Jika Ada 6 Benda Ni Pada Pasangan Anda Itu Tanda Dia Seorang Yang Jujur


Jika Ada 6 Benda Ni Pada Pasangan Anda, Itu Tanda Dia Seorang Yang Jujur! Adakah Dia Benar-Benar Jujur? Dalam tempoh bercinta ialah masa di mana anda mengenali hati budi si dia sama ada dia benar-benar jujur dalam hubungan yang dijalin. Dari berkawan itu anda boleh menilai karakter si dia adakah terdapat ciri-ciri atau kualiti diri yang boleh dijadikan pasangan hidup. Diharapkan anda jatuh cinta dengan lelaki yang tepat agar rumah tangga yang dibina memberi kebahagiaan buat anda berdua.

1. Dia tahu akan peranannya Lelaki yang memahami kelebihannya akan tegas dengan pilihan yang dibuatnya sendiri. Ia akan membahagikan waktu untuk hubungan dan keutamaan yang lain. Lelaki begini akan memberi komitmen yang tinggi dalam setiap tanggungjawabnya. Ia menerima tanggung jawab atas tindakannya dan tidak pernah menyalahkan orang lain jika sesuatu terjadi.

2. Berkomunikasi secara langsung dan jujur Lelaki yang membuat anda jatuh cinta ini tidak berbohong atau memutar belit fakta, dia percaya diri dengan kemampuannya. Dia mempertahankan kesabaran dan kasih sayang, kerana dia tahu bahawa itu adalah sikap yang paling kuat.

3. Menjadikan anda merasa selamat Lelaki ini akan membuat anda merasa tenang bila berada bersama. Dia akan berusaha memenuhi keperluan anda, tidak bercakap tentang diri anda kepada orang lain.

4. Sopan dan menghormati Lelaki yang baik akan membuat anda merasa tenang kerana memang sewajarnya mereka patut melayan anda sebegitu. Ketika jatuh cinta dengannya, dia tidak tertarik pada pandangan orang lain, namun lebih fokus pada hubungan yang sedang dijalin antara dirinya dengan anda. Ini bermakna dia sopan dan menghormati diri anda.

5. Menerima Lelaki yang baik juga akan bersyukur atas apapun yang anda lakukan untuknya. Dia tidak akan mengharapkan balasan, namun menerima rasa cinta tersebut. Dia akan meminta apa yang diperlukannya dan menanyakan hal yang sama pada anda. Lelaki ini juga akan mempercayai kemampuan anda secara optimis. Dia tidak akan membandingkan atau membuat anda merasa putus asa, dia akan turut gembira sekiranya anda berjaya mencapai kejayaan.

6. Dia akan bertanya Lelaki yang baik akan bertanya sebagai menghormati pendapat anda.Lelaki yang baik akan menyediakan ruang untuk mendengar luahan hati anda. Dia mendengar pendapat anda dan dengan penuh perhatian.
Artikel Lain

Macamana Nak Pupuk Cinta Jika Kahwin Atas Pilihan Keluarga Walaupun sudah setahun lebih kami mendirikan rumah tangga atas pilihan keluarga, kami berdua masih gagal memupuk rasa cinta antara satu sama lain. Sebelum berkahwin, masing-masing telah mempunyai pasangan, namun apakan daya atas kehendak keluarga, kami disatukan. Kami bersetuju kerana tidak mahu melukakan hati keluarga. Akhir-akhir ini kedua-dua keluarga sudah bertanyakan kami tentang zuriat. Bagaimana ingin ada zuriat sedangkan kami tidak tidur sebilik. Walaupun begitu saya dan suami masih bertegur seperti biasa cuma kami tidak mesra seperti pasangan suami isteri yang lain. Bantulah kami.

Tanggungjawab Dan Amanah Perkahwinan adalah satu tanggungjawab dan amanah untuk saling membahagiakan tidak kira perkahwinan itu wujud atas pilihan sendiri atau pilihan keluarga. Isteri bertanggungjawab membahagiakan suami dan suami juga bertanggungjawab untuk membahagiakan isteri, bukan hanya berpura-pura bagi membuktikan bahagia kepada ibu bapa yang mengatur jodoh antara kalian berdua. Dalam usaha menangani isu ini, sebagai isteri, anda boleh memulakan dengan menggoda suami sendiri.

Akan Jatuh Cinta Suami atau lelaki, biar tidak cinta pada mulanya, in sha Allah akan tergoda dan jatuh cinta juga dengan isteri sendiri jika isteri pandai memujuk dan menggoda. Tunjukkan keprihatinan anda dengan mengambil berat tentang dirinya, gunakan kata-kata manja dan ayat-ayat cinta. Berikan sentuhan dan belaian. Cari jalan untuk tidur bersama. Dalam masa yang sama, berdoa agar anda mencintainya dan suami juga menerima dan mencintai anda. Usahakan dahulu dalam masa tiga bulan. Andai tidak ada hasil, dapatkan bantuan daripada kaunselor untuk menegur dan menasihati suami pula tentang tanggungjawabnya untuk membahagiakan anda sebagai isterinya. segala yang terbaik untuk anda.
Sumber: Pesona Pengantin
The post Jika Ada 6 Benda Ni Pada Pasangan Anda, Itu Tanda Dia Seorang Yang Jujur! appeared first on .


