Daniel Farke Ke Leeds United Mantan Manajer Norwich Ditunjuk Sebagai Bos Baru Di Elland Road Berita Sepak Bola


Daniel Farke telah ditunjuk sebagai manajer baru Leeds United dengan kontrak empat tahun menjelang musim pertama mereka kembali di Championship.
Farke menggantikan Sam Allardyce, yang gagal mempertahankan los blancos di Premier League dan meninggalkan perannya pada awal Juni setelah diberikan tugas tersebut dua bulan sebelumnya.
Orang Jerman itu berada di klub Bundesliga Borussia Monchengladbach musim lalu tetapi dipecat setelah hanya satu musim setelah membawa mereka finis di urutan ke-10.
Gambar:
Farke memenangkan Kejuaraan dua kali dengan mantan klub Norwich City pada 2019 dan 2021

Penunjukan Farke di Leeds adalah pekerjaan pertamanya di sepak bola Inggris sejak masa empat tahunnya di Norwich – di mana dia memenangkan Kejuaraan dua kali pada 2019 dan 2021 sebelum dipecat oleh klub hampir dua tahun lalu.
Setelah bertugas di Norwich, Farke ditunjuk sebagai manajer klub Rusia Krasnodar pada Januari 2022 tetapi meninggalkan klub tersebut dua bulan kemudian tanpa mengelola permainan apa pun untuk mereka setelah invasi negara tersebut ke Ukraina.
Pada pengangkatannya di Elland Road, Farke berkata: “Saya ingin berterima kasih kepada semua orang atas sambutan yang sangat hangat, saya sangat berterima kasih saat ini, bekerja untuk klub yang luar biasa ini.
“Saya merasa rendah hati saat ini, saya tahu tanggung jawab untuk memenuhi semua ekspektasi dan saya ingin membalas kepercayaan yang ditunjukkan.
“Yang paling penting adalah menciptakan kebersamaan dan persatuan di dalam klub ini lagi dan mulai hari ini dan seterusnya, saya akan mengusahakannya dengan staf dan pemain saya, dan saya percaya suporter kami akan ada di sana saat kami membutuhkan mereka. Saya tidak sabar menunggu untuk pertandingan pertama musim ini.”
Gambar:
Pertandingan pertama Farke sebagai pelatih Leeds adalah melawan Cardiff pada 6 Agustus, langsung di Sky Sports (Kredit: Leeds United)

Farke akan dibantu oleh Eddie Riemer, dengan Christopher John dan Chris Domogalla juga bergabung dengan tim kepelatihannya setelah sebelumnya bekerja sama di Norwich.
Wakil ketua dan direktur Leeds Paraag Marathe menambahkan: “Setelah proses perekrutan yang menyeluruh, kami dengan senang hati mengonfirmasi penunjukan Daniel sebagai manajer tim pertama kami.
Rekornya di Championship jelas, dan saya terkesan dengan kepemimpinannya dan rencananya untuk membimbing kami kembali ke Liga Premier.
“Kami menyambut Daniel dan stafnya ke klub dan menantikan musim yang kuat.”
Leeds memulai musim melawan Cardiff, langsung di Sky Leeds United memulai hidup kembali di tingkat kedua di rumah pada hari Minggu 6 Agustus dengan Kota Cardiff bepergian ke Elland Road, langsung di Sky Sports.
Sementara itu, derby Yorkshire antara Leeds dan Huddersfield dijadwalkan pada 28 Oktober dan 2 Maret.
Musim Kejuaraan reguler berakhir pada Sabtu 4 Mei, dengan setiap pertandingan dimulai secara bersamaan pada pukul 3 sore. Semi-final play-off akan menyusul, meskipun tanggal akan diselesaikan untuk pertandingan tersebut mendekati waktunya.
Ikuti jendela transfer musim panas dengan Sky Sports Siapa yang akan pindah musim panas ini ketika jendela transfer dibuka pada 14 Juni dan ditutup pada pukul 23:00 pada 1 September di Inggris dan tengah malam di Skotlandia?
Tetap up to date dengan semua berita dan rumor transfer terbaru di blog Pusat Transfer khusus kami di Olahraga Langit‘ platform digital. Anda juga dapat mengetahui seluk beluk dan analisisnya Berita Olahraga Langit.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.beritaviralterkini.com/daniel-farke-ke-leeds-united-mantan-manajer-norwich-ditunjuk-sebagai-bos-baru-di-elland-road-berita-sepak-bola/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hak Asasi Manusia Harus Menjadi Pertimbangan Utama Dalam Pemilihan Piala Dunia 2030 Survei Baru Berita Sepak Bola

