Hiburan Siri Huawei Matebook Yang Menerajui Trend Terkini Bagi Komputer Riba Akan Menjadi Milik Anda Bermula Hari Ini



Tercari-cari komputer riba (laptop) untuk menjalankan tugasan harian? Ha, tak payah pening-pening dah. Mulai hari ini, 16 Mei 2020, empat (4) laptop terkini, tercanggih dan terhebat yang menerajui trend terkini daripada HUAWEI iaitu HUAWEI MateBook X Pro, MateBook 13, MateBook D 14 dan MateBook D 15 sudah boleh dibeli di HUAWEI Store.

Dengan teknologi paling padu, fungsi-fungsi pintar dan hadiah PERCUMA untuk dibawa pulang, di bawah adalah beberapa sebab anda perlu miliki HUAWEI Matebook X Pro atau rakan-rakannya hari ini jugak:-
Trend Teknologi #1: Touch-screen dengan 3K resolusi dan paparan FullView
Perkara pertama yang Abang Nara tengok apabila ingin membeli laptop ialah skrin. Paparan skrin kenalah besar, jelas dan sedap mata memandang.

HUAWEI Matebook X Pro ini bukan sahaja ada touch-screen, malah menyokong resolusi sehingga 3K. Bab warna jangan cakaplah. Memang nampak macam dunia sebenar. Layan movie memang kaw-kaw puas hati punyalah.
Sementara itu HUAWEI Matebook 13 pula mempunyai paparan skrin 2K FullView dengan fungsi Multi-touch dan Multi-screen.

Bercerita tentang skrin MateBook D pula, ia hadir dengan 1080p Full HD IPS, perlindungan anti-silau dan mengurangkan “blue light” untuk menjaga kesihatan mata anda.
Senang cakap, memang power ah kesemua skrin Huawei MateBook ini.
Trend Teknologi #2: Ultra Slim, Ringan & Rekaan Bertaraf Dunia

Perkara kedua paling penting dalam bab membeli laptop ialah berat. Takkanlah nak ke sana ke sini dengan laptop yang boleh buat bahu kita sakit kan? Mestilah nak yang nipis, ringan dan cantik rekaannya. Ketebalan HUAWEI MateBook X Pro hanya 14.6mm dengan berat seringan 1.33kg. Memang perfect untuk diletakkan di dalam beg dan di bawa ke mana sahaja.

Bab rekaan jangan cakaplah. HUAWEI MateBook Pro mempunyai 91% screen-to-body ratio untuk meningkatkan lagi produktiviti anda.

Sementara itu HUAWEI Matebook 13 menampilkan rekaan metalik dan minimal dengan keberatan hanya 1.3kg. Untuk HUAWEI Matebook D series pula, saiznya lebih kurang sama dan berat Cuma 1.38kg. Confirm seharian usung laptop pun tak rasa apa-apa.
Trend Teknologi #3: Rekaan Inovatif Dengan Kamera Tersembunyi

Keselamatan adalah perkara yang paling penting di dalam dunia teknologi sekarang. Kita biasa mendengar masalah kamera laptop di”hack” sehingga segala aktiviti kita dirakamkan oleh pihak tidak bertanggungjawab.
Menyedari hal ini, kesemua HUAWEI MateBook mempunyai lokasi kamera tersembunyi yang boleh “timbul” apabila ingin digunakan. Memang unik!
Trend Teknologi #4: HUAWEI Share, Cara Mudah Untuk Berkongsi

Pasti semakin ramai yang bekerja dari rumah kerana PKP telah pun dilanjutkan sehingga bulan Jun. Ha, dengan HUAWEI Share, kerja boleh menjadi semakin mudah untuk mereka yang menggunakan peranti HUAWEI yang dijana dengan EMUI10. Ini kerana dengan hanya satu “tap”, kita boleh berkongsi data, pindahkan fail, video dan apa jua dokumen dengan mudah.
Selain itu dengan HUAWEI Share anda juga boleh menghubungkan laptop dan telefon, seterusnya mengawal kedua-dua skrin pada satu masa. Bolehlah lihat dengan lebih jelas di skrin laptop HUAWEI MateBook yang besar dan taip dengan lebih pantas menggunakan keyboard. Best kan?
Trend Teknologi #5: Kuasa Yang Kekal Lama

HUAWEI MateBook X Pro dijana dengan bateri 56Wh, disokong pula dengan pilihan penjimatan tenaga, maka anda boleh menikmati 15 jam jangka hayat bateri tanpa perlu risau untuk mengecas komputer riba.
Trend Teknologi #6: 65W Type-C Adapter Mudah Alih
Kesemua komputer riba HUAWEI Matebook Series hadir dengan adapter pengecas 65W yang boleh digunakan untuk komputer riba dan juga telefon HUAWEI. Ia ringan dan mudah dibawa ke mana-mana tanpa memberatkan beg anda.
Trend Teknologi #7: Prestasi Yang Mengkagumkan

Huawei MateBook X Pro (2020) hadir dengan cip pemprosesan Intel Core i7-10510U, menyertakan memori sehingga 16GB RAM, storan sehingga 1TB NVMe PCIe SSD, dan dilengkapi dengan sokongan kad grafik NVIDIA GeForce MX250 GPU. Setakat nak main game, buat kerja, layan movie atau apa sahaja memang tiada masalah. Sepantas kilat!!!