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.apakes.com/jika-ada-6-benda-ni-pada-pasangan-anda-itu-tanda-dia-seorang-yang-jujur/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Dia Cantik Luaran Dan Dalaman Langsung Tidak Sebut Tentang Tanda Lahir Itu

Dia Cantik Luaran Dan Dalaman Langsung Tidak Sebut Tentang Tanda Lahir Itu

papar berkaitan - pada 13/11/2018 - jumlah : 541 hits
Keunikan tanda lahir pada wajah Syamimi Afrina menjadi perhatian di media sosial Foto Twitter PETALING JAYA Keunikan rupa paras gadis ini menjadi perhatian warga Twitter selepas terpilih menjadi wajah bagi jenama produk solekan tempatan Kis...
Muka Seiras Tanda Ada Jodoh Wajah Sama Dengan Pasangan Jodoh Kuat

Muka Seiras Tanda Ada Jodoh Wajah Sama Dengan Pasangan Jodoh Kuat

papar berkaitan - pada 22/11/2018 - jumlah : 2200 hits
Muka seiras tanda ada jodoh First of all siapa yang mulakan dulu tips or petua ni Second of all yeke Hahaha Muka umi dan abi saya tak berapa nak seiras tapi Alhamdulillah berkekalan je hingga sekarang Mana bukti muka seiras tanda ada jodoh ...
Sering Pamer Foto Mesra Di Medsos Tanda Pasangan Tak Bahagia

Sering Pamer Foto Mesra Di Medsos Tanda Pasangan Tak Bahagia

papar berkaitan - pada 25/11/2018 - jumlah : 198 hits
Kabar gugatan cerai Gisella Anastasia pada Gading Marten yang didaftarkan pada 19 November 2018 sontak mengagetkan publik Pasalnya pasangan yang membina rumah tangga lima tahun itu selama ini cukup sepi dari gosip Bahkan mereka kerap tampil...
Cintai Pasangan Kamu Kerana Allah Saat Itu Semua Akan Indah

Cintai Pasangan Kamu Kerana Allah Saat Itu Semua Akan Indah

papar berkaitan - pada 26/11/2018 - jumlah : 418 hits
Cintai Pasangan Kamu Kerana Allah Saat Itu Semua Akan Indah Namun kadang kala cinta itu bisa menjadikan manusia buta Bukan buta kerana memandang rupa atau harta tapi buta memandang cinta yang tulus suci Kerap kali kita mendengar orang berka...
Naluri Seorang Wanita Ni Kuat Terdetik Sahaja Tentang Pasangan Dada Akan Berdegup Kencang

Naluri Seorang Wanita Ni Kuat Terdetik Sahaja Tentang Pasangan Dada Akan Berdegup Kencang

papar berkaitan - pada 20/11/2018 - jumlah : 626 hits
Naluri Seorang Wanita Ni Kuat Terdetik Sahaja Tentang Pasangan Dada Akan Berdegup Kencang Banyak pengajaran yang kita boleh pelajari dari kisah penuh kontroversi pasangan suami isteri yang berlaku baru baru ini Perkongsian pendapat daripada...
Bukankah Isteri Itu Bidadari Penyejuk Hati Kita Seorang Suami

Bukankah Isteri Itu Bidadari Penyejuk Hati Kita Seorang Suami

papar berkaitan - pada 25/11/2018 - jumlah : 401 hits
Sehingga hari ini soalan paling banyak dari wanita dan ramai mereka menangis bertanya bagaimana nak tarik perhatian suami supaya suami tidak sibuk tengok whassap dan hp jer 7 pagi keluar rumah balik 7 petang Tengok hp 8malam sampai 2 pagi B...
Anak Sulung Perempuan Biasanya Seorang Yang Jujur

Anak Sulung Perempuan Biasanya Seorang Yang Jujur

papar berkaitan - pada 25/11/2018 - jumlah : 457 hits
Anak Sulung Perempuan Biasanya Seorang Yang Jujur Menjadi anak perempuan pertama dari sebuah keluarga sangat berat di samping sebagai tulang belakang keluarga anak pertama juga biasanya sangat kuat dan tegar motivasi dirinya Walau bermacam ...
Ciri Ciri Seorang Perfectionist Dan Kenali 8 Tanda Yang Ada Pada Diri Anda

Ciri Ciri Seorang Perfectionist Dan Kenali 8 Tanda Yang Ada Pada Diri Anda

papar berkaitan - pada 15/11/2018 - jumlah : 1232 hits
Ciri Ciri Seorang Perfectionist dan kenali 8 tanda yang ada pada diri anda Menginjak usia ke 33 tahun ni macam perasan sangat perangai perfectionist atau mencari kesempurnaan semakin menjadi jadi dalam apa sahaja yang di buat Semakin berusi...
8 Karakter Di Drama Korea Ini Bisa Jadi Contoh Bahwa Emansipasi Bukan Cuma Cita Cita Wanita Indonesia

Penyalahgunaan Kuasa Penyakauan Harta Rakyat Oleh Mahathir Wajib Didedahkan

Zus Coffee Ice Green Tea Latte

Let S Be Reasonable Tun M Don T Call The Kettle Black

Isu Buang Beras Sardin Semuanya Sudah Rosak Busuk Bekas Ahli Parlimen Kuala Krau

Membongkar Kejayaan Pembayaran Dan Pemenang Di Wecopytrade Dan Wemastertrade

Fam What Happened To The World Cup Tickets

Perjanjian Allah Swt Dengan Kaum Bani Israil



Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia


Lotter Sumandak Cantik Chord

Selangor Ph To Continue Working With Bn Despite Likely Mca Mic Polls Snub

Mahb S Sacking Of Staff With High Medical Bill Unlawful Court Rules

Decision On Sabah Pkr Chief To Be Made Soon Says Anwar

Moira World Tour 2024 Malaysia Dipilih Sebagai Lokasi Pertama

Pengertian Pungli Contoh Dan Hukumannya