Hiburan Huawei Y6p Dilancarkan Cuma Rm559 Gaya Skrin Bateri Semuanya Besar


Apabila ingin membeli sebuah smartphone, apakah 3 perkara utama yang perlu ditekankan?
Bateri yang besarSkrin yang besarGaya rekaan yang besar & menarikKetiga-tiga faktor ini amat penting untuk kita menikmati pengalaman menggunakan telefon pintar yang TERBAIK. Untuk makluman anda, HUAWEI Y6P yang baru sahaja dilancarkan pada harga RM559 mempunyai ketiga-tiga ciri penting ini.

Bateri Berkapasiti Besar
Hadir dengan kapisiti bateri 5,000mAH, HUAWEI Y6P membolehkan anda keluar rumah sepanjang hari tanpa risau bateri akan habis. Berdasarkan satu ujikaji menggunakan HUAWEI Y Series (Y9s) yang menggunakan bateri 4,000mAH, kita boleh melayari Internet selama 10 jam, bermain game selama 9 jam atau mendengar muzik sepanjang hari. Jadi bayangkanlah kelebihan, kehebatan dan ke”power”an HUAWEI Y6p yang menggunakan bateri 5,000mAh. Confirmlah lagi lama!!!

Dengan bateri 5,000mAh ini, anda tak perlu bazirkan masa mengecas bateri ketika mengambil gambar/video sepanjang sambutan Aidilfitri kelak apabila menggunakan HUAWEI Y6p. Bukan itu sahaja, telefon pintar ini hadir dengan 3 pilihan warna iaitu iaitu Emerald Green, Phantom Purple dan Midnight Black sesuai untuk digayakan dengan apa jua OOTD hari raya anda. Confirm anda akan bertambah cun melecun di samping telefon pintar ini.
Skrin Besar
Buat anda yang suka bermain game atau menonton drama Korea di telefon, jangan risau kerana HUAWEI Y6p hadir dengan skrin “Dewdrop Display” sebesar 6.3 inci. Ia mempunyai 88.4% screen-to-body ratio yang akan memberikan anda kepuasan apabila melakukan aktiviti kegemaran anda.
Rekaan Besar
Ha, bab rekaan ini bukan calang-calang hebatnya HUAWEI Y6P walaupun harganya sekadar RM559 sahaja. Dengan kamera belakang 13MP, anda boleh mengambil gambar seisi keluarga sempena Aidilfitri ini tanpa sebarang masalah. Bukan itu sahaja, kamera selfie 8MP memudahkan untuk anda melakukan video call berkualiti tinggi untuk sanak-saudara yang tidak dapat pulang berhari raya. Nak buat video TikTok pun no problem. Suka hati koranglah.

HUAWEI Y6p turut hadir dengan storan memori sebesar 64GB untuk memudahkan kita mengimbau kembali kenangan dengan menatap segala gambar dan video yang dirakamkan. Bukan itu sahaja, siap ada storan awan 15GB percuma selama 12 bulan sebagai tambahan. Tak cukup lagi tak tahulah.
Selain itu, kesemua telefon pintar HUAWEI juga mempunyai AppGallery yang semakin hari semakin dipertingkatkan mutunya. Banyak applikasi-applikasi penting seperti Maybank2u, RHB Bank, Shopee, Lazada, Facebook dan macam-macam lagilah boleh diakses serta dimuatturun menerusi AppGallery ini.

Untuk makluman, AppGallery HUAWEI dilindungi dengan 4 lapisan perlindungan untuk memastikan kita selaku pengguna selamat sepenuhnya.

Perkara yang paling best tentang HUAWEI AppGallery ini ialah kita sentiasa berpeluang untuk mendapat pelbagai ganjaran. Last but not least, kesemua applikasi seluruh dunia boleh dimuatturun menerusi AppGallery, berbanding dengan sesetengah applikasi yang hanya boleh dimuatturun mengikut benua/negara sekiranya anda menggunakan Google. Senang cakap, AppGallery adalah lebih selamat, lebih ganjaran dan lebih storan.

