Hiburan Pembelajaran Atas Talian Lebih Mudah Dengan Huawei Matepad Pro


Belajar adalah satu proses yang boleh dilakukan di mana-mana dan pada bila-bila masa sahaja. Seperti yang kita ketahui, sekolah, kolej dan university telah pun ditutup sepanjang Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) ini. Namun adakah ini bermaksud kita boleh berhenti belajar sepenuhnya? Takkanlah nak bermain je sepanjang masa kan?
Memperkenalkan HUAWEI Matepad Pro, sebuah tablet yang membolehkan pembelajaran anda diteruskan sepanjang PKP ini.

Belajar dengan lebih JELAS
Sepanjang PKP ini, para pelajar dan gurutelah menggunakan applikasi seperti Zoom, Skype atau Google Hangout untuk meneruskan aktiviti pembelajaran mereka. Ha, dengan HUAWEI MatePad Pro atau mana-mana produk HUAWEI, anda boleh menikmati panggilan video berkualiti tinggi menerusi HUAWEI MEETime.

Bukan sahaja anda boleh mengawal kecerahan skrin untuk memastikan wajah anda jelas kelihatan, HUAWEI MEETime juga boleh mem”beauty”kan wajah anda dengan AI yang tersedia di dalamnya. Siap boleh tambah “make-up” dengan hanya satu sentuhan je. Menarik kan?

Satu lagi perkara menarik tentang HUAWEI MEETime ini adalah kebolehan untuk berkongsi fail dan membuat nota sepanjang panggilan berlangsung. Boleh highlight, buat bulatan atau tulis komen anda pada dokumen tersebut. Barulah betul macam seorang pelajar kan?

Kalau dah bosan sangat, anda boleh cuba belajar kursus online di Udemy, atau pelajari teknik tangkap gambar terkini di Nikon atau tingkatkan lagi produktiviti anda di SkillShare bersama pakar motivasi. Kesemua ini boleh dilakukan dengan HUAWEI Matepad Pro yang mempunyai paparan skrin sebesar 10.8 inci. Puas hati sangat-sangat.
Terbaik untuk kedua-dua dunia

Pernah ke anda berharap untuk menggabungkan telefon dan tablet anda menjadi satu mega-device? HUAWEI Share dapat menukar harapan tersebut menjadi reality tanpa menggunakan wayar. Anda hanya perlu selarikan HUAWEI P40 Pro dan HUAWEI MatePad Pro anda. Lepas itu anda boleh terus mengakses telefon anda di skrin HUAWEI MatePad Pro. Power kan?
Ubah Hidup Anda

Menulis nota adalah sebahagian daripada kehidupan seorang pelajar. Nota ini kemudiannya boleh digunakan ketika anda membuat ulangkaji atau ingin mengubah sesuatu. Senang cakap, mengambil nota memang sangat-sangat PENTING.
Dengan HUAWEI Nebo, anda boleh menulis nota anda di mana-mana dan kemudian hanya “double tap” untuk menukarnya menjadi tulisan digital. Ia juga boleh mengesan 6 jenis arahan ketika di dalam pilihan tulisan tangan. Sebagai contoh, anda cuma perlu buat garisan di tengah tulisan untuk memadamkan tulisan anda. Power kan?

Untuk anda yang “old-school”, HUAWEI MatePad Pro juga boleh ditukar menjadi laptop dengan hanya memilih “desktop mode” di pilihan menu. Bolehlah terus baiki fail, hantar email, tinggalkan pesanan suara dan macam-macam lagi seperti yang anda selalu lakukan di komputer.
Terbaik Untuk Anda
Memuatturun applikasi yang sesuai untuk tablet adalah sangat penting untuk meningkatkan lagi mutu penggunaannya. Dengan HUAWEI MatePad Pro, anda tak perlu risau kerana kesemua applikasi-applikasi popular di kalangan rakyat Malaysia ada di AppGallery. Masuk je ke dalam AppGallery dan muatturun Tiktok, Netflix, iFlix, WeChat dan sebagainya.


Kesemua applikasi yang dipasang menerusi HUAWEI AppGallery dilindungi oleh 4 lapisan perlindungan untuk memastikan kesemua data peribadi anda adalah selamat. Selain itu ada juga HUAWEI Quick Apps yang membolehkan anda menggunakan applikasi tertentu tanpa perlu memuatturunnya ke tablet anda. Jimat sikitlah ruang storan tue kan?

