Hiburan Nak Cuba Guna Retinol Tapi Was Was Anda Mungkin Boleh Cuba Rangkaian Terbaru Neutrogena


“Weyh aku tak masuk 3 series lagi, kenapa dah ada kedut?”
Boleh relate dengan situasi ni? Umur tak sampai 30 tapi dah mula nampak tanda-tanda penuaan pada wajah seperti garis halus tepi mata, jeragat, bintik hitam serta kedutan.
Advertisement Kadang-kadang tu, sampai rasa malu bila orang sangka kita lebih tua daripada usia yang sebenar. Segannya!!
Macam Mana Nak Guna Retinol?
Anda tak perlu risau, sekarang ni ada banyak produk yang boleh membantu bendung tanda penuaan awal ni. Salah satu rahsianya, anda perlu cari produk penjagaan wajah dengan kandungan retinol.
Tapi sebelum guna retinol, anda kena tahu apa tu retinol.
Retinol ni merupakan sejenis retinoid yang diekstrak daripada vitamin A. Ia merupakan bahan yang paling berkesan untuk membantu menghilangkan masalah kulit wajah seperti pigmentasi, parut, jerawat dan kemerahan.
Retinol berfungsi dengan lebih efektif untuk tingkatkan kadar pembaharuan sel kulit baru. 
Hasilnya anda akan dapat kulit yang lebih bersih dan sihat untuk jangka waktu yang panjang.
Menurut pakar, waktu terbaik untuk mula pakai retinol adalah pada usia 25 tahun keatas bagi maintain kulit wajah yang awet muda. Tapikan jenama retinol apa yang sesuai untuk beginner?
Wajah Kembali Muda Seawal 7 Hari* Dengan Neutrogena Rapid Wrinkle Repair®
Baru-baru ni kami dapat tahu yang jenama penjagaan wajah Neutrogena memperkenalkan produk terbaru iaitu Rapid Wrinkle Repair® dengan bahan utama Retinol.
Berbeza dengan produk retinol lain di pasaran yang kebiasaannya digunakan sebagai penjagaan wajah waktu malam. Neutrogena memperkenalkan set penjagaan wajah lengkap bagi memberikan hasil yang maksimum dan berkesan dengan Rapid Wrinkle Repair®.
Set Rapid Wrinkle Repair® ni terdiri daripada 3 produk utama iaitu:
1. Rapid Wrinkle Repair® Retinol Eye Cream (krim mata)

Rapid Wrinkle Repair® Retinol Eye Cream ini bebas minyak dan sesuai digunakan untuk kegunaan harian. Ia membantu meremajakan dan meningkatkan keanjalan kulit sekeliling mata. 
Terbukti dapat mengurangkan garis halus sehingga 33%**.
Harga: RM99.90
2. Rapid Wrinkle Repair® Retinol Regenerating Cream (krim siang)

Rapid Wrinkle Repair® Retinol Regenerating Cream atau krim siang ini dapat membantu mengurangkan garis halus serta kedutan dalam masa 7 hari* untuk kulit yang lebih licin dan lebih muda.
Ia juga membaiki kulit semalaman, meningkatkan pembaharuan dan menegangkan kulit.
Harga: RM99.90
3. Rapid Wrinkle Repair® Retinol Night Moisturizer (krim malam)

Sama seperti krim siang Rapid Wrinkle Repair® Retinol Night Moisturizer juga bertindak 
mengurangkan garis halus serta kedutan dalam masa 7 hari* untuk kulit yang lebih licin dan wajah yang muda.
Selain itu, ia turut membaiki kulit semalaman, meningkatkan pembaharuan dan menegangkan kulit.
Harga: RM74.90
Guna Ultra Sheer Dry-Touch Sunscreen SPF 50 PA+++ Untuk Kesan Yang Lebih Ketara Sumber : Goody25   Apabila menggunakan produk retinol, SPF MESTI digunakan pada siang hari bagi melindungi kulit wajah daripada cahaya matahari.
Ultra Sheer Dry-Touch Sunscreen SPF 50 PA+++ mempunyai perlindungan Broad Spectrum UVA-UVB dan selesa digunakan pada wajah. Ia bebas minyak, anti tersumbat serta kalis air.
Kalau apply pada wajah pun rasa ringan je tau!
Harga: RM50.30
Nak hasil yang pantas dengan penggunaan Rapid Wrinkle Repair® , anda boleh amalkan rejimen ni, dalam penjagaan wajah pada waktu siang dan malam. Tapi pastikan anda apply selepas mencuci dan keringkan muka.

