Dia Matang Dan Memahami Ezlynn Mengaku Rapat Dengan Lelaki Bukan Melayu Kenal Ketika Sama Sama Main Badminton



Penyanyi Ezlynn mengakui dia kini sedang berkawan rapat dengan seorang lelaki bukan Melayu lebih setahun lalu.
Menyifatkan hubungan mereka masih lagi baru, penyanyi yang sinonim menerusi lagu Hi Hi Bye Bye ini senang berkawan dengan si dia yang juga seorang pekerja swasta itu kerana sikapnya yang memahami dan berfikiran matang.
Ezlynn atau nama sebenar, Azline Ariffin, 39, bagaimanapun berserah kepada takdir apabila berkongsi bicara mengenai soal jodoh.

“Ya, saya sedang berkawan dengan seseorang. Dia bukanlah VIP, orang biasa sahaja. Masih saling mengenali dia dan keluarganya. Dia pun solo dan usianya beberapa tahun lebih muda daripada saya.
“Bagi saya, dia seorang yang matang dan memahami. Kami berkenalan sekitar setahun dua. Bertemu ketika kami saling bermain badminton, sebelum Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) sebelum ini.
“Apa yang boleh saya kongsikan setakat ini, kita berkawan. Saya berserah, kalau Dia kata itulah jodoh saya, saya terima,” katanya kepada MH.

Ditanya sejauh mana keinginannya untuk kembali bergelar isteri selepas berpisah dengan bekas suami yang juga pengurusnya pada ketika itu, Adam Fahmy pada Oktober 2017, Ezlynn mengakui bukan mudah untuk kembali membina perhubungan baru.
“Percubaan untuk mengakhiri zaman solo itu ada. Cuma bila ia tidak menjadi, membuatkan saya sedar sebenarnya kalau bergelar janda dalam tempoh lama, situasi itu menjadi agak sukar untuk memulakan perhubungan baru.
“Bila kita sudah tahu apa yang hati kita ingini dan bila sudah tahu apa kelemahan seseorang lelaki itu… Kalau anda berada di tempat saya, mungkin anda tidak akan beri si dia peluang kedua atau ketiga dah.
“Kalau buat silap sekali, ‘bye-bye’ lah. Jadi hal itu sukar buat saya sebab kita dah tahu apa yang kita mahukan dalam perhubungan. Mungkin juga saya selesa dengan status begini. Sebab saya sejak dulu sudah pun ‘survive’ sendiri. Kita tidak menyusahkan orang.

“Sudah selesa, gembira macam ni. Kalau si dia datang nak buatkan kita gembira tak apalah, tapi kalau datang nak memeningkan atau menyusahkan, tidak payah.
“Kalau ada yang boleh menggembirakan saya, Insya-Allah saya terimanya dengan hati terbuka,” katanya.
Ezlynn ditemui pada majlis pelancaran Sabun Toyyib, sabun pewangi dengan tekonolgi Endcap pertama di Malaysia dan berstatus halal di Klang, Selangor pada Rabu.

 
Menyokong perniagaan yang diusahakan peniaga bumiputera, Ezlynn turut sama teruja dengan pelancaran produk pembersih berkenaan, apatah lagi ia menekankan elemen halal yang pastinya boleh digunakan tanpa ragu oleh semua lapisan masyarakat.
Syarikat yang mengeluarkan siri produk pencuci ini sudah ebih setahun beroperasi dengan lima variasi termasuk sabun pencuci pakaian dengan kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia.
Pengarah Syarikat Norshahila Mohd Noor bersama suami, Naim Saidon yang membangunkannya bersama Faiz Hairudin, optimis menegaskan, sebagai syarikat milik penuh bumiputera, produk Sabun Toyyib mempunyai kelebihan tersendiri dengan empat fungsinya iaitu pembersih, pelembut, pewangi dan anti-bakteria.

