Iftar Sesama 2019 Buka Puasa Buffet Ramadan Murah Di Bangi Golf Resort


IFTAR SESAMA 2019 BUKA PUASA BUFFET RAMADAN MURAH DI BANGI GOLF RESORT - Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua, boleh di katakan setiap tahun selama 4x Ramadan kami sekeluarga WAJIB iftar dan berbuka puasa bersama-sama di Bangi Golf Resort. Dan, ramai pulak tu, yang dah sesiap tanya tentang IFTAR SESAMA 2019 BUKA PUASA BUFFET RAMADAN MURAH DI BANGI GOLF RESORT. Sabar na...mummy baru je selesai majlis preview IFTAR SESAMA 2019 BUKA PUASA BUFFET RAMADAN MURAH DI BANGI GOLF RESORT.  
IFTAR SESAMA 2019 BUKA PUASA BUFFET RAMADAN MURAH DI BANGI GOLF RESORT

IFTAR SESAMA 2019 BUKA PUASA BUFFET RAMADAN MURAH DI BANGI GOLF RESORT. Ngam-ngam, mummy letak gambar kami di media sosial dan status whatsApp. Terus ada yang PM DM mummy tanya hargaIFTAR SESAMA 2019 BUKA PUASA BUFFET RAMADAN MURAH DI BANGI GOLF RESORT. Mummy pun dah teaser video kat Whatsapp mengatakan bahawa BANGI GOLF RESORT ini antara tempat mampu milik untuk IFTAR SESAMA 2019 BUKA PUASA BUFFET RAMADAN MURAH DI BANGI GOLF RESORT.
Tarikan utama buat pengunjung untuk IFTAR SESAMA 2019 BUKA PUASA BUFFET RAMADAN MURAH DI BANGI GOLF RESORT sudah tentu seleksi buffet dengan lebih 200 jenis makanan daripada hidangan tradisional Melayu yang membangkitkan kenangan masakan ibu di kampung khususunya bagi masakan Melayu dan tradisional. Bahan mentah yang digunakan ditanam sendiri dengan menggunakan konsep "Kebun dalam Bandar" seterusnya menjadikan ianya istimewa.
Baca Juga : BGR Bufet Ramadan 2018 5 SEBAB KAMI MEMILIH IFTAR SESAMA 2019 BUKA PUASA RAMADAN MURAH DI BANGI GOLF RESORT.


Bangi Golf Resort antara tempat WAJIB kami singgah untuk IFTAR SESAMA 2019 BUKA PUASA RAMADAN MURAH DI BANGI GOLF RESORT. Kenapa? Sebab apa? Jom baca 5 SEBAB KAMI MEMILIH IFTAR SESAMA 2019 BUKA PUASA RAMADAN DI BANGI GOLF RESORT.
Baca Juga : BGR Buffet Ramadan 2017
Sebab pertama, BANGI GOLF RESORT ini tak jauh dari rumah kami di Kajang tu ha dalam 10 minit pun boleh sampai dah ! Kalau jalan tak jem lah ! Biasanya bulan Ramadan tu akan jem sebelum berbuka puasa, kalau dah dekat-dekat nak buka tu...kebiasaannya tak jem mana pun ! Sebab tu, kami suka datang dekat-dekat waktu buka atau dah berbuka. 

Jalan tak jem, dan sampai-sampai je Bangi Golf Resort orang ramai dah mula makan. Jadi, tak adalah lama sangat kami nak beratur ambil makanan !


Keduanya, BANGI GOLF RESORT ini, family friendly. Biasanya kami angkut stroller lah, sebab senang dari parking nak ke dewan makan tu. Dah sampai ke tempat makan Bangi Golf Resort, mana yang ada anak kecil. Boleh dapatkan baby chair juga (siapa cepat dia dapat). Dedulu, masa anak kami kecil, pakai juga baby chair Bangi Golf Resort ini. Tapi, bila depa dah besar..mummy tak requests pun baby chair. Bagi peluang kat orang lain.

Sementara mak pak berbuka puasa, anak-anak boleh bermain di ruangan main ini juga ! 



Ketiga, as usual menu kegemaran kami di bahagian MAIN COURSE, masakan panas-panas seperti mee goreng, satay, spaghetti, nasi goreng. Habis je, dorang akan top up...fresh makan pepanas. Bukan menu sejuk tau !



