Drama Tercipta Satu Ikatan Drama Rindu Awak Separuh Nyawa Drama Marry Me Senorita Akan Siar Di Slot Megadrama


Drama Tercipta Satu Ikatan, Drama Rindu Awak Separuh Nyawa & Drama Marry Me, Senorita Akan Siar Di Slot MegaDrama : Akan datang bersiaran di slot MegaDrama Astro Ria. Ketiga drama ini akan bersiar mulai Disember 2020 dan Tahun 2021. 


Drama Tercipta Satu Ikatan - Slot MegaDrama
- Aeril Zafrel & Hannah Delisa
Sinopsis Novel Tercipta Satu Ikatan
Bagi Leanna, mengahwini Daniyal bukan hanya sekadar memenuhi kehendak daddynya. Tapi dia memang jatuh cinta dengan lelaki itu. Polosnya Leanna kerana menganggap Daniyal juga sama sepertinya, melamar kerana cinta.

Dinginnya Daniyal tidak pernah membuat hatinya curiga. Malah dia sentiasa berusaha menjadi isteri terbaik buat lelaki itu.

"Malam ni boleh tak you berlakon gentleman sekejap? " - Leanna

"I kacak di mata you, tapi masih tak cukup gentleman?" - Daniyal

Hidup mereka bahagia. Namun, satu pesanan ringkas yang diterima membuatkan hati Leanna bagai dihempas ke lantai. Hancur berkecai. Banyak persoalan mula timbul.

"Kenapa you kahwin dengan I, Dan?" - Leanna

"Because I love you, Ann." - Daniyal

Jawapan Daniyal yang berulang kali menyatakan cinta sudah tidak mampu membeli hati Leanna. Dia pergi membawa diri. Vila yang besar tidak lagi memberi bahagia buatnya.

"I bagi you dua pilihan. Balik dengan I, atau I move in tinggal dengan you." - Daniyal

"Dua pilihan you akan end up dengan perkara yang sama." - Leanna

Memujuk Leanna bukan perkara yang mudah buat Daniyal. Lebih payah bila Risa muncul menuntut janji dan mengingatkan tentang tujuan asal mereka.

"Sebab you dah sayangkan dia, you lupakan I dan lupa apa plan asal kita?" - Risa

Apakah sebenarnya tujuan Daniyal menerima tawaran Jeffery untuk mengahwini Leanna? Kerana harta atau dendam?

Apa yang berlaku sebenarnya tidak pernah melibatkan Leanna. Tapi kenapa di akhirnya, dia juga yang terpaksa menanggung semua sengsara?




Drama Rindu Awak Separuh Nyawa - Slot MegaDrama
- Shukri Yahaya  Uqasha Senrose


Sinopsis Novel Rindu Awak Separuh Nyawa
“Kasih Maisara!!!”

Kemarahan papanya tidak diendahkan. Sikap angkuh dan sombong begitu menebal dalam diri. Ditambah pula dia menyalahkan papanya atas kematian arwah mamanya.

Pertemuan tanpa di duga dengan lelaki bernama Nazril Nazim membuka tirai baru dalam hidupnya. Maisara bertemu buku dengan ruas, keegoannya dicabar!

“Saya lagi rela kahwin dengan perempuan hodoh! Sebab kebahagiaan bukan pada paras rupa. Saya mencari isteri solehah bukan ratu cantik dunia!”

Bagai nak meletup jantung Maisara mendengarnya!

“Nazril! Kau sedang bermain dengan api! Dan api itu adalah aku! Aku akan bakar kau sampai hangus!”

Manusia itu tak sempurna pasti ada salah dan silapnya. Begitu juga Maisara, ketulusan cinta Nazril Nazim menyinar keinsafan dalam dirinya. Namun di kala kasih berputik, cinta bersemi, Nazril pergi begitu saja.

Maisara akur kesilapannya tapi kenapa tiada ruang kemaafan buatnya? Hati Nazril beku! Maisara memujuk! Maisara merayu! Sekelumit pun tidak terkesan di hatinya!

“Mulai hari ini, awak tutup pintu hati awak serapat-rapat untuk saya sebab Nazril Nazim tak akan terima awak sampai awak mati!”

Ya Allah! Begitu bisa setiap patah katanya.

“Awak jangan risau, saya tak akan kembali semula dalam hidup awak. Kalau ditakdirkan saya mati, saya akan bawa kata-kata awak sampai ke liang lahad! Cuma jika awak ada sedikit ehsan, buat terakhir kali imamkan jenazah saya. Bawa jenazah saya ke kubur, kebumikan saya dan kata Kasih Maisara saya dah buktikan saya tak akan terima awak sampai awak mati!” Jelas kelukaannya.