Hak Asasi Manusia Harus Menjadi Pertimbangan Utama Dalam Pemilihan Piala Dunia 2030 Survei Baru Berita Sepak Bola

papar berkaitan - pada 23/6/2023 - jumlah : 271 hits
Hak asasi manusia harus menjadi pertimbangan utama dalam memilih tuan rumah Piala Dunia 2030 menurut sebuah survei baru Lima puluh tiga persen dari 17 477 orang dari 15 negara yang ikut serta dalam jajak pendapat YouGov yang ditugaskan oleh...
Odin Thiago Holm Celtic Mendatangkan Gelandang Sebagai Rekrutan Pertama Brendan Rodgers Berita Sepak Bola

Odin Thiago Holm Celtic Mendatangkan Gelandang Sebagai Rekrutan Pertama Brendan Rodgers Berita Sepak Bola

papar berkaitan - pada 23/6/2023 - jumlah : 173 hits
Celtic telah mengontrak gelandang Odin Thiago Holm dengan kontrak lima tahun tunduk pada izin internasional Pemain berusia 20 tahun itu bergabung dari Valerenga di negara asalnya Norwegia dan menjadi rekrutan pertama manajer Brendan Rodgers...
Fantasy Premier League 2023 24 Siapa Yang Ditawari Saat Game Diluncurkan Kembali Untuk Musim Baru Berita Sepak Bola

Fantasy Premier League 2023 24 Siapa Yang Ditawari Saat Game Diluncurkan Kembali Untuk Musim Baru Berita Sepak Bola

papar berkaitan - pada 6/7/2023 - jumlah : 226 hits
Itu kembali Fantasy Premier League kembali untuk musim baru dan saatnya persaingan dilanjutkan Versi permainan 2023 24 diluncurkan kembali pada hari Rabu dengan para pemain di seluruh negeri mulai menyatukan tim mereka Dengan perubahan tak ...
Hiburan Bertindak Agresif Ketika Ditahan Bekas Pemain Bola Sepak Terlibat Kes Rompak Amp Pecah Rumah

Hiburan Bertindak Agresif Ketika Ditahan Bekas Pemain Bola Sepak Terlibat Kes Rompak Amp Pecah Rumah

papar berkaitan - pada 7/7/2023 - jumlah : 380 hits
Memetik laporan Harian Metro seorang bekas pemain bola sepak telah ditahan kerana terlibat dalam kes jenayah rompak dan pecah rumah di Benut Pontian Johor Perkara tersebut telah disahkan Timbalan Ketua Polis Pontian Deputi Superintendan Abd...
Bekas Kapten Bola Sepak Didakwa Ceroboh Bilik Hotel Didiami Wanita

Bekas Kapten Bola Sepak Didakwa Ceroboh Bilik Hotel Didiami Wanita

papar berkaitan - pada 11/7/2023 - jumlah : 196 hits
Nurul Hidayah Bahaudinnurul hidayah hmetro com myBEKAS kapten pasukan bola sepak kebangsaan didakwa menceroboh bilik hotel didiami wanita di Mahkamah Majistret Petaling Jaya hari ini FOTO Saifullizan Tamadi Petaling Jaya Bekas kapten pasuka...
Regulator Harus Meminta Pertanggungjawaban Sepak Bola Atas Diskriminasi Kata Komite Cms Berita Sepak Bola

