Hiburan Serlahkan Gaya Anda Dengan Komputer Riba Terkemuka Huawei Matebook X Pro


Fungsi sebuah komputer riba adalah menjadi peneman setia digital kepada kita tanpa mengira waktu dan lokasi. Diperkenalkan pada tahun 2018 di Barcelona Mobile World Congress, HUAWEI MateBook X Pro yang dilancarkan pada Mei 2020 mempunyai rekabentuk premium, prestasi mantap serta kepintaran maksimum yang belum pernah ada pada komputer riba lain. Ia bakal membuatkan anda lebih menyerlah dengan kenipisan, keringanan dan pelbagai fungsi yang akan membantu anda menjadi seorang “content creator” paling bergaya.

Pilihan Warna Yang Memukau

HUAWEI Matebook X Pro hadir dengan 2 pilihan warna yang boleh disesuaikan dengan gaya dan pilihan anda. Warna Space Grey adalah sempurna untuk mereka yang “minimalist”, yang suka untuk “keep it simple” dan paling penting, mempunyai “cool shade” yang boleh dipadankan dengan kesemua pakaian, beg tote dan ruang kerja anda.

Untuk anda yang ingin menyerlah dan gemar menjadi tumpuan apabila berada di khalayak ramai, warna Emerald Green adalah pilihan paling sesuai. Dengan tulisan “HUAWEI” berwarna emas di bahagian hadapan HUAWEI MateBook X Pro ini, anda pasti kelihatan lebih yakin, bergaya dan sempurna apabila tampil membuat pembentangan di hadapan rakan sekerja.
Mudah Alih Untuk Mereka Yang Profesional

Satu benda yang amat melecehkan buat mereka yang bekerja secara nomad ialah komputer riba yang berat dan besar sampai sakit bahu dibuatnya. Nak bukak letak atas meja pun malu. Dengan HUAWEI MateBook X Pro yang senipis 14.66mm dan seberat 1.33kg, anda boleh membawanya ke mana-mana dengan hanya memasukkannya ke dalam tote beg atau beg kulit anda. Tak payah nak usung beg laptop ke sana ke sini. Barulah bangga dan tampak lebih bergaya apabila ia menemani anda ke mesyuarat, perjumpaan dan aktiviti luar.

Paparan Skrin Yang Memukau
Tahukah anda bahawa HUAWEI MateBook X Pro mempunyai paparan Ultra FullView dengan 91% screen-to-body ratio? Dengan bezel nipis di sisi, komputer riba hadir dengan aspek paparan skrin 3:2, sekaligus menjadikan ia lebih sesuai untuk produktiviti seorang “content creator”. Sama ada anda nak sunting vlog terbaru, video TikTok atau story Instagram anda, kesemuanya boleh dilakukan dengan lebih jelas.

Last but not least, skrin 13.9 inci LTPS ini turut sama menyokong resolusi sehingga 3K dan mempunyai fungsi “touch screen”. Senanglah sikit nak scroll album-album gambar lama, nak patah balik tengok video yang sedang disunting atau nak tonton drama Kpop bersama keluarga tercinta.
Kekal Tenang & Teruskan Mencipta Sesuatu

Dengan bateri sebesar 56Wh serta pilihan penjimatan tenaga (power-saving modes) HUAWEI MateBook X Pro memang teman sempurna untuk para influencer, pencipta content dan livestreamers yang perlu sentiasa online sepanjang hari tanpa perlu risau kehabisan tenaga.

Lagi best, pengecas 65W Type-C adalah sangat kecil, ringan dan boleh dibawa ke mana-mana tanpa memberatkan beg anda. Selain MateBook X Pro, ia turut boleh digunakan untuk mengecas telefon pintar anda.

MateBook X Pro juga dilengkapi dengan teknologi EMUI10 HUAWEI yang mempunyai fungsi HUAWEI Share dan Multi-screen Collaboration di mana ada boleh menghubungkan telefon pintar anda ke komputer riba dengan lancar. Kedua-dua skrin kemudian boleh dikendalikan pada MateBook X Pro, dan anda boleh memindahkan foto, video, fail dan banyak lagi. Skrin sentuh 3K HUAWEI MateBook X Pro juga membolehkan anda membuat penyunting dan menyiapkan kerja penting dengan lebih cekap dan pantas.

