Coolblog Red Velvet Cheese Perisa Terbaharu


Peminat Red Velvet sila hadirkan diri. Kalau sebelum ni viral donut dan kek Red Velvet, sekarang dah ada minuman Red Velvet pula iaitu dalam bentuk smoothie.
Tahu tak yang Coolblog telah pun melancarkan minuman keluaran terbaharu iaitu siri Red Velvet Cheese yang menampilkan dua perisa terbaharu iaitu Red Velvet Cheese dan juga Red Velvet Choco Cheese!


Coolblog Red Velvet Cheese Perisa TerbaharuPeminat Red Velvet kini berpeluang menikmati keenakan kek kegemaran mereka dalam bentuk smoothie di 300 cawangan Coolblog di seluruh negara mulai 25 November 2022.
Coolblog dah beroperasi sejak tahun 2005 dan sehingga kini, Coolblog kekal bersaing sebagai jenama dan perintis bagi perniagaan pencuci mulut dan minuman Halal berasaskan kios di Malaysia sebaris dengan jenama terkenal lain. 
Coolblog percaya bahawa kenikmatan pasti dapat diperolehi daripada pilihan minuman mereka yang terbaik dari segi rasa, kepelbagaian, dan nilai. 




Minuman Siri Terbaharu Coolblog Bertemakan Krismas Pelancaran siri terbaharu ini juga adalah bagi meraikan musim cuti penghujung tahun 2022 yang diilhamkan oleh perayaan Krismas untuk menceriakan lagi suasana hujung tahun yang sangat dinanti-nantikan.
“Kek red velvet memang diminati ramai! Warna merah yang juga dikenali sebagai ‘warna kegembiraan’ mencantikkan lagi penampilan kek ini dan mencerminkan keceriaan musim perayaan! 
Keenakan kek red velvet in dapat dirasakan seolah-olah pelukan daripada orang yang tersayang. Oleh itu, kami menginspirasikan kek red velvet ini untuk menghasilkan kenikmatannya dalam bentuk smoothie dengan pelancaran siri Red Velvet Cheese kami. 
“Kami menjanjikan kegembiraan dan kepuasan citarasa pelanggan apabila menikmati minuman Coolblog kerana kami komited untuk memberikan yang terbaik demi mewujudkan pengalaman yang tidak dapat dilupakan khas buat pelanggan kami,” - Ashida Arshad, Pengurus Kempen Pemasaran Coolblog.




Kelainan Minuman Coolblog Siri Red Velvet CheeseAntara kelainan perisa minuman Coolblog yang ditonjolkan kali ini ialah gabungan cheese mousse dan biskut red velvet. 
Untuk menyerlahkan lagi kelazatan siri terbaharu Coolblog, minuman berperisa kek red velvet ini dilengkapi bersama cheese mousse yang turut disertakan dengan taburan serbuk biskut red velvet. 
Bagi rakyat Malaysia yang menggemari perisa asli kek red velvet, minuman Red Velvet Cheese merupakan pilihan sesuai kerana keseimbangan perisa kek dan cheese mousse yang menggamit selera.
Bagi pengemar coklat pula, Red Velvet Choco Cheese adalah pilihan terbaik untuk anda kerana smoothie ini adalah gabungan antara perisa red velvet dan coklat Coolblog yang istimewa. 
Adunan perisa yang pasti menambat rasa penggemar coklat! 




Dengan adanya penutup khas yang senang dibuka, para pelanggan dapat menikmati keenakan taburan biskut red velvet yang melengkapi siri smoothie ini dengan lebih mudah. 
Anda boleh dapatkan Red Velvet Cheese dan juga Red Velvet Choco Cheese smoothie di cawangan Coolblog di seluruh negara pada harga RM11.90.
Minuman ini juga dilengkapi dengan stopper berbentuk hati - dimana ia boleh dijadikan sebagai hadiah yang sempurna untuk orang tersayang! 
Bukan itu sahaja, peminat boleh menambah biskut gingerbread boy atau girl yang berharga RM5.50 sekeping untuk dinikmati bersama. 
Biskut gingerbread boleh didapati di cawangan Coolblog terpilih sepanjang kempen Red Velvet Cheese dan dapat dijadikan sebagai pelengkap siri minuman ini.
Jangan lepaskan peluang untuk mencuba siri terbaharu Coolblog Red Velvet Cheese sementara masih ada. Agak-agak kena tak dengan selera anda? 
Untuk maklumat lanjut tentang Coolblog dan promosi mereka, sila layari: 
Laman Web   Facebook   Instagram   Twitter   TikTok




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.rodiahamir.com/2022/11/coolblog-red-velvet-cheese-perisa.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Merah Dan Meriah Perisa Red Velvet Cheese Baharu Coolblog Malaysia

Merah Dan Meriah Perisa Red Velvet Cheese Baharu Coolblog Malaysia

papar berkaitan - pada 1/12/2022 - jumlah : 143 hits
Sempena musim perayaan ini Coolblog melancarkan siri Red Velvet Cheese yang menampikan dua perisa baharu iaitu Red Velvet Cheese dan Red Velvet Cheese Choco Peminat red velvet kini berpeluang menikmati keenakan kek kegemaran mereka dalam be...
Tongmo Bakar Red Velvet Donut Di Festival Makanan Popular Gema Oh Rasa