Sementara itu HUAWEI Matebook 13 pula dijana dengan Intel Core i5-8265U dan i7-8565U dengan sokongan kad grafik NVIDIA GeForce MX250 bersama kad grafik TDP Watt. Dari segi simpanan storannya pula, ia ditawarkan dengan memori 8GB RAM bersama 512GB ROM yang dikatakan mampu untuk beroperasi lebih laju dengan penawaran storan yang lebih besar.
Dengan penawaran spesifikasi ini pada HUAWEI MateBook 13, ia memberi peluang kepada anda untuk mendapatkan pengalaman penggunaan yang lebih baik. Dengan komputer riba ini, anda boleh membuka banyak fail dalam satu masa yang sama seperti Photoshop, PowerPoint dan sebagainya tanpa sebarang masalah lengah masa. Jadi, masa bekerja anda menjadi lebih efisyen dan lancar.
Trend Teknologi #8: Harga berpatutan dan banyak hadiah PERCUMA

Mesti ramai yang tertanya-tanyakan berapakah harga HUAWEI MateBook ini kalau spesifikasi pun dah power camnie? Ha, jangan risau. Harga memang berbaloi-baloi. Siap dapat banyak gila hadiah PERCUMA lagi. Korang tengok sendiri apa hadiah yang bakal anda bawak pulang.

ProductColourProduct SpecsRetail PriceFree Gifts*HUAWEI MateBook X ProSpace Grey and Emerald Green**i7/16G/1TB SSD/MX250RM7,999HUAWEI Sound X, HUAWEI Bluetooth Mouse, HUAWEI Backpack, HUAWEI Band 4HUAWEI MateBook D 15Mystic SilverR7/8G/512G/Vega 10RM2,899HUAWEI Bluetooth Mouse, HUAWEI Backpack, HUAWEI Band 4
ProductColourProduct SpecsRetail PriceFree Gifts*HUAWEI MateBook 13Space Greyi7/16G/512G/MX250RM4,999HUAWEI Sound X, HUAWEI Bluetooth Mouse, HUAWEI Backpack, HUAWEI Band 4i5/16G/512G/MX250RM4,499R5/16G/512G/Vega 8RM3,499HUAWEI MateBook D 14Mystic SilverR7/8G/512G/Vega 8RM2,899Yang mana satu menjadi pilihan anda? Maklumat lanjut layari HUAWEI Store.

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://superterkini.blogspot.com/2020/05/hiburan-siri-huawei-matebook-yang.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hiburan Serlahkan Gaya Anda Dengan Komputer Riba Terkemuka Huawei Matebook X Pro

Hiburan Serlahkan Gaya Anda Dengan Komputer Riba Terkemuka Huawei Matebook X Pro

papar berkaitan - pada 22/5/2020 - jumlah : 307 hits
Fungsi sebuah komputer riba adalah menjadi peneman setia digital kepada kita tanpa mengira waktu dan lokasi Diperkenalkan pada tahun 2018 di Barcelona Mobile World Congress yang dilancarkan pada Mei 2020 mempunyai rekabentuk premium prestas...
Huawei Menawarkan Komputer Riba Premium Di Malaysia Pada Harga Rm7999

Huawei Menawarkan Komputer Riba Premium Di Malaysia Pada Harga Rm7999

papar berkaitan - pada 12/5/2020 - jumlah : 496 hits
Huawei Malaysia kini telah pun mengumumkan penawaran komputer riba premium terbaru untuk pasaran tempatan iaitu Huawei MateBook X Pro Komputer riba ini akan ditawarkan untuk pengguna tempatan bermula 16 Mei ini Huawei MateBook X Pro hadir
Komputer Riba Acer Spin 3 Boleh Dilipat Menjadi Tablet Didatangkan Dengan 2 Pilihan Cpu

Komputer Riba Acer Spin 3 Boleh Dilipat Menjadi Tablet Didatangkan Dengan 2 Pilihan Cpu

papar berkaitan - pada 18/5/2020 - jumlah : 237 hits
Awal tahun lepas Acer memperkenalkan sebuah laptop yang boleh dilipat untuk dijadikan tablet iaitu Acer Spin 3 Baru baru ini Acer Spin 3 telahpun memasuki pasaran Malaysia dan dijual bermula dengan harga RM2 799 Sepatutnya laptop ini telah ...
Riba Haram Tapi Kenapa Masih Menjadi Pilihan

