Hiburan The New Way Of Buying Cars Bersama Carsome Ini Pasti Buat Anda Kagum


Membeli sebuah kereta baru adalah satu perkara yang mengujakan untuk semua orang. Namun proses pembelian boleh jadi leceh, berpanjangan dan menyusahkan, lebih-lebih lagi jika kita membeli kereta terpakai.
Sebab itulah kami memang kagum dan terkesima apabila membaca tentang “The New Way of Buying Cars” atau dalam bahasa Melayunya, “Cara Baru Membeli Kereta“ yang dilancarkan oleh Carsome ini.

Ada 4 langkah sahaja yang perlu anda ikuti untuk memiliki kereta idaman anda di Carsome.
Senang kan? Memang mudah, pantas dan dipercayai! Jom kita ushar apa langkah-langkah tersebut:-

Ushar kereta idaman anda di laman web Carsome
First thing first, kenalah masuk ke buy.carsome.my kerana di situlah pelbagai jenis kereta untuk dibeli ada dipaparkan. Anda boleh tengok sepuas-puasnya kereta yang ingin anda miliki kerana ada pandangan sudut 360 darjah. Segala maklumat seperti jarak, harga jualan, model, bahagian dalaman serta luaran (interior & exterior) dan macam-macam lagi info boleh dibaca di situ.
Setiap harga yang dipaparkan adalah “all-inclusive” termasuklah cukai jalan, cas pemeriksaan Puspakom, cas pertukaran hak milik dan juga servis permohonan pinjaman. Paling penting, setiap kereta telah pun menjalani pemeriksaan menyeluruh sebelum ia boleh dijual di Carsome. Untuk memudahkan anda lagi, kalkulator untuk mengira pinjaman bank turut disediakan di laman web Carsome. Terbaik kan?

Pandu uji kereta tersebut
 
View this post on Instagram 
A post shared by Carsome Malaysia (@carsomemalaysia) on Oct 21, 2020 at 7:06pm PDT

Sekiranya anda telah membuat keputusan nak beli kereta mana satu, boleh “Book a test drive” terlebih dahulu untuk memastikan kereta tersebut benar-benar menepati kriteria anda. Selepas membuat temujanji, anda perlu pergi ke “Carsome Experience Center” yang bertempat di Kelana Jaya, Selangor.
Di sana anda boleh melihat banyak lagi kereta di dalam e-katalog yang disediakan menggunakan iPad. Kalau ada yang berkenan, boleh terus pandu uji on the spot.

Tetapi, maklumlah dengan zaman norma baru ini, anda juga boleh memilih untuk memandu uji kenderaan pilihan anda tanpa hadir di “Carsome Experience Center”. Senang cerita, diaorang akan datang ke kediaman anda, boleh test drive terus. Tak payah nak susah-susah.

Sekiranya anda membuat keputusan untuk membeli kereta tersebut, anda perlu ketahui bahawa pembelian anda turut hadir dengan “Carsome Promise”. Ini bermakna anda mendapat jaminan selama 1 tahun, kereta tersebut adalah berkualiti kerana telah melalui proses “Carsome Certified” yang membuat 175 jenis pemeriksaan bagi memastikan kereta tersebut tidak pernah mengalami sebarang kemalangan besar seperti kerosakan struktur atau kerosakan akibat banjir. Senang cakap, walaupun anda beli kereta terpakai, ia seolah-olah kereta baru apabila membeli dengan Carsome.
Penghantaran ke rumah

Ha, setelah siap kesemua dokumentasi, pemindahan hak milik yang 100% diuruskan oleh pihak Carsome (diorang siap boleh tolong korang buat loan lagi), anda boleh minta kereta tersebut dihantar ke rumah.
Paling best, anda boleh mengambil selama mana masa yang diinginkan sebelum membuat keputusan membeli kereta tersebut. Pihak Carsome tidak akan buat sebarang paksaan. Tapi janganlah lama sangat sebab kereta idaman anda itu mungkin disambar oleh orang lain kalau anda terlalu lambat membuat keputusan. Apabila dah betul-betul nak beli, bagitau je mereka dan kesemuanya akan diselesaikan sepantas kilat. Awesome kan?
Tiada sebarang kebimbangan

Last but not least Carsome Promise turut mempunyai “Money Back Guarantee” selama 5 hari sekiranya anda mengubah fikiran kerana kereta tersebut tidak menepati gaya hidup anda. Contohnya mungkin bonet kereta tersebut terlalu kecil untuk memuatkan beg golf anda.
Atau selepas meletakkan “car seat” anak anda ruang jadi terlalu sempit di bahagian penumpang. Kadangkala hal-hal sebegini hanya diketahui selepas kita menggunakan kereta tersebut selama beberapa hari. Sekiranya terjadi, anda boleh pulangkan balik kereta itu dan dapatkan kembali duit anda tanpa sebarang persoalan. Tambahan pula, jika anda rasa kereta tersebut tidak memenuhi gaya hidup anda, jangan risau kerana anda boleh tukar kereta anda. Memang jaminan ini anda tak akan jumpa di tempat lain punyalah. Hanya di Carsome sahaja!
Memang awesome kan 4 langkah cara baru membeli kereta di Carsome ini? Ha, khas untuk pembaca BeautifulNara, Carsome ingin memberikan anda diskaun sebanyak RM300 apabila anda membeli sebuah kereta di buy.carsome.my .
Tawaran ini terhad kepada 5 orang sahaja. Caranya mudah sahaja, anda hanya perlu gunakan kongsikan artikel ini di Facebook anda dan tag @BeautifulNara. Tarikh tutup peraduan ini adalah pada 4 November 2020.