Walaupun HUAWEI sedang berusaha keras untuk memenuhi AppGallery dengan lebih banyak applikasi, kadangkala ada pengguna yang ingin menggunakan applikasi yang masih belum ada di dalamnya.
Jangan risau sebab ada cara penyelesaiannya. Hanya perlu muatturun applikasi FindApps di AppGallery dan anda boleh cari applikasi seperti Grab, Facebook, Telegram dan sebagainya menggunakannya. Mudah kan? Anda boleh baca lebih lanjut tentang AppGallery ini di SINI

Tunggu apa lagi?
Tiada lagi alasan untuk anda tidak mendapatkan HUAWEI Y6p. Dengan harga serendah RM559, anda bakal mendapat telefon pintar yang lebih BESAR nilainya. Nak lagi best? Dapatkannya sekali dengan HUAWEI Matepad T, HUAWEI Band 4 Pro dengan bayaran RM3.69 sehari di SINI . Boleh la layan movie dengan MatePad T dan bersenam dengan lebih efektif bersama Band 4 Pro.

Anda juga boleh menebus ganjaran storan awan percuma selama 12 bulan, 1 bulan langganan percuma untuk HUAWEI Video dan VIU apabila menjadi pemilik HUAWEI Y6p ini. Penebusan boleh dilakukan bermula 25 Mei. Siapa cepat dia dapat!
Bersempena bulan Ramadhan ini, HUAWEI juga mempunyai tawaran istimewa untuk kesemua produk baru mereka bermula 16 Mei 2020, tak kira sama ada telefon pintar, laptop, pembesar suara dan macam-macam lagi. Anda boleh membawa pulang pelbagai hadiah PERCUMA sekiranya membeli menerusi tawaran ini. Memang macam-macam ada. Boleh check it out di sini.
Atau kalau anda memang nak beli HUAWEI Y6p sahaja, boleh dapatkannya di laman rasmi Huawei. Maklumat lanjut di laman rasmi HUAWEI Y6p Selamat bergaya!!!
P.S: Ha, ada satu lagi telefon pintar baru HUAWEI iaitu Y5P yang berharga cuma RM359 sahaja. Kalau nak jimat bolehlah beli yang nie.

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://superterkini.blogspot.com/2020/05/hiburan-huawei-y6p-dilancarkan-cuma.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Gaya Skrin Bateri Lebih Besar Huawei Y6p Boleh Dimiliki Dengan Harga Rm559 Sahaja

Gaya Skrin Bateri Lebih Besar Huawei Y6p Boleh Dimiliki Dengan Harga Rm559 Sahaja

papar berkaitan - pada 20/5/2020 - jumlah : 497 hits
Macam nice je kalau dapat satu small Cover image via HUAWEI Malaysia span span small i Artikel ini ditaja oleh HUAWEI i p Mencari telefon pintar yang menepati cita rasa memang tak mudah Lagi lagi buat anda yang inginkan telefon berskrin dan...
Huawei Y6p Dilancarkan Serendah Rm559 Dengan Kebesaran Bateri Skrin Dan Style

Huawei Y6p Dilancarkan Serendah Rm559 Dengan Kebesaran Bateri Skrin Dan Style

papar berkaitan - pada 19/5/2020 - jumlah : 262 hits
Huawei baru saja melancarkan telefon pintar mampu milik mereka iaitu Huawei Y6p pada harga RM559 jer gais Apa yang menariknya model ini didatangkan dengan BIG screen BIG battery dan BIG in style Bateri sebesar 5 000mAh pada smartphone ini b...
Huawei Y6p Bateri 5 000mah 4gb Ram Cuma Berharga Rm559

Huawei Y6p Bateri 5 000mah 4gb Ram Cuma Berharga Rm559

papar berkaitan - pada 20/5/2020 - jumlah : 768 hits
Bateri smartphone tahan lama skrin besar dan gaya hebat antara kriteria diutamakan dalam pemilihan telefon pintar namun untuk memiliki tiga aspek penting itu harganya juga pasti mahal kini HUAWEI mempunyai telefon pintar diimpikan pada harg...
Hiburan Serlahkan Gaya Anda Dengan Komputer Riba Terkemuka Huawei Matebook X Pro

