Hadiah Hari Lahir Ibu Dari Anak Anak


Hadiah hari lahir ibu dari anak-anak
Alhamdulillah tahun ni Allah bagi lagi peluang untuk saya menyambut hari lahir. Ya Allah, terima kasih atas peluang ini. Dapat lagi bersama-sama suami dan anak-anak meraikan hari lahir saya.
Di umur ini, saya sangat-sangat bersyukur dengan apa yang Allah kurniakan ni. Suami yang baik, 6 orang anak yang sihat dan cergas. Adik beradik tersayang, dan terpaling sayang mak kita tu yang masih lagi dapat doanya. Terima kasih Allah, nikmat apa lagi yang nak didustakan.
Bila nampak yang manis-manis, pasti juga ada sedikit yang pahit. Itu normal setiap dari kita ni semua pun ada ujiannya kan. Tapi lumrah manusia takkan tunjuk yang sedih dan pahit tu.
Kita simpan dan jadikan ianya kekuatan untuk kita bangkit dan teruskan kehidupan. Allah tahu ujian yang diberi untuk kita tu memang sesuai dengan kemampuan kita. Yang penting kita kuatkan semangat dan yakin akan ada manisnya nanti.
Selamat hari lahir yang ke 42 untukku Tahun ini, 05.08.2023 hari lahir ku yang ke 42. Terima kasih Allah, masih diberikan kesempatan untuk hidup di bumi ini sebelum dipanggil balik nanti. Terima kasih suami dan anak-anak.
Husband bawak kita naik genting 04.08.2023. Kita naik sana pukul 9.00 malam, dan lepas tu pukul 12.00 malam kita balik ke rumah. Tak boleh tinggal anak lama-lama, risau kat diorang.
Sedapnya mengopi tengah-tengah malam. Sambil makan memang teringat je kat anak-anak. Diorang dah dibagi makan kenyang-kenyang sebelum kami naik Genting.
Memang jadi kebiasaannya kami akan sambut hari lahir sehari awal. Kenapa? Sebab kita nak jadi orang terawal untuk ucapan dan sambutannya hahaha.
Dan petang Jumaat, 4.8.2023 tu suami dah tanya. Dah balik kerja ke? Hari Jumaat, office hour kita sampai pukul 4:00 petang je wak, tapi waktu tu ada kerja, so lambatla sikit balik. Husband suruh saya balik lambat sikit tau!, aik? hahaha.
So saya gerak balik dari office dalam pukul 5:00 petang macam tu. Lepas tu dapat lagi whatsapp, husband suruh balik cepat pulak. Hahaha, dah boleh hidu dah gerak gempur diorang ni hahaha.
Meriah dengan 6 orang anak Sampai je kat rumah, nampak rumah gelap. Buka je pintu, taraaaa!! Hahahaha nyanyian lagu besday. Hahaha kelakarlah diorang ni. So Suuwiittt!!!
Anak-anak punya idea decorate small celebration ni. Sangat-sangat cantik dan ibu hargai sangat.
Alhamdulillah saya bersyukur atas rezeki yang Allah kurniakan. Seorang suami dan 6 orang anak-anak. Memang meriah dan riuh ;).
Syukur juga Allah beri kesihatan yang baik kepada kami semua. Dengan kesihatan ini dapat saya sediakan keperluan untuk keluarga. Masak makanan untuk mereka setiap hari, urusakan kerja harian dan bersama beribadah.
Saya selalu berdoa supaya Allah panjangkan umur saya dan suami untuk membesarkan
Hadiah hari lahir ibu tahun 2023 Bila anak-anak dah besar. Semuanya dah pandai nak hargai kasih sayang sesama sendiri. Tahun ni anak dara saya umurnya 18 tahun dan 16 tahun.
Tudung ni best sangat material dia. Diorang tau ibu suka pakai tudung bawal. Senang dowh nak bentuk. Bawal Immallis ni sangat-sangat tak derhaka hahahha
Warna dia sangat sweet macam si pemakainya ahh gituuu
Kak ya dan Najiha ni share duit tabung diorang belikan ibu tudung. Dan selain tu ada juga hadiah asing-asing dari diorang. Walau berapa pun harganya, ibu tak kisah.
Walau ianya sangat murah tapi ianya sangat mahal kat hati ibu, cantik sangat. Ibu suka sebab tak perlu siram pokok ni hahahha
Actually kalau takde hadiah pun takpe. Janji kita sentiasa ada sama-sama. Setiap apa yang ibu dapat ni memang ibu hargai dan sayang sangat-sangat. Jadi semangat untuk ibu juga.
Suami pulak, dah berkali-kali tanya. Ibu nak hadiah apa? Owh abang tanya ea? Hahaha..
Sebenarnya, lepas suami dah tak kerja tetap ni tak sampai hati nak request macam-macam. Tapi bila dia tanya berkali-kali, kita pun bagitau jugakla. Tapi takdelah sampai membebankan dia, huhu.
At least ada kenangan kata orang tu hahaha. Thank you la suami dan anak-anak. Tak pernah tak sweet tau!
The post Hadiah hari lahir ibu dari anak-anak appeared first on Ajumohit.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.ajumohit.com/2023/10/hadiah-hari-lahir-ibu-dari-anak-anak.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Demi Anak Ramai Ibu Bertahan Peguam Ni Kongsikan Jadikan Pengajaran

