Hiburan Nak Tampil Memukau Di Tahun 2019 Ini Cuma Perlu Ikuti 5 Tips Mudah Ini


Pejam celik pejam celik, kita sudah pun tiba di bulan Februari 2019 ini. Kami percaya pasti ramai kaum Hawa yang telah memasang azam untuk tampil lebih jelita, lebih menawan dan lebih memukau sempena 2019 ini. Siapa yang tak nak kena puji “awak nampak cantik sangat-sangat la sekarang” kan?

Namun menjadikan azam itu satu kenyataan adalah bukan satu perkara yang mudah. Orang kata, “beauty is from within”, jadi hari ini kami di BeautifulNara ingin berkongsi 5 tips MUDAH yang akan menyerlahkan kejelitaan anda bermula dari dalam.
1. Minum air kosong 8 gelas sehari

Tips ini teramatlah mudah namun sukar untuk diapplikasikan dalam kehidupan seharian. Iyerlah, air kosong kan tak ada rasa apa-apa. Jadi nak minum pun rasa tak best. Tetapi untuk serlahkan kejelitaan wajah, kita kena minum 8 hingga 10 gelas sehari bersamaan 2 sehingga 2.5 liter. Lagi bagus kalau bangun tidur awal-awal pagi, tanpa gosok gigi terus pergi minum air kosong dalam segelas dua. Nak lagi power, jangan minum air manis langsung. Terus akan nampak kesannya dalam masa seminggu dua.
2. Bersenam 30 minit sehari

Sama ada anda berlari, join geng zumba, pergi gim atau menunggang basikal, setiap hari pastikan sekurang-kurangnya 30 minit masa anda diluangkan untuk bersenam. Segala kotoran akan dikeluarkan di dalam badan kita apabila berpeluh. Selain itu bersenam juga akan membantu melancarkan pengaliran darah. Bila darah dapat sampai ke seluruh bahagian tubuh kita, maka badan kita pun akan terasa lebih segar dan berseri-seri.
3. Tidur yang secukupnya

Tidur yang cukuplah amat penting untuk badan kita mendapat rehat yang secukupnya. Sekiranya anda sudah berkahwin dan mempunyai anak, memang agak sukar untuk mendapatkan jumlah tidur yang ideal iaitu 8 jam sehari. Sekiranya tidur malam anda sering diganggu dengan tangisan anak, boleh cuba tidur siang dalam sejam dua ketika anak-anak ke sekolah. Kalau tak dapat 8 jam sehari pun tak apa, yang penting tidur itu mesti berkualiti. Deep sleep omputih kata.
4. Amalkan SAFI Kolagen sebagai salah satu regime kecantikan anda

Dihasilkan di SAFI Excellence in Research & Innovation (SERI) yang merupakan makmal halal terbesar di dunia dan bertaraf antarabangsa, SAFI Kolagen merupakan satu minuman yang dijamin berkualiti dan selamat untuk diamalkan.
Diformulasi daripada Hydrolysed Marine Collagen (Kolagen Ikan) dan Acai Berry, SAFI Kolagen turut mempunyai Vitamin C serta silk peptide yang mudah diserap ke dalam kulit. Maka proses pembentukan kolagen di dalam kulit akan menjadi lebih sekaligus memberi kesan kulit nampak lebih cantik, lebih sihat dan lebih berseri-seri.

Selain daripada rasanya yang sedap, SAFI Kolagen ini boleh dibawa ke mana-mana dan amat mudah untuk disediakan. Oleh sebab itu, tagline yang digunakan ialah “BFF Regime Kecantikan Anda”. Tersedia dalam 2 jenis iaitu sachet dan serbuk, cara penyediaannya teramatlah MUDAH. Ia boleh dicampurkan ke dalam air sejuk, air panas, sup, air jus atau salad. Pilih je yang mana satu mengikut selera anda. Senang, mudah dan cepat. Terbaik bukan?

Untuk hasil yang lebih sempurna, selain daripada meminum SAFI Kolagen, anda juga perlu menggunakan produk penjagaan kulit SAFI seperti toner dan serum. Ia adalah kombinasi yang TERBAIK untuk mendapatkan kejelitaan yang anda impikan. Gabungan kedua-dua produk ini memang menghasilkan impak maksima. Ia adalah regimen kecantikan yang menjanjikan kecantikan yang selama ini anda idamkan.

Jadi tunggu apa lagi? Mulakan langkah pertama azam anda untuk tampil lebih jelita dan lebih menawan bersama SAFI Kolagen hari ini juga. Dah ramai dah yang menggunakannya dan semua memberikan testimonial positif. Memang dah terbukti dah. Maklumat lanjut boleh layari Facebook SAFI Kolagen. Selamat mencuba!!!
5. Sentiasa berfikiran positif dan selalu senyum

Last but not least, walaupun apa jua masalah yang sedang menimpa anda, sentiasa cuba untuk berfikiran positif dan senyum selalu. Sekiranya kita sering murung, sedih dan stress, badan kita pun akan sakit-sakit, lesu dan tidak bermaya. Apa jua halangan, apa jua rintangan, hadapi dengan tabah dan senyuman. Insya Allah kita akan rasa lebih bertenaga dan bersemangat, sekaligus tampak lebih ceria sepanjang masa.

