Hiburan Rasa Macam Kena Tumbuk But I Must Win Kerjasama Watsons Bcwa Angkat Kisah Kanser Survivor


Seperti yang kita ketahui, kanser mencatatkan jumlah kematian kedua tertinggi di dunia dan di Malaysia kanser payudara merupakan penyebab utama kematian bagi kaum wanita. Malah, kajian turut menunjukkan 1 daripada 20 orang wanita adalah berisiko untuk mendapat kanser ini.
Antara simptom penyakit barah ini ialah timbul ketulan di sekitar payudara, keluar cecair daripada payudara, payudara membesar dan mengecil tanpa sebab, puting masuk ke bahagian dalam dan terdapat kerutan di sekitar payudara.
AdvertisementSempena bulan kesedaran barah payudara, Watsons sekali lagi menjalin kerjasama dengan Persatuan Kebajikan Kanser Payudara (BCWA) Malaysia, untuk menjayakan kempen Positively Pinktober.
“Saya mesti menang”, kanser survivor kongsi motivasi diriPerjuangan melawan penyakit kanser bukanlah satu perkara yang mudah. Ia memerlukan kekuatan dalaman seorang wanita melawan stigma masyarakat dan meneruskan kehidupan demi insan yang tersayang.
Menerusi Positively Pinktober, Watsons menampilkan tiga orang kanser survivor Mazwin, Kim dan Vandana sebagai pembakar semangat dan motivasi kepada semua pejuang kanser dan juga kesedaran untuk wanita mengesan penyakit ini lebih awal.

AdvertisementTonton dua lagi kisah pejuang kanser, Kim & Vandanaa di sini.
Sebagai tanda sokongan kepada BCWA juga, sebahagian dari hasil jualan jenama yang mengambil bahagian akan disumbangkan kepada badan kebajikan ini atas usaha mereka yang berterusan meningkatkan kesedaran tentang barah payudara di kalangan rakyat Malaysia.
Rujuk gambar diatas untuk makluman lanjut.
Watsons Positively Pinktober Dance sebar kesedaran kanser payudara Sempena Positively  Pinktober, Watsons ingin mengajak anda di luar sana dan juga ahli Watsons untuk menyebarkan kesedaran mengenai kanser payudara dengan menyertai Positively Pintober Dance iaitu tarian pemeriksaan payudara (BSE).
Anda berpeluang untuk memenangi Watsons points yang bernilai sehingga RM10,000.
 
Cara penyertaan:
Muat naik tarian anda di InstagramPastikan posting anda menggunakan grif profil Instagram dengan hashtag #WatsonsPinktoberDance sarta tag @watsonsmyTetapkan profil anda kepada ‘UMUM’5 penyertaan yang sah dengan jumlah tontonan tertinggi akan dipilih sebagai pemenang setiap minggu.
Advertisement*Tertakluk pada terma dan syarat.Peraduan berakhir pada 31 Oktober 2021.
Info lanjut layari https://www.watsons.com.my/promo-pinktober-tnc
Jom shopping sambil beramal!Bukan itu saja, bagi memberikan lebih kesedaran, Watsons menerusi Positively Pinktober turut menawarkan penjimatan hebat apabila anda berbelanja dari 30 September hingga 27 Oktober di mana-mana kedai Watsons seluruh negara.
Anda boleh menikmati penjimatan sehingga 50 peratus dengan setiap purchase with purchase untuk jenama yang mengambil bahagian. Layari https://www.watsons.com.my/promo-promotion dan sedia untuk add to cart. 
Baucar kecantikan & kesihatan bernilai sehingga RM240Bukan tu je, ada juga baucar kesihatan dan kecantikan bernilai sehingga RM240 dari pelbagai jenama untuk anda nikmati. Banyak jenama favourite yang ada, rugi kalau tak guna.
Klik https://www.watsons.com.my/promo-health-beauty-voucher untuk muat turun baucar anda.
Istimewa untuk anda yang membuat pembayaran menggunakan Boost, nikmati cashback bernilai RM10* yang akan dikreditkan ke ewallet Watsons anda, dengan minimum perbelanjaan RM60 keatas.
Anda juga berpeluang untuk merebut 2,000,000 Boost coins dengan minimum perbelanjaan RM100 dan keatas.
Sebarkan positiviti dengan sticker #POSITIVELYPINKTOBERBagi menyebarkan lagi kesedarkan tentang barah payudara, anda juga boleh memuat turun sticker #PositivelyPinktober. Stiker dengan  mesej yang postif ini tentunya akan menaikkan lagi semangat penerima.
Jangan lupa download dan share dengan kawan-kawan serta ahli keluarga, sharing is caring.
Watsons 10.10 Double The MadnessSempena Positively Pinktober ini juga, Watsons ingin mengajak pelanggan setianya untuk menantikan jualan dalam talian Watsons 10.10 Double The Madness bermula 4 hingga 11 Oktober.
Diskaun sehingga 75 peratus akan ditawarkan kepada pengguna tau! Selain tu, nantikan juga jualan kilat harian untuk lebih 500 produk, tawaran gila dari harga serendah RM2, baucar besar pada hari jualan mega 10.10 dan penghantaran PERCUMA apabila membelanjakan RM100 ke atas dalam talian. Wow. Syoknya!
Jom sertai Watsons menyebarkan kesedaran tentang kanser payudara dan bersamalah kita menyokong usaha BCWA dengan membeli-belah di Watsons hari ini!
Jangan lupa muat turun aplikasi Watsons di Google Play atau Apps Store untuk nikmati pembelian dalam talian yang menyeronokkan tanpa terlepas sebarang promosi baru Watsons.
Maklumat lebih lanjut, lawati www.watsons.com.my atau ikuti Watsons di Facebook dan Instagram.
Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.
The post ‘Rasa Macam Kena Tumbuk, But I Must Win’-Kerjasama Watsons & BCWA Angkat Kisah Kanser Survivor first appeared on Beautifulnara - Gosip Artis Malaysia Terkini.