Last but not least, HUAWEI AppGallery juga memberikan ganjaran pada para penggunannya seperti 3 bulan akses percuma HUAWEI Video, storan percuma di HUAWEI Cloud Storage sebanyak 50GB selama 12 bulan dan juga ganjaran bernilai sehingga RM2,381 untuk ahli HUAWEI Member Centre daripada rakan kongsi seperti Malaysia Airlines, Puma, Godiva dan sebagainya. Memang kaw-kaw sungguh!!!
Lebih Sempurna dengan HUAWEI P40 Series – Fotografi Terbaik, Rangkaian Terbaik
HUAWEI Matepad Pro telah dilancarkan bersama dengan HUAWEI P40 Series. Disahkan sebagai telefon pintar dengan kamera terbaik di dunia, HUAWEI P40 Series mempunyai rangkaian 5G yang membolehkan anda menikmati rangkaian internet terbaik. Selain itu ciri-ciri seperti kamera ultra-vision Leica, AI kamera terbaik di dunia, 4k HD selfie video dan banyak lagi menjadikan P40 salah satu telefon pintar terbaik dunia.

Paling penting, HUAWEI P40 Series ini boleh disambungkan dengan HUAWEI MatePad Pro menerusi fungsi HUAWEI Share, sekaligus membolehkan anda menavigasi telefon pintar anda menggunakan skrin MatePad Pro. Lagi syoklah main game, membuat panggilan video dan buat kerja sekolah.
Kejutan Untuk Anda Yang Pre-Order Sehingga 10 April
Untuk anda membuat keputusan untuk pre-order HUAWEI MatePad Pro sehingga 10 April ini, maka anda akan menerima Smart Magnetic Keyboard yang bernilai RM499 dan M-Pencil yang bernilai RM299 secara PERCUMA, selagi stok masih ada.

Untuk makluman, HUAWEI MatePad Pro dijual pada harga RM2,399 dan hadir dengan 2 pilihan warna iaitu Midnight Grey dan Pearl White. Kedua-duanya cantik dan memukau.

Sebagai maklumat tambahan, anda juga boleh menikmati hadiah percuma bernilai RM1,300 apabila anda melakukan pre-order HUAWEI P40-Series sehingga 10 April ini. Antara hadiah percuma yang bakal anda bawa pulang ialah:-

P40 Pro: HUAWEI Freebuds 3, 50GB simpanan awan, 1 tahun jaminan tambahan, 1 bulan perlindungan skrin, 3 bulan langganan percuma untuk HUAWEI Video dan wireless car supercharge
P40: HUAWEI Freebuds 3, 50GB simpanan awan, 1 tahun jaminan tambahan, 1 bulan perlindungan skrin, 3 bulan langganan percuma untuk HUAWEI Video dan wireless charging case.
Last but not least, HUAWEI WATCH GT2e juga boleh di pre-order dengan tali utas PERCUMA bernilai RM69 bakal menjadi milik anda. Tempah sekarang di SINI

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://superterkini.blogspot.com/2020/04/hiburan-pembelajaran-atas-talian-lebih.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Pra Tempah Huawei Matepad Pro Sekarang Untuk Mendapat Hadiah Bernilai Lebih Dari Rm1 000

Pra Tempah Huawei Matepad Pro Sekarang Untuk Mendapat Hadiah Bernilai Lebih Dari Rm1 000

papar berkaitan - pada 4/4/2020 - jumlah : 231 hits
small Cover image via Huawei Malaysia small Selepas majlis pelancaran em flagship em terbaru HUAWEI P40 secara dalam talian di pasaran Malaysia semalam HUAWEI terus memperkukuhkan rangkaian jenamanya dengan memperkenalkan model tablet terba...
Mudah Dan Pantas Ini 5 Sebab Huawei Matepad Pro Berbaloi Untuk Dimiliki

Mudah Dan Pantas Ini 5 Sebab Huawei Matepad Pro Berbaloi Untuk Dimiliki

papar berkaitan - pada 8/4/2020 - jumlah : 179 hits
Dilanda dengan pelbagai kontroversi sejak beberapa beberapa bulan terakhir ini nampaknya tidak mematahkan semangat Huawei untuk terus berjuang serta berusaha menarik perhatian ramai menerusi model terbaru mereka Pada bulan ini Huawei telah ...
Tablet Terbaru Huawei Matepad Pro Dilancarkan Pada Harga Rm2 399

