Honor X9b 5g Hadir Dengan Storan 512gb Pada Harga Rm1 699


KUALA LUMPUR, 1 April 2024 – Berikutan kejayaan HONOR X9b 5G antara telefon pintar terlaris di Malaysia tahun lalu, HONOR kini melancarkan versi baharu dengan storan besar 512GB bagi memenuhi permintaan pengguna. Sebelum ini, HONOR X9b 5G dilancarkan dengan storan 256GB. Selain dikenali dengan storan besar, peranti ini juga mencuri tumpuan ramai kerana paparan yang ultra kukuh serta jangka hayat bateri yang mampu bertahan sehingga tiga hari. 

Sebagai tambahan kepada storan 512GB, HONOR X9b 5G turut menawarkan RAM 20GB (fizikal 12GB dan RAM virtual 8GB). Teknologi UFS 3.1 yang lebih canggih dari generasi sebelumnya memastikan peranti ini berfungsi pada prestasi tinggi, seterusnya mengurangkan masalah lengah ketika memuat turun fail. Pengguna juga dapat menikmati sepenuhnya sambungan kependaman rendah 5G.
Peranti yang dinaik taraf ini boleh dibeli di laman web rasmi HONOR dan di kedai HONOR seluruh negara pada harga RM1,699. Peranti ini ditawarkan dalam warna jingga Sunrise Orange dan hitam Midnight Black. Pembeli akan menerima hadiah percuma bernilai RM759, termasuk HONOR Choice Earbuds X5 dan Penggantian Retak Depan dan Belakang 365 hari.
Selain itu, varian 20GB RAM dengan storan 256GB kekal tersedia untuk pembelian pada harga diskaun RM1,399 di laman web HONOR untuk waktu terhad. Pembeli akan menerima hadiah percuma bernilai RM858 yang terdiri daripada HONOR Choice Earbuds X5, Penggantian Retak Depan dan Belakang 365 hari, dan sarung telefon. Ia tersedia dalam tiga warna Sunrise Orange, Titanium Silver dan Midnight Black.
Bateri 5800mAh dengan Jangka Hayat 3 Hari Menerima Label ‘Gold’ DXOMARK 
HONOR X9b 5G terkenal dengan ketahanan 360 darjah dan adalah peranti pertama di dunia untuk menerima pensijilan Overall Drop Resistance bertaraf Lima Bintang daripada SGS. Baru-baru ini, peranti tersebut diiktiraf DXOMARK bagi kategori Bateri dengan mengumpul 156 mata dan berada di tempat kedua selepas HONOR Magic6 Pro. Kapasiti bateri 5800mAh peranti ini turut menerima label ‘Gold’ dan adalah yang terbesar dalam julatnya.
Kapasiti besar tersebut membolehkan bateri HONOR X9b 5G mampu bertahan sehingga 3 hari dengan penggunaan biasa. Dengan hanya sekali pengecasan, pengguna boleh menonton sehingga 19 jam main balik video tanpa henti, 12 jam permainan mudah alih atau 22 jam melayari media sosial. Mengenai ketahanan bateri, HONOR X9b 5G mampu mengekalkan 80% kapasiti walaupun melalui 1,000 kitaran pengecasan dan selepas tiga tahun digunakan.
Kamera Ultra Jelas 108MP 
Hadir dengan Kamera Ultra Jelas 108MP, HONOR X9b 5G mampu memberi hasil gambar yang sangat jelas. Sensor seluas 1/1.67 inci dan apertur f/1.75 membolehkan kamera menangkap lebih banyak cahaya untuk menghasilkan imej lebih terang dan jelas. Dengan teknologi Millisecond Capture pada peranti ini, pengguna dapat menangkap gambar menarik dengan lancar. 
Paparan Resolusi Tinggi 1.5K Menakjubkan 
Peranti ini mengetengahkan Paparan Resolusi Retina 1.5K 6.78 inci dengan 1.07 Bilion Warna, kadar segar semula 120Hz dan kecerahan setinggi 1200nits. Ciri tersebut menjadikan HONOR X9b 5G antara telefon pintar kelas pertengahan dengan paparan terbaik. Penglihatan lebih selesa dengan ciri perlindungan mata Pemalapan PWM 1920Hz, Paparan Malam Sirkadia, Pemalapan Dinamik serta mempunyai Pensijilan Cahaya Biru Rendah TÜV Rheinland untuk hiburan tanpa gangguan.
Prestasi Tiada Tandingan
HONOR X9b 5G dimuatkan dengan cipset Qualcomm® Snapdragon® 6 Gen 1 bersama Qualcomm® Kryo CPU dan Adreno GPU. Cipset tersebut meningkatkan kepantasan HONOR X9b sebanyak 40% untuk prestasi GPU yang lebih laju dan 35% peningkatan kecekapan CPU untuk pengalaman pengguna yang lancar dan responsive.
HONOR X9b 5G versi 20GB+512GB boleh didapati di Kedai HONOR, pengedar sah, termasuk syarikat penyedia telekomunikasi Yes dan Umobile menerusi pelan menarik, makanala Maxis akan bermula pada 15 April ini.
Untuk maklumat lanjut tentang HONOR X9b 5G, layari https://www.hihonor.com/my/ 


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://omghackers.com/honor-x9b-5g-hadir-dengan-storan-512gb-pada-harga-rm1699/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Honor Melancarkan Tiga Flagship Siri Magic Baharu Harga Bermula Dari Rm4 499