Kini, Kasih Maisara telah pergi. Keluar air mata darah sekali pun dah tak berguna lagi!

“Maafkan abang sayang, maafkan abang. Hati abang tak pernah mati buat sayang. Saralah nafas, nyawa dan bidadari syurga abang.”
Dalam hati dihimpit kekesalan, Nazril mendongak ke langit memandang bintang yang bertaburan.
“Kasih Maisara, rindu awak separuh nyawa,” bisiknya dengan deraian air mata. 





Drama Marry Me, Senorita - Slot MegaDrama


Sinopsis Novel Marry Me, Senorita
“Marry me, señorita.” - Isa Alejandro.

Tak habis-habis lelaki kacukan Sepanyol itu melamar Sofiy Leia sehingga gadis itu kusut dan serabut dibuatnya! Takkanlah nak terima lamaran lelaki yang baru dikenalinya tak sampai seminggu itu? Sudahlah lepas laku. Pengetahuan agama lelaki itu pulak boleh dikatakan zero!

Atuk dan nenda pun susah nak percaya yang cucu mereka mahu memilih gadis Muslimah seperti Sofiy sebagai bakal isteri.

“Lain pulak taste dia kali ni, abang….” - Engku Zaharah.

“Boleh percaya ke cucu bertuah awak tu nak kahwin dengan gadis begini?” - Engku Aziz.

Isa Alejandro hadir saat Sofiy Leia tidak mempunyai siapa-siapa dan berada dalam bahaya.

“Tak ke awak rasa pernikahan ini tak akan diberkati? Satu masa nanti awak akan tinggalkan saya, kan? Sebab awak tak cintakan saya. Perkahwinan sepatutnya menjadi satu ibadah. Kita harus ikhlas bernikah kerana Allah.” - Sofiy Leia.

“Berkat? Well, terus terang aku tak arif tentang itu. What I know, we’ll make a good pair and this is a win-win situation. Kau tolong aku dan aku tolong kau.” - Isa Alejandro.

Terpaksa atau rela? Itu bukan soalnya. Persoalannya sekarang, dapatkah perkahwinan ini bertahan sehingga ke akhirnya? Sudahlah mereka berasal dari dunia yang yang terlalu jauh berbeza. Si perempuan Sepanyol celup, Rosa Arabella a.k.a Rosmina Sukardi pun turut sama menagih cinta Isa Alejandro. Belum lagi bercakap tentang mama dan papa Isa Alejandro yang sukakan pelakon ‘sendu’ tu.

Dalam kekusutan, ada gelora cinta yang semakin membahang. Namun, bahagianya cuma sementara. Badai yang melanda memisahkan dua jiwa yang sedang asyik dilamun asmara.

Namun, benarkah apa yang telah ditakdirkan untuk kita, akan tetap menjadi milik kita akhirnya?

“Now pandang sini dan bagitau abang yang Sofiy tak cintakan abang.” - Isa Alejandro.

“Benarlah garis waktu tak akan mampu menghapuskan rasa itu.” - Sofiy Leia.

Masihkah ada harapan untuk cinta mereka mekar semula? 


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://sweetyzhanieyz83.blogspot.com/2020/12/drama-tercipta-satu-ikatan-drama-rindu.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Ost Drama Tercipta Satu Ikatan Lagu Kesempatan Bagimu

Ost Drama Tercipta Satu Ikatan Lagu Kesempatan Bagimu

papar berkaitan - pada 29/12/2020 - jumlah : 575 hits
OST DRAMA TERCIPTA SATU IKATAN LAGU KESEMPATAN BAGIMU Drama Tercipta Satu Ikatan ialah sebuah siri drama terbaru yang mulai 29 Disember 2020 arahan Pali Yahya Drama ini akan dibintangi oleh Hannah Delisha Aeril Zafrel dan Izzue Islam dan ra...
Drama Tercipta Satu Ikatan Gandingan Aeril Zafrel Hannah Delisha Peminat Percaya Pasti Meletop

Drama Tercipta Satu Ikatan Gandingan Aeril Zafrel Hannah Delisha Peminat Percaya Pasti Meletop

papar berkaitan - pada 28/12/2020 - jumlah : 860 hits
Drama gandingan Pelakon Aeril Zafrel Dan Hannah Delisha Tercipta Satu Ikatan yang bakal di tayangkan pada 29 Disember ini merupakan drama pertama gandingan dua perlakon hebat tersebut dan pasti bakal menjadi trending nantiDrama bersiri ini ...
Novel Tercipta Satu Ikatan Bab 1 Bab 13 Karya Laydee Amarfi

