Odin Thiago Holm Celtic Mendatangkan Gelandang Sebagai Rekrutan Pertama Brendan Rodgers Berita Sepak Bola


Celtic telah mengontrak gelandang Odin Thiago Holm dengan kontrak lima tahun, tunduk pada izin internasional.
Pemain berusia 20 tahun itu bergabung dari Valerenga – di negara asalnya Norwegia – dan menjadi rekrutan pertama manajer Brendan Rodgers sejak kembali ke klub.
Dia mencetak 13 gol untuk tim yang berbasis di Oslo dalam 91 pertandingan dan akan mengenakan jersey nomor 15 di Celtic musim depan.
Rodgers berkata: “Kami senang membawa Odin ke klub dan mengamankan penandatanganannya di awal jendela.
“Dia adalah pemain yang telah berada dalam sistem pencarian bakat dan perekrutan klub selama beberapa waktu.
“Saya telah mengamatinya dari dekat dan yakin dia adalah seseorang yang bisa membuat dampak besar di klub.
“Saya telah menghabiskan waktu bersama Odin, dia adalah pemain muda yang ambisius dan menarik dan saya tahu dia senang bisa bergabung dengan kami.
“Dia adalah tambahan yang bagus untuk skuat berkualitas yang sudah kami miliki dan kami sangat menantikan untuk bekerja dengannya.”
Rodgers: Celtic kembali ‘keputusan yang sangat sederhana’ Gambar:
Brendan Rodgers telah kembali ke Celtic sebagai manajer baru klub

Kedatangan Holm terjadi setelah Rodgers kembali ke klub sebagai manajer dengan kontrak tiga tahun.
Pemain berusia 50 tahun itu memenangkan tujuh trofi selama mantra pertamanya di Glasgow, termasuk treble domestik berturut-turut, tetapi pergi ke Leicester City di pertengahan musim 2018/19 – membuat frustrasi banyak penggemar Celtic.
Berita Olahraga Langit memahami kesepakatan Rodgers melebihi kontrak Celtic sebelumnya, menjadikannya manajer dengan bayaran tertinggi dalam sejarah klub lagi.
Dewan Celtic akan mendukung Rodgers di pasar transfer untuk membantunya memberikan kesuksesan domestik dan bersaing di Liga Champions, Berita Olahraga Langit telah diceritakan.
Dia menggantikan Ange Postecoglou yang memenangkan gelar liga berturut-turut dan treble domestik musim lalu sebelum bergabung dengan Tottenham Hotspur.
John Kennedy akan tetap di Celtic sebagai asisten manajer – meskipun dikaitkan dengan Postecoglou di Spurs – dengan Stevie Woods, Gavin Strachan dan Harry Kewell tetap sebagai pelatih tim utama.
Silakan gunakan browser Chrome untuk pemutar video yang lebih mudah diakses





Mantan bek Celtic Mark Wilson tidak berpikir Brendan Rodgers berutang permintaan maaf kepada para penggemar setelah meninggalkan klub satu kali, tetapi dia menerima bahwa mereka akan membutuhkan jaminan dari manajer yang kembali.

Rodgers berkata: “Ketika saya diberi hak istimewa untuk diminta bergabung dengan klub lagi, itu adalah keputusan yang sangat sederhana bagi saya dan keluarga saya.
Kami telah menikmati masa-masa hebat di Celtic sebelumnya dan ini akan menjadi tujuan saya lagi, untuk memberikan sepakbola yang bagus, memastikan kami memiliki tim yang kami semua suka tonton dan pada akhirnya membawa lebih banyak kesuksesan bagi para penggemar kami.
“Kami memiliki kelompok pemain dan staf yang sangat mengesankan dan berbakat di klub, dan saya sangat menantikan untuk bertemu dengan mereka semua dan kemudian langsung bekerja.”
Kapan perlengkapan SPFL diumumkan? Silakan gunakan browser Chrome untuk pemutar video yang lebih mudah diakses





Celtic memasuki musim baru dengan mencari gelar Liga Utama Skotlandia ketiga berturut-turut

