Chelsea Wanita 3 2 Reading Wanita




Chelsea berada di puncak Liga Super Wanita saat Natal dengan selisih tiga poin setelah bekerja keras mengalahkan Reading 3-2 di Kingsmeadow yang membeku.
Meskipun suhu minus dan salju turun, The Blues tampil panas di babak pertama saat Fran Kirby memberi mereka keunggulan kontroversial dengan tayangan ulang yang menunjukkan Johanna Rytting Kaneryd offside saat membangun.
Chelsea dengan cepat bergerak untuk memegang kendali penuh saat istirahat ketika Jelena Cankovic mencetak dua gol dalam empat menit dengan penyelesaian yang rapi dan kemudian sebuah sundulan.
Namun, sisi Emma Hayes menerima rasa obat mereka sendiri sebagai Reading terjaring dua quickfire dalam dua menit babak kedua dari Sanne Troelsgaard dan Amalie Eikeland, tetapi tuan rumah bertahan untuk mengklaim kemenangan WSL kesembilan berturut-turut.

Peringkat pemain: Chelsea: Berger (5), Bright (6), Ingle (7), Inggris (6), Kirby (8), Perisset (7), Eriksson (6), Kaneryd (7), Charles (6), Cuthbert (8), Cankovic (9).
Kapal selam: Carter (6), Kerr (6), Fleming (6)
Membaca: Burns (5), Bryson (5), Evans (6), Eikeland (7), Wade (6), Harries (7), Cooper (6), Vanhaevermaet (7), Woodham (6), Primmer (6), Troelgaard (7).
Kapal selam: Rowe (6), Mukandi (6), Wellings (6)
Pemain pertandingan: Jelena Cankovic
Bagaimana Chelsea tetap sedingin es Arsenal menyamakan poin dengan Chelsea setelah mengalahkan Aston Villa 4-1 sebelumnya pada hari Minggu sore, tetapi The Blues segera memulihkan keunggulan mereka dengan beberapa pemikiran cerdas. Pembacaan dimatikan saat Cankovic melakukan tendangan bebas cepat, memasukkan Rytting Kaneryd, yang berada dalam posisi offside, dan dia memberikan umpan kepada Kirby untuk mencetak gol dari jarak dekat.
Silakan gunakan browser Chrome untuk pemutar video yang lebih mudah diakses





Fran Kirby membuka skor untuk Chelsea setelah Jelena Cankovic melakukan tendangan bebas yang sangat cepat untuk membuka pertahanan Reading.

Reading sangat marah dengan para pejabat saat separuh mereka mulai terurai. Cankovic mencetak gol kedua setelah menerkam sentuhan longgar dari Gemma Evans di dalam kotak ketika bola kembali dari tiang kiri menyusul tendangan voli Rytting Kaneryd.
Silakan gunakan browser Chrome untuk pemutar video yang lebih mudah diakses





Jelena Cankovic bereaksi cepat terhadap sentuhan liar di kotak untuk menyelesaikan gol kedua Chelsea dan membuat mereka unggul 2-0 melawan Reading.

Chelsea dalam aliran penuh untuk ketiga mereka, Kirby memberi makan Erin Cuthbert yang tumpang tindih, yang menyeberang dengan sempurna ke kepala Cankovic untuk mengarahkan pulang melalui pos.
Silakan gunakan browser Chrome untuk pemutar video yang lebih mudah diakses





Jelena Cankovic menyundul gol keduanya dan gol ketiga Chelsea setelah beberapa permainan apik dari Fran Kirby.

Cankovic seharusnya mencetak hat-trick di babak kedua ketika dia melakukan tendangan kaki melebar hanya dua menit sebelum Reading diberikan jalan kembali. Troelsgaard melewati Magdalena Eriksson di dalam kotak sebelum melepaskan tembakan rendah yang tidak seperti biasanya menggeliat di bawah tubuh Ann-Katrin Berger.
Silakan gunakan browser Chrome untuk pemutar video yang lebih mudah diakses





Reading melawan Chelsea dengan dua gol cepat dari Sanne Troelsgaard dan Amalie Eikeland.

Serangan Reading berikutnya menempatkan mereka dalam tujuan untuk menghasilkan comeback yang luar biasa saat Emma Harries menggerebek sisi kiri Chelsea sebelum menarik kembali ke Eikeland, yang upaya kali pertamanya merayap masuk. Chelsea, bagaimanapun, menahan keberanian mereka untuk tetap berada di puncak pohon.
Bright: Kami tidak akan memikirkan babak kedua Silakan gunakan browser Chrome untuk pemutar video yang lebih mudah diakses





Millie Bright dari Chelsea mengakui bahwa berada di puncak klasemen WSL menjelang Natal adalah perasaan yang baik dan mengatakan bahwa tim menjalani pertandingan demi pertandingan saat mereka menantikan Liga Champions.

