Isteri Lan Pet Pet Terlajak Cantik Persis Anak Dara


Isteri kepada pelawak popular Lan Pet Pet, merupakan adik kepada pelakon cantik, Rozita Che Wan. Dia bukanlah seorang yang terkenal seperti kakak dan adiknya Ayu Raudhah, namun wajahnya saling tak tumpah jelita seperti Che Ta dan Ayu. Sangat cantik persis anak dara.
Lan Pet Pet pernah mengaku dia jarang berkongsi kisah keluarganya kerana mengikut nasihat ibunya yang mengatakan tidak perlu terlalu expose kisah peribadi dan disebabkan itu kisah keluarganya jarang diceritakan di ruangan akhbar, namun baru-baru ini isterinya yang cantik sering terlihat di entri milik kakak iparnya.

Jarang sebenarnya kita dapat melihat aksi Che Ta bersama adik beradiknya yang lain. Memang tidak dapat dinafikan, mereka semua dianugerahkan wajah yang cantik dan manis sekali malah kesemuanya ramping-ramping belaka.
Sememangnya adik beradik Che Ta memang terkenal dengan kecantikan mereka.
Rubytah Abu Bakar @ Che Wan atau dikenali Ruby Che Wan dan Lan mengenali sejak di bangku sekolah lagi iaitu ketika aktif dalam sukan berbasikal.Ruby ketika itu berumur 17 tahun belajar di Sekolah Menengah Tun Sharifah Rodziah, Jalan Kuala Kedah, manakala Lan menuntut di Sekolah Menengah Darul Aman, Alor Star, Kedah.
Lan telah berkahwin pada tahun 20 Ogos 2008 dengan Ruby Che Wan dan kini mempunyai 3 orang cahaya mata.
Bahagia betul melihat pasangan suami isteri Lan dan Ruby Che Wan, kemana sahaja pasti kemesraan mereka mengundang cemburu pasangan berkahwin yang lain bukan?
Jom lihat beberapa foto Ruby Che Wan yang cantik persis anak dara ini.



Kelibat Ruby Che Wan, adik kepada Rozita Che Wan sedikit sebanyak mencuri perhatian peminat Che Ta lebih-lebih lagi apabila mengikat tali perkahwinan dengan Lan Pet Pet. Melihat penampilannya yang sudah berubah kini, tertanya-tanya bagaimana wanita ini melakukan penghijrahan. “Saya melakukan transformasi diri dengan melabuhkan sedikit tudung selepas pulang daripada mengerjakan haji tahun lalu. Perubahan ini berlaku apabila saya terfikir sudah beberapa kali mengerjakan umrah namun apabila tiba masa mahu meninggalkan tanah suci timbul rasa tidak seronok.
Apabila saya berada di tanah suci dan kembali ke Malaysia umpama berada dalam dua dunia yang berbeza. Sepatutnya ke mana sahaja kita berada amalan dan pakaian kita adalah sama. Oleh itu sejurus pulang daripada mengerjakan haji tahun lalu saya nekad untuk mengubah penampilan. Penghijrahan ini bukan untuk menunjuk alim dan sebagainya tetapi mahu menyarung pakaian yang boleh di bawa solat tidak kira masa dan tidak kira tempat,” terang ibu kepada empat orang anak ini.

Tambah wanita yang mudah mesra ini, setiap kali menemani suami menghadiri majlis tertentu ramai wanita yang bertanya tentang pakaian yang tersarung di tubuhnya. “Memang baju dan tudung yang saya pakai sekarang tidak ada dijual di mana-mana. Rekaannya saya buat sendiri dan jahit sendiri. Dahulu saya memang tidak suka menjahit dan hanya tahu mereka pakaian sahaja. Akibat takut tukang jahit tidak faham keinginan saya justeru saya jahit sendiri. Benar kata orang jika kita buat sesuatu dengan bersungguh-sungguh pasti akan berjaya,” bicara Ruby yang belum terfikir untuk memasarkan baju rekaannya itu.
Menurut Ruby persediaan baju raya tahun ini berbeza sedikit daripada tahun-tahun yang sebelumnya. Baju raya tetap ada tetapi lebih sederhana dan yang penting adalah keselesaan ketika memakainya.