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://superterkini.blogspot.com/2021/10/hiburan-rasa-macam-kena-tumbuk-but-i.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hanya Guna 2 Bahan Coklat Nestum Bar Rasa Sama Macam Kitkat

Hanya Guna 2 Bahan Coklat Nestum Bar Rasa Sama Macam Kitkat

papar berkaitan - pada 4/10/2021 - jumlah : 297 hits
Buatkan coklat nestum bar untuk anak anak Rasanya memang sama macam kitkat Hanya guna 2 bahan je nestum dan coklat Resipi yang dikongsi Ida Zaida ini sangat simple dan yang penting tak perlu nak bakar RESIPI COKLAT NESTUM BARBAHAN BAHAN 500...
Hiburan Berhenti Kongsi Cerita Pesakit Kanser Mati Elyana Rayu Peminat Fahami Keadaannya Kini

Hiburan Berhenti Kongsi Cerita Pesakit Kanser Mati Elyana Rayu Peminat Fahami Keadaannya Kini

papar berkaitan - pada 27/9/2021 - jumlah : 234 hits
Penyanyi Elyana merayu kepada para peminat agar tidak tampil meninggalkan komen di Instagramnya mengenai cerita kematian membabitkan pesakit kanser ARTIKEL BERKAITAN AdvertisementKata Elyana dia hanya mahu peminat lebih sensitif dan memaham...
Hiburan Anak Dapat Anugerah Kecemerlangan Rita Rudaini Tak Kisah Orang Mengata Dirinya Kecoh

Hiburan Anak Dapat Anugerah Kecemerlangan Rita Rudaini Tak Kisah Orang Mengata Dirinya Kecoh

papar berkaitan - pada 2/10/2021 - jumlah : 211 hits
Pelakon sensasi Rita Rudaini berkata dirinya tak kisah jika dianggap kecoh mengenai pencapaian anak anak meskipun ia dianggap biasa oleh sesetengah pihak ARTIKEL BERKAITAN AdvertisementKata Rita dia hanya menunjukkan rasa bangga dengan apa ...
Marketing Lubang Jub R Diva Aa Akui Rasa Semak Dengan Kisah Cinta Dsv Iqbal

Marketing Lubang Jub R Diva Aa Akui Rasa Semak Dengan Kisah Cinta Dsv Iqbal

papar berkaitan - pada 9/10/2021 - jumlah : 352 hits
Pengacara dan pelakon sensasi Azwan Ali atau lebih dikenali sebagai Diva AA menerusi sebuah hantaran di laman Twitter meluahkan rasa semak dengan kisah percintaan di antara jutawan kosmetik Datuk Seri Vida dengan bekas pembantu peribadinya ...
Hiburan Ernie Zakri Kini Hamil 4 Bulan Dah Mula Rasa Loya