Bek Chelsea Millie Bright mengatakan kepada Sky Sports:
“Pesan yang disampaikan manajer kepada kami adalah tidak masalah siapa yang memulai permainan kami – kami memiliki kedalaman dan kami memiliki kualitas.
“Kredit untuk para gadis yang tidak selalu mendapatkan menit bermain karena mereka selalu siap untuk kesempatan mereka. Tingkat latihan mereka sama tingginya sehingga indahnya memiliki skuat yang kami lakukan.
“Itu adalah penampilan yang sangat kuat. Kami tidak terkejut dengan ketabahan, perjuangan, dan keinginan yang mereka tunjukkan di babak kedua. Kami kecewa karena kebobolan gol tetapi kami tidak akan memikirkannya.
“Kami tahu apa yang ingin kami capai tahun ini tetapi kami akan menjalani pertandingan demi pertandingan. Liga semakin sulit tetapi sekarang kami akan mengalihkan fokus kami ke Liga Champions.”
Apa berikutnya? Chelsea akan bertujuan untuk mengamankan kualifikasi ke perempat final Liga Champions saat mereka menuju Vllaznia Femra pada Jumat 16. The Blues hanya butuh satu poin untuk melaju. Kick-off pukul 17.45 WIB. Chelsea akan memiliki kesempatan lain untuk mencapai babak sistem gugur di Stamford Bridge pada Kamis 22 ketika mereka menjamu PSG pada jam 8 malam di pertandingan terakhir Grup A mereka.
Chelsea kembali beraksi di WSL dalam pertandingan besar melawan rival gelar Arsenal pada Minggu 15 Januari, langsung di Sky Sports. Kick-off dilakukan pada pukul 12 siang.
Membaca wajah Wanita Coventry United di Piala Liga pada Jumat 16 jam 7 malam. Mereka kemudian menuju ke Everton saat WSL dimulai kembali pada 15 Januari. Kick-off pukul 1 siang.


Source link


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.beritaviralterkini.com/chelsea-wanita-3-2-reading-wanita/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Dengar Suara Wanita Jerit Berulang Kali Minta Tolong Pukul 2 30 Pagi

Dengar Suara Wanita Jerit Berulang Kali Minta Tolong Pukul 2 30 Pagi

papar berkaitan - pada 5/12/2022 - jumlah : 244 hits
Seorang pempengaruh media sosial berkongsi pengalaman berdepan situasi mendebarkan apabila terdengar suara menjerit meminta tolong di kawasan perumahannya di Selangor semalam Menerusi satu hantaran di Twitter runningpanda berkata pada pukul...
Kalau You Okay I Boleh Jadi Nombor 2 Wanita Tawar Diri Nak Beri Zuriat Izzue Islam Mohon Jaga Hati Isteri

Kalau You Okay I Boleh Jadi Nombor 2 Wanita Tawar Diri Nak Beri Zuriat Izzue Islam Mohon Jaga Hati Isteri

papar berkaitan - pada 5/12/2022 - jumlah : 320 hits
Penyanyi dan juga pelakon Izzue Islam baru baru ini ada memaklumkan perkembangan terkini proses rawatan persenyawaan in vitro yang dijalankannya bersama isteri Awin Nurin Kata Izzue rawatan itu akan diadakan pada hujung tahun ini atau perte...
Wanita Pandu 3 000 Kilometer Dari India Untuk Sokong Lionel Messi Di Qatar

Wanita Pandu 3 000 Kilometer Dari India Untuk Sokong Lionel Messi Di Qatar

papar berkaitan - pada 5/12/2022 - jumlah : 143 hits
Najira Noushad bersama lima anaknya ketika berada di Abu Dhabi sebelum tiba di Qatar baru baru ini Foto Naajinoushi InstagramDOHA Seorang wanita sanggup memandu kenderaan sejauh 3 000 kilometer dari kampung halamannya di Kerala se
Beauty With Brain Ini 10 Idola K Pop Wanita Berjaya Di Menara Gading