Honor Melancarkan Tiga Flagship Siri Magic Baharu Harga Bermula Dari Rm4 499

papar berkaitan - pada 21/3/2024 - jumlah : 60 hits
KUALA LUMPUR 20 Mac 2024 HONOR hari ini mengumumkan pelancaran tiga telefon pintar flagship baharu iaitu HONOR Magic6 Pro PORSCHE DESIGN HONOR Magic V2 RSR dan PORSCHE DESIGN HONOR Magic6 RSR Peranti baharu dalam Siri Magic HONOR ini ditawa...
Harga Lemang Dijangka Naik Antara Rm1 Sehingga Rm3

Harga Lemang Dijangka Naik Antara Rm1 Sehingga Rm3

papar berkaitan - pada 1/4/2024 - jumlah : 78 hits
MELAKA Tiada lagi harga lemang RM15 sebatang dijual menjelang sambutan Hari Raya Aidilfitri nanti kata seorang peniaga di negeri ini Ketika ditemui Utusan Malaysia Samsuddin Ishak 43 yang telah menjual juadah itu sejak 20 tahun lalu berkata...
Saya Orang Kaya Gaji Rm40 000 Sebulan Isi Minyak Harga Subsidi

Saya Orang Kaya Gaji Rm40 000 Sebulan Isi Minyak Harga Subsidi

papar berkaitan - pada 25/3/2024 - jumlah : 50 hits
HarapandailySeorang pengguna platform X mengemukakan cadangan menarik kepada Menteri Ekonomi Rafizi Ramli agar menghasilkan iklan televisyen kreatif berkenaan pelaksanaan subsidi bersasar Patutnya masa ni Rafizi dah buat iklan TV panggil li...
Siti Nurhaliza Iklan Jual Kereta Ramai Cuba Nasib Nego Harga Atome Boleh Tak

Siti Nurhaliza Iklan Jual Kereta Ramai Cuba Nasib Nego Harga Atome Boleh Tak

papar berkaitan - pada 24/3/2024 - jumlah : 82 hits
Penyanyi nombor satu Malaysia Datuk Seri Siti Nurhaliza iklan jual kereta apabila berkongsi video sebuah kereta jenis Mercedes A45 yang mahu dilepaskan kepada pembeli yang berminat Kereta Mercedes A45 untuk dilepaskan Menerusi video tersebu...
Nilai Banglo Sajat Menjunam Lagi Bank Lelong Separuh Dari Harga Asal

Nilai Banglo Sajat Menjunam Lagi Bank Lelong Separuh Dari Harga Asal

papar berkaitan - pada 22/3/2024 - jumlah : 114 hits
Nilai banglo Sajat menjunam lagi apabila dilelong dengan harga RM4 68 juta sahaja iaitu separuh daripada harga asal yang ingin dijual sebelum ini iaitu lebih dari RM9 juta Dilelong separuh harga Menerusi perkongsian ejen hartanah di kenali ...
Air Rm8 Burger Rm16 Bazar Ttdi Terlalu T20 Pengunjung Tak Sangka Harga Makanan Amp Minuman Tak Masuk Dek Akal

Air Rm8 Burger Rm16 Bazar Ttdi Terlalu T20 Pengunjung Tak Sangka Harga Makanan Amp Minuman Tak Masuk Dek Akal

papar berkaitan - pada 22/3/2024 - jumlah : 114 hits
Rasanya sejak bermulanya bulan Ramadan minggu lalu pengunjung yang pergi membeli di bazar Ramadan pasti akan meluahkan rasa tidak puas hati sama ada dari segi harga ataupun kualiti makanan Harga tak masuk akal Terbaru di platform TikTok seo...
Mydin Tawar Baju Raya Rm5 Netizen Ucap Terima Kasih Ni Harga Mampu Milik

Mydin Tawar Baju Raya Rm5 Netizen Ucap Terima Kasih Ni Harga Mampu Milik

papar berkaitan - pada 26/3/2024 - jumlah : 93 hits
Segelintir individu mengakui baju semakin mahal sekiranya dibandingkan dengan tahun tahun sebelumnya sehinggakan ada yang sanggup memakai semula baju lama disebabkan harga yang agak tinggi Baru baru ini menerusi satu pautan video pengguna T...
Lirik Campak Bintang Faizal Tahir M Nasir

Two In Five Malaysians Might Quit If Required To Work More In Office Randstad

Lumira Di Eka Heights Kehidupan Bermakna Yang Dinantikan

Lumira Eka Heights Seremban Perumahan Gaya Hidup Moden

Plaza Premium Group Expands Flight Club Dining Brand At Kuala Lumpur International Airport Terminal 1

Dap S Dilemma Red Lines And Kuala Kubu Baharu

Ustadz Yang Membodoh Bodohi Jemaahnya Kata Frans Donal Di Bali By Dr H

Catat Nekad Berhaji Tanpa Visa Haji Bisa Dideportasi Dari Arab Saudi



10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria


The Benefits Of Wearing Feelingirl S Bodysuits

Sepuluh Perkara Tetap Mengalir Pahalanya Setelah Mati

Hobi Baru

Beli Saldo Paypal Via Bank Line By Bank Hana

Akhirnya Dapat Beli Sobek

Selesai Sesi Marhaban 2024 1445h