Riba Haram Tapi Kenapa Masih Menjadi Pilihan

papar berkaitan - pada 7/5/2020 - jumlah : 259 hits
Berpusu pusu kedai pajak riba dikerumuni oleh muslimin untuk mencari sesuap rezeki untuk keluarga Adakah mereka tidak terfikir mereka cari dari sumber yang haram Anak anak diberi makan dari sumber yang haram Makanan yang membina tumbesaran ...
Harmonyos 2 0 Dan Cpu Kunpeng 920 Dilaporkan Akan Menguasakan Komputer Keluaran Huawei Pada Tahun Ini

Harmonyos 2 0 Dan Cpu Kunpeng 920 Dilaporkan Akan Menguasakan Komputer Keluaran Huawei Pada Tahun Ini

papar berkaitan - pada 6/5/2020 - jumlah : 255 hits
Huawei ialah salah satu syarikat teknologi unik yang membangunkan kedua dua komponen dan perisian mereka sendiri untuk digunakan didalam peranti peranti pengguna mereka HuaweiCentral melaporkan bahawa mereka akan memasuki pasaran PC secara ...
Dr Noor Hisham Cuti Tiada Sidang Media Perkembangan Terkini Covid 19 Hari Ini

Dr Noor Hisham Cuti Tiada Sidang Media Perkembangan Terkini Covid 19 Hari Ini

papar berkaitan - pada 9/5/2020 - jumlah : 241 hits
Sejak penularan wabak pandemik COVID 19 ini berlaku kita kerap melihat dengan kelibat seorang lelaki berjaket hitam yang dinanti nantikan oleh rakyat Malaysia untuk mengetahui perkembangan terkini situasi pandemik COVID 19 di negara kita Se...
Hiburan Lagu Seloka Hari Raya Diberi Nafas Baru Fattah Amin Dan Fazura Terima Respons Bercampur

Hiburan Lagu Seloka Hari Raya Diberi Nafas Baru Fattah Amin Dan Fazura Terima Respons Bercampur

papar berkaitan - pada 18/5/2020 - jumlah : 519 hits
Mesti semua termenung ke luar jendela memikirkan hari raya tahun ini yang terpaksa disambut sederhana dek Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat kan Sedih memikirkan tak dapat bersama sanak saudara menyambut perayaan besar ini Demi nak mengu...
Hiburan Terima 30 Jambak Bunga Sempena Hari Jadinya A Aida Bersyukur Masih Jadi Rebutan

Hiburan Terima 30 Jambak Bunga Sempena Hari Jadinya A Aida Bersyukur Masih Jadi Rebutan

papar berkaitan - pada 13/5/2020 - jumlah : 444 hits
Fuh Bukan calang calang aura dan tarikan penerbit terkenal A Aida yang telah menerima 30 jambak bunga sempena hari jadinya yang ke 50 Yang lebih menarik 16 jambak bunga tersebut adalah daripada pengirim misteri Jeng jeng jeng Ternyata walau...
Hiburan Huawei Y6p Dilancarkan Cuma Rm559 Gaya Skrin Bateri Semuanya Besar

Hiburan Huawei Y6p Dilancarkan Cuma Rm559 Gaya Skrin Bateri Semuanya Besar

papar berkaitan - pada 20/5/2020 - jumlah : 382 hits
Apabila ingin membeli sebuah smartphone apakah 3 perkara utama yang perlu ditekankan Bateri yang besarSkrin yang besarGaya rekaan yang besar menarikKetiga tiga faktor ini amat penting untuk kita menikmati pengalaman menggunakan telefon pint...
The Evolution Of Adult Entertainment

Epf Account 3 Can Help Contributors During Emergencies Expert

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl

Pm Akan Umum Sspa Terbaik Pernah Diperkenalkan Kerajaan

Work Harder At Communicating Achievements On Reforms Govt Told

Apabila Sang Profesor Datang Melawat

Pemilik Kereta Tertekan Hon Kerana Panik Polis



10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan


Data Drives Dollars How Competitive Intelligence Optimizes Sales Marketing Roi

Tanya Hadi Mengapa Tak Bantah Akta Laut Wilayah Mb Terengganu Diberitahu

Cabaran Getir Menanti Ph Di Kkb

Nga S Aide Chosen For Kuala Kubu Baharu After Dap Abandoned Hope Of Malay Vote

World Bank Report Says Malaysian Children Not Learning Enough In Schools

Zus Ice Watermelon Latte