Jawatan Kosong Majlis Perubatan Malaysia Januari 2024


Jawatan kosong Majlis Perubatan Malaysia Januari 2024 telah dibuka untuk bulan Januari 2024. MMP adalah merupakan majlis yang menguruskan hal perubatan negara sangat memainkan peranan dalam perkara yang melibatkan kesihatan dan perubatan.
Sebagai majikan yang bertanggungjawab dalam menguruskan hal tersebut, pihak MPM terpanggil untuk membuka jawatan kosong bagi mendapatkan tenaga kerja ambilan Januari 2024.
Bagi jawatan kosong Majlis Perubatan Malaysia Januari 2024 telah dibuka untuk calon yang mana pihak majikan menyeru rakyat Malaysia serta para calon yang berminat untuk mengemukakan permohonan dengan kadar segera.
Berkenaan Penerangan Jawatan Kosong Majlis Perubatan Malaysia Januari 2024 Maklumat Mengenai Tawaran Kerja yang Dibuka Ada beberapa jawatan yang sedang dibuka oleh Majlis Perubatan Malaysia ini yang bertujuan untuk memenuhi tuntutan tenaga kerja bagi bulan Januari 2024. Para pemohon boleh merujuk senarai jawatan yang boleh dimohon kerja.
Jadual dibawah adalah merupakan senarai jawatan kosong Majlis Perubatan Malaysia Januari 2024:
Jawatan KosongSkop KerjaPegawai Tadbir (BDHA)– Menyelaras penyampaian dan penyaluran maklumat rasmi MPM kepada pihak luar.
– Menguruskan pertanyaan dan maklum balas media berkenaan isu-isu berkaitan MPM di media sosial dan emel rasmi.Pegawai Tadbir (BPPP)– Menyemak dokumen permohonan yang telah diterima untuk dibincangkan di dalam Mesyuarat Jawatankuasa Penilaian.
– Menyelaras dan menguruskan urusan Mesyuarat Jawatankuasa Penilaian.Pembantu Tadbir– Membantu menguruskan urusan protokol majlis rasmi, mesyuarat, lawatan dan kunjungan hormat pihak luar ke MPM.
– Membantu menguruskan persiapan dan urusan logistic bagi majlis rasmi, mesyuarat, lawatan dan kunjungan hormat pihak luar ke MPM. Tempoh Permohonan Kerja MPM Jawatan Kosong Majlis Perubatan Malaysia Januari 2024 21 Peringatan kepada para calon untuk membuat permohonan dengan kadar segera dan menepati kaedah permohonan. Anda perlu menghantar permohonan sebelum 12 Januari 2024. Para calon boleh membuat semakan berkenaan iklan tawaran kerja yang disediakan dibawah.
Syarat Kelayakan Permohonan Berikut adalah merupakan senarai syarat yang perlu anda ketahui bagi membuat permohonan jawatan kosong Majlis Perubatan Malaysia Januari 2024:
Warganegara Malaysia Berumur tidak kurang daripada 18 tahun dan tidak melebihi 40 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan Mempunyai kelayakan minima SPM dan Ijazah Sarjana Muda berdasarkan jawatan yang dipohon. Memiliki Kepujian (sekurang-kurangnya Gred C) dalam subjek Bahasa Melayu pada peringkat SPM atau kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan. Mempunyai kemahiran menulis dan berkomunikasi yang baik, boleh bekerja dalam kumpulan serta bersedia untuk bekerja di lapangan atau luar kawasan sekiranya diarahkan. Bersedia dan mampu untuk melaksanakan tugasan yang diarahkan dari semasa ke semasa. Berkebolehan mengendalikan perisian komputer seperti MS Word, MS Powerpoint dan MS Excel. Seorang yang positif, bermotivasi, berdisiplin, berkerja secara berkumpulan dan boleh melaksanakan tugas dengan arahan yang minimum Prosedur Mohon Jawatan Kosong Majlis Perubatan Malaysia Januari 2024 Rujuk Iklan Rasmi Majlis Perubatan Malaysia Para calon diminta untuk membuat semakan terlebih dahulu berkenaan iklan jawatan kosong dalam urusan pengambilan pekerja kali ini. Peringatan bagi membuat semakan kerana melalui iklan ini disenaraikan jawatan kosong berserta maklumat lengkap yang para calon memboleh meneliti dan mengetahui syarat-syarat kelayakan serta maklumat yang lain.
Iklan Jawatan Kosong Majlis Perubatan Malaysia Januari 2024 Cara Permohonan Kerja oleh Para Calon Kepada calon yang berminat, anda boleh kemukakan resume bergambar kepada pihak Majlis Perubatan Malaysia (MPM) dengan tajuk emel PERMOHONAN JAWATAN PERSONEL MySTEP MPM sebelum atau pada 12 Januari 2024 (Jumaat). Hanya calon yang layak akan disenarai pendek dan akan dipanggil untuk sesi temu duga.
Berikut adalah cadangan untuk anda menyediakan beberapa dokumen seperti dibawah untuk urusan permohonan:
Kad pengenalan diri Sijil kelahiran Sijil-sijil persekolahan Sijil Kelulusan Akademik (sijil/Diploma/ljazah)* mana yang berkaitan dengan jawatan yang dipohon Transkrip keputusan akhir peperiksaan (jika diploma/ijazah sebenar masih belum diterima) Dokumen-dokumen sokongan yang lain (jika ada) Permohonan anda hendaklah dihantar melalui emel rasmi Majlis Perubatan Malaysia. Diharapkan para pemohon boleh membuat permohonan dengan baik dan pastikan anda membuat semakan bagi resume dan dokumen yang ingin dilampirkan.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.sistemguruonline.my/2024/01/jawatan-kosong-majlis-perubatan-malaysia-januari-2024.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Jawatan Kosong Penolong Pegawai Perangkaan Gred E29 Januari 2024 Di Jabatan Perangkaan Malaysia

