Hiburan 3 Kesilapan Lazim Yang Selalu Dilakukan Oleh Wanita Ketika Memilih Produk Kecantikan Secara Atas Talian


Sudah menjadi lumrah dan rutin untuk semua wanita membeli produk kecantikan dan skincare pada setiap bulan. Pada masa ini jugalah, ada yang akan mencari-cari produk baru yang mungkin lebih sesuai untuk digunakan.
Tambahan pula, musim #DudukRumah ni, ramai kaum wanita di luar sana yang pasti mencari produk kecantikan secara atas talian.
Ada antara kita yang lebih gemar membeli produk secara atas talian saja sebab lebih senang dan cepat. Untuk pastikan anda membeli dengan betul, elakkan kesilapan ini semasa membeli dalam talian.
Membeli dari sumber tidak dipercayai

Membeli secara atas talian memang tak dinafikan lebih mudah tapi risiko untuk menjadi mangsa penipuan juga adalah tinggi! Perkara pertama yang anda perlu pastikan sebelum membuat pembelian, pastikan anda membeli dari sumber yang sah dan boleh dipercayai.
Elakkan daripada membeli dari sumber yang diragui terutamanya sumber yang anda tidak pernah mendengarnya sebelum ini. Nak selamat, baca dahulu review daripada pembeli-pembeli yang lain sebelum anda membuat pembayaran.
Beli tanpa tahu kandungan produk

Ini adalah salah satu kesilapan yang kerap dilakukan semasa membeli barang di atas talian terutamanya untuk produk kosmetik dan skincare. Sudahnya, terpaksa la anda menjual semula produk tersebut sebab tidak sesuai dengan keadaan kulit anda. Memang membazirkan wang dan waktu!
Setiap produk pasti ada label bahan kandungan yang digunakan, jadi sebelum membeli tu periksa dulu sama ada ianya sesuai atau tidak untuk anda. Ada bahan yang mungkin boleh berikan kesan iritasi atau alergik pada kulit. Tips, kenalpasti dulu masalah kulit wajah sebelum membeli sesuatu produk.
Tiada pengesahan halal

Jangan pandang ringan tentang pengesahan halal untuk produk kecantikan yang anda gunakan. Untuk pastikan ianya selamat digunakan untuk kegunaan harian, kandungan di dalam produk mestilah halal dan mendapat kelulusan yang sah. Pengesahan halal ini akan memastikan semua bahan yang digunakan bebas daripada kandungan tidak sepatutnya.
Sekarang ni tak dinafikan memang susah untuk mencari produk kosmetik yang utamakan soal halal untuk produk mereka. Tapi baru-baru ini, Abang Nara sendiri dah jumpa produk kosmetik yang halal dijual secara atas talian! Lepas ni tak payah nak pening kepala dah sebab produk ni pun sudah berada di pasaran Malaysia. Nak tahu produk apa tu?
Produk Wardah!

Wardah merupakan produk kosmetik dan skincare halal pertama di Indonesia yang semakin menempa nama dalam kalangan pengguna wanita di Malaysia. Kalau anda nak tahu, jenama Wardah diasaskan pada tahun 1995 dan menjadi produk kosmetik pertama dengan pengesahan halal. Selain daripada kosmetik, Wardah juga mempunyai barisan produk skincare yang juga halal untuk digunakan!
Bukan hanya halal semata-mata, Wardah juga menyediakan rangkaian tona yang boleh digunakan untuk semua jenis kulit. Menjadikan Wardah cukup terkenal dalam kalangan pengguna yang terdiri dari pelbagai latarbelakang kaum. Tak kira lah sama ada anda berkulit cerah atau bersawo matang, semua jenis kulit sesuai menggunakan Wardah.

Sejak pertama kali memasuki pasaran Malaysia, produk kosmetik dari Wardah antara yang menarik perhatian ramai terutamanya Wardah’s Exclusive Matte Lip Cream. Bukan saja kerana pilihan warna yang ditawarkan tetapi ianya juga mengandungi Vitamin E untuk melembapkan bibir. Tengok saja lah pilihan warna yang ada, memang rambang mata!