Rejimen Siang:
Langkah 1: Gunakan Rapid Wrinkle Repair® Retinol Eye Cream (krim mata)
Langkah 2: Sapukan Rapid Wrinkle Repair® Retinol Regenerating Cream (krim siang)
Langkah 3: Lindungi kulit daripada sinaran matahari dengan Ultra Sheer Dry-Touch Sunscreen SPF 50 PA+++
Rejimen Malam:
Langkah 1: Gunakan Rapid Wrinkle Repair® Retinol Night Moisturizer (krim malam)
Langkah 2: Oleskan Rapid Wrinkle Repair® Retinol Eye Cream (krim mata) pada bahagian bawah mata.
Diuji Dermatologi, Formulasi Retinol Mampu Beri Penyerapan Yang Lebih Optimum
Rangkaian Neutrogena® Rapid Wrinkle Repair® Retinol baru ni menggunakan formulasi retinol yang distabilkan secara unik (Uniquely Stabilized Retinol), di mana retinol menyerap ke dalam permukaan kulit secara perlahan bagi meminimumkan potensi kerengsaan. 
Selain itu, formula retinol ini juga telah diuji oleh pakar dermatologi dan menunjukkan ianya lembut dan sesuai untuk kegunaan harian.
Jadi anda tak perlu risau dengan kesan sampingan penggunaan retinol yang anda selalu baca tu, sebaliknya ikut penggunaan yang telah disarankan dan jangan lupa aplikasikan sunblock selepas menggunakan produk retinol pada siang hari.
Rangkaian formulasi Rapid Wrinkle Repair® mengandungi Retinol Tulen (Vitamin A) untuk memperbaharui rupa kulit secara berterusan, membantu melicinkan kedutan dengan cepat dan mengurangkan bintik-bintik gelap.
Asid Hyaluronik pula membantu menghidrat dan menambah semula kulit yang kering dan kusam dan Glucose Complex mempercepatkan aktiviti permukaan kulit dan mengurangkan penampakan garis halus serta kedutan.
Selamat tinggal kedutan awal! Jom Cuba Neutrogena Rapid Wrinkle Repair® Hari Ini Jangan biarkan ‘mak cik bawang’ terus mengata! Jom kembalikan keremajaan kulit dengan rangkaian Rapid Wrinkle Repair® daripada Neutrogena.
Anda boleh dapatkan rangkaian produk ini di aplikasi Shopee.
Psst, nikmati tawaran menarik di Shopee seperti diskaun 15% untuk semua produk Neutrogena Rapid Wrinkle Repair® Retinol dari 1 – 31.7 dan diskaun 30% untuk Neutrogena Ultra Sheer Dry-Touch Sunscreen SPF 50 PA+++ pada jualan 7.7 dan PayDay Sales pada 25.7 tau!
Untuk maklumat lanjut mengenai Rapid Wrinkle Repair® dan produk Neutrogena anda boleh ikuti Facebook dan Instagram mereka hari ini.

*Berdasarkan kajian klinikal 8 minggu
**4% LONGEVICELL® ditambah kepada produk Neutrogena Rapid Wrinkle Repair®. Seperti yang dibuktikan oleh ujian klinikal, 21 wanita berumur 43 dan 69 tahun menggunakan pelembap yang mengandungi 4% LONGEVICELL® dua kali sehari selama 28 hari, kedutan kurang kelihatan dan jumlah kawasan kedutan berkurangan sebanyak 33% selepas dianalisis melalui perisian analisis impak. Silab, 2006.
The post Nak Cuba Guna Retinol Tapi Was-Was? Anda Mungkin Boleh Cuba Rangkaian Terbaru Neutrogena first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://superterkini.blogspot.com/2023/06/hiburan-nak-cuba-guna-retinol-tapi-was.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Anak Kedua Saya Nak Guna Neelofa Recycle Baju Bilal Untuk Anak Kedua Tapi Ramai Minta Hadiahkan

Anak Kedua Saya Nak Guna Neelofa Recycle Baju Bilal Untuk Anak Kedua Tapi Ramai Minta Hadiahkan

papar berkaitan - pada 23/6/2023 - jumlah : 121 hits
Bakal menyambut kelahiran anak keduanya sedikit masa lagi usahawan dan pengacara Neelofa dilihat sudah pun membuat beberapa persiapan untuk menyambut kelahiran yang dinanti itu Malah beberapa perkongsian di Insta Storynya Neelofa dilihat su...
Hiburan Dah Lah Sejuk Kulit Pun Terasa Lebih Bersih Terhidrat Ini Kebaikan Rangkaian Neutrogena Yang Anda Perlu Tahu

Hiburan Dah Lah Sejuk Kulit Pun Terasa Lebih Bersih Terhidrat Ini Kebaikan Rangkaian Neutrogena Yang Anda Perlu Tahu

papar berkaitan - pada 25/6/2023 - jumlah : 161 hits
Fuhh cuaca panas sekarang ni memang tak boleh bawa bincang kan Kalau terdedah terlalu lama ni confirm kulit kering Dah jadi satu masalah Bukan itu saja kalau kita terdedah dengan persekitaran yang kotor pun akan mengundang kepada masalah ku...
Hiburan Geng Susah Senang Tak Dijemput Majlis Nikah Shuib Amp Watie Meriah Tapi Geng Sepahtu Tiada