Jawatan Kosong Penolong Pegawai Perangkaan Gred E29 Januari 2024 Di Jabatan Perangkaan Malaysia

papar berkaitan - pada 2/1/2024 - jumlah : 145 hits
Makluman jawatan kosong Penolong Pegawai Perangkaan gred E29 januari 2024 di Jabatan Perangkaan Malaysia Peluang menjawat jawatan kerajaan Malaysia kini terbuka untuk semua permohonan boleh dibuat segera sebelum tarikh tutup Peluang kerjaya...
Jawatan Kosong Jabatan Peguam Negara Januari 2024

Jawatan Kosong Jabatan Peguam Negara Januari 2024

papar berkaitan - pada 15/1/2024 - jumlah : 128 hits
Terdapat beberapa maklumat mengenai jawatan kosong Jabatan Peguam Negara Januari 2024 yang perlu diketahui oleh para calon Tawaran jawatan kosong Jabatan Peguam Negara Januari 2024 Berita ini khas untuk para calon yang berminat dan berusaha...
11 Jawatan Kosong Kpt Januari 2024

11 Jawatan Kosong Kpt Januari 2024

papar berkaitan - pada 3/1/2024 - jumlah : 128 hits
Berdasarkan sumber rasmi jawatan kosong KPT Januari 2024 dibuka untuk permohonan warga Malaysia Bagi semua tawaran ini dibuka khas untuk bulan Januari 2024 sahaja dan perlu dipatuhi oleh calon berkenaan tawaran yang diwar warkan Mengenai ke...
Jawatan Kosong Utm Januari 2024

Jawatan Kosong Utm Januari 2024

papar berkaitan - pada 28/12/2023 - jumlah : 153 hits
Tawaran jawatan kosong UTM Januari 2024 telah dibuka kepada umum bagi membuak permohonan dengan kadar segera dan menepati syarat syarat kelayakan dan cara permohonan yang telah ditetapkan Iklan pengambilan telah dibuka pada 22 disember 2023...
Pengambilan Jawatan Uiam Januari 2024 Yang Mempunyai 7 Tawaran Kerja Kosong

