Idea Cenderamata Corporate Gifts Pilihan Terbaik Di Greenworks


hai assalammualaikum


Idea Cenderamata Pilihan Terbaik Di Greenworks Sebagai Corporate Gifts - Pernah tak korang pergi sesuatu event, lepas tu dapat cenderamata barang yang sangat unik dan sangat berguna untuk dipakai. Macam nad, pernah pergi beberapa event produk berjenama, lepas tu dapat goodies, dan goodies yang diberi ialah powerbank siap dengan nama kita..seronok bila dapat cenderamata macam tu, sebab ada nama kita, dengan nama jenama tu. Powerbank kan benda yang memang kita akan guna selalu untuk cas telefon. Lagi ada nama kita, memang rasa wow tau..hehee..


Seperti syarikat, pemberian cenderamata sebagai corporate gift dapat menjalin hubungan yang erat di antara sesebuah syarikat dan pelanggan. Ia merupakan satu peranan yang penting bagi sesebuah syarikat dalam menjaga hubungan dengan pelanggannya.


Bukan sahaja majlis syarikat majlis seperti perkahwinan, hari anugerah, program-program sekolah, university, organisasi dan macam-macam lagi pun memerlukan cenderamata.




Idea Cenderamata Pilihan Terbaik Di Greenworks Sebagai Corporate Gifts Ni nad kongsi, idea cenderamata pilihan yang terbaik boleh korang buat, iaitu di Greenworks. Terdapat pelbagai jenis cenderamata yang boleh dijadikan sebagai hadiah untuk kegunaan majlis, tapi kesesuaiannya adalah bergantung kepada jenis majlis yang dianjurkan.


Greenworks adalah pemborong & pembekal premium gift di Malaysia. Mana-mana syarikat atau perniagaan yang ada program dan tengah mencari cenderamata yang sesuai, bolehlah tengok dekat Greenworks ni. Banyak pilihan cenderamata yang ada boleh dijadikan sebagai corporate gift. Untuk beli persendirian pun boleh atau untuk beri kepada orang tersayang sempena hari istimewa pun boleh.







Dekat Greenworks ni ada macam-macam jenis barang. Salah satu contoh hadiah yang boleh diberi ialah USB Flash Drive. Memang lain daripada yang lain dengan USB yang kita pernah ada. USB Flash drive yang tak nampak macam usb pun..hahhaa. Boleh Nampak gambar dekat atas ni, hah USB ni, nad ada tau. Bukan satu, tapi nad ada dua. USB ni macam tersembunyi, unik dan cantik dengan bentuk mini card macam ni. USB macam ni ada 8GB, 16GB dan 32GB.


USB Flash Drive ni boleh cetak atau letak gambar yang disukai. Nampak lain daripada yang lain kan. Harganya pun murah je. Saiznya Saiz: 60mm x 30mm x 2mm. Sangat ringan dan boleh dibawa ke mana sahaja.





Ada juga jenis bulat. Lagi comel..hehee. USB ni macam ni boleh disangkut buat keychain. Menarik kan. Lagi ada gambar dan tersembunyi USB tu. Kita ni kan suka benda comel macam ni..hehee..Pantang tau kalau nampak.


Kalau mana-mana syarikat yang nak tempah, boleh je cetak logo company atau apa-apa berkenaan company dekat USB ni. Bayangkan, bagi dekat client, mesti diaorang rasa seronok tengok.




Kalau nak tempah, korang boleh pergi ke IT Gadget di website Greenworks. Dalam ni ada macam-macam jenis USB. Selain USB, powerbank dan earbuds pun ada. Serius murah.




Lunch box pun ada..




Sebenarnya, bukan barang ni sahaja yang ada, banyak lagi barang yang ada dekat Greenworks ni yang boleh dijadikan corporate gifts atau pun persendirian atau untuk majlis formal. Antaranya ialah
- Eco Bag
- Lanyard
- Pen, Notebook, Drinkwares
- Household
- Stationary
- Fridge Magnet, Button Badge, Keychain, Mugs
- Travel bags, pillow, umbrella, travel adapter, wind flags
- Tshirt


Pelbagai barang hadiah untuk korporat mewah dan hadiah perniagaan hingga barang-barang murah untuk hadiah promosi,semua ada. Greenwork menyediakan produk berkualiti tinggi dengan harga yang sangat berpatutan pada skala waktu yang sesuai dan mereka mempunyai barang yang mesra alam.