Selain produk kosmetik, rangkaian skincare yang ditawarkan Wardah juga tak kurang hebatnya. Oleh kerana Wardah merupakan syarikat berasal daripada Indonesia, mereka lebih memahami masalah yang dihadapi oleh pengguna wanita di Asia. Untuk yang ingin mencuba, Wardah White Secret boleh membantu anda mengatasi masalah kulit kusam dan dapatkan kulit cerah berseri!
Wardah X Lazada


Mesti ramai yang dah teruja untuk mencuba sendiri rangkaian produk daripada Wardah ni kan? Berita baiknya sekarang ini anda boleh dapatkan produk Wardah secara atas talian dengan Lazada! Dah tentunya Lazada adalah platform yang dipercayai ramai dan anda tak perlu bimbang menjadi mangsa penipuan atas talian.
Yang bestnya lagi, kini anda boleh dapatkan promosi menarik sekiranya anda membeli produk Wardah di Lazada! Nak tahu apa dia promosi menarik tu?
Anda boleh dapatkan baucer di Lazada Wardah Official Store untuk dapatkan tiga baucer istimewa ini. Antaranya ialah 10% potongan harga, RM8 diskaun untuk pembelian minimum RM 65 dan RM 15 diskaun untuk pembelian minimum RM 100. Memang berbaloi!


Selain itu, anda boleh dapatkan promosi setiap hari di Lazada seperti promosi RM9.90 dengan penghantaran percuma untuk Wardah White Secret Exfoliating Lotion (RM27.60), Exclusive Matte Lip Cream berharga RM18, percuma Instaperfect Pouch untuk setiap pembelian berharga RM88 dan ke atas (mesti ada satu pembelian Instaperfect) dan BELI SATU PERCUMA SATU Exclusive Two Way Cake (dapatkan refill Exclusive Two Way Cake).

Jangan lupa dapatkan produk Wardah di Lazada sekarang untuk dapatkan promosi menarik yang sedang ditawarkan sekarang! Masa ni lah anda boleh mencuba sendiri produk Wardah dan dapatkan dengan cara yang mudah. Bonusnya, siap ada promosi lagi untuk anda rebutkan! Untuk pengguna setia Wardah pula, lepas ni lebih senang lah anda membeli produk Wardah pada setiap bulan kan?
Untuk maklumat lain mengenai produk Wardah anda boleh layari laman rasmi Wardah atau ikuti mereka di Instagram. Bagi yang nak dapatkan produk Wardah secara atas talian pula, boleh terus ke Lazada untuk lakukan pembelian. Selamat membeli-belah!

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://superterkini.blogspot.com/2020/03/hiburan-3-kesilapan-lazim-yang-selalu.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Produk Tidak Sama Seperti Diiklan Wanita Dakwa Rakan Ditipu Penjual Dalam Talian

Produk Tidak Sama Seperti Diiklan Wanita Dakwa Rakan Ditipu Penjual Dalam Talian

papar berkaitan - pada 3/4/2020 - jumlah : 222 hits
Seorang wanita mendakwa rakannya ditipu penjual penutup hidung dan mulut Foto ihsan Twitter Nur NazwaPETALING JAYA 3 April Tidak dinafikan tempoh Perintah Kawalan Pergerakan menyebabkan orang ramai memilih untuk membeli barangan termasuk pe...
Produk Baru Jam Tangan Solat Untuk Wanita Fully Leather Tahu

Produk Baru Jam Tangan Solat Untuk Wanita Fully Leather Tahu

papar berkaitan - pada 14/3/2020 - jumlah : 679 hits
Jam Tangan Solat Digital khas buat kaum wanita Waahh teruja sungguh kan Kita ni wanita memang suka apa sahaja produk yang didatangkan khas buat diri kita Bukan apa Wanita ni sesekali sekala perlu dihargai dengan produk yang exclusive dan di...
Mahkamah Tinggi Putus Sabah Sarawak Boleh Kenakan Cukai Jualan Ke Atas Produk Petroleum