Setiap tahun pasangan ini akan menyambut kehadiran Syawal di Kedah. “Memang benar setiap tahun saya akan balik Kedah. Kedua-dua mak dan mak mentua ada di sana. Cuma setiap tahun saya akan beraya di rumah Lan terlebih dahulu dan selepas solat sunat Aidilfitri baharu saya akan pulang ke rumah mak di Alor Star.
Juadah hari raya biasanya mak mentua yang akan sediakan segala-galanya. Walaupun mak mentua sudah berusia tetapi dia masih kuat lagi. Mak mentua jenis yang suka masak dan tak bagi orang lain masuk dapurnya. Antara hidangan istimewa air tangan mak mentua sudah pasti ketupat dan gulai daging. Manakala laksa pula menjadi hidangan kegemaran anak bongsu dan satu-satunya lelaki iaitu Lan Pet Pet,” gurau Ruby kepada suaminya yang dikenali sejak di bangku sekolah lagi.

Di samping menguruskan perjalanan seni suaminya, Ruby juga sibuk menguruskan syarikatnya, RCW Beauty Empire yang terkenal dengan produk Lotion Putih Ajaib. Bercerita tentang perniagaan yang berasaskan kecantikan yang terlalu banyak persaingan kini, Ruby positif memandang setiap cabaran. “Memang sekarang semua orang mahu berniaga. Ada yang berhenti kerja untuk membuka perniagaan berasaskan kosmetik dan ada juga dahulu yang bergelar agen atau stockist yang sudah membina jenama sendiri.

Bagi saya semua itu adalah persaingan yang sihat dalam perniagaan. Namun, apa yang saya utamakan adalah kualiti produk saya. Melalui penyelidikan dan pembangunan yang teliti produk tersebut baharu kita boleh mendapat kualiti yang terbaik. Sebagai pengguna pula mereka perlu berhati-hati memilih produk yang terbaik untuk kulit mereka,” ungkap bekas perancang kewangan ini.
Sumber: mediahiburan / Nona
The post Isteri Lan Pet Pet Terlajak Cantik Persis Anak Dara appeared first on MFADHLY.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://mfadhly.net/2019/02/03/isteri-lan-pet-pet-terlajak-cantik-persis-anak-dara/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Kepada Suami Jagalah Isteri Anda Masa Berpantang Jika Betul Caranya Boleh Lebih Cantik Dari Anak Dara

Kepada Suami Jagalah Isteri Anda Masa Berpantang Jika Betul Caranya Boleh Lebih Cantik Dari Anak Dara

papar berkaitan - pada 1/2/2019 - jumlah : 837 hits
Selesai saja tempoh berpantang suami complaint isteri tak lagi cantik macam dulu Wah Bukan main suami ya isteri sebenarnya boleh jadi lebih cantik dari anak dara kalau suami pandai jaga sepanjang isteri melalui tempoh berpantang Nak suami l...
Ini Perubahan Pengiran Anak Sarah Isteri Kepada Putera Mahkota Brunei Setelah 13 Tahun Berlalu Memang Cantik Orangnya

Ini Perubahan Pengiran Anak Sarah Isteri Kepada Putera Mahkota Brunei Setelah 13 Tahun Berlalu Memang Cantik Orangnya

papar berkaitan - pada 6/2/2019 - jumlah : 1401 hits
Masihkah anda ingat dengan gerangan wanita anggun dan manis ini Sudah tentu ramai yang mengenali personaliti DiRaja dari Negara Brunei Darussalam ini Baginda merupakan antara kerabat DiRaja yang terkenal diserata dunia dek kerana kecantikan...
Daddy On Je Kongsi Video Anak Hisap Ibu Jari Kaki Lan Solo Bagi Hint Nak Baby Lagi

Daddy On Je Kongsi Video Anak Hisap Ibu Jari Kaki Lan Solo Bagi Hint Nak Baby Lagi

papar berkaitan - pada 7/2/2019 - jumlah : 445 hits
Usikan orang tua tua anak hisap ibu jari kaki tandanya nak adik lagi Penyanyi Lan Solo juga memberikan hint seolah olah memberi insyarat kepada isteri Sheila Razlan untuk menambah cahaya mata Dalam video yang dimuatnaik di Instagram anak ke...
Foto Peminat Tak Boleh Move On Cantik Sungguh Isteri Randy Pangalila