 
 
“Kami bangga kerana produk kami memenuhi kriteria berish dan suci untuk pengguna serta memberikan kesan terbaik,” katanya.
Pada masa sama, Sabun Toyyib turut membuka peluang perniagaan dan mempunyai lebih 3,000 orang Mater Sokis, Stokis, Master Ejen dan Ejen di Seluruh Malaysia.
Selain pencuci pakaian, Sabun Toyyib turut mempunyai produk lain seperti Dishwash Lemon, Hand Wash, Hand Sanitizer dan Multipurpose Spray.
 
Sehingga kini, Sabun Toyyib telah pun terjual lebih 100,000 botol sejak ia diperkenalkan di pasaran dan optimis untuk meluaskan lagi pemasarannya ke seluruh negara menjelang akhir tahun ini.
Sabun Toyyib dijual di dalam dua saiz berbeza iaitu 4 kilogram (RM20) dan 10 kilogram (RM30).
“BUKAN KITA KAHWIN UNTUK BERCERAI” – RUHAINIES TAK SUKA DIPAKSA

 
 
The post “Dia Matang Dan Memahami,” – Ezlynn Mengaku Rapat Dengan Lelaki Bukan Melayu, Kenal Ketika Sama-Sama Main Badminton appeared first on My NEWS ONLINE.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://my-news.online/2021/03/19/dia-matang-dan-memahami-ezlynn-mengaku-rapat-dengan-lelaki-bukan-melayu-kenal-ketika-sama-sama-main-badminton/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hiburan Dah Bertemu Seseorang Ezlynn Akui Hati Sudah Dimiliki Jejaka Bukan Melayu

Hiburan Dah Bertemu Seseorang Ezlynn Akui Hati Sudah Dimiliki Jejaka Bukan Melayu

papar berkaitan - pada 21/3/2021 - jumlah : 576 hits
Penyanyi lagu Hi Hi Bye Bye Ezlynn mengakui hatinya kini sudah dimiliki oleh seorang jejaka istimewa Sumber Instagram Ezlynn Ezlynn atau nama sebenarnya Azline Ariffin 39 berkata pada ketika ini dia sedang berkawan rapat dengan seorang lela...
Dia Pun Solo Usianya Muda Daripada Saya Ezlynn Akui Rapat Dengan Seseorang

Dia Pun Solo Usianya Muda Daripada Saya Ezlynn Akui Rapat Dengan Seseorang

papar berkaitan - pada 20/3/2021 - jumlah : 316 hits
Ya saya sedang berkawan dengan seseorang Dia bukanlah VIP dia orang biasa saja Masih saling mengenali dia dan keluarganya Dia pun solo dan usianya beberapa tahun lebih muda daripada saya Bagi saya dia seorang yang matang dan memahami Kami b...
Kecoh Gadis Mengaku Kenal Imam Mahdi Abang Tampil Jernihkan Keadaan

Kecoh Gadis Mengaku Kenal Imam Mahdi Abang Tampil Jernihkan Keadaan

papar berkaitan - pada 24/3/2021 - jumlah : 236 hits
Oleh Tangkap layar kicauan gadis yang mendakwa diri mengenali Imam Mahdi Dakwaan seorang gadis bahawa dirinya mengenali Imam Mahdi menjadi kecoh di laman Twitter sehingga menimbulkan rasa marah dalam kalangan warga maya Dalam kicauan itu ga...
Kembar Main Taik Ditahan Aadk Mengaku Dah Rosakkan Adik Sendiri

Kembar Main Taik Ditahan Aadk Mengaku Dah Rosakkan Adik Sendiri

papar berkaitan - pada 11/3/2021 - jumlah : 200 hits
Kembar main taik ditahan AADK mengaku dah rosakkan adik sendiriAgensi Antidadah Kebangsaan Daerah Cheras menahan enam lelaki berusia 20 hingga 38 tahun yang menyalahgunakan dadah di sebuah projek perumahan rakyat malam Rabu 10 Mac 2021 Ketu...
Ahmad Zahid Mengaku Kenal Siapa Hipokrit Cuba Musnahkan Umno