Keempat, KAMBING ! Kambing bakar, sup kambing mamak antara signature IFTAR SESAMA 2019 BUKA PUASA RAMADAN DI BANGI GOLF RESORT. Kalau korang lambat terjah ke bahagian KAMBING ni, memang bye-bye lah jawapnya ! Hihihi 







Oh ya, tempat makanan untuk IFTAR SESAMA 2019 BUKA PUASA RAMADAN DI BANGI GOLF RESORT sangat teratur. Di lengkapi dengan label gerai yang tersusun , ini memudahkan pengunjung untuk memilih makanan mereka ketika  IFTAR SESAMA 2019 BUKA PUASA RAMADAN DI BANGI GOLF RESORT
RAJA BUAH DURIAN DI  IFTAR SESAMA 2019 BUKA PUASA RAMADAN DI BANGI GOLF RESORT

Last but not least, yang kelima... IFTAR SESAMA 2019 BUKA PUASA RAMADAN DI BANGI GOLF RESORT sangat lain dari yang lain. Kerana di sini ada hidangan RAJA BUAH DURIAN . 


Untuk tahun sesebeum ini, gerai raja buah DURIAN yang berkualiti tinggi ini boleh didapatai dan di beli di luar dewan Bangi Golf Resort pada harga mampu milik .

Memang puas hati sangat dapat makan durian ni yang berisi padat dan besar. 



Kami memang hantu durian, tahun lepas kami memang ambil peluang dapatkan 1 bekas durian ini dari Bangi Golf Resort untuk di bawa pulang !

MAKAN SEENAKNYA, ELAK MEMBAZIR 
Untuk merealisasikan konsep sifar pembaziran, IFTAR SESAMA 2019 BUKA PUASA RAMADAN DI BANGI GOLF RESORT (BGR) akan bekerjasama dengan Food Aid Foundation dengan menyumbangkan lebihan makan daripada buffet Ramadan untuk diberikan kepada mereka yang memerlukan. 
Selain itu, Restoran BGR dengan kerjasama portal F8Buzz.com akan mewujudkan Kotak Sumbangan Iftar Sesama kepada mereka yang ingin menyumbangkan makanan dan pakaian kepada yang kurang bernasib baik.
Restoran Bangi Golf Resort juga menyediakan lebih 800 lot parkir percuma untuk pengunjung yang hadir. Surau Restoran Bangi Golf Resort juga kini lebih luas bagi menampung lebih ramai pengunjung dan bilangan kubikel tandas bertambah untuk mengelakkan beratur panjang demi keselesaan pengunjung.

HARGA BUFFET IFTAR SESAMA 2019 BUKA PUASA RAMADAN DI BANGI GOLF RESORT
Harga untuk buffet IFTAR SESAMA 2019 BUKA PUASA RAMADAN DI BANGI GOLF RESORT ialah :
Dewasa = RM59.00 nettKanak-kanak = RM29.00 nett
Untuk tempahan atas talian = https://www.bgrrest.com/product/buffet-ramadhan/

Untuk maklumat lanjut, mengenai buffet IFTAR SESAMA 2019 BUKA PUASA RAMADAN DI BANGI GOLF RESORT, boleh layari ke :Facebook | Website | Instagram

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.azlindaalin.com/2019/04/iftar-sesama-buka-puasa-buffet-ramadan-murah-2019-bangi-golf-resort-bgr.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Buffet Ramadhan 2019 Iftar Sesama Bangi Golf Resort Bangi

Buffet Ramadhan 2019 Iftar Sesama Bangi Golf Resort Bangi

papar berkaitan - pada 9/4/2019 - jumlah : 677 hits
Tak sampai sebulan Ramdhan akan bakal tiba pasti bulan yang penuh mulia ni banyak aktiviti yang dirancang untuk menyambut puasa Masa ni lah berpeluang berkumpul dengan keluarga dan sanak saudara berbuka bersama sama Mama sendiri pun ada pla...
Iftar Ramadan 2019 Iftar Sesama Bangi Gold Resort Harga Rm59 Jer

Iftar Ramadan 2019 Iftar Sesama Bangi Gold Resort Harga Rm59 Jer

papar berkaitan - pada 11/4/2019 - jumlah : 473 hits
Assalamulaikum First time BBL dapat invitation majlis berbuka puasa kat Bangi Gold Resort ni Terus excited nak datang bila rakan blogger bagitau memang tak menyesal datang cuba menu bakal dihidangkan sepanjang bulan ramadan nanti Bertema If...
Iftar Sesama Di Bangi Golf Resort Menikmati Buffet Ramadhan Serendah Rm59