Hiburan Geng Susah Senang Tak Dijemput Majlis Nikah Shuib Amp Watie Meriah Tapi Geng Sepahtu Tiada

papar berkaitan - pada 24/6/2023 - jumlah : 241 hits
Sedia maklum semalam merupakan tarikh bermakna buat pasangan Shuib Sepahtu dan Watie Hanifiah kerana telah selamat disatukan dengan sekali lafaz Majlis pernikahan mereka disambut dengan penuh kegembiraan dan ramai keluarga serta rakan seleb...
Nak Beli Kereta Tapi Tak Lepas Ini Cara Semak Nama Kot Kot Ada Sangkut Ctos Dan Ccris Sebelum Apply Loan

Nak Beli Kereta Tapi Tak Lepas Ini Cara Semak Nama Kot Kot Ada Sangkut Ctos Dan Ccris Sebelum Apply Loan

papar berkaitan - pada 18/6/2023 - jumlah : 254 hits
Nak beli kereta tapi tak lepas Ini cara semak nama 8216 kot kot 8217 ada sangkut CTOS dan CCRIS sebelum apply loan Satu tanggapan salah yang biasa ialah tiada cara untuk mengetahui sama ada permohonan pinjaman anda akan diluluskan atau tida...
Hiburan Sakitnya Nak Tanggung Lepas 2 Bulan Czer Hamil Lagi Isteri Terseksa Nak Jalan Lepas Kandungan Masuk 8 Bulan

Hiburan Sakitnya Nak Tanggung Lepas 2 Bulan Czer Hamil Lagi Isteri Terseksa Nak Jalan Lepas Kandungan Masuk 8 Bulan

papar berkaitan - pada 24/6/2023 - jumlah : 127 hits
Sebelum ini pernah tular di media sosial seorang wanita berasa kesal dengan si suami kerana setelah 4 bulan melahirkan anak secara czer pasangan tersebut disahkan hamil sekali lagi Melalui pemeriksaan doktor kandungannya ketika itu sudah me...
Hiburan Hani Fadzil Dedah Kena Reject Jadi Hos Sebab Tak Cukup Seksi Netizen Persoal Nak Cari Host Ke Anak Ayam

Hiburan Hani Fadzil Dedah Kena Reject Jadi Hos Sebab Tak Cukup Seksi Netizen Persoal Nak Cari Host Ke Anak Ayam

papar berkaitan - pada 26/6/2023 - jumlah : 182 hits
Ingatkan hanya berlaku di negara luar tetapi rupanya terjadi juga di Malaysia Pengacara dan bekas penyampai radio Hani Fadzil baru baru ini mendedahkan tentang satu sisi buruk dalam industri hiburan di negara kita Advertisement Menerusi Twi...
Hiburan Cover Dah Macam Gila Isim Album Terbaru Dikutuk Untuk Autism Siti Nurhaliza Sound Netizen Di Instagram

Hiburan Cover Dah Macam Gila Isim Album Terbaru Dikutuk Untuk Autism Siti Nurhaliza Sound Netizen Di Instagram

papar berkaitan - pada 28/6/2023 - jumlah : 281 hits
Penyanyi tersohor negara Datuk Seri Siti Nurhaliza meluahkan rasa amarah gara gara tindakan seorang individu ini memberi komen melampau terhadap album terbarunya Sitism Siti Nurhaliza atau lebih mesra disapa sebagai Tokti itu berkongsikan p...
Anak Dah Tertidur Tapi Belum Sendawa Boleh Ke Ini Jawapan Konsultan Tangisan Tidur Bayi

Anak Dah Tertidur Tapi Belum Sendawa Boleh Ke Ini Jawapan Konsultan Tangisan Tidur Bayi

papar berkaitan - pada 6/7/2023 - jumlah : 125 hits
Percaya atau tak ada ibubapa baru atau ibubapa yang miliki anak newborn 0 3 bulan yang sampai naik stress melayan bab sendawa ni tau Ada yang nak sampai sejam tepuk anak tak juga dengar bunyi sendawanya Anak pun dah siap tertidur di bahu Na...
Syafiq Kyle Transisi Dari Ustaz Adam Ke Meth Killer

Drama Mihrab Cinta Zulaikha Lakonan Elisya Sandha Azrel Ismail

Apa Itu Kwsp Akaun 3

Bercinta Ke Keluar Makan Malam Bersama Netizen Jumpa Kelibat Byun Wooseok Dalam Gambar Hyeri

Pet Expo Midvalley 2024

15 Breathtaking Mediterranean Powder Room Ideas From Classic To Modern

Lirik Lagu Satu Selamanya Twins

Perbedaan Kartu Kredit Dan Kartu Debit



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bunga Salju Slot Tiara Astro Ria

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Anggun Mikayla Viu Malaysia

Keputusan Markah Mingguan Senarai Lagu Tugasan The Hardest Singing Show Astro Malaysia

Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia


A First Date With Onew At Guess Onew Fanmeeting 2024

Kenapa Bini Aku Tak Cantik

Onew Bertemu Peminat Pada 27 Julai 2024

Hentikan Kerja Gila Hiburan Ekstrim Lihat K Tan

Late Lunch

Breathe Easy Indoors Exploring Air Conditioner Installation