Cenderahati ni memang sangat penting ya, lagi-lagi untuk sebuah syarikat. Tidak kiralah walau hanya sekadar sehelai t-shirt, sebatang pen, payung mahupun seunit beg plastik. Semuanya mempunyai nilai dan matlamat tertentu. Cenderahati diberi adalah sebagai tanda penghargaan, sebagai tanda untuk diingati selalu oleh mereka yang akan menerima cenderamata itu.








Bagi sebuah syarikat, apabila ada logo atau nama syarikat pada cenderahati dan orang yang menerima menggunakan denagn kerap, jenama syarikat akan sentiasa diingati. Contohnya baju jenama tertentu yang dicetak dengan logo. Pengguna yang memakai baju tersebut akan dilihat oleh khalayak ramai. Lebih ramai yang lihat, lebih tinggi kesedaran pada jenama itu. Seperti pengiklanan percuma ya..hehee..Sebab tu pentingnya cenderamata.






Korang boleh terjah website https://greenworks.com.my/ untuk lihat cenderamata disitu yang korang rasa sesuai untuk program atau majlis yang akan diadakan. Tempahla cenderamata segera di Greenworks dengan harga yang lebih murah berbanding tempat lain.


Greenworks Marketing Sdn. Bhd.
Website : https://greenworks.com.my
Facebook: https://www.facebook.com/GreenworksMarketing/
Contact : +60 12-302 7093 / +60 3-6273 1210
Email; [email protected]
Location : 230, Jalan KIP 7, Taman Perindustrian KIP, Kepong, 52200, Kuala Lumpur, Malaysia
Operasi hours : Monday - Friday 9AM-6PM * except public holidays

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.miszrockers.com/2020/04/idea-cenderamata-corporate-gifts.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Pelbagai Pilihan Cenderamata Eco Murah Dan Berkualiti Tinggi

Pelbagai Pilihan Cenderamata Eco Murah Dan Berkualiti Tinggi

papar berkaitan - pada 30/4/2020 - jumlah : 523 hits
Pelbagai Pilihan Cenderamata Eco Murah Dan Berkualiti Tinggi Assalamualaikum dan salam fasa ke 4 PKP pastikan korang terus duduk dirumah sebab sha nak kongsikan satu kedai barangan yang korang boleh order secara online untuk barangan cender...
Hospital Terbaik Untuk Bersalin Kali Pertama

Hospital Terbaik Untuk Bersalin Kali Pertama

papar berkaitan - pada 1/5/2020 - jumlah : 916 hits
Bila tahu kita ini sedang mengandung memang seronok Gembiralah nak dapat rasa anak menendang nendang dalam perut Terasa sanagt bahagia bila dapat cium bau bayi baru lahir Tapi bila mengenangkan saat nak melahirkan Allahuakbar rasa nak pitam...
Terbaik Pn Pandai Jaga Penyokong Aka Pengampu Ph Tak Tau Buat Macam Ini Orang Bawah Sahaja Yang Pulun Sokong

Terbaik Pn Pandai Jaga Penyokong Aka Pengampu Ph Tak Tau Buat Macam Ini Orang Bawah Sahaja Yang Pulun Sokong

papar berkaitan - pada 1/5/2020 - jumlah : 207 hits
2 pemimpin Umno bakal terajui MAHB Prasarana kata laporanDikemas kini 1 hari yang lalu Diterbitkan pada 30 Apr 2020 10 50AM 0 KomenMahdzir Khalid akan menggantikan hakim Mahkamah Persekutuan yang bersara Zainun Ali sekiranya dilantik sebaga...
Pengumpulan Semen Terbaik Dari Baka Ulung Bagi Permanian Beradas Lembu

Pengumpulan Semen Terbaik Dari Baka Ulung Bagi Permanian Beradas Lembu

papar berkaitan - pada 2/5/2020 - jumlah : 463 hits
Oleh Dr Raja Ili Airina binti Raja Khalif Nur Farihah Binti Abd Manan Fakulti Industri Asas Tani Universiti Malaysia Kelantan Kampus Jeli Permanian beradas atau AI merupakan kaedah yang popular di kalangan penternak khususnya lembu dan kamb...
Antara Terbaik Dalam Reka Sut Angkasa Lepas Remaja Malaysia Ditawar Biasiswa Nasa