Pengambilan Jawatan Uiam Januari 2024 Yang Mempunyai 7 Tawaran Kerja Kosong

papar berkaitan - pada 10/1/2024 - jumlah : 184 hits
Pengambilan Jawatan UIAM Januari 2024 yang Mempunyai 7 Tawaran Kerja Kosong 16 Makluman pengambilan jawatan UIAM Januari 2024 Universiti Islam Antarabangsa Malaysia kini sedang membuka tawaran kerja untuk rakyat Malaysia dengan pengambilan ...
Pelbagai Kekosongan Jawatan Pembantu Tadbir N19 Januari 2024 Seluruh Malaysia

Pelbagai Kekosongan Jawatan Pembantu Tadbir N19 Januari 2024 Seluruh Malaysia

papar berkaitan - pada 8/1/2024 - jumlah : 118 hits
Makluman mengenai jawatan Pembantu Tadbir N19 Januari 2024 yang dibuka bagi permohonan orang awam Pelbagai majikan sektor awam tawarkan peluang pekerjaan dan memerlukan yang calon yang berkemaharian dan mampu menggalas tugas dengan amanah d...
Pengambilan Jawatan Guru Tabika Perpaduan S29 Januari 2024 Di Jpnin

Pengambilan Jawatan Guru Tabika Perpaduan S29 Januari 2024 Di Jpnin

papar berkaitan - pada 7/1/2024 - jumlah : 155 hits
Pihak Jabatan Perpaduan Negara dan Integrasi Nasional maklum mengenai Jawatan Guru Tabika Perpaduan S29 Januari 2024 bagi pengambilan bulan Januari 2024 Peluang pekerjaan yang dibuka adalah berkaitan dengan pendidikan di bawah JPNIN Seperti...
Perlawanan Persahabatan Syria Vs Malaysia 8 Januari 2024

Perlawanan Persahabatan Syria Vs Malaysia 8 Januari 2024

papar berkaitan - pada 8/1/2024 - jumlah : 91 hits
Perlawanan persahabatan antarabangsa antara pasukan Syria vs Malaysia dijadualkan akan berlangsung di pada 8 Januari 2024 hari Isnin jam 8 00 malam waktu Malaysia di Team base camp Aksi pertemuan ini merupakan aksi pemanas badan bagi persia...
Majlis Istiadat Bersanding Pengantin Diraja 14 Januari 2024

Majlis Istiadat Bersanding Pengantin Diraja 14 Januari 2024

papar berkaitan - pada 14/1/2024 - jumlah : 163 hits
Majlis Istiadat Bersanding dan Majlis Istiadat Mengarak Pengantin Diraja Pengiran Muda Abdul Mateen Bolkiah bersama pasangannya Yang Mulia Dayang Anisha Rosnah AWANInews SUBSCRIBE now Astro Awani https www youtube com c astroawani sub confi...
Airasia Santan Menu Baru Harga

Koleksi Kad Pokemon Dilelong Rm330 000

Yuka Kharisma Cinta Indah Buat Kanda Chord

Muslims Rebuke Rais Yatim S No No To Sarawak S Proposal Of Conducting Friday Sermons In English

Ulu Tiram Attack Suspect Not Ji Member Initial Link Made Due To Father S Past Says Igp

Apa Jadi Serangan Balai Polis Johor S Pura Ini Komen Pas

Apakah Sebaik Baiknya Manusia

Resepi Sos Hijau Vietnamese Rolls



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Anggun Mikayla Viu Malaysia

Keputusan Markah Mingguan Senarai Lagu Tugasan The Hardest Singing Show Astro Malaysia

Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya


Teresa Kok Terkejut Terima Surat Ugutan Bunuh Dan Dua Butir Peluru

Isu Uitm Kerajaan Kena Berani

Ragam Pelik Kucing

15 Breathtaking Mediterranean Powder Room Ideas From Classic To Modern

Durioo Cara Daftar Subscription

A Lone Wolf Does Not Materialise Naturally