Hiburan Ernie Zakri Kini Hamil 4 Bulan Dah Mula Rasa Loya

papar berkaitan - pada 25/9/2021 - jumlah : 206 hits
Teka teki mengenai kehamilan Ernie Zakri akhirnya terjawab apabila suami penyanyi lagu Boneka itu iaitu Syamel telah mengesahkan mengenai perkara tersebut di Instagramnya ARTIKEL BERKAITAN AdvertisementUjar Syamel atau nama sebenarnya Syame...
Hiburan Ada Hikmah Saya Terkandas Di Brunei Takut Baca Kisah Pesakit Covid 19 Nina Iskandar

Hiburan Ada Hikmah Saya Terkandas Di Brunei Takut Baca Kisah Pesakit Covid 19 Nina Iskandar

papar berkaitan - pada 23/9/2021 - jumlah : 356 hits
Jauh di sudut hati kerinduan pelakon Nina Iskandar 30 pulang ke Malaysia cukup membuak buak selepas terkandas di negara kelahirannya Brunei Darussalam selepas melahirkan cahaya mata sulung Muhammad Aaryan ar Rizqin pada Disember 2019 ARTIKE...
Hiburan Caprice Cabar King Coco Baca Kisah Sang Kancil Nak Tahu Siapa Lagi Pelat

Hiburan Caprice Cabar King Coco Baca Kisah Sang Kancil Nak Tahu Siapa Lagi Pelat

papar berkaitan - pada 1/10/2021 - jumlah : 295 hits
Mempunyai persamaan iaitu pelat dalam bertutur ada netizen cuba menjodohkan penyanyi rap Caprice dengan pemilik media sosial King Coco ARTIKEL BERKAITAN AdvertisementIbu tunggal dua anak ini walau bagaimanapun berkata dia tidak berminat dan...
Suka Makan Kimchi Boleh Buat Macam Ni Ikut Rasa Tekak Melayu

Suka Makan Kimchi Boleh Buat Macam Ni Ikut Rasa Tekak Melayu

papar berkaitan - pada 28/9/2021 - jumlah : 244 hits
Siapa di sini suka makan kimchi tapi masih nak rasa ikut tekak Melayu Jangan risau kita boleh ubah ikut selera sendiri Menerusi perkongsian daripada Noor Azmawani Ismail ini anggaran kos bahan mentah untuk menyediakan kimchi tak sampai RM10...
Ibu Pak4r Bela Haiwan Siap Pelvk Macam Cucu Anak Kongsi Punca Angsa Rasa Nak Kejar Manusia Laju Laju Angsa Kami Manja

Ibu Pak4r Bela Haiwan Siap Pelvk Macam Cucu Anak Kongsi Punca Angsa Rasa Nak Kejar Manusia Laju Laju Angsa Kami Manja

papar berkaitan - pada 24/9/2021 - jumlah : 250 hits
SEBUT sahaja tentang angsa pasti ramai yang gervn atau ada kenangan dikejar oleh haiwan tersebut Namun berbeza pula kisahnya bagi seorang wanita di Pulau Pinang yang menternak angsa di belakang rumahnya malah rapat dengan haiwan tersebut Me...
Lesson In Economics From Hawkers Rebellion

Lirik Lagu Cinta Setandan Pisang Eda Ezrin Den Manjo

Puasa Tarwiyah 2024 Maksud Hari Tarwiyah Hukum Berpuasa

Too Soon To Tell Analyst Says On Mipp S Prospects In Pn

Govt Opposition Should Agree On Redelineation Formula Says Bersatu Man

Kuala Kubu Baharu Of Fortress On Estuary And Lee S Legacy

Malayia S Forex Trading Landscape Opportunities And Challenges

Pesawat Helikopter Tldm Di Lumut Terhempas



Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023


Wish List April 2024

Sentiasalah Mengharapkan Rahmat Redha Allah

Puding Kastad Mangga

Wordless Wenesday 115 Diy Baju Kurung Lama

Uncover The Secrets Of Riversweeps The Online Casino That S Different

Isteri Bersubahat Dengan Suami Melakukan Amang Seksual Terhadap Remaja 17 Tahun