Demi Anak Ramai Ibu Bertahan Peguam Ni Kongsikan Jadikan Pengajaran

papar berkaitan - pada 12/10/2023 - jumlah : 137 hits
Bahagia itu kita yang ciptakan bukan siapa siapa Itulah ungkapan yang sering kita dengar bila berbicara tentang mencari kebahagiaan hidup Namun untuk merasai bahagia untuk diri sendiri bukan semudah yang diucapkan buat wanita bergelar ister...
Pakar Psikiatri Ingatkan Ibu Bapa Kalau Marah Anak Ada Pantang Larang Elak Buat

Pakar Psikiatri Ingatkan Ibu Bapa Kalau Marah Anak Ada Pantang Larang Elak Buat

papar berkaitan - pada 12/10/2023 - jumlah : 115 hits
Pakar Psikiatri Ingatkan Ibu Bapa Kalau Marah Anak Ada Pantang Larang Elak Buat Ada masanya ibu bapa tidak dapat mengelakkan diri daripada memarahi anak anak Sesetengah ibu bapa ada yang suka pendekatan bertegas santai tinggi disiplin atau ...
Kuat Sebab Anak Hidap Kanser Mulut Tahap Empat Ibu Ni Pilih Untuk Terus Berjuang

Kuat Sebab Anak Hidap Kanser Mulut Tahap Empat Ibu Ni Pilih Untuk Terus Berjuang

papar berkaitan - pada 10/10/2023 - jumlah : 200 hits
Berat mata memandang berat lagi bahu yang memikulnya Jika difikirkan seakan kita sendiri tidak mampu untuk berdepan dengan ujian hidup yang sedang dilalui oleh seorang wanita yang juga ibu kepada seorang kanak kanak perempuan berusia 8 tahu...
Anak Diberhentikan Prasekolah Ibu Bapa Tuntut Permohonan Maaf Ganti Rugi Rm100 000

Anak Diberhentikan Prasekolah Ibu Bapa Tuntut Permohonan Maaf Ganti Rugi Rm100 000

papar berkaitan - pada 10/10/2023 - jumlah : 159 hits
Peguam Muhammad Hariz Md Yusoff menunjukkan laporan polis oleh seorang wanita mengenai sebuah pusat prasekolah antarabangsa di sini kerana didakwa memberhentikan anak lelakinya yang bersekolah di situ atas alasan kurang munasabah di perkara...
Ibu Dan Anak Tewas Di Cinere Depok Tinggalkan Pesan Sejak 2017 Berikut Isinya

Ibu Dan Anak Tewas Di Cinere Depok Tinggalkan Pesan Sejak 2017 Berikut Isinya

papar berkaitan - pada 7/10/2023 - jumlah : 146 hits
Penyelidikan kematian Grace Arijani Harapan dan David Arianto Wibowo itu dihentikan polisi setelah tidak ditemukan tindak pidana
Nak Scan 6d 4d Waktu Tu Tak Mampu Tak Tahu Jantina Anak Hingga Lahir Syamimi Kongsi Momen Hamil

Nak Scan 6d 4d Waktu Tu Tak Mampu Tak Tahu Jantina Anak Hingga Lahir Syamimi Kongsi Momen Hamil

papar berkaitan - pada 24/9/2023 - jumlah : 171 hits
Proses kehamilan menjadi detik terindah bagi semua ibu Biarpun penuh onak dan duri selama sembilan bulan pelbagai ragam namun itulah detik paling membahagiakan wanita Pempengaruh media sosial Syamimi yang cukup disenangi dengan aura positif...
Dia Kaya Sebab Bahagiakan Mak Kak Km Hadiahkan Normah Damanhuri Gelang Emas 80 Gram Sempena Hari Lahir Ke 70

Dia Kaya Sebab Bahagiakan Mak Kak Km Hadiahkan Normah Damanhuri Gelang Emas 80 Gram Sempena Hari Lahir Ke 70

papar berkaitan - pada 25/9/2023 - jumlah : 166 hits
Baru baru ii pelakon veteran Normah Damanhuri dilihat menyambut hari kelahirannya yang ke 70 di sebuah hotel bersama anak anak kesayangan antaranya usahawan kosmetik kontroversi Liana Rosli ataupun lebih dikenali sebagai Kak KM Dalam satu h...
1 Oktober 2023 Selamat Hari Lahir Dear Self

1 Oktober 2023 Selamat Hari Lahir Dear Self

papar berkaitan - pada 2/10/2023 - jumlah : 198 hits
1 Oktober 2023 Selamat Hari Lahir Dear Self Syukur Alhamdulillah 1 Oktober datang lagi Syukur Ya Allah untuk usia hari ini Allah masih berikan umur yang panjang rezeki yang mencukupi kesihatan yang baik dan cerita terindah dalam hidup KakYa...
Backstabbing Drama In The Opposition Pas Sabotaging Bersatu By Attacking Chinese Vernacular Schools

Calon Bersatu Prk Kkb Tidak Dapat Sokongan Parti Pas

Pas Anggap Terlalu Awal Bincang Pertukaran Mb Perlis

Opening Young People S Eyes To Workers Rights

Dumbing Down Our Education System Via Politicians And Theocrats

Bila Duit Nak Masuk

Penyokong Diseru Jalankan Tanggungjawab Sebagai Pemilik Sabah Fc

Sayur Kucai Dan Taugeh Untuk Makan Tengah Hari



Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia


Rahsia Katil Homestay Bonda Banda Hilir Melaka

Kembali Menulis

Lagu Popular Thailand Tahun 2024

Starting Somewhere

Ktm Kenalkan 4 Model Motosikal Duke Sempena Ulangtahun Ke 30

Sambutan Ulang Tahun Ke 30 Dan Pelancaran 4 Model Motosikal Ktm Duke