Coach Airways Pertama Di Dunia Berkosepkan Butik Dalam Pesawat


Coach Airways Pertama Di Dunia Berkosepkan Butik Dalam Pesawat | Sebuah pesawat Boeing 747 yang telah diubah suai menjadi kafe dan butik yang unik bagi produk jenama Coach yang pertama di dunia iaitu Coach Airways secara rasminya diperkenalkan di Freeport A’Famosa Outlet, Melaka.



Selepas proses penilaian, perolehan, pemindahan, pemasangan dan ubah suai yang dilakukan pada pesawat Boeing 747, akhirnya ia berjaya disiapkan sepenuhnya pada Mei 2023 dimana projek ini telah pun bermula pada April 2021. Pesawat kemegahan yang pernah menjadi pesawat awam terbesar pada tahun lewat 1060-an dengan panjang badan pesawat 231 kaki 10 dan lebar rentang sayap sepanjang 195 kaki 8 inci kini menjadi pesawat yang telah bertukar peranan menjadi Butik Coach yang pertaman di dunia. Semuanya bermula dengan cita-cita dan impian yang tinggi.

Table Of Contents Coach Airways Tarikan Baharu Di MelakaMenurut kata Ketua Menteri melaka, YAB Datuk Seri Ab Rauf Bin Yusoh, “Sejajar dengan kempen Tahun Melawat Melaka 2024, negeri ini buktikan kesungguhan dalam usaha meningkatkan produk di sektor pelancongan kepada orang ramai dan Coach Airways merupakan satu penambahan tarikan baharu di Melaka. Konsep butik ini secara amnya untuk semua rakyat Malaysia dan penduduk di Melaka khususnya dimana ianya lambang kemewahan dan prestij untuk semua rakyat Malaysia selain menjadi tempat membeli belah”
YAB Datuk Seri Ab Rauf Bin Yusoh, Ketua Menteri Melaka memberi ucapan pada majlis pelancaran Coach Airways.
Pengarah Urusan Freeport A’Famosa Outlet, Datuk Julian Lau berkata, “Bagi memastikan pesawat Boeing 747 ini menjadi butik yang unik dan ekslusif bagi jenama Coach, semua pihak yang terlibat untuk menyiapkan pesawat mengikut rancangan yang telah ditetapkan telah berusaha dengan gigih sejak projek ini dimulakan dua tahun yang lalu”.

Tambah beliau lagi. “pelanggan berpeluang untuk meneroka ruang kokpit, kabin penumpang dan ruang istirehat sambil melihat koleksi Coach disamping memberikan pelbagai pengalaman baharu yang unik, kemeriahan, keseronokan kepada pelanggan dengan tarikan terbaharu sejak pembukaan Freeport A’Famosa Outlet ini.”
Teroka Pesawat Boeing 747 Sambil Membeli BelahReka bentuk pesawat yang luas dengan menitikberatkan nilai kemewahan dan keagungan pada zaman kegemilangan perjalanan udara dahulu memberikan persekitaran membeli-belah yang selesa disamping dapat menggamit kenangan kerana Boeing 747 yang dulu dikenali ebagai ‘Queen of The Skies kini dinobatkan sebagai ‘Queen of The Retail. Bagi penggemar pesawat penerbangan dan suka membeli belah, boleh lah bersedia untuk merasai pengalaman yang memukau ini.

Kolesksi barangan Coach yang terdiri daripada koleksi bag, kasut dan aksesori ini sedia untuk dipakai semua golongan sambil pelanggan berpeluang untuk meneroka bahagian dalam pesawat dan kabin runcit untuk melihat barangan Coach.   Bagi menciptakan pengalaman sebenar menaiki pesawat udara, sebaik mereka melangkah masuk ke jambatan udara menuju ke badan pesawat, pelanggan akan diberikan pas masuk yang menyerupai tiket penerbangan. 