Jadi tunggu apa lagi? Dapatkan kereta baru anda sekarang di buy.carsome.my. Selamat bergaya!!
 

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://superterkini.blogspot.com/2020/10/hiburan-new-way-of-buying-cars-bersama.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Why An Emergency Declaration Is The Only Way To Stop More Covid 19 Spikes

Why An Emergency Declaration Is The Only Way To Stop More Covid 19 Spikes

papar berkaitan - pada 25/10/2020 - jumlah : 195 hits
Ever since news emerged that the government is pushing for an emergency declaration to combat Covid 19 critics have understandably been up in arms over the idea Their reservations is not without basis Emergency carries with it connotations ...
Hiburan Tak Tiru Drama Korea The World Of The Married Nad Zainal Bidas Anggapan Netizen Pertahan Karya Tempatan

Hiburan Tak Tiru Drama Korea The World Of The Married Nad Zainal Bidas Anggapan Netizen Pertahan Karya Tempatan

papar berkaitan - pada 19/10/2020 - jumlah : 492 hits
Tampil dalam drama Hati Yang Tersakiti pelakon Nad Zainal membidas anggapan netizen yang beranggapan bahawa naskah arahan Feroz Kadir itu merupakan saduran drama sensasi Korea The World Of The Married Dia yang membawa watak Ramona Tahir dal...
Three New Korean Drama Series Including Tale Of The Nine Tailed All Of Which Are Exclusive To Viu For 60 Days

Three New Korean Drama Series Including Tale Of The Nine Tailed All Of Which Are Exclusive To Viu For 60 Days

papar berkaitan - pada 14/10/2020 - jumlah : 330 hits
Viu a leading pan regional OTT video service from PCCW media group presents its exciting Korean content for October that features seven highly anticipated drama series guaranteed to keep Viu ers entertained throughout the entire month These...
Yoursay No New Government Yet So The Show Must Go On

Yoursay No New Government Yet So The Show Must Go On

papar berkaitan - pada 14/10/2020 - jumlah : 217 hits
YOURSAY Those who are used to instant coffee are peeved that whatever is brewing is taking so long IndigoSwan6963 This move of not revealing the names of MPs who support him could be a blessing in disguise or a curse for PKR president Anwar...
Hiburan Dapat Tengok Robert Pattinson Depan Mata Diddy Hirdy Teruja Saksi Penggambaran Filem The Batman Depan Mata

Hiburan Dapat Tengok Robert Pattinson Depan Mata Diddy Hirdy Teruja Saksi Penggambaran Filem The Batman Depan Mata

papar berkaitan - pada 23/10/2020 - jumlah : 258 hits
Mungkin kerana terlalu teruja penyanyi Diddy Hirdy yang juga bekas peserta Akademi Fantasia Musim ke 4 menceritakan bahawa dia ralit menyaksikan penggambaran filem Hollywood dibintangi oleh Robert Pattinson yang dijalankan di Liverpool Engl...
Ex Malacca Cm Denies Buying Luxury Official Cars

Ex Malacca Cm Denies Buying Luxury Official Cars

papar berkaitan - pada 17/10/2020 - jumlah : 306 hits
Former Malacca chief minister Adly Zahari has denied allegations that the decision to purchase luxury vehicles as official cars for top state officials was made under his watch when Pakatan Harapan was in charge of the state government When...
Deleted Scene The New Mutants Paparkan Pertemuan Yang Cukup Tegang Antara Magik Wolfsbane Mirage

Deleted Scene The New Mutants Paparkan Pertemuan Yang Cukup Tegang Antara Magik Wolfsbane Mirage

papar berkaitan - pada 12/10/2020 - jumlah : 252 hits
Agak hairan sebenarnya kenapa filem The New Mutants tidak ditayangkan di Malaysia Sudah tentu pasti ada peminat yang kecewa kerana tidak dapat menonton filem terakhir francais X Men itu Walaupun terdapat desas desus yang mengatakan The New ...
Fans Can Go Wild With The New Ford Bronco Build Price Configurator

Fans Can Go Wild With The New Ford Bronco Build Price Configurator

papar berkaitan - pada 26/10/2020 - jumlah : 267 hits
If you re itching for or you can now get one step closer Ford recently launched the Bronco build and price configurator which lets you see different exterior color options material choices for the interior and dozens of accessories To date ...
6004 Cmco Sees Dip In Panic Buying Spree New Straits Times 17 10 2020

6004 Cmco Sees Dip In Panic Buying Spree New Straits Times 17 10 2020

papar berkaitan - pada 21/10/2020 - jumlah : 260 hits
KUALA LUMPUR Consumer groups have cautioned members of the public against panic buying during the Conditional Movement Control Order period as there are more than enough supplies to go around They however noted that despite sporadic cases r...
The Evolution Of Adult Entertainment

Epf Account 3 Can Help Contributors During Emergencies Expert

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl

Pm Akan Umum Sspa Terbaik Pernah Diperkenalkan Kerajaan

Work Harder At Communicating Achievements On Reforms Govt Told

Apabila Sang Profesor Datang Melawat

Pemilik Kereta Tertekan Hon Kerana Panik Polis



10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan


Data Drives Dollars How Competitive Intelligence Optimizes Sales Marketing Roi

Tanya Hadi Mengapa Tak Bantah Akta Laut Wilayah Mb Terengganu Diberitahu

Cabaran Getir Menanti Ph Di Kkb

Nga S Aide Chosen For Kuala Kubu Baharu After Dap Abandoned Hope Of Malay Vote

World Bank Report Says Malaysian Children Not Learning Enough In Schools

Zus Ice Watermelon Latte