Tongmo Bakar Red Velvet Donut Di Festival Makanan Popular Gema Oh Rasa

papar berkaitan - pada 14/11/2022 - jumlah : 163 hits
Assalamualaikum WBTSELEPAS shopping di JPO balik rumah sekejap Kemudian ambil semua barang pakaian Iman kami ke Festival Makanan Popular Gema Oh Rasa yang diadakan B5 Street Market Tampoi Cadangnya lepas tu boleh hantar Iman balik terus ke ...
Lepas Red Velvet Cuba Pula Donat Chocolate Charchoal Rare Tapi Serius Sedap

Lepas Red Velvet Cuba Pula Donat Chocolate Charchoal Rare Tapi Serius Sedap

papar berkaitan - pada 16/11/2022 - jumlah : 157 hits
Musim donat viral ini apa kata anda cuba pula donat coklat charcoal yang memang lain dari yang lain Bukan sekadar unik pada warna tetapi rasanya boleh tahan Mewah dari segi rasanya buat anak anak pasti suka Jom cuba resipi perkongsian Hitam...
Red Velvet

Red Velvet

papar berkaitan - pada 19/11/2022 - jumlah : 154 hits
Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera Ramai dah tunjuk gambar jari jemari berinai lalu di Facebook dan status Whatapps KK ni belum sempat nak berinai lagi sebab sibuk siapkan pesanan Pagi ni KK bagilah kepada warga warga tua untuk pergi mem...
Kopi Kenangan Syarikat F B Unicorn Pertama Dan Terbaharu Di Asia Tenggara Kini Melebarkan Sayapnya Ke Malaysia

Kopi Kenangan Syarikat F B Unicorn Pertama Dan Terbaharu Di Asia Tenggara Kini Melebarkan Sayapnya Ke Malaysia

papar berkaitan - pada 23/11/2022 - jumlah : 204 hits
Kopi Kenangan rangkaian F B paling pesat membangun dari Indonesia kini membuka cawangan pertamanya di Malaysia pada hari ini di Suria KLCC Pelancaran kedai ini dirasmikan oleh Pengasas Bersama Kopi Kenangan CEO Edward Tirtanata dan Ketua Pe...
Cepat Rebut Tawaran Jam Tangan Terbaharu Huawei Gt 3 Se

Cepat Rebut Tawaran Jam Tangan Terbaharu Huawei Gt 3 Se

papar berkaitan - pada 22/11/2022 - jumlah : 114 hits
CEPAT REBUT TAWARAN JAM TANGAN TERBAHARU HUAWEI GT 3 SE Huawei Consumer Business Group baru baru ini melancarkan jam tangan pintar edisi terbaharunya HUAWEI WATCH GT 3 SE Kini boleh didapati di Kedai Dalam Talian Rasmi HUAWEI dan Kedai Peng...
Sangat Kreatif Muncul Pula Donut Warna Hitam Perisa Arang Koko

Sangat Kreatif Muncul Pula Donut Warna Hitam Perisa Arang Koko

papar berkaitan - pada 14/11/2022 - jumlah : 114 hits
Bermula dengan kemeriahan donut perisa red velvet keluarlah pelbagai resipi donut lain yang kreatif dan menarik Pelbagai perisa yang ada seperti donut sambal donut keladi donut labu dan macam macam lagi Resipi donut perisa arang yang dikong...
Basque Burnt Cheese Toast Bekal Anak Pantas Tak Sampai 10 Minit Dah Siap

Basque Burnt Cheese Toast Bekal Anak Pantas Tak Sampai 10 Minit Dah Siap

papar berkaitan - pada 21/11/2022 - jumlah : 96 hits
Naik pening mak mak bila memikirkan menu bekal dan sarapan pagi anak setiap kali ke sekolah Menu simple berasaskan roti seperti Basque Burnt Cheese Toast ini mak mak perlu cuba Bukan saja ringkas paling menarik rasanya cukup sedap seperti k...
Kkb Polls Go Out To Vote With Peace Of Mind As Safety Assured Says Selangor Police

Kanak Kanak Usia 3 Tahun Sudah Boleh Diajar Berdikari Tahu Urus Diri Sudah Cukup Baik

Pharmaniaga Komited Pulih Kewangan Keluar Status Pn17

Sejarah Hitam Bola Sepak Berulang

Hukuman Masyarakat Sangat Berat Jika Anda Punya Pendapat Berbeza Dari Mereka

Takut Ditangkap Khalwat Pecut Kereta Hingga Terbabas

Crisis Management 101

Are Malaysian Consumers Missing The Target In Anti Israel Boycotts Of Western Brands



Info Dan Sinopsis Filem Shaitaan 2024 Remake Filem Vash Kini Di Netflix

Biodata Emran Rijal Owner Jenama Emri Vision Suami Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra

Biodata Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra Yang Kahwin Bersuamikan Emran Rijal

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3


Faedah Sirah Nabi Perang Bani Quraizhah Dan Pelajaran Di Dalamnya

Zim Zim Ala Kazim

Dalia Farhana Curang Chord

Cara Hilangkan Migrain

Untonglah Menantu Zahid Hamidi Dilantik Pengerusi Jiankun

Mad Science A Harley Sportster Grand Prix Racer By A Nuclear Chemist