Antara Terbaik Dalam Reka Sut Angkasa Lepas Remaja Malaysia Ditawar Biasiswa Nasa

papar berkaitan - pada 1/5/2020 - jumlah : 689 hits
Bukan calang calang seorang pemuda dari Malaysia telah berjaya menerima biasiswa daripada Pentadbiran Aeronautik dan Angkasa Negara Azhar Ali 20 telah melayakkan diri dalam kalangan 1 peratus skor terbaik dalam cabaran mereka cipta sut angk...
Dianggap Negara Miskin Sistem Kesehatan Di Kuba Justru Terbaik Di Dunia Ini 4 Faktanya

Dianggap Negara Miskin Sistem Kesehatan Di Kuba Justru Terbaik Di Dunia Ini 4 Faktanya

papar berkaitan - pada 2/5/2020 - jumlah : 268 hits
Negara Kuba baru saja mengirimkan 53 dokter ke Italia buat mengatasi virus corona Keren
Bagaimana Mencari Syarikat Pindah Rumah Terbaik Di Lembah Klang

Bagaimana Mencari Syarikat Pindah Rumah Terbaik Di Lembah Klang

papar berkaitan - pada 30/4/2020 - jumlah : 394 hits
Bagaimana Mencari Syarikat Pindah Rumah Terbaik di Lembah Klang Adakah anda ingin mencari syarikat pindah rumah yang boleh dipercayai di Lembah Klang Sekiranya anda sedang mencari syarikat sedemikian sila baca artikel di bawah untuk mengeta...
8 Makanan Terbaik Di Damansara Patut Anda Cuba Di Tahun 2020

8 Makanan Terbaik Di Damansara Patut Anda Cuba Di Tahun 2020

papar berkaitan - pada 30/4/2020 - jumlah : 518 hits
Malaysia antara negara yang boleh di kategorikan sebagai syurga makanan juga Tak kira apapun berlaku rakyat malaysia makanan tak dapat di pisahkan Boleh nampak perkara tu bila Malaysia antara negara yang terkena pandemik Covid 19 Bila araha...
10 Pelembab Muka Terbaik

10 Pelembab Muka Terbaik

papar berkaitan - pada 30/4/2020 - jumlah : 841 hits
13 Pelembab Muka Terbaik Selain pencuci muka pelembap merupakan salah satu penjagaan wajah yang harus anda titik beratkan Tidak kira apa jenis kulit sekali pun kulit wajah anda memerlukan kelembapan yang seimbang untuk mengelak dari masalah...
Two In Five Malaysians Might Quit If Required To Work More In Office Randstad

Lumira Di Eka Heights Kehidupan Bermakna Yang Dinantikan

Lumira Eka Heights Seremban Perumahan Gaya Hidup Moden

Plaza Premium Group Expands Flight Club Dining Brand At Kuala Lumpur International Airport Terminal 1

Ustadz Yang Membodoh Bodohi Jemaahnya Kata Frans Donal Di Bali By Dr H

Dap S Dilemma Red Lines And Kuala Kubu Baharu

Splash Out Langkawi Awarded Gold Rating By Malaysia Tourism Quality Assurance

Lahirkan Generasi Fasih Digital Kpm Mahu Guru Jauhari Digital Jadi Pembimbing



10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria


Ibu Meraung Luluh Hati Lihat Kaki Anak Putus Akibat Kemalangan Motorsikal Depan Sekolah

Makanan Jamuan Raya Tak Habis Anak Tapau Semua Makanan Bawa Balik Bijak

Keupayaan Memahami Konsep Semalam Hari Ini Dan Esok Yang Permudah Dan Menyusahkan Hidup Manusia

Foto Menggencarkan Perekaman Ktp Elektronik Dengan Jemput Bola Ke Sekolah Sekolah

Mendagri Tegaskan Musrenbangnas Sebagai Wadah Sinkronisasi Pembangunan Pemerintah Pusat Daerah

Mahfud Md Cara Kita Berhukum Saat Ini Agak Rusak Buat Uu Sesuai Selera Elite