Hiburan Dah Lah Sejuk Kulit Pun Terasa Lebih Bersih Terhidrat Ini Kebaikan Rangkaian Neutrogena Yang Anda Perlu Tahu


Fuhh, cuaca panas sekarang ni memang tak boleh bawa bincang kan? Kalau terdedah terlalu lama ni, confirm kulit kering. Dah jadi satu masalah…
Bukan itu saja, kalau kita terdedah dengan persekitaran yang kotor pun akan mengundang kepada masalah kulit yang lain seperti masalah penuaan dan masalah kulit berjerawat. Ish, ish, ish, apa solusi terbaik?
Advertisement Kalau anda nak tahu apakah cara terbaik untuk mendapatkan kulit yang bersih dan lembap sepanjang musim panas ni, jom kami kongsikan rangkaian produk Neutrogena!
Membersih Lebih Mendalam, Neutrogena Deep Clean Gentle Foaming Cleanser Pilihan Terbaik!
Antara punca jerawat cepat naik pada muka adalah hasil daripada sisa kotoran yang tak dicuci dengan bersih. Maklumlah, perkara sekecil zarah ini kita bukannya perasan pun betul tak?
Lepas ni anda dah tak perlu ragu-ragu kalau kulit tak bersih lepas cucian sebab dengan Neutrogena Deep Clean Gentle Foaming Cleanser, ia dapat menanggalkan segala sisa kotoran dan pencemar mikro sehingga *99% tau! Pergh, biar betul?!
*berdasarkan data percubaan klinikal, 2020
Untuk pengetahuan, Neutrogena Deep Clean Gentle Foaming Cleanser mengandungi bahan-bahan yang bersesuaian dengan semua jenis kulit seperti gliserin. 

Paling penting, pencuci muka ini dihasilkan menggunakan teknologi Amino Micellar yang sangat berkesan dalam membersih lebih jauh dan mendalam menerusi liang roma kulit anda. Haa, jadi anda tak perlu risau tentang kotoran yang tertinggal pada kulit!
Selain itu, Neutrogena Deep Clean Gentle Foaming Cleanser ini juga sangat bagus untuk kulit anda sebab dengan setiap sapuan pencuci, ia dapat memadankan pH pada kulit anda dan ia tak akan mengganggu skin barrier anda. Bestnya! 
Psst, kalau nak kulit yang sihat dan bersih kena lah melabur sikit kan? Dengan harga mampu milik RM23, anda kini boleh menikmati kulit yang jauh lebih glowing!
Kulit Cerah & Glowing, Neutrogena Deep Clean Brightening Foaming Cleanser Mampu Baiki Tona Kulit
Selain rasa annoying dengan jerawat yang tiba-tiba muncul entah dari mana, tona kulit tak sekata pun boleh buat kita rasa tak yakin untuk keluar berjumpa dengan orang betul tak? Belum cerita lagi dah cuba macam-macam produk untuk baiki tona kulit…
Berita gembira, kini anda boleh tampil lebih yakin dengan tona kulit yang lebih sekata, cerah dan glowing dengan menggunakan Neutrogena Deep Clean Brightening Foaming Cleanser! 
Sama seperti pencuci sebelum ini, Neutrogena Deep Clean Brightening Foaming Cleanser mengandungi bahan yang mesra pada kulit iaitu gliserin serta Niacinamide yang dapat mengawal dan memperbaiki tona kulit tak sekata. Selain itu, ia juga dapat menanggalkan *99% kekotoran dan pencemar mikro. Pergh, bagusnya! 
*berdasarkan data percubaan klinikal, 2020

Pencuci muka ini dihasilkan dengan teknologi Amino Micellar yang dapat membersih jauh ke dalam liang roma serta dapat mengimbangi pH kulit anda dan tidak akan mengganggu skin barrier. Barulah kulit kekal berseri selepas dibersihkan!
Kalau anda berminat untuk mencuba sendiri pencuci muka ini dan nak tengok sejauh mana ia dapat membantu membaiki tona kulit, anda boleh dapatkan di Guardian berdekatan atau secara atas talian di laman web Guardian pada harga RM26.80 saja! 
Nikmati Kelembapan Kulit Sehingga 5 Kali Ganda Dengan Neutrogena Hydro Boost Hyaluronic Acid Water Gel!
Kalau anda tengok cuaca sekarang ni, panas dia tak boleh bawa bincang sampai kulit yang dulunya sentiasa lembap, mula mengering! Dah satu hal nak kena apply pelembap selalu sebab takut kalau biar mengering, kulit akan mengelupas.
Tapi, anda tau tak apa solusi terbaik untuk kulit ketika menghadapi cuaca kering kontang ni? Semestinya pelembap kulit Neutrogena Hydro Boost Hyaluronic Acid Water Gel! Serius best sebab kami dah cuba sendiri tau!
Menariknya, pelembap ini bukan saja ringan pada kulit, malah kulit anda akan terasa lebih dingin pada setiap sapuan tau! 