Coach Ekslusif Dengan Simbol Edisi TerhadKoleksi Coach yang dicetak dengan symbol edisi terhad pada koleksi nya merupakan keluaran koleksi Coach ekslusif menampilkan piilihan baju, beg bagasi beroda, beg tangan dan eksesori perjalanan seperti bag bagasi dan dompet kecil.
“Selaras dengan usaha kami yang berterusan untuk melonjakkan inovasi dan ruang buat para pelanggan meneroka sambil berinteraksi, pembukaan Coach Airways bukan sahaja menandakan pelancaran konsep butik yang pertama seumpamanya, malah juga merupakan detik yang mengujakan bagi Coach selain dari membawakan pengalaman beli belah yang menarik di destinasi beli-belah terkenal di Freeport A’Famosa Outlet Melaka”. Kata Cambell O’Shea, Pengurus Besar Tapestry Southeast Asia & Oceania.
Kedai Konsep Pertama Dalam Kapal Terbang Diiktiraf Malaysia Book of RecordPengiktirafan Malaysia Book of Record sebagai ‘First Retail Store in An Airplane atau Kedai Konsep Pertama Dalam Kapal Terbang turut dihadiri oleh Ketua Pengarah Tourism Malaysia, Dato; Dr. Ammar Bin Abd Ghapar yang merakamkan ucapan tahniah kepada Freeport A’Famosa Outlet. Semoga dengan penganugerahan yang diraih oleh negeri Melaka ini dapat menginspirasikan rakyat Malaysia agar terus cemerlang dalam pelbagai bidang sehingga melangkaui standard dunia.
Datuk Julian Lau, Pengarah Freeport A'Famosa Outlet menerima sijil KONSEP Runcit PERTAMA DALAM PESAWAT daripada Christopher Wong, Ketua Pegawai Operasi, Buku Rekod Malaysia dan disaksikan oleh (tengah) YAB Datuk Seri Ab Rauf Bin Yusoh, Ketua Menteri Melaka.
Pada awal bulan ini, Coach Airways telah menerima anugerah Pengalaman Peruncitan Yang Unik, ‘Unique Retail Experience’ 2023 daripada Persatuan Taman Teman & Pusat Hiburan Keluarga Malaysia (MATFA). Untuk merasai pengalaman beli-belah yang terbaik dari segi fesyen, sejarah dan inovesi, Freeport A’Famosa Outlet antara destinasi wajib dikunjungi.
Coach Airways Dilengkapi Dengan Ruang Tetamu, Galeri dan KafePesawat yang dilengkapi dengan ruang tetamu, galeri yang menakjubkan dan kafe kotemporari selain ruang butik ini memberi ruang kepada pelanggan untuk mencipta keunikan tersendiri sambil berehat dan menikmati hidangan ringan dalam masa yang samal menghayati keseronokan suasana pesawat yang telah siap di ubah suai. Untuk memacu jualan sambil dapat menarik asas pelanggan yang lebih luas, Coach Airways di Freeport A’Famosa Outlet kini bersedia untuk menawarkan pengalaman membeli-belah yang unik dan bernilai kepada pelanggan. 

Dengan gabungan butik dan penerbangan, Coach Airways kini bersedia menjadi tarikan global yang memukau pelanggan sekali gus menyemarakkan imaginasi yang lebih unggul. Kalau anda hendak merasai pengalaman membeli belah dalam pesawat Boeing 747 ini, boleh datang ke Coach Airways Coach Airways di Freeport A’Famosa Outlet.





Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.fizarahman.com/2023/06/coach-airways-butik-dalam-pesawat-pertama-didunia.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Perasmian Butik Konsep Coach Airways Pertama Di Dunia Dalam Pesawat Boeing 747 Di Freeport A Famosa Outlet Melaka

Perasmian Butik Konsep Coach Airways Pertama Di Dunia Dalam Pesawat Boeing 747 Di Freeport A Famosa Outlet Melaka

papar berkaitan - pada 21/6/2023 - jumlah : 211 hits
Hi Korang Freeport A Famosa Outlet secara rasminya memperkenalkan Coach Airways yang pertama di dunia iaitu sebuah pesawat Boeing 747 yang telah diubah suai menjadi butik dan kafe yang unik bagi produk jenama Coach Bermula dengan cita cita ...
Coach Airways Butik Pertama Dalam Pesawat Boeing 747

Coach Airways Butik Pertama Dalam Pesawat Boeing 747

papar berkaitan - pada 4/7/2023 - jumlah : 218 hits
Coach Airways Butik Pertama Dalam Pesawat Boeing 747 Freeport A Famosa Outlet secara rasminya memperkenalkan Coach Airways yang pertama di dunia Sebuah pesawat Boeing 747 telah diubah suai menjadi butik dan kafe yang unik bagi produk jenama...
British Masters Daniel Hillier Menyegel Gelar Tur Dunia Dp Pertama Dengan Gaya Yang Mengesankan Berita Golf

British Masters Daniel Hillier Menyegel Gelar Tur Dunia Dp Pertama Dengan Gaya Yang Mengesankan Berita Golf

papar berkaitan - pada 3/7/2023 - jumlah : 103 hits
Oliver Wilson dan Gunner Wiebe menempati posisi kedua dengan pasangan tersebut bergabung dengan Daniel Hillier dalam kualifikasi The 151st Open di Royal Liverpool melalui Seri Kualifikasi Terbuka Justin Rose finis di urutan keempat Terakhir...
Melaka Coach Coach Coach Coach Airways Tarikan Terbaharu Di Melaka