Jangan lupa untuk menggunakan aksesori seperti papan kekunci, kamera, microphone dan tetikus di HUAWEI MateBook X Pro anda untuk menghasilkan video TikTok yang lebih mantap, kelakar dan viral!.
Harga & Bila Boleh Beli?
HUAWEI turut menyambut bulan Ramadhan dengan promosi “HUAWEI Dihati” yang bakal berakhir pada 7 Jun kelak. Para pelanggan bakal membawa pulang hadiah PERCUMA bernilai sehingga RM1,700 termasuk aksesori HUAWEI, voucher Baskin Robbins, The Chicken Rice Shop, TeaLive dan diskaun ekslusif. Selain itu, para pelanggan juga berpeluang memenangi hadiah menarik menerusi “lucky draw” seperti MateBook X Pro, HUAWEI Watch GT, HUAWEI 369 Camera serta HUAWEI SoundStone Bluetooth Speaker.
Maklumat lanjut layari Online Store Huawei untuk melihat kesemua promosi.
HUAWEI Matebook X Pro kini boleh dimiliki di HUAWEI Store di dalam warna Space Grey dan Emerald Green pada harga RM7,999. Dengan setiap pembelian komputer riba ini, pelanggan akan menerima HUAWEI Sound X secara PERCUMA (harga jualan: RM1,299) dan pelbagai hadiah lain sementara stok masih ada.
BACA : Aidilfitri Ini, Layan Lagu Raya Bersama Keluarga Di Mana dan Bila-Bila Sahaja Dengan Huawei Sound X Serba Baharu



sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://superterkini.blogspot.com/2020/05/hiburan-serlahkan-gaya-anda-dengan.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hiburan Siri Huawei Matebook Yang Menerajui Trend Terkini Bagi Komputer Riba Akan Menjadi Milik Anda Bermula Hari Ini

Hiburan Siri Huawei Matebook Yang Menerajui Trend Terkini Bagi Komputer Riba Akan Menjadi Milik Anda Bermula Hari Ini

papar berkaitan - pada 19/5/2020 - jumlah : 314 hits
Tercari cari komputer riba untuk menjalankan tugasan harian Ha tak payah pening pening dah Mulai hari ini 16 Mei 2020 empat laptop terkini tercanggih dan terhebat yang menerajui trend terkini daripada HUAWEI iaitu dan sudah boleh dibeli di ...
Hiburan Huawei Y6p Dilancarkan Cuma Rm559 Gaya Skrin Bateri Semuanya Besar

Hiburan Huawei Y6p Dilancarkan Cuma Rm559 Gaya Skrin Bateri Semuanya Besar

papar berkaitan - pada 20/5/2020 - jumlah : 383 hits
Apabila ingin membeli sebuah smartphone apakah 3 perkara utama yang perlu ditekankan Bateri yang besarSkrin yang besarGaya rekaan yang besar menarikKetiga tiga faktor ini amat penting untuk kita menikmati pengalaman menggunakan telefon pint...
Huawei Menawarkan Komputer Riba Premium Di Malaysia Pada Harga Rm7999

Huawei Menawarkan Komputer Riba Premium Di Malaysia Pada Harga Rm7999

papar berkaitan - pada 12/5/2020 - jumlah : 498 hits
Huawei Malaysia kini telah pun mengumumkan penawaran komputer riba premium terbaru untuk pasaran tempatan iaitu Huawei MateBook X Pro Komputer riba ini akan ditawarkan untuk pengguna tempatan bermula 16 Mei ini Huawei MateBook X Pro hadir
Huawei Leads The Way In Trending Laptop Technologies With The Launch Of The New Matebook X Pro

Huawei Leads The Way In Trending Laptop Technologies With The Launch Of The New Matebook X Pro

papar berkaitan - pada 15/5/2020 - jumlah : 344 hits
The all new flagship Ultra FullView notebook redefines mobile intelligence and interconnectivity HUAWEI is also bringing in the MateBook 13 MateBook D 14 and MateBook D 15 to cater to its wide range of users All products go on sale in four ...
Beli Huawei Matebook D15 Dengan Harga Murah Di Lazada