Kalau anda nak tahu, pelembap ini dirumus dengan 1% faktor pelembap semulajadi yang mengandungi Asid Hyaluronik, yang membantu mengekalkan air untuk penghidratan berpanjangan, Asid Amino untuk menyokong dan menguatkan skin barrier, dan Elektrolit untuk meningkatkan penyerapan bahan. 
Paling best, Neutrogena Hydro Boost Hyaluronic Acid Water Gel dapat menyampaikan 5 kali ganda lebih *penghidratan berbanding dengan kawalan yang tak dirawat untuk skin moisture barrier 80% dengan lebih kuat! Ini yang kita mahukan!
*berbanding dengan kawalan yang tidak dirawat
Kalau anda nak cuba rasai sendiri betapa sejuk lembapnya kulit anda, anda boleh dapatkan pelembap ini pada harga RM81 di Guardian berdekatan atau secara atas talian di laman web Guardian! 
Jom Sayangi Kulit Dengan Rangkaian Neutrogena!
Haa, kami pun dah cerita semua kebaikan yang ada pada rangkaian Neutrogena ni, anda tunggu apa lagi! Cepat rebut peluang keemasan untuk dapatkan kulit yang bersih, cantik dan lebih glowing dengan Neutrogena sekarang!
Untuk kesan yang lebih efektif, kami sarankan anda untuk menggunakan pencuci muka Neutrogena Deep Clean Brightening Foaming Cleanser atau Neutrogena Deep Clean Gentle Foaming Cleanser mengikut kesesuaian kulit, dan kemudian hidratkan kulit dengan Neutrogena Hydro Boost Hyaluronic Acid Water Gel! Confirm kulit bersih dan lebih glowing!
Dapatkan Deep Clean Foaming Cleanser dan Hydro Boost kegemaran anda dengan potongan 15% untuk rangkaian terpilih, serta nikmati diskaun 20% untuk pek bundle apabila anda membeli di Guardian secara fizikal atau atas talian dari 30 Mei hingga 28 Jun.
Untuk maklumat lanjut tentang rangkaian Neutrogena, layari laman web rasmi Neutrogena atau ikuti media sosial di Facebook dan Instagram! 
Sumber gambar di dalam artikel ini adalah hasil daripada @Goody25
The post ‘Dah Lah Sejuk, Kulit Pun Terasa Lebih Bersih & Terhidrat…’ – Ini Kebaikan Rangkaian Neutrogena Yang Anda Perlu Tahu! first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://superterkini.blogspot.com/2023/06/hiburan-dah-lah-sejuk-kulit-pun-terasa.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hiburan Nak Cuba Guna Retinol Tapi Was Was Anda Mungkin Boleh Cuba Rangkaian Terbaru Neutrogena

Hiburan Nak Cuba Guna Retinol Tapi Was Was Anda Mungkin Boleh Cuba Rangkaian Terbaru Neutrogena

papar berkaitan - pada 1/7/2023 - jumlah : 160 hits
Weyh aku tak masuk 3 series lagi kenapa dah ada kedut Boleh relate dengan situasi ni Umur tak sampai 30 tapi dah mula nampak tanda tanda penuaan pada wajah seperti garis halus tepi mata jeragat bintik hitam serta kedutan Advertisement Kadan...
6 Kebaikan Moisturizer Pelembap Muka Terbaik Malaysia 2023 Untuk Mangatasi Kulit Berminyak Yang Anda Perlu Cuba

6 Kebaikan Moisturizer Pelembap Muka Terbaik Malaysia 2023 Untuk Mangatasi Kulit Berminyak Yang Anda Perlu Cuba

papar berkaitan - pada 16/6/2023 - jumlah : 246 hits
6 Kebaikan Moisturizer Pelembap Muka Terbaik Malaysia 2023 Untuk Mangatasi Kulit Berminyak Yang Anda Perlu Cuba Adalah penting untuk memilih moisturizer pelembap yang sesuai dengan jenis kulit dan menggunakannya dengan kerap Menggunakan moi...
Hiburan Tragedi Aidiladha Insiden Rempuhan Terowong Al Muassim 1990 Lebih 1000 Mayat Jemaah Haji Bertindih

Hiburan Tragedi Aidiladha Insiden Rempuhan Terowong Al Muassim 1990 Lebih 1000 Mayat Jemaah Haji Bertindih

papar berkaitan - pada 29/6/2023 - jumlah : 184 hits
Hari ini seluruh umat Islam menyambut Hari Raya Aidiladha dan dengan penuh rasa kesyukuran kita meraikannya bersama orang tersayang Namun dalam pada kita bergembira itu janganlah dilupa mereka yang sudah meninggalkan dunia ini tidak kiralah...
Hiburan Sesak Tak Ada Duit Ibu Bunuh Dua Bayinya Amp Simpan Mayat Dalam Peti Sejuk