Hiburan Serlahkan Gaya Anda Dengan Komputer Riba Terkemuka Huawei Matebook X Pro

papar berkaitan - pada 22/5/2020 - jumlah : 314 hits
Fungsi sebuah komputer riba adalah menjadi peneman setia digital kepada kita tanpa mengira waktu dan lokasi Diperkenalkan pada tahun 2018 di Barcelona Mobile World Congress yang dilancarkan pada Mei 2020 mempunyai rekabentuk premium prestas...
Smartphone Huawei Y6p Spec Tak Padan Harga

Smartphone Huawei Y6p Spec Tak Padan Harga

papar berkaitan - pada 19/5/2020 - jumlah : 819 hits
Huawei Y6P Smartphone Berteknologi Tinggi Pada Harga Mampu MilikHuawei antara pengeluar telefon pintar atau smartphone yang mempunyai ramai peminatnya di Malaysia Ini adalah disebabkan HUAWEI menawarkan peranti yang tidak kalah teknologinya...
Hiburan Siri Huawei Matebook Yang Menerajui Trend Terkini Bagi Komputer Riba Akan Menjadi Milik Anda Bermula Hari Ini

Hiburan Siri Huawei Matebook Yang Menerajui Trend Terkini Bagi Komputer Riba Akan Menjadi Milik Anda Bermula Hari Ini

papar berkaitan - pada 19/5/2020 - jumlah : 314 hits
Tercari cari komputer riba untuk menjalankan tugasan harian Ha tak payah pening pening dah Mulai hari ini 16 Mei 2020 empat laptop terkini tercanggih dan terhebat yang menerajui trend terkini daripada HUAWEI iaitu dan sudah boleh dibeli di ...
Huawei P40 Lite 5g Dilancarkan Dengan Cip Kirin 820

Huawei P40 Lite 5g Dilancarkan Dengan Cip Kirin 820

papar berkaitan - pada 16/5/2020 - jumlah : 279 hits
Keluarga peranti di bawah siri P40 bertambah menjadi empat dengan pelancaran Huawei P40 Lite 5G untuk pasaran Eropah Walaupun menggunakan nama P40 ia sebenarnya adalah sebuah peranti kelas pertengahan yang dijana cip Kirin 820 Ini berbeza d...
Tech Huawei Malaysia Menawarkan Telefon Y6p Yang Berpatutan

Tech Huawei Malaysia Menawarkan Telefon Y6p Yang Berpatutan

papar berkaitan - pada 15/5/2020 - jumlah : 648 hits
TECH Huawei Malaysia Menawarkan Telefon Y6p yang Berpatutan Malaysia telah mengumumkan bahawa telefon bimbit Huawei Y6p peringkat baru dengan resolusi 6 3 inci akan tersedia di Malaysia pada harga RM559 Telefon ini mempunyai bateri 5000 mAh...
Sony Wf Sp800nm Dilancarkan Dengan Pembatalan Hingar Aktif Kalis Air Dan Bateri 26 Jam

Sony Wf Sp800nm Dilancarkan Dengan Pembatalan Hingar Aktif Kalis Air Dan Bateri 26 Jam

papar berkaitan - pada 8/5/2020 - jumlah : 284 hits
Tahun ini ialah tahun yang menarik bagi penggemar sistem audio TWS Aksesori audio yang dulunya jarang dipasarkan kini muncul seperti cendawan selepas hujan Pasaran TWS semakin hangat dengan pelancaran Sony WF SP800N yang hadir dengan tri sa...
Pesanan Buat Sang Suami

Politikus Merosakkan Nama Raja Raja Melayu

Kisah Bekas Pekerja Kfc Dan Boikot

Parents More Involved In Autistic Children S Learning Post Pandemic

Thousands Rally On Labour Day Demand Better Rights

Pesanan Datin Thalia Kepada Wanita Jadilah Wanita Yang Mahal

Set Up Gig Workers Commission Quickly Says Anwar

Continuous Learning



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


Tinta Bernoktah

Peluang Bisnis Digital Apa Yang Bagus Tahun 2024

The Hardest Singing Show

Dato Azizul Khamis Feat Alyah Joget Celoteh Raya Chord

Awak Solat Tak 5 Waktu Jika Tidak Awak Balik Saja

Jkn Pahang Rampas Produk Ubat Tidak Berdaftar Kosmetik Tiada Notifikasi Bernilai Rm1 Juta