Novel Tercipta Satu Ikatan Bab 1 Bab 13 Karya Laydee Amarfi

papar berkaitan - pada 16/12/2020 - jumlah : 343 hits
Novel Tercipta Satu Ikatan Bab 1 Bab 13 Karya Laydee Amarfi Nove Tercipta Satu Ikatan tidak lama lagi akan diadaptasi dalam drama Akan menampilkan gandingan Hannah Delisha dan Aeril Zafrel sebagai tunggak utama Sebelum drama ini bersiaran k...
Drama Mencari Kiblat Cinta Siar Di Tv Okey

Drama Mencari Kiblat Cinta Siar Di Tv Okey

papar berkaitan - pada 27/12/2020 - jumlah : 816 hits
Drama Mencari Kiblat Cinta Siar Di TV Okey Drama adaptasi novel karya Anita Aruszi yang akan siar tidak lama lagi menerusi tv Okey Mulai bersiar jam 10 00 malam pada 07 Januari 2021 Menampilkan lakonan Ali Rezark Shah Hazvee Husna Mustafa d...
Lirik Lagu Sesal Separuh Nyawa Alyah

Lirik Lagu Sesal Separuh Nyawa Alyah

papar berkaitan - pada 25/12/2020 - jumlah : 502 hits
Andai pastinya ku tahuTakkan aku tinggalkanmuNamun masih keliru teringat masa laluTetap tiada kulupakanIndah setiap sentuhanCinta yang kau tinggalkanKekalnya berdampinganMana harusku hamparkanRindu tiada kesudahanSesal biar separuh nyawaTak...
Baca Novel Marry Me Senorita Bab 1 Hingga Bab 24 Karya Suri Ryana

Baca Novel Marry Me Senorita Bab 1 Hingga Bab 24 Karya Suri Ryana

papar berkaitan - pada 29/12/2020 - jumlah : 650 hits
Baca Novel Marry Me Senorita Bab 1 Hingga Bab 24 Karya Suri Ryana Novel adaptasi drama akan datang dengan judul yang sama Akan bersiaran di Slot MegaDrama astro ria Nantikan tayangan drama pada tahun 2021 nanti Baca Novel Marry Me Senorita ...
Hiburan Masih Meletop Ini Gambar Busana Fesyen Digayakan Artis Di Pentas Ame2020 Mana Satu Pilihan Hati

Hiburan Masih Meletop Ini Gambar Busana Fesyen Digayakan Artis Di Pentas Ame2020 Mana Satu Pilihan Hati

papar berkaitan - pada 23/12/2020 - jumlah : 429 hits
Bermacam gaya Anugerah MeleTOP ERA 2020 yang berlangsung pada hari Ahad yang lalu masih lagi disebut sebut netizen sehingga kini Mana tidaknya pelbagai kejutan seperti aksi lamaran tidak diduga pasangan kekasih Kamal Adli dan Uqasha Senrose...
Berat Tanggungjawab Seorang Ayah Jika Anak Rapat Dengan Ayah Itu Satu Bonus

Berat Tanggungjawab Seorang Ayah Jika Anak Rapat Dengan Ayah Itu Satu Bonus

papar berkaitan - pada 24/12/2020 - jumlah : 760 hits
Hubungan ayah dengan anak faktor penentu dalam kehidupan anak anak Selain ibu ayah ibarat pelindung dan bertanggungjawab mencorakkan kehidupan yang lebih baik Selain itu tanggungjawab seorang ayah terhadap anak sangat penting dalam keluarga...
Tes Kepribadian Pilih Salah Satu Rumah Dan Cari Tahu Nasibmu Minggu Depan

Tes Kepribadian Pilih Salah Satu Rumah Dan Cari Tahu Nasibmu Minggu Depan

papar berkaitan - pada 23/12/2020 - jumlah : 222 hits
Rumah adalah tempat dirimu menjadi seseorang paling jujur Di sana pulalah berbagai hal akan mampir dan terjadi menjadikan sebuah pengalaman dalam hidup Jika kamu bertanya tanya apa yang akan terjadi pada hidupmu di minggu mendatang ikutilah...
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Gsk Raya Open House Dan Minggu Imunisasi Sedunia

Malayia S Forex Trading Landscape Opportunities And Challenges

Tukar Kanta Mata Untuk Melihat Seni Politik Anwar

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk

The Dab 1a A Limited Edition Electric Production Motorcycle From France



Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023


Kmum Dakwa Insiden Syarahan Pro Israel Disengajakan

Kronologi Serangan Israel Terhadap Iran

Of Second Rate White People And Malaysia Pushing For Genocide

Malaysia Weighs Casino Licence To Revive Forest City

Menu Tengahari Ikan Talang Goreng Bawang Bendi Tumis Air

Terkahwin Adik Beradik Sendiri Tanpa Sengaja Apa Status Anak Sumbang Mahram