Hiburan Sesak Tak Ada Duit Ibu Bunuh Dua Bayinya Amp Simpan Mayat Dalam Peti Sejuk

papar berkaitan - pada 23/6/2023 - jumlah : 114 hits
Lapor The Korea Times seorang wanita bergelar ibu telah ditahan pihak berkuasa negara itu setelah dia didakwa membunuh dua bayinya yang baru lahir Lebih menyayat hati si ibu itu tergamak menyimpan bayi bayi itu di dalam peti sejuk kediamann...
Hiburan Aduh Nampak Bentuk Lah Seluar Dipakai Hannah Delisha Jadi Bualan Ramai Sakit Mata

Hiburan Aduh Nampak Bentuk Lah Seluar Dipakai Hannah Delisha Jadi Bualan Ramai Sakit Mata

papar berkaitan - pada 21/6/2023 - jumlah : 379 hits
Nama pelakon jelita Hannah Delisha kini menjadi bualan warganet di platform TikTok setelah ramai yang berasa kurang senang melihat seluarnya Melalui rakaman yang dimuat naik di platform TikTok baru baru ini gambar tersebut difahamkan diambi...
Pilih Yang Lebih Baik Atau Gabungan Yang Lebih Baik Yang Masih Sombong Dan Nak Kekalkan Budaya Lama Ketepikan

Pilih Yang Lebih Baik Atau Gabungan Yang Lebih Baik Yang Masih Sombong Dan Nak Kekalkan Budaya Lama Ketepikan

papar berkaitan - pada 24/6/2023 - jumlah : 149 hits
Ramai tanya saya kalau taknak undi UMNO adakah kita nak kena undi Bersatu Jawapan saya dalam konteks politik negara kita tiada suatu parti pun yang boleh claim mereka BERSIH Juga dalam konteks politik negara yang tengah fluid banyak parti t...
Pelik Saya Tak Ditangkap Lebih Awal Pembunuh Bersiri Korea Selatan Diberkas Selepas 3 Dekad

Pelik Saya Tak Ditangkap Lebih Awal Pembunuh Bersiri Korea Selatan Diberkas Selepas 3 Dekad

papar berkaitan - pada 26/6/2023 - jumlah : 132 hits
Percaya atau tidak selepas 30 tahun pembunuh bersiri ini berjaya ditangkap oleh pihak polis ARTIKEL BERKAITAN Seorang lelaki Korea Selatan mengaku bersalah bahawa dia membunuh 14 wanita dan seorang kanak kanak perempuan tiga dekad lalu dala...
Rahsia Bunuh Suami Terbongkar Selepas Lebih 2 Bulan

Rahsia Bunuh Suami Terbongkar Selepas Lebih 2 Bulan

papar berkaitan - pada 28/6/2023 - jumlah : 119 hits
AgensiGAIL ditahan selepas disyaki membunuh suaminya FOTO AgensiWashington Wanita berusia 76 tahun dari Westminster Maryland Amerika Syarikat ditahan selepas disyaki membunuh suami dengan memukul mangsa hingga mati Mirror UK melaporkan pada...
Check Alat Tulis Anak

Blackrock Umno Dua Kepala

Zaid Hits Out At Ministry S Muslim Friendly Tourism Idea For Langkawi

10 Vacuum Cordless Terbaik Untuk Bersihkan Rumah 2024

Roche Partners With Healthcare Experts To Introduce Accessible Diabetes Care

Drama Terjerat Kisah Cinta Terlarang Hingga Terjerat Dan Menjerat Hidup Hakiki

Kopi Terbaik Di Cafe Area Utara Aroma Yang Berbeza

Penjelasan Isu Blackrock Oleh Pm Diterima Baik



6 Makhluk Mitos Yang Digeruni dan Disanjung Masyarakat Asia Tenggara

10 Filem Komedi Lawak Terbaru Yang Best Juga Tersedia Online Netflix Prime Video HBO GO Dengan Sarikata Bahasa Melayu

Info Dan Sinopsis Filem Ipar Adalah Maut 2024 Kini Di Pawagam Malaysia

Kahwin Beristerikan Bella Hanna Bella Luna Ini 10 Fakta Biodata Pelakon Redza Rosli Yang Ramai Tak Tahu

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Terjerat iQIYI Malaysia Gandingan Aliff Aziz Dan Ruhainies


Jangan Bersangka Sudah Beriman

Cara Terbaik Mengemas Barangan Berat Apabila Pindah Rumah

Cara Menetap Di Negeri Belanda Terdapat 4 Jalur Yang Bisa Digunakan

Restoran Line Clear Penang

Only Flirts Your Ticket To Anonymous And Exciting Dates

Sultan Murka Kes Curi Tabung Masjid