Regulator Harus Meminta Pertanggungjawaban Sepak Bola Atas Diskriminasi Kata Komite Cms Berita Sepak Bola

papar berkaitan - pada 1/7/2023 - jumlah : 130 hits
Sepak bola harus dimintai pertanggungjawaban atas cara menangani diskriminasi oleh regulator independen yang baru kata komite parlemen utama Pada minggu di mana sebuah laporan independen menemukan bukti diskriminasi yang mengakar dalam krik...
Kick Off Bri Liga 1 Dimulai Bri Harap Masyarakat Kawal Kebangkitan Sepak Bola

Kick Off Bri Liga 1 Dimulai Bri Harap Masyarakat Kawal Kebangkitan Sepak Bola

papar berkaitan - pada 2/7/2023 - jumlah : 250 hits
Direktur Utama BRI Sunarso mengungkapkan bahwa peran masyarakat dan pencinta sepak bola dalam penyelenggaraan ajang ini sangat penting dalam kesuksesan kegiatan ini sehingga dapat memberikan dampak sosial maupun ekonomi yang optimal
Dia Rakam Video Bekas Kekasih Hyomin T Ara Pemain Bola Sepak Hwang Uijo Dituduh Curangi Ramai Wanita

Dia Rakam Video Bekas Kekasih Hyomin T Ara Pemain Bola Sepak Hwang Uijo Dituduh Curangi Ramai Wanita

papar berkaitan - pada 26/6/2023 - jumlah : 183 hits
Dunia sukan Korea digemparkan dengan berita kurang senang mengenai pemain bola sepak kebangsaan Hwang Ui jo ARTIKEL BERKAITAN Pada 25 Jun seorang tampil di laman sosial dan menuduh lelaki itu curang bercinta dengan ramai wanita dalam satu m...
Hiburan Handsome Dan Tinggal Di Bali Kekasih Baru Sharifah Sakinah Rupanya Mat Salleh Juga

Hiburan Handsome Dan Tinggal Di Bali Kekasih Baru Sharifah Sakinah Rupanya Mat Salleh Juga

papar berkaitan - pada 26/6/2023 - jumlah : 153 hits
Pelakon Sharifah Sakinah khabarnya sudah menemui pengganti setelah setahun bercerai dengan pasangan Michael Hansen Memetik portal Utusan Sakinah didakwa menjalinkan hubungan istimewa bersama seorang jejaka yang juga bukan berasal daripada k...
Harga Sawit Terkini Semakan Harga Semasa

Contingency Plans For Tourist Accidents And Incidents

Sg Bakap Sanusi Pkr S Akmal Laud Mature Politics In Football Friendly

Scaffold House By Ant Nio Costa Lima Arquitectos In Lisbon Portugal

Bela Talapia Depan Rumah Selesai Masalah Rakyat

Bersatu 6 Now Independent Mps Bukit Gantang Rep Claims

Tetap Bertegas Pertahan Kuota Bumiputera Pm

Pernah Dengar Keluhan Hutang



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dedaun Hijau Di Angin Lalu Slot Megadrama Astro Ria

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Nuh Dan Nayla Slot Akasia TV3

Resepi Nasi Goreng Seafood Paling Mewah dan Terliur Meriah Ramuan Didalamnya

5 Perangai Pemandu Malaysia Yang Buat Memandu Jadi Tak Seronok

Bagaimana Ikan Minum Air Bila Dahaga


Kuey Teow Sup Daging Mek Na

Lumping Putih

Waduh Kejahatan 82 Persen Dapat Suntikan Dana Dari Cukong

Makluman Jawatan Kpm Julai 2024 Lepasan Diploma Dan Ijazah

Kata Dasar Maksud Contoh Perkataan

Selangkah Wallet Semakan Bayaran Ewallet Bingkas Selangor