Foto Peminat Tak Boleh Move On Cantik Sungguh Isteri Randy Pangalila

papar berkaitan - pada 26/1/2019 - jumlah : 1334 hits
Kecantikkan isteri pelakon terkenal Indonesia Randy Pangalila Chelsey Frank mendapat perhatian peminatnya Malah beberapa foto yang dimuat naik Randy sama ada sebelum atau pun selepas berkahwin menerusi akaun Instagramnya mendapat komen posi...
Foto Muka Mommy Sangat Ni Fatin Afeefa Anak Dipuji Netizen Cemburu Part Mata Paling Cantik

Foto Muka Mommy Sangat Ni Fatin Afeefa Anak Dipuji Netizen Cemburu Part Mata Paling Cantik

papar berkaitan - pada 3/2/2019 - jumlah : 1338 hits
Pelakon Fatin Afeefa diantara selebriti yang sering menjadi perhatian ramai dilaman sosial Instagram malah ada sahaja pujian buat pelakon Tentang Bulan ini FOTO Muka Mommy Sangat Ni Fatin Afeefa Anak Dipuji Netizen Cemburu Part Mata Paling ...
Nak Selesakan Anak Tapi Orang Lain Merana Netizen Kecam Pasangan Suami Isteri Pentingkan Diri

Nak Selesakan Anak Tapi Orang Lain Merana Netizen Kecam Pasangan Suami Isteri Pentingkan Diri

papar berkaitan - pada 4/2/2019 - jumlah : 613 hits
Di mana semangat Malaysia Baru demikian soal seorang netizen yang kesal dengan tindakan pasangan suami isteri yang sengaja menggunakan ruang tempat duduk bagi menidurkan anak mereka sehingga seorang ibu dan anaknya terpaksa duduk di atas la...
Isteri Naik Angin Anak Dinamakan Muhammad Bossku Suami Kata Nak Malu Apa Isteriku

Isteri Naik Angin Anak Dinamakan Muhammad Bossku Suami Kata Nak Malu Apa Isteriku

papar berkaitan - pada 20/1/2019 - jumlah : 941 hits
DI sana bossku di situ bossku di mana mana sahaja orang ramai terutama netizen mula menyebut perkataan tersebut apabila ia menjadi trend di laman sosial Difahamkan perkataan bossku merupakan slanga yang digunakan oleh anak anak muda termasu...
Lantikan Isteri Anak Luar Biasa Chegubard

Lantikan Isteri Anak Luar Biasa Chegubard

papar berkaitan - pada 26/1/2019 - jumlah : 330 hits
Badrul Hisham Shaharin atau CheguBard KUALA LUMPUR Melantik ahli politik duduk dalam syarikat atau agensi berkaitan kerajaan adalah perkara biasa yang diamalkan oleh kerajaan terdahulu Barisan Nasional Bagaimanapun melantik isteri dan anak ...
Kurus Macam Anak Dara Amal Intermittent Fasting Catriona Ross Kongsi Rahsia Resepi Diet Harian

Kurus Macam Anak Dara Amal Intermittent Fasting Catriona Ross Kongsi Rahsia Resepi Diet Harian

papar berkaitan - pada 9/2/2019 - jumlah : 692 hits
7687 SHARES Boleh dikatakan hampir setiap wanita pastinya mengimpikan berat badan yang ideal tetapi untuk menurunkan berat badan bukanlah satu proses yang mudah kerana ia memerlukan kesungguhan dan tekad daripada individu itu sendiri Malah ...
The Evolution Of Adult Entertainment

Epf Account 3 Can Help Contributors During Emergencies Expert

Work Harder At Communicating Achievements On Reforms Govt Told

Pm Akan Umum Sspa Terbaik Pernah Diperkenalkan Kerajaan

Pelepasan Cukai Sukan 2024 Senarai 103 Sukan Tersenarai

Apabila Sang Profesor Datang Melawat

Pemilik Kereta Tertekan Hon Kerana Panik Polis

Cara Guna Cimb Dan Cara Check Status Loan Cimb



10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan


Data Drives Dollars How Competitive Intelligence Optimizes Sales Marketing Roi

Tanya Hadi Mengapa Tak Bantah Akta Laut Wilayah Mb Terengganu Diberitahu

Cabaran Getir Menanti Ph Di Kkb

Nga S Aide Chosen For Kuala Kubu Baharu After Dap Abandoned Hope Of Malay Vote

World Bank Report Says Malaysian Children Not Learning Enough In Schools

Zus Ice Watermelon Latte