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.superpantas.com/2019/02/hiburan-nak-tampil-memukau-di-tahun.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Sudah Nak Tidur Jom Cuba Tips Mudah Supaya Mudah Tidur

Sudah Nak Tidur Jom Cuba Tips Mudah Supaya Mudah Tidur

papar berkaitan - pada 19/2/2019 - jumlah : 483 hits
Sudah Nak Tidur Jom Cuba Tips Mudah Supaya Mudah Tidur Kalau kita kurang tidur atau tak cukup tidur memang akan menggangu terutama fizikal and kesihatan mental kita malah kurang tidur akan menyebabkan sakit kepala kesukaran untuk fokus dala...
Salah Ke Aku Kahwin Dengan Pakcik Sendiri Kami Saling Mencintai Dan Umur Kami Cuma Beza 30 Tahun Je

Salah Ke Aku Kahwin Dengan Pakcik Sendiri Kami Saling Mencintai Dan Umur Kami Cuma Beza 30 Tahun Je

papar berkaitan - pada 17/2/2019 - jumlah : 858 hits
Foto Sekadar Hiasan Di sini aku ingin berkongsi kisah hidupku Bila menonton cerita Kekasih Paksa Rela bagai mengimbau kembali kisah hidupku Cinta Adham dan Hanan Khaira seperti kisah cintaku dan suami Perkenalanku dengan suami ketika berusi...
Tips Jimat Minyak Kereta Yang Mudah Dan Berkesan

Tips Jimat Minyak Kereta Yang Mudah Dan Berkesan

papar berkaitan - pada 16/2/2019 - jumlah : 333 hits
1 Isi minyak di awal pagi atau di waktu suhu sejuk Kapasiti minyak petrol lebih banyak pada waktu sejuk berbanding waktu panas di siang hari yang mana ianya mempunyai wap yang berlebihan Jika anda mengisi minyak di waktu tengah hari wap pet...
Nak Duit Kerja Jangan Cuma Harapkan Bantuan Gadis Tegur Golongan Muda Tapi

Nak Duit Kerja Jangan Cuma Harapkan Bantuan Gadis Tegur Golongan Muda Tapi

papar berkaitan - pada 20/2/2019 - jumlah : 462 hits
The ReporterBaru baru ini Kementerian Kewangan Malaysia mengumumkan bantuan Bantuan Sara Hidup RM100 bagi golongan bujang yang memberi manfaat kepada tiga juga individu dengan peruntukan RM300 juta Pengumuman bantuan itu mendapat banyak rea...
Aku Tahun 2019

Aku Tahun 2019

papar berkaitan - pada 16/2/2019 - jumlah : 329 hits
KEPADA SEMUA Selamat Tahun Baru Selamat Menjalani hari hari tua
Nak Mudah Simpan Duit Lelaki Ini Kongsi Cara Mudah Simpan Duit Dengan Bijak Dan Berkesan Rileks Media

Nak Mudah Simpan Duit Lelaki Ini Kongsi Cara Mudah Simpan Duit Dengan Bijak Dan Berkesan Rileks Media

papar berkaitan - pada 19/2/2019 - jumlah : 501 hits
Korang susah nak simpan duit Bila simpan cukup bulan korek Ikut cara brader ni confirm boleh simpan duit untuk kahwin atau beli kereta Cubalah Sifat suka menabung haruslah diterapkan kepada semua anak anak sejak dari kecil lagi Jadi ibu bap...
Kemarau Panjang Akan Melanda Dunia Sepanjang Tahun 2019 Hingga 2022 Apakah Petandanya

Kemarau Panjang Akan Melanda Dunia Sepanjang Tahun 2019 Hingga 2022 Apakah Petandanya

papar berkaitan - pada 17/2/2019 - jumlah : 1151 hits
Agensi Meteorologi dan Geofizik menyatakan bahawa kemarau panjang akan melanda dunia Agensi itu meramalkan kemarau panjang tersebut akan bermula pada tahun 2019 sehingga 2022 Rizab air dunia pada ketika itu hanya tinggal 3 saja Apakah makna...
Kambing Perapp Berapi Vs Meletop Kebabom Paling Viral Tahun 2019

Kambing Perapp Berapi Vs Meletop Kebabom Paling Viral Tahun 2019

papar berkaitan - pada 19/2/2019 - jumlah : 495 hits
KAMBING PERAP SAMPAI 7 SARAF LIDAH TERANGKAT SEMERBAK BAU MENUSUK KENIKMATAN Kambing perap ini diimport khas dari New Zealand dagingnya sangat lembut dicarik satu demi satu fuhhhh bayangkan dengan kombinasi sos perap 7 ramuan Mamasab bakal ...
Resepi Kuih Bingka Pandan Yang Sedap Dan Tips Nak Bagi Garing Kulit Luar

Resepi Kuih Bingka Pandan Yang Sedap Dan Tips Nak Bagi Garing Kulit Luar

papar berkaitan - pada 15/2/2019 - jumlah : 529 hits
Resepi Kuih Bingka Pandan Yang Sedap Dan Tips Nak Bagi Garing Kulit Luar Salam semua lama juga tak berkongsi kuih kuih lama tak berapa minat nak buat hii tapi tak semua lah Nak kata penggemar tegar kuih lama tak juga Kalau ada pun tak banya...
Pesanan Buat Sang Suami

Hari Pekerja 2024 Sejarah Tema Sambutan

Optimizing Your Twitter Feed Strategies For Positive Content Filtering

There Is An Awakening

Rm232mil Road Project Awarded To Nepturis Witness Tells Wan Saiful Trial

Kisah Bekas Pekerja Kfc Dan Boikot

Masih Beraya

Pks Sebut Nama Wali Kota Depok Mohammad Idris Masuk Kandidat Pilkada Jabar



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


Continuous Learning

Maksud Gaji Bersih Gaji Kasar Gaji Pokok Perbezaannya

Pengumuman Gaji Penjawat Awam Naik 15 Peratus Dan Cara Kira Kenaikan Gaji Baharu Penjawat Awam

Hati Bersih Hidup Bahagia

Ai Team Talent Sementara Batch 3

Glamping With The Stars