Iftar Sesama Di Bangi Golf Resort Menikmati Buffet Ramadhan Serendah Rm59

papar berkaitan - pada 14/4/2019 - jumlah : 574 hits
Iftar Sesama Di Bangi Golf Resort Menikmati Buffet Ramadhan Murah Pejam celik pejam celik tinggal lebih kurang sebulan je lagi bulan Ramadhan bakal tiba Untuk korang yang memang tradisinya suka berbuka puasa dan menikmati buffet Ramadhan be...
Buffet Ramadan 2019 Iftar Warisan Rasa Cyberview Resort Spa Cyberjaya

Buffet Ramadan 2019 Iftar Warisan Rasa Cyberview Resort Spa Cyberjaya

papar berkaitan - pada 10/4/2019 - jumlah : 1292 hits
Assalamualaikum semua Tahun 2019 ini Cyberview Resort Spa Cyberjaya membawa selera sajian Warisan Rasa kepada pelanggan terutama penduduk Cyberjaya Sepang Putrajaya Bangi Puchong Kajang Bandar Saujana Putra Nilai dan sekitarnya Boleh la dat...
Nostalgia Sajian Desa Di Buffet Ramadan 2019 Restoran Rebung Kuala Lumpur

Nostalgia Sajian Desa Di Buffet Ramadan 2019 Restoran Rebung Kuala Lumpur

papar berkaitan - pada 13/4/2019 - jumlah : 701 hits
Dengan izinNya Ramadan 1440H bakal hadir menjelma dengan seribu keindahan dalam amalan dan ibadah Bermula dari waktu sahur sehinggalah tibanya saat berbuka puasa dilanjutkan pula dengan ibadah ibadah terawih dan sebagainya semua itu akan me...
Buffet Ramadan 2019 Restoren Rebung Chef Ismail Offer Buffet Menu Nostalgia Sajian Desa Rm84 80 Seorang Je

Buffet Ramadan 2019 Restoren Rebung Chef Ismail Offer Buffet Menu Nostalgia Sajian Desa Rm84 80 Seorang Je

papar berkaitan - pada 29/3/2019 - jumlah : 729 hits
Assalamulaikum Tahun 2019 ini Restoren Rebung Chef Ismail di Taman Botani Perdana menawarkan lebih 90 jenis makanan berbuka puasa selera Nostalgia Sajian Desa khas untuk anda sepanjang bulan Ramadan nanti Harga Buffet Iftar Restoren Rebung ...
Buffet Ramadan 2019 Sajian Warisan Nusantara Hotel Pearl Kuala Lumpur

Buffet Ramadan 2019 Sajian Warisan Nusantara Hotel Pearl Kuala Lumpur

papar berkaitan - pada 8/4/2019 - jumlah : 939 hits
Assalamualaikum korang Tahun 2019 ini Hotel The Pearl Kuala Lumpur offer buffer iftar ramadan bertema Sajian Warisan Nusantara buat anda semua Incase tertanya kat mana pulak hotel ni Ia terletak di Jalan Klang Lama satu building dengan Pear...
Buffet Ramadan 2019 Lexis Suites Penang Bertemakan Bazaar Ramadan Authentic Malay And Arabic Cuisines

Buffet Ramadan 2019 Lexis Suites Penang Bertemakan Bazaar Ramadan Authentic Malay And Arabic Cuisines

papar berkaitan - pada 12/4/2019 - jumlah : 710 hits
Lexis Suites Penang mengalu alukan bulan suci dengan pelbagai hidangan yang lazat bertemakan Bazaar Ramadhan Authentic Malay and Arabic Cuisines Buffet Ramadan ini akan berlangsung pada pada 6 Mei 4 Jun dari jam 7 00 malam 11 00 malam Dised...
Ph Must Safeguard Its Voter Base To Land Second Term For Anwar Says Analyst

Tetaplah Beriadah Di Bulan Ramadan

Honor Pad 9 Tablet Terbaik Untuk Berhibur Dan Kerja Mula Dijual Seluruh Negara Pada 28 Mac

Perumahan Izara Bayu Sutera Kediaman Idaman Tepi Tasik Dengan Ciri Smart Home

8 Resepi Air Balang Viral Di Bazar Ramadhan

Sesi Tukar Duit Raya Di Maybank

Lirik Lagu Raya Mana Nabila Razali

Diet If Yang Berkesan Menurut Pakar



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


15 Easter Garland Designs To String Along The Spring Festivities

Hallway Wall Art Mockup For A Sophisticated Look

Do You Know About Kuda Kepang Dance

Cukai Perkhidmatan 8 Hanya Ke Atas Golongan Berkemampuan

300 Extra Padu Registration Counters Opened

Nadma Remaining Water Storage Reserves In Four Dams In Johor Penang And Kedah At Critical Level