Jadwal di SPFL untuk musim 2023/24 akan dirilis pada pukul 09:00 BST pada hari Jumat 30 Juni.
Kami akan mengadakan pertandingan untuk setiap klub secara langsung mulai jam 9 pagi di seluruh platform digital kami, dengan Sky Sports News menyediakan acara berdurasi satu jam yang komprehensif dengan melihat berita utama utama.
Apa tanggal-tanggal penting untuk musim Premiership 2023/24? Mulai tanggal – 5/6 Agustus
Liburan musim dingin – 3 hingga 19 Januari 2024
Jadwal pasca-perpecahan pertama – 13/14 April 2024
Pertandingan babak final – 18/19 Mei 2024
Final play-off liga utama – 23 & 26 Mei 2024
Tanggal domestik penting lainnya: Kejuaraan Skotlandia dimulai – 5 Agustus
Babak final Kejuaraan Skotlandia – 3 Mei 2024
Liga Skotlandia 1 & Liga 2 mulai – 5 Agustus 2024
Babak final Liga 1 & Liga 2 Skotlandia – 4 Mei 2024
Final Piala Liga Viaplay – 17 Desember
Final Piala Skotlandia – tanggal tbc
Ikuti jendela transfer musim panas dengan Sky Sports Siapa yang akan pindah musim panas ini ketika jendela transfer dibuka pada 14 Juni dan ditutup pada pukul 23:00 pada 1 September di Inggris dan tengah malam di Skotlandia?
Tetap up to date dengan semua berita dan rumor transfer terbaru di blog Transfer Center khusus kami di platform digital Sky Sports. Anda juga dapat mengikuti seluk beluk dan analisis di Sky Sports News.
Ikuti Celtic dengan Sky Sports Ikuti setiap pertandingan Celtic di Liga Utama Skotlandia musim ini dengan blog langsung kami di situs web dan aplikasi Sky Sports, dan tonton highlight pertandingan gratis.
Ingin Celtic terbaru? Tandai kami Halaman berita CelticPeriksa Jadwal pertandingan Celtic Dan Hasil terbaru Celticjam tangan Gol dan video Celticpantau terus Tabel Liga Utama Skotlandia dan lihat game Celtic mana yang akan datang langsung di Sky Sports.
Dapatkan semua ini dan lebih banyak lagi – termasuk pemberitahuan yang dikirim langsung ke ponsel Anda – dengan mengunduh Aplikasi Sky Sports Scores dan menetapkan Celtic sebagai tim favorit Anda.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.beritaviralterkini.com/odin-thiago-holm-celtic-mendatangkan-gelandang-sebagai-rekrutan-pertama-brendan-rodgers-berita-sepak-bola/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Steven Hammell Celtic Menunjuk Mantan Bos Motherwell Sebagai Kepala Kepelatihan Akademi Berita Sepak Bola

Steven Hammell Celtic Menunjuk Mantan Bos Motherwell Sebagai Kepala Kepelatihan Akademi Berita Sepak Bola

papar berkaitan - pada 10/6/2023 - jumlah : 172 hits
Steven Hammell telah ditunjuk sebagai kepala kepelatihan akademi Celtic yang baru Pria berusia 41 tahun yang dipecat sebagai manajer Motherwell pada Februari akan mengawasi pengembangan kepelatihan Akademi Pemuda Klub di semua tingkatan Dia...
Dia Rakam Video Bekas Kekasih Hyomin T Ara Pemain Bola Sepak Hwang Uijo Dituduh Curangi Ramai Wanita

Dia Rakam Video Bekas Kekasih Hyomin T Ara Pemain Bola Sepak Hwang Uijo Dituduh Curangi Ramai Wanita

papar berkaitan - pada 26/6/2023 - jumlah : 178 hits
Dunia sukan Korea digemparkan dengan berita kurang senang mengenai pemain bola sepak kebangsaan Hwang Ui jo ARTIKEL BERKAITAN Pada 25 Jun seorang tampil di laman sosial dan menuduh lelaki itu curang bercinta dengan ramai wanita dalam satu m...
Dukung Perkembangan Ekosistem Sepak Bola Nasional Bri Berikan Bus Untuk Skuad Garuda

Dukung Perkembangan Ekosistem Sepak Bola Nasional Bri Berikan Bus Untuk Skuad Garuda

papar berkaitan - pada 20/6/2023 - jumlah : 110 hits
Amam berharap dukungan ini dapat memberi dampak positif terhadap iklim kompetisi sepak bola nasional sehingga talenta talenta muda berbakat akan terus lahir dan pada akhirnya akan mendorong prestasi sepak bola Indonesia di pentas Dunia
Hak Asasi Manusia Harus Menjadi Pertimbangan Utama Dalam Pemilihan Piala Dunia 2030 Survei Baru Berita Sepak Bola

