Dituduh Buli Di Sekolah Pelakon The World Of The Married Shim Eunwoo Akui Kesalahan Mohon Maaf


Kalau anda nak tahu, pada awal bulan ini, pelakon yang popular menerusi drama “The World Of The Married” iaitu Shim Eun-woo telah terpalit dengan kontroversi buli sewaktu di sekolah.
Seorang individu yang pernah belajar bersama pelakon itu di sekolah menengah rendah memuat naik satu entri di laman komuniti dan menuduhnya terlibat dengan kes buli. Kata individu itu, walaupun tidak dibuli secara fizikal namun dia merupakan mangsa pemulauan selain dibuli secara psikologi dan Shim Eun-woo merupakan ketua kepada perlakuan tersebut.
Walaubagaimanapun agensi pelakon wanita itu mengatakan bahawa Shim Eun-woo menafikan tuduhan itu dan menjelaskan bahawa dia merupakan seorang pelajar contoh di sekolah dan tidak mempunyai memori yang jelas dengan tuduhan berikut. Dalam kenyataan yang sama, agensi pelakon itu mengatakan yang rakan Shim Eun-woo pernah bergaduh dengan individu tersebut dan kemudiannya kumpulan rakan pelakon itu tidak mempunyai hubungan yang baik dengannya.
Kemudian, kakak kepada individu itu menulis satu lagi entri baru yang bercanggah dengan kenyataan agensi Shim Eun-woo. Katanya, terdapat banyak saksi yang boleh mengakui cerita si kakak itu.

Pada 28 Mac, selepas berjumpa dengan rakan sekelas itu secara bersemuka, Shim Eun-soo memuat naik permohonan maaf peribadi dan mengakui kesilapan dan menjelaskan daripada pihaknya mengenai kisah tersebut.
Ini ialah Shim Eun-woo.
Saya menulis ini dengan harapan agar dapat menyampaikan rasa maaf kepada rakan sekelas yang terluka dek perlakuan saya yang kurang matang dahulu.
Bulan lalu, apabila saya terbaca entri yang menyebabkan kontroversi tersebut, saya terus cuba menghubungi individu itu. Apabila dapat menghubungi salah seorang daripada ahli keluarganya, saya memberitahu mahu berjumpa dengan individu berkenaan. Walaubagaimanapun, apabila isu itu mendapat perhatian media sehingga perlara tersebut menjadi lebih besar dan juga kerana emosi yang tegang, saya tidak berkesempatan berjumpa dengan individu itu.
Kemudian, saya terus berfikir mengenai masa lalu dan menghubungi rakan pada ketika itu menerusi pelbagai cara untuk mengingati kembali memori berkenaan. Tapi saya tidak berjaya mengingati apa yang berlaku dengan individu berkenaan.
Memikirkan apa yang saya boleh lakukan hanyalah mendengar cerita individu tersebut, saya membuat permintaan sekali lagi untuk berjumpa dengannya. Dan pada 25 Mac, kami telah berjumpa bersama agensi dan juga keluarga individu tersebut. Saya dapat mendengar situasi dan perasaan yang dialaminya semasa di sekolah dahulu.
Saya mendapati disebabkan kata-kata kurang matang yang saya lemparkan kepada individu tersebut semasa di sekolah, dia masih lagi menyimpan luka yang dalam yang tak sepatut dilaluinya semasa remaja. Saya sedar bahawa kata-kata dan tindakan yang saya lemparkan kepada orang lain tanpa berfikir semasa masih muda bolah menjadi luka yang lama kepadanya. Dan saya juga mulai berasa risau dengan kehidupan yang saya jalani selama ini termasulah diri saya yang sekarang. Walaupun sudah terlambat, saya mahu memohon maaf secara ikhlas kepada rakan sekelas itu.
Pada masa hadapan, saya akan menjalani kehidupan saya tanpa melukakan hati orang lain. Saya akan terus muhasabah diri dan cuba untuk menjadi seseorang yang lebih baik. Saya memohon maaf kerana menyebabkan kerisauan kepada orang ramai.
Akhir sekali, saya mahu memohon maaf kepada rakan pelakon dan semua yang terlibat dengan projek sekarang.
Kadang-kadang kita tak rasa perbuatan sensitif kita mungkin jadi luka buat orang lain..
Jom ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter dan Instagram KimchiDaily untuk mendapatkan berita Korea paling latest yang sensasi.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://kimchidaily.my/dituduh-buli-di-sekolah-pelakon-the-world-of-the-married-shim-eunwoo-akui-kesalahan-mohon-maaf/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Ok Taecyeon Ditawar Terajui Tale Of The Secret Royal Inspector Jo Yi Lepas Jo Byeonggyu Terlibat Kes Buli

Ok Taecyeon Ditawar Terajui Tale Of The Secret Royal Inspector Jo Yi Lepas Jo Byeonggyu Terlibat Kes Buli

papar berkaitan - pada 20/3/2021 - jumlah : 282 hits
Merebut perhatian ramai dek watak dua personaliti dalam Vincenzo Ok Taec yeon dikhabarkan mungkin akan berlakon dalam drama bersejarah baru tak lama lagi Menurut agensi lelaki itu memang benar Ok Taec yeon ada menerima tawaran daripada dram...
Dunia Upside Down Ungguli 15 Foto Pertandingan The World Nature Photography Awards 2020