Beli Huawei Matebook D15 Dengan Harga Murah Di Lazada

papar berkaitan - pada 21/5/2020 - jumlah : 716 hits
Beli Huawei Matebook D15 Dengan Harga Murah Di Lazada l Hari ni aku nak share dengan korang tentang Huawei Matebook D15 dari Huawei yang baru je sampai Masih panas panas lagi ni Nak dijadikan cerita performance laptop Asus aku yang dah beru...
Gaya Skrin Bateri Lebih Besar Huawei Y6p Boleh Dimiliki Dengan Harga Rm559 Sahaja

Gaya Skrin Bateri Lebih Besar Huawei Y6p Boleh Dimiliki Dengan Harga Rm559 Sahaja

papar berkaitan - pada 20/5/2020 - jumlah : 497 hits
Macam nice je kalau dapat satu small Cover image via HUAWEI Malaysia span span small i Artikel ini ditaja oleh HUAWEI i p Mencari telefon pintar yang menepati cita rasa memang tak mudah Lagi lagi buat anda yang inginkan telefon berskrin dan...
Microsoft Mempatenkan Dermaga Penyejukan Untuk Tangani Isu Pemanasan Komputer Riba

Microsoft Mempatenkan Dermaga Penyejukan Untuk Tangani Isu Pemanasan Komputer Riba

papar berkaitan - pada 21/5/2020 - jumlah : 213 hits
Penggunaan komputer riba untuk tempoh yang lama boleh menyebabkan berlakunya isu pemanasan dan ia adalah masalah yang serius Bahkan bukan mudah untuk kita menyelesaikan masalah ini Peka akan permasalahan ini Microsoft kini dilaporkan telah ...
Huawei P30 Pro New Edition Dilancarkan Hadir Bersama Sokongan Aplikasi Dan Perkhidmatan Google

Huawei P30 Pro New Edition Dilancarkan Hadir Bersama Sokongan Aplikasi Dan Perkhidmatan Google

papar berkaitan - pada 12/5/2020 - jumlah : 337 hits
Huawei P30 Pro merupakan salah satu telefon pintar menarik yang berjaya mencuri perhatian ramai pada 2019 yang lepas bukan sahaja menawarkan spesifikasi yang menarik tetapi juga penawaran rakaman gambar yang cantik Pada tahun 2020 ini masih...
Huawei P40 Pro Akan Mula Dijual Pada 6 Jun Harga Sekitar Rm 4900 Di China

Huawei P40 Pro Akan Mula Dijual Pada 6 Jun Harga Sekitar Rm 4900 Di China

papar berkaitan - pada 27/5/2020 - jumlah : 242 hits
Selepas hampir tiga bulan diumumkan Huawei P40 Pro akhirnya akan mula dijual di China bermuka 6 Jun hadapan Ini diumumkan oleh Huawei menerusi laman media sosial rasmi mereka di China P40 Pro adalah model paling premium dengan lima kamera u...
Splash Out Langkawi Awarded Gold Rating By Malaysia Tourism Quality Assurance

Samsung Knox Vault Ciri Keselamatan Wajib Untuk Semua Pemilik Telefon Pintar

Menjelajah Kediaman Tepi Tasik Bayu Sutera Bercirikan Smart Home Di Seremban

Shell Bakal Jual Stesen Minyak Malaysia Kepada Saudi Aramco Kata Laporan

Anjing Anjing Neraka Versi Rfans Donald

Lelaki Cina Pun Boleh Terpikat Iklan Perfume Dikecam Guna Model Wanita Jadi Umpan Tarik Perhatian Bukan Mahram

Filem Ngesot

Infinix Memperkenalkan Gt 20 Pro Telefon Pintar Dual Chip Gaming Beast Ke Malaysia



10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria


Disappointed

Bertanya Soalan Yang Betul Sangat Membantu Untuk Anda Berjaya Dalam Perniagaan

Serangan Seksuel Tentera Israel Komen Pas

Ambil Ubat Di Hospital Lagi Mudah Dengan Aplikasi Myubat

Memahami Perbedaan Antara Jam Kerja Bobot Kerja Dan Beban Kerja

Anniversary 4 Tahun Sebagai Ghostwriter