Hak Asasi Manusia Harus Menjadi Pertimbangan Utama Dalam Pemilihan Piala Dunia 2030 Survei Baru Berita Sepak Bola

papar berkaitan - pada 23/6/2023 - jumlah : 246 hits
Hak asasi manusia harus menjadi pertimbangan utama dalam memilih tuan rumah Piala Dunia 2030 menurut sebuah survei baru Lima puluh tiga persen dari 17 477 orang dari 15 negara yang ikut serta dalam jajak pendapat YouGov yang ditugaskan oleh...
Buat Pertama Kalinya Sistem Pendaftaran Online Mara Down

Buat Pertama Kalinya Sistem Pendaftaran Online Mara Down

papar berkaitan - pada 19/6/2023 - jumlah : 146 hits
Untuk pertama kalinya sistem pendaftaran online MARA down kerana mengalami masalah kerana trafik yang sibuk Ini berikutan kerana ramainya lepasan SPM STAM dan lepasan sijil kemahiran yang melayari laman web pendaftaran IKM KKTM MJII pada ha...
Perasmian Butik Konsep Coach Airways Pertama Di Dunia Dalam Pesawat Boeing 747 Di Freeport A Famosa Outlet Melaka

Perasmian Butik Konsep Coach Airways Pertama Di Dunia Dalam Pesawat Boeing 747 Di Freeport A Famosa Outlet Melaka

papar berkaitan - pada 21/6/2023 - jumlah : 219 hits
Hi Korang Freeport A Famosa Outlet secara rasminya memperkenalkan Coach Airways yang pertama di dunia iaitu sebuah pesawat Boeing 747 yang telah diubah suai menjadi butik dan kafe yang unik bagi produk jenama Coach Bermula dengan cita cita ...
Pertama Kali Buat Durian Goreng Sedap Macam Cempedak

Pertama Kali Buat Durian Goreng Sedap Macam Cempedak

papar berkaitan - pada 19/6/2023 - jumlah : 217 hits
Durian Goreng Pertama Kali Buat Durian Goreng Sedap Macam Cempedak First time la buat durian goreng Yang agak pelik durian tu manis tapi bila lepas digoreng dengan tepung rasa dia lebih berlemak dan kurang manisnya Kenapa ye Dan setelah men...
Teaser One Piece Beri Pandangan Pertama Straw Hat Crew

Teaser One Piece Beri Pandangan Pertama Straw Hat Crew

papar berkaitan - pada 18/6/2023 - jumlah : 130 hits
Netflix telah mengeluarkan teaser trailer One Piece semasa acara peminat Tudum yang berlangsung hari ini Teaser tersebut memberikan pandangan pertama versi aksi langsung Straw Hat Crew dalam siri terbaru Netflix yang akan datang itu Ia mema...
Meski Terpalit Kontroversi Song Joongki Buat Penampilan Umum Pertama Selepas Jadi Bapa

Meski Terpalit Kontroversi Song Joongki Buat Penampilan Umum Pertama Selepas Jadi Bapa

papar berkaitan - pada 21/6/2023 - jumlah : 141 hits
Selepas menjadi bapa Song Joong ki telah pun muncul di khayalak ramai buat kali pertama ARTIKEL BERKAITAN Terbaru pada 21 Jun Song Joong ki telah menghadiri acara fesyen buat Louis Vuitton Men SS2024 yang diadakan di Pont Neuf Bridge di Par...
Isu Isteri Cikgu Buang Hadiah Rm2 Pemberian Murid

Syafiq Kyle Transisi Dari Ustaz Adam Ke Meth Killer

Apa Jadi Serangan Balai Polis Johor S Pura Ini Komen Pas

Drama Mihrab Cinta Zulaikha Lakonan Elisya Sandha Azrel Ismail

Tahniah Izzat Upkk

Lawrence Wong Mengangkat Sumpah Sebagai Perdana Menteri Keempat Singapura

Apa Itu Kwsp Akaun 3

15 Breathtaking Mediterranean Powder Room Ideas From Classic To Modern



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Anggun Mikayla Viu Malaysia

Keputusan Markah Mingguan Senarai Lagu Tugasan The Hardest Singing Show Astro Malaysia

Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya


Rahsia Solat 5 Waktu Sehari Semalam Yang Ramai Tak Tahu

Skandal Kawan Sekerja

Student Black Shirt Campaign Not Protest Shows Uitm Identity Vc

Menyamar Polis Samun Warga Asing Penjawat Awam Antara 4 Ditahan

Iranian President Raisi Feared Dead As Helicopter Wreckage Found

Man City Lakar Sejarah Raih Gelaran Epl Keempat Berturut Turut