Beauty With Brain Ini 10 Idola K Pop Wanita Berjaya Di Menara Gading

papar berkaitan - pada 4/12/2022 - jumlah : 193 hits
Sebelum ini KimchiDaily pernah kongsikan dekat korang tentang senarai bintang idola K Pop lelaki yang berjaya tamatkan pengajian di peringat tertinggi ARTIKEL BERKAITAN Kali ini kami akan berkongsi mengenai 10 bintang idola K Pop wanita yan...
Saya Tak Tipu Tentang Kecurangan Ahn Jaehyun Dengan Pelakon Wanita Lain Gu Hyesun

Saya Tak Tipu Tentang Kecurangan Ahn Jaehyun Dengan Pelakon Wanita Lain Gu Hyesun

papar berkaitan - pada 4/12/2022 - jumlah : 109 hits
Sekali lagi kisah mengenai pasangan yang sudah berpisah kini iaitu Gu Hye sun dan Ahn Jae hyun menjadi bualan ramai ARTIKEL BERKAITAN Umum wakil guaman dari LIWU Law Group Pihak pendakwaan membersihkan segala tuduhan buat pemilik YouTube Le...
Tolonggg Tolong Saya Tiba Tiba Ada Suara Wanita Jerit Pukul 2 30 Pagi Tindakan Influencer Ini Dipuji Netizen

Tolonggg Tolong Saya Tiba Tiba Ada Suara Wanita Jerit Pukul 2 30 Pagi Tindakan Influencer Ini Dipuji Netizen

papar berkaitan - pada 5/12/2022 - jumlah : 138 hits
Menerusi platform Twitter seorang pempengaruh menceritakan tentang pengalamannya baru baru ini berdepan dengan situasi mencemaskan pada awal pagi Mana tidaknya pada waktu suasana sunyi dan orang ramai sedang tidur dia dan suami serta bebera...
Polis Kejar Wanita 65km Lepaskan Tembakan

Polis Kejar Wanita 65km Lepaskan Tembakan

papar berkaitan - pada 6/12/2022 - jumlah : 128 hits
FMT ReportersPETALING JAYA Polis terpaksa melepaskan tembakan ke arah sebuah kenderaan pelbagai guna kerana cuba melarikan diri ketika pemeriksaan diadakan di Batu Gajah Perak semalam Ketua Polis Daerah Batu Gajah Mohamad Roy Suhaimi Sarif ...
7 Titik Gila Klimaks Wanita Pasti Puas Habis Bila Dapat

7 Titik Gila Klimaks Wanita Pasti Puas Habis Bila Dapat

papar berkaitan - pada 8/12/2022 - jumlah : 486 hits
Dalam hubungan seks apa yang kita mahukan pastinya kelegaan dan kepuasan seksual bukan Cara untuk mendapatkannya adalah mudah sahaja iaitu dengan lelaki dan perempuan klimaks Tanpanya tidak bermaknalah projek di ranjang kalian Mungkin bagi ...
Wanita Offer Bermadu Isteri Izzue Islam Akui Tak Terasa Cuma Minta Jaga Hati

Wanita Offer Bermadu Isteri Izzue Islam Akui Tak Terasa Cuma Minta Jaga Hati

papar berkaitan - pada 8/12/2022 - jumlah : 123 hits
Rumah tangga aktor kacak Izzue Islam bersama isterinya Awin Nurin tampak bahagia walaupun belum dikurniakan cahaya mata Walaupun sebelum ini ada menyuarakan hasrat mahu menjalani rawatan kesuburan namun pelakon itu mengakui belum mempunyai ...
Towards More Comprehensive Pension Reform

Big Bucks Top 10 Sellers From Bonhams Spring Stafford Sale

Berebut Kasih

Reaching Out

Kerana Wanita Melintas Penunggang Motosikal Berkuasa Tinggi Maut

Ask Your Idol About Ops Lalang Don T Be A Hypocrite Fahmi To Saddiq

How Much Longer For Mou On Allocations For Opposition Mps Says Syed Saddiq

Calon Pn Kuala Kubu Baru Ceo Syarikat Tutup



Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi


Polis Jerman Sita Bugatti Rare Dalam Siasatan Berkait 1mdb

Jetama Taja Sabah Fc Rm5 Juta Musim Ini

Legoland Malaysia Resort Empowers Teachers And Students To Conquer The Legoland School Challenge 2024

Prk Kkb Pertandingan Parti Atau Pertandingan Kaum

Laporan Bank Dunia Mengeluarkan Isyarat Bahaya Terhadap Sistem Pendidikan Malaysia

Piza Potato Gnocchi Di The Spot By Chinoz Tiada Tandingan