Melaka Coach Coach Coach Coach Airways Tarikan Terbaharu Di Melaka

papar berkaitan - pada 21/6/2023 - jumlah : 166 hits
PERASMIAN BUTIK KONSEP COACH AIRWAYS PERTAMA DI DUNIA DALAM PESAWATSabtu lepas aku dijemput ke perasmian Coach Airways di Freeport A Famosa Outlet Alor Gajah Melaka Dekat luar A Famosa Resort tu je tak masuk bandar Melaka pun Meriah sungguh...
Dipercayai Wanita Ini Sebab Produk Kecantikan Korea Jadi Rebutan Seluruh Dunia

Dipercayai Wanita Ini Sebab Produk Kecantikan Korea Jadi Rebutan Seluruh Dunia

papar berkaitan - pada 22/6/2023 - jumlah : 150 hits
Sudah banyak produk Korea yang telah masuk pasaran Malaysia Tidak boleh dinafikan rakyat Malaysia sudah mula mempercayai keberkesanan produk kecantikan dari sana ARTIKEL BERKAITAN Nak tahu kenapa produk Korea ini berjaya menambat hati pengg...
Dara Abdul Jalil Meninggal Dunia

Dara Abdul Jalil Meninggal Dunia

papar berkaitan - pada 22/6/2023 - jumlah : 278 hits
Penyanyi terkenal tahun 1980 an Rohana Jalil berusia 68 tahun meninggal dunia di Hospital Canselor Tuanku Mukhriz Universiti Kebangsaan Malaysia pada pukul 11 34 malam 20 Jun 2023 disebabkan kebocoran usus Berita perkhabaran duka itu dikong...
Hak Asasi Manusia Harus Menjadi Pertimbangan Utama Dalam Pemilihan Piala Dunia 2030 Survei Baru Berita Sepak Bola

Hak Asasi Manusia Harus Menjadi Pertimbangan Utama Dalam Pemilihan Piala Dunia 2030 Survei Baru Berita Sepak Bola

papar berkaitan - pada 23/6/2023 - jumlah : 243 hits
Hak asasi manusia harus menjadi pertimbangan utama dalam memilih tuan rumah Piala Dunia 2030 menurut sebuah survei baru Lima puluh tiga persen dari 17 477 orang dari 15 negara yang ikut serta dalam jajak pendapat YouGov yang ditugaskan oleh...
Perkenalkan Masa Ai Perusahaan Ai Indonesia Yang Fokus Dunia Pendidikan

Perkenalkan Masa Ai Perusahaan Ai Indonesia Yang Fokus Dunia Pendidikan

papar berkaitan - pada 23/6/2023 - jumlah : 97 hits
Dua mahasiswa asal Indonesia berhasil luncurkan perusahaan teknologi pertama berbasis AI yang akan fokus dalam dunia pendidikan Startup ini dibangun oleh dua kakak beradik Sudirdjo
Pernah Tipu Sakit Kanser Demi Wang Penyanyi Korea Ditemui Meninggal Dunia Di Rumah

Pernah Tipu Sakit Kanser Demi Wang Penyanyi Korea Ditemui Meninggal Dunia Di Rumah

papar berkaitan - pada 22/6/2023 - jumlah : 147 hits
Kadang kadang kita tidak dapat menduga pengakhiran hidup seseorang ARTIKEL BERKAITAN Terbaru penyanyi trot Choi Seong bong yang dahulu pernah menipu menghidapi kanser telah pun selepas mengambil keputusan drastik dengan mengambil nyawanya s...
Polis Jerman Sita Bugatti Rare Dalam Siasatan Berkait 1mdb

3 Sebab Kenapa Kashmir Menjadi Pilihan Traveler Malaysia

Laporan Bank Dunia Mengeluarkan Isyarat Bahaya Terhadap Sistem Pendidikan Malaysia

Should Stakeholders Sue Bloomberg To Prove 2nd Casino Licence Claim For Johor S Forest City Is Sheer Slander

Jetama Taja Sabah Fc Rm5 Juta Musim Ini

Tak Sekolah

Legoland Malaysia Resort Empowers Teachers And Students To Conquer The Legoland School Challenge 2024

Tolak Autopsi Keluarga Bawa Jenazah Anggota Polres Manado Bunuh Diri Ke Sulut



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Leha Leya Lawa Tonton

Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3


Bila Pak Arab Main Heli

Do You Know About Bakul Sia

Le Costil House Renovation By Anatomies D Architecture In Normandy France

Melawat Abang Di Asrama

Tular Gambar Di Atas Pelamin Berpegang Tangan Suami Irma Hasmie Dah Berkahwin Dengan Wanita Lain

When Will Govt Stop Abusing Cma Abolish Sedition Act Chegubard S Lawyer