Ahmad Zahid Mengaku Kenal Siapa Hipokrit Cuba Musnahkan Umno

papar berkaitan - pada 23/3/2021 - jumlah : 232 hits
Selasa 23 Mac 2021 04 34 PM MYTOLEH HASBULLAH AWANG CHIKPresiden Umno Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi mengakui wujud ancaman untuk menjatuhkan parti itu sejak kebelakangan ini Foto oleh Firdaus LatifKUALA LUMPUR 23 Mac Ahli Umno diminta kekal...
Hiburan Pernah Berumah Tangga Jadi Kami Sudah Matang Noor Nabila Engku Emran Mula Rapat Hujung Tahun Lalu

Hiburan Pernah Berumah Tangga Jadi Kami Sudah Matang Noor Nabila Engku Emran Mula Rapat Hujung Tahun Lalu

papar berkaitan - pada 20/3/2021 - jumlah : 671 hits
Meskipun memilih untuk mendiamkan diri apabila diasak dengan pelbagai persoalan sebelum ini segalanya terjawab apabila Engku Emran dan Noor Nabila selamat bernikah pagi tadi BACA AdvertisementDinikahkan oleh adik Nabila iaitu Mohamed Aqief ...
Zara Zya Berang Biskutnya Dibuat Main Ketika Shooting Iklan Peminat Kata Marketing Tak Jadi

Zara Zya Berang Biskutnya Dibuat Main Ketika Shooting Iklan Peminat Kata Marketing Tak Jadi

papar berkaitan - pada 22/3/2021 - jumlah : 265 hits
Pelakon Zara Zya meluahkan rasa berang apabila biskut air tangannya dibaling baling oleh seorang individu bernama Redza Farhan yang dipercayai sedang melakukan video promosi produk makanan tersebut Sumber Instagram Zara Zya nbsp Zara atau
Sebenarnya Kami Kerja Siang Malam Ketika Ph Bergaduh Siang Malam

Sebenarnya Kami Kerja Siang Malam Ketika Ph Bergaduh Siang Malam

papar berkaitan - pada 9/3/2021 - jumlah : 167 hits
ALHAMDULILLAH sudah genap setahun Perikatan Nasional memerintah negara yang tercinta Langkah yang bermula dengan bismillah selepas sahaja selesai Pilihan Raya Umum ke 14 bukannya sekadar beberapa minit ketika berada di Sheraton sepertimana ...
Ketika Sang Jenderal Dan Mayor Berebut Takhta Demokrat

Ketika Sang Jenderal Dan Mayor Berebut Takhta Demokrat

papar berkaitan - pada 6/3/2021 - jumlah : 199 hits
Bak membuat hukum di atas hukum pengukuhan Moeldoko yang masih menjabat sebagai Kepala Staf Kepresidenan terjadi saat Agus Harimurti Yudhoyono alias AHY masih memegang pucuk pimpinan Partai Demokrat
Ph Must Safeguard Its Voter Base To Land Second Term For Anwar Says Analyst

Fungi Wechat Yang Ramai Tak Tahu

My Duty Role As Src Director Only Existed In Name Shahrol Tells Court

Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

Taman Tema Genting Highland

Di Masjid Muhammadiyah Nurul Yakin Paus Quran Dan Sains By Dr Hm Raki

Tuah Adzmi Zack Zakwan Adikkk Muna Shahirah Wani Syaz Nurul Iman Ya Raya Chord

Neoclassical Apartments Interior Decor Inspirations



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


Tadabbur Surah Surah Lazim Qarin Persiapan Mencari Lailatulqadar

Singo Pear Manfaat Pada Kesihatan Dan Petua Redakan Batuk

10 Malam Akhir Ramadan 2024 Kelebihan Tarikh Amalan Sunat

Cara Daftar Lalamove Online Driver Motor Dan Kereta

Hablun Minallah By Dr Hm Rakib S H M Ag Nurul Ikhlas Pekanbaru

Doa Agar Amalan Diiterima Allah Sepanjang Bulan Ramadan