Dubuyo Seremban Prima


Assalamualaikum semua.

Salam Jumaat. Salam 19 Ramadhan. Bulan mulia ini berbaki lebih kurang 10 hari lagi. Tak lama lagi akan melabuhkan tirainya. Syawal pula bakal menjelma. Di samping persiapan untuk datangnya Syawal, jangan dilupakan hari yang cukup istimewa di malam-malam terakhir bulan Ramadhan yang mulia ini. Semoga kita semua akan mendapat keberkatan dariNya dan diizinkan memperoleh malam LailatulQadar. In shaa Allah.

Persiapan raya biasa-biasa sahaja. Seperti tahun-tahun dulu, ala kadar.  Semalam sempat teman kawan cari baju raya di Seremban Prima jadi terus berbuka puasa di Seremban Prima juga. Kami berbuka di DubuYo. Korean Food. Tiba-tiba teringin nak makan di DubuYo. Sambil menunggu waktu berbuka, sempatlah dia capai 1,2 baju lepastu terus pergi DubuYo untuk berbuka. Kami dah booking awal sebab takut ramai orang pula nanti.

Order 2 set Honey Garlic Bulgogi. 1 set beef dan 1 lagi set chicken. 1 air peach tea dan 1 lagi air roasted barley tea. Overall, lebih kurang RM50 ++. First time cuba set yang ini. Sedap juga. Selalu kalau pergi DubuYo makan set Soondubu Jjigae je. Jadi harini teringin nak cuba yang ini sebab nampak macam sedap. Oklah sedap juga. Di DubuYo ada promosi All-Day sets di mana ada meal untuk 2 pax dan 3/4 pax. Dalam set untuk 2 pax tu tengok ada juga Honey Garlic Bulgogi ni, lagi 1 set Soondubu Jjigae. Dapat 2 air roasted barley tea dalam set tu. Harga lebih kurang je dalam RM50++.


Set Honey Garlic Bulgogi (1 beef;1 chicken)Harga: RM20++ eachRating: 8/10

Disebabkan aku tak suka air barley dan masing-masing nak makan set Honey Garlic Bulgogi, tak jadilah nak ambil All-Day set tu. Bila kira-kira, ehh lebih kurang je harganya. Jadi ok jugalah. Nasib baiklah habis tadi makan set ni siap refill Banchan sekali. Hehe. Ada juga menu baru di DubuYo yang diberi nama Chikin Pabkon Toppokki, di mana ianya adalah popcorn ayam bersama cheese, toppokki dan DubuYo spicy sauce. Oklah next boleh try yang ini pulak

Jarang-jarang pergi Seremban Prima ni. Dekat sini takdalah meriah dan ramai orang. Kalau Seremban, meriahnya di Aeon Mall Seremban 2 dan mungkin sekarang di Palm Mall. Dulu Seremban Prima ni namanya Seremban Parade. Zaman sekolah dulu pergi sini untuk main bowling je sebab macam kosong. Tapi sekarang nampak macam oklah. Parkson dengan kedai makanlah yang hidupnya sini.

Dekat Seremban Prima ni pun dah mula Sale untuk raya dan hias untuk kedatangan Syawal. Jadi semalam sempatlah juga jalan-jalan dan ambil beberapa keping gambar di sekitar Seremban Prima ni perhiasan yang mereka lakukan untuk menyambut Syawal. Selalu kalau di Shopping Mall kan mesti ada macam ni kalau nak dekat perayaan. Jadi dekat sini pun ada. Hehe.



Oklah. Nampaknya bulan Ramadhan ni blog penuh dengan entri makanan je. Otak ni tak ada idea nak menulis dan mengarang entri berkenaan niche2 yang lain. Kalau tak pasal makanan, entri wordless wednesday jelah. Haha. Maaf ya. Idea kurengg pulak nak mengarang panjang2. Jumpa lagi di next entri. Bye



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://yea-slmn.blogspot.com/2019/05/dubuyo-seremban-prima.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Bayar Zakat Fitrah Di Giant Prima Saujana Kajang Kaunter Bergerak Zakat On Wheel

Bayar Zakat Fitrah Di Giant Prima Saujana Kajang Kaunter Bergerak Zakat On Wheel

papar berkaitan - pada 31/5/2019 - jumlah : 833 hits
BAYAR ZAKAT FITRAH DI GIANT PRIMA SAUJANA KAJANG KAUNTER BERGERAK ZAKAT ON WHEEL Salam Ramadan semua Sekejap je nak habis bulan Ramadan Minggu depan kita dah raya Bila sebut pasal raya Zakat Fitrah jangan di lupakan ye Kebetulan mummy pi sh...
5 Trik Pakai Jilbab Segiempat Bermotif Ala Melody Prima Anti Pasaran

5 Trik Pakai Jilbab Segiempat Bermotif Ala Melody Prima Anti Pasaran

papar berkaitan - pada 17/6/2019 - jumlah : 156 hits
Siapa yang menyangka kalau Melody ini sudah jadi ibu satu anak Duh style nya masih kayak anak kuliahan banget
Sambutan Hari Raya Ksr Di Laman Puteh Seremban 2

Sambutan Hari Raya Ksr Di Laman Puteh Seremban 2

papar berkaitan - pada 17/6/2019 - jumlah : 428 hits
Salam Aidilfitri Selamat Sejahtera semua Alhamdulillah pada Syawal ke 9 lalu Kelab Sosial Reaksi syarikat telah menganjurkan Sambutan Hari Raya yang diadakan di Laman Puteh Seremban 2 Aturcara majlisMajlis bermula pada jam 12 30 tengah hari...
Cerita Foto Sepanjang Minggu

Drama Puaka Cuti Semester Lakonan Mark Adam Zaki Azeman

Konsert Cinta Di Awan Siti Nurhaliza Tambah Lagi Sehari

Kkb Polls Indians And The Futility Of Voting

Saya Harap Isu Aliff Aziz Tak Jejaskan Saya Cari Rezeki Di Malaysia Aaron Aziz

They Travelled For Hours To Celebrate Raya With Us

Dibunuh Kerana Tak Mahu Rujuk Selepas Bercerai Mayat Disumbat Dalam Bagasi

Lelaki Miang Tanggal Seluar Budak Direman



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


Akhyar Cedera Dipukul Dompet Telefon Bimbit Disamun

Drama My Stolen First Kiss

Emy Yusuf Feat Driant Kenyang Beraya Chord

Dani Kurama Sumpah Kali Ini Chord

Kedai Mamak Sorok Minyak Masak And Then

This Five Cylinder Puch Proves There S No Replacement For Displacement