Tablet Terbaru Huawei Matepad Pro Dilancarkan Pada Harga Rm2 399

papar berkaitan - pada 3/4/2020 - jumlah : 264 hits
Selain Huawei Watch GT 2e Huawei Malaysia juga melancarkan tablet mercu terbaru mereka iaitu Huawei MatePad Pro semalam Ianya dikatakan hadir dengan spesifikasi yang tinggi serta memfokuskan kepada produktiviti Kepada sesiapa yang berminat ...
Hiburan 3 Kesilapan Lazim Yang Selalu Dilakukan Oleh Wanita Ketika Memilih Produk Kecantikan Secara Atas Talian

Hiburan 3 Kesilapan Lazim Yang Selalu Dilakukan Oleh Wanita Ketika Memilih Produk Kecantikan Secara Atas Talian

papar berkaitan - pada 27/3/2020 - jumlah : 219 hits
Sudah menjadi lumrah dan rutin untuk semua wanita membeli produk kecantikan dan skincare pada setiap bulan Pada masa ini jugalah ada yang akan mencari cari produk baru yang mungkin lebih sesuai untuk digunakan Tambahan pula musim DudukRumah...
Huawei Matepad Pro Bakal Ditawarkan Di Malaysia Tidak Lama Lagi

Huawei Matepad Pro Bakal Ditawarkan Di Malaysia Tidak Lama Lagi

papar berkaitan - pada 28/3/2020 - jumlah : 228 hits
Huawei Malaysia hari ini telah mengumumkan yang mana mereka akan menawarkan tablet berkuasa tinggi terbaru mereka iaitu Huawei MatePad Pro untuk pasaran tempatan tidak lama lagi Huawei MatePad Pro hadir dengan skrin 10 8 inci dengan paparan...
Jadual Pembelajaran Atas Talian Melalui Saluran Tv Okey Rtm

Jadual Pembelajaran Atas Talian Melalui Saluran Tv Okey Rtm

papar berkaitan - pada 8/4/2020 - jumlah : 569 hits
Kerajaan telah memperkenalkan pembelajaran atas talian melalui saluran TV Okey RTM Kementerian Pendidikan Malaysia dan Kementerian Komunikasi dan Multimedia Malaysia telah bekerjasama untuk memperkenalkan slot Program TV Pendidikan Slot pro...
Here S A First Look At The New Huawei Matepad Pro That Ll Make It Easier To Work From Home

Here S A First Look At The New Huawei Matepad Pro That Ll Make It Easier To Work From Home

papar berkaitan - pada 4/4/2020 - jumlah : 276 hits
You can pre order it online from now until 10 April 2020 small Cover image via HUAWEI Andy Boxall DigitalTrends com small HUAWEI just launched their all new MatePad Pro and you can pre order it online from now until 10 April 2020 Priced at ...
Huawei P40 Pro Menerajui Skor Tertinggi Untuk Kamera Di Dxomark Mencatatkan Skor 128

Huawei P40 Pro Menerajui Skor Tertinggi Untuk Kamera Di Dxomark Mencatatkan Skor 128

papar berkaitan - pada 1/4/2020 - jumlah : 157 hits
DXOMark sering hadir dengan skor untuk rakaman kamera belakang sekaligus memudahkan lagi pengguna untuk memilih sesuatu telefon pintar berdasarkan kepada keupayaan kamera Terbaru mereka telah pun mengeluarkan skor untuk telefon pintar terba...
Special Zones Can Help Johor Surpass Other States Economically Says Pm

Melaka Signs Tourism Advertising Deal With Chinese Media Company

Ringgit Closes Higher As Us Dollar Index Declines

Anak Batuk Lama Sangat Jangan Biarkan Kesan Pada Anak Ni Mak Ayah Kena Tahu

Ultimate Guide To Ghibli Park

Reforms Not A Panacea For Weak Ringgit Says Economist

Will The Middle East Conflict Derail Our Economy

Tanding Pakaian Janda Kerja Gila 1 Mei Tuntut Naik Gaji



Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online

10 Drama Thailand Thai Drama Terbaru Best Juga Tersedia Online


Kuih Lopes

Filem Mustaqim

8 Kelebihan Daun Pudina Untuk Kesihatan Dalaman Dan Luaran

Panduan Menjalankan Sujud Sahwi Dalam Solat Dan Sebab Sebab Perlu Sujud Sahwi

April 18 2024 Pesan Orang Alim

La Dolce Vita Cranking The Vespa Gt 200 Up To Eleven