepakan Percuma Safawi Rasid Membuat Pemain Vietnam Terlopong Sekejap
Gelagat Selebriti Di Pentas Akhir Pertama Piala Aff Suzuki Malaysia Vs Vietnam Malam Tadi Ramainya Datang Bagi Sokongan

Gelagat Selebriti Di Pentas Akhir Pertama Piala Aff Suzuki Malaysia Vs Vietnam Malam Tadi Ramainya Datang Bagi Sokongan

papar berkaitan - pada 12/12/2018 - jumlah : 391 hits
Gegak gempita Itulah suasana di Stadium Nasional Bukit Jalil pada aksi di pentas final Piala AFF antara Harimau Malaya dan Vietnam malam ini Apa tidaknya lebih 80 000 penyokong skuad bimbingan ketua jurulatih negara Tan Cheng Hoe hadir bagi...
Syed Saddiq 3 Kapal Terbang Catar Ke Vietnam

Syed Saddiq 3 Kapal Terbang Catar Ke Vietnam

papar berkaitan - pada 12/12/2018 - jumlah : 366 hits
Katanya 3 flight akan disewa untuk ke vietnam sebagai tanda sokongan kepada harimau malaya selepas seri 2 2 lawan vietnam Melalui komen ramai yang mahu sertai rombongan tersebut Mungkin KBS mahu menaja sedikit dari harga tambang Details mas...
Fungi Wechat Yang Ramai Tak Tahu

Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

Di Masjid Muhammadiyah Nurul Yakin Paus Quran Dan Sains By Dr Hm Raki

Hospital Kuala Pilah

Asan Lembu The Movie

Wan Ji Najib Dapat Layanan Sangat Istimewa Di Penjara

Potong Ikan Keluar Api

Ramadan Bazaars 2024 Exploring The Culinary Delights Of Selangor S Ramadan Bazaars



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


Subconscious Mind

Doa Doa Dalam Bulan Ramadan Yang Boleh Kita Amalkan

Mangkuk Correle 2024

Diy Toy For Toddler

Peristiwa Nuzul Al Quran Dan Bekalan Air

Swaylin Bechuanka Nuan Chord