Mahkamah Tinggi Putus Sabah Sarawak Boleh Kenakan Cukai Jualan Ke Atas Produk Petroleum

papar berkaitan - pada 14/3/2020 - jumlah : 335 hits
Petronas mendakwa sebahagian daripada Ordinan Cukai Jualan Sarawak 1998 bercanggah dengan perlembagaan KUCHING Mahkamah Tinggi hari ini membuat keputusan bahawa Sabah dan Sarawak mempunyai hak di bawah perlembagaan persekutuan untuk mengena...
Besar Jiwa Mereka Wanita Palestin Berkumpul Amp Doakan Ketika Malaysia Diuji Covid 19

Besar Jiwa Mereka Wanita Palestin Berkumpul Amp Doakan Ketika Malaysia Diuji Covid 19

papar berkaitan - pada 20/3/2020 - jumlah : 231 hits
Hari demi hari wabak Covid 19 ini terus tersebar meluas ke seluruh dunia Malah Malaysia juga turut terkesan Peningkatan kes yang agak tinggi ketika ini bukan sahaja menggusarkan tetapi sudah bertukar menjadi ketakutan Kes semakin meningkat ...
10 Sistem Atas Talian Sedia Ada Untuk Pembelajaran Secara Digital Covid19 Stayathome

10 Sistem Atas Talian Sedia Ada Untuk Pembelajaran Secara Digital Covid19 Stayathome

papar berkaitan - pada 24/3/2020 - jumlah : 289 hits
Perintah Kawalan Pergerakan di Malaysia atau perintah berkurung di negara negara maju yang lain tidak menjadi penghalang bagi mereka untuk tetap meneruskan proses Pengajaran Pembelajaran sempena Pandemik Virus Covid 19 ini Dibawah antara ap...
Wanita Hilangkan Diri Ketika Menjalani Saringan

Wanita Hilangkan Diri Ketika Menjalani Saringan

papar berkaitan - pada 24/3/2020 - jumlah : 188 hits
Semalam seorang wanita berumur 21 tahun yang berasal dari Bukit Mertajam Pulau Pinang dikatakan mengalami simpton wabak covid 19 dan didapati menghilangkan diri semasa menjalani saringan kesihatan di Hospital Parit Buntar Polis sedang menge...
Malaysia Gesa Wanita Pakai Make Up Tidak Meleter Suami Ketika Tempoh Pkp Jadi Bahan Berita Antarabangsa

Malaysia Gesa Wanita Pakai Make Up Tidak Meleter Suami Ketika Tempoh Pkp Jadi Bahan Berita Antarabangsa

papar berkaitan - pada 1/4/2020 - jumlah : 314 hits
Kerajaan Malaysia menasihatkan golongan wanita memakai make up dan tidak meleter suami ketika tempoh Perintah Kawalan Pergerakan dituduh sebagai seksis Terdahulu kerajaan Malaysia telah mengarahkan 32 juta rakyatnya untuk duduk di rumah bag...
Zeptostore Menawarkan Kemudahan Belian Barangan Runcit Secara Atas Talian

Zeptostore Menawarkan Kemudahan Belian Barangan Runcit Secara Atas Talian

papar berkaitan - pada 25/3/2020 - jumlah : 215 hits
Zepto Express merupakan salah satu syarikat tempatan yang memfokuskan kepada penghantaran barangan Terbaru bermula hari ini Zepto Express turut memperluaskan penawaran perkhidmatan mereka dan kini meliputi penghantaran barangan runcit terus...
Amalan Baik Oleh Suami Ketika Isteri Hamil

Amalan Baik Oleh Suami Ketika Isteri Hamil

papar berkaitan - pada 2/4/2020 - jumlah : 252 hits
Semasa isteri hamil suami juga memainkan peranan penting dalam amalan seharian Antara amalan yang digalakkan dilakukan oleh suami adalah seperti berikut Amalan Baik Dilakukan Oleh
Malaysia Weighs Casino Licence To Revive Forest City

High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Of Second Rate White People And Malaysia Pushing For Genocide

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Ministers Hit Out At Us Academic S Safety Claim



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Masdo Perih Jerih Chord

Apabila Sang Profesor Datang Melawat

Work Harder At Communicating Achievements On Reforms Govt Told

Isn T Akmal S Call To Reject Passport Renewal Based On Bm Fluency A Disservice Amid Looming Kkb Polls

Saat Jenazah Berada Di Liang Lahad

The Evolution Of Adult Entertainment