Dunia Upside Down Ungguli 15 Foto Pertandingan The World Nature Photography Awards 2020

papar berkaitan - pada 24/3/2021 - jumlah : 498 hits
The World Nature Photography Awards telah mengumumkan pemenang bagi tahun 2020 dan pertandingan ini telah membuktikan betapa gahnya bumi yang kita diami ini 2020 adalah tahun yang mencabar bagi banyak orang tetapi tidak ada yang lebih mengg...
Rugi Banyak Dek Kes Buli Produksi River Where The Moon Rises Saman Jisoo Agensi Lebih Rm11 Juta

Rugi Banyak Dek Kes Buli Produksi River Where The Moon Rises Saman Jisoo Agensi Lebih Rm11 Juta

papar berkaitan - pada 2/4/2021 - jumlah : 298 hits
Disebabkan oleh masalah yang dihadapi oleh drama River Where The Moon Rises dek kes buli Jisoo nampaknya syarikat produksi drama tersebut telah bertindak menyaman pelakon tersebut dan agensinya sebanyak 3 billion won Kami telah menfailkan s...
The Penthouse 2 Dan Bintangnya Terus Dominasi Senarai Mingguan Drama Pelakon Paling Popular

The Penthouse 2 Dan Bintangnya Terus Dominasi Senarai Mingguan Drama Pelakon Paling Popular

papar berkaitan - pada 2/4/2021 - jumlah : 368 hits
Drama SBS The Penthouse 2 terus mendominasi senarai drama paling banyak menghasilkan bualan pada minggu ini Selepas merekodkan penilaian penonton tertinggi pada episod terbaru The Penthouse 2 berjaya mengekalkan penguasaannya dalam senarai ...
Hiburan Dituduh Sindir Sharifah Rose Sebagai Instafamous Jadi Pelakon Izara Aishah Beri Jawapan Balas

Hiburan Dituduh Sindir Sharifah Rose Sebagai Instafamous Jadi Pelakon Izara Aishah Beri Jawapan Balas

papar berkaitan - pada 20/3/2021 - jumlah : 553 hits
Kelmarin pasti anda ada terbaca ciapan Izara Aisha yang mempersoalkan lambakan instafamous ataupun personaliti media sosial yang kini sering menghiasi pelbagai naskhah tempatan Katanya stesen televisyen dan pihak produksi kini lebih mementi...
What S Really Bugging Rum Peja The Transport Minister Or The Prospect Of Ktmb Going To China

What S Really Bugging Rum Peja The Transport Minister Or The Prospect Of Ktmb Going To China

papar berkaitan - pada 19/3/2021 - jumlah : 273 hits
There seems to be a lot going on at KTM Berhad in spite of the pandemic The story that has been making its rounds lately is that the workers union in the government linked rail company is Excerpts The new chairman Peja will also have to con...
The Return Of The God Baik Untuk Sweden Atau Sebaliknya

The Return Of The God Baik Untuk Sweden Atau Sebaliknya

papar berkaitan - pada 19/3/2021 - jumlah : 216 hits
Penyerang veteren Zlatan Ibrahimovic akhirnya bakal kembali memeriahkan bola sepak antarabangsa selepas bersetuju untuk kembali bersama skuad kebangsaan Sweden selepas lima tahun mengumumkan persaraannya Penyerang berusia 39 tahun itu merup...
Expose The Cartel Trying To Topple You Igp Told

Expose The Cartel Trying To Topple You Igp Told

papar berkaitan - pada 19/3/2021 - jumlah : 263 hits
Musa Hassan has told Hamid Bador to name the cartel trying to topple him so that action can be taken against them PETALING JAYA A former top cop has asked inspector general of police Abdul Hamid Bador to expose the cartel attempting to topp...
Anwar The Drama Queen

Anwar The Drama Queen

papar berkaitan - pada 19/3/2021 - jumlah : 170 hits
After Muhyiddin received copies of the letters from the Agong he confronted Zahid in the presence of PAS President Tok Guru Abdul Hadi Awang and Zahid confessed that he had indeed signed the letter to the Agong Kantoi Anwar s plan had backf...
Konsert Cinta Di Awan Siti Nurhaliza Tambah Lagi Sehari

Lelaki Miang Tanggal Seluar Budak Direman

From Dreadful To Delightful Conquering Gear Engagement In Dodge Transmissions

Biasa Dari Negeri Yang Tak Pernah Lihat Kepesatan Negeri Yang Lebih Maju Dia Nampak Kedai Proses Ayam Ja

Sustainability And Metal Buildings A Data Driven Approach To Eco Friendly Construction

Contoh Inspirasi Poster Ucapan Selamat Hari Pekerja 2024

Why Pm Anwar Rafizi Steven Sim Should Be Worried About World Bank S Report On M Sian Education

Exploring The Impact Of Aluminum In Contemporary Design



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan


Security Status Not Satisfied

How Often Should You Clean Your Air Ducts A Guide For Laval Homeowners

Ugutan Klopp Punca Salah Berang

Saravanan Takes Dig At Unity Govt While Stumping For It

Absolute Power Corrupts Absolutely

Ffp Membantu Menangani Isu Gaji Dalam Bola Sepak Tempatan