Cara Buat Kad Raya Digital Guna Handphone


Sambutan raya dijangka meriah dengan suasana ramai orang mula bersalam-salaman. Tidak lupa juga untuk mereka yang mengirimkan kad raya digital. Aliran zaman sudah berubah, makin banyak cara untuk memberi ucapan raya, beri duit raya dan lain-lain.
Akan tetapi, adakah anda tahu bahawa anda boleh hantar kad raya digital guna handphone? Kad raya digital kini sedang trending dan mendapat sambutan yang tinggi sebagai cara untuk memberi salam, mohon maaf dan mohon duit raya! Pasti meriah dengan kad raya digital yang anda hantar keranan mempunyai iringan lagu dan juga doa ikut penetapan anda. Jom kita semak cara buat kad raya digital guna handphone!
Kad Raya Digital Mudah dan Cepat Apa itu Kad Raya Digital? Kad raya digital adalah merupakan sebuah kad ucapan raya khas yang dijana melalui suntingan khas berkaitan dengan tema raya. Kad ucapan raya ini adalah berbentuk digital yang mana pemilik kad boleh memuatkan kata-kata ucapan hari raya yang sendiri sambil diiringi lagu raya atau doa pilihan.
Kad raya digital juga merupakan sebuah kemudahan dan cara alaf baharu dalam menyampaikan tanda kasih sayang sesama sahabat dan keluarga. Penggunaannya mudah dan boleh didapatkan secara bentuk video atau pautan website.
Contoh Kad Raya Digital Ini adalah merupakan contoh kad raya digital yang anda boleh lihat sendiri. Pastinya memberi pengalaman baharu kepada rakan-rakan anda dalam memberi ucapan raya! Boleh tengok sendiri disini.
Ciri-Ciri Kad Raya Digital Terdapat ciri-ciri yang menarik berkenaan kad raya digital. Berikut adalah merupakan ciri-ciri kad raya digital:
Berbentuk digital. Kad ucapan raya yang unik anda boleh guna dan terima dengan paparan yang meriah berserta animasi dan gerak geri gambar atau kemeriahan kad ucapan itu sendiri dengan warna warni. Beri ucapan dan terima ucapan raya. Anda boleh berikan ucapan raya anda dan boleh juga terima ucapan raya daripada rakan-rakan anda! Terima duit raya. Anda boleh masukkan makluman akaun bank anda dan terima duit raya secara atas talian! Mempunyai lagu. Bagi kad ucapan raya yang melalui gambar atau file JPG dan PNG tidak dapat dimuatkan dengan bunyi lagu kerana ianya sekadar kad gambar yang biasa, Berbeza dengan kad ucapan raya digital yang boleh menimbulkan kemieriahan dan suasana raya melalui bukaan kad raya digital yang diiringi lagu. Senang dan mudah dikongsi. Kad raya digital adalah bersifat atas talian dimana anda boleh dengan mudah untuk kongsikan ke whatsapp dan lain-lain media sosial. Kad raya digital ini juga tidak akan hilang kerana sudah disimpan ke dalam bentuk website. Panduan Lengkap Cara Buat Kad Raya Digital Online Untuk buat kad raya digital online anda, mudah sahaja melalui laman website undangan.my yang boleh menjana kad raya digital anda. Boleh ikuti beberapa langkap mudah untuk dapatkan kad raya digital murah dan ada harga promosi raya yang terbaru! Harga sekarang adalah RM15 sahaja untuk satu kad raya yang boleh dijana sendiri oleh anda.
Anda boleh dapatkan harga RM15 dengan guna promocode yang kami sedia iaitu ” SALAMRAYA “. Harga asal adalah RM39, Jom tebus sekarang!
Log Masuk atau Daftar Akaun Anda Pertama sekali, anda boleh layari laman web undangan.my. Paparan website bersama puluhan design dipaparkan. Anda perlu log masuk terlebih dahulu. Caranya mudah dengan clik butang google emel dan pilih emel anda dan siap!
Pilih Background Raya Anda Seterusnya piliha background raya yang anda gemari. Boleh pilih sendiri memandangkan terdapat banyak gambar background raya yang terbaru dan latest. Apabila anda berkenaan boleh click add to cart dan boleh teruskan untuk bayaran. Boleh gunakan sahaja promocode 60% potongan yang kami sediakan “SALAMRAYA”:
Untuk mudahkan anda, boleh rujuk tutorial lengkap buat kad raya digital:
Pilih Lagu Raya Selepas anda selesai membuat bayaran, sistem akan paparkan secara automatik untuk anda jana sendiri kad ucapan anda. Kini langkah seterusnya adalah, anda boleh pilih lagu-lagu raya yang menarik untuk dimainkan kepada rakan-rakan anda yang membuka kad ucapan raya. Untuk lagu raya evergreen anda boleh rujuk senarai lagu raya evergreen pada perkongsian kami dibawah:
Koleksi Lagu Raya Evergreen dan Mengimbau Kenangan Pilih Gambar Raya Anda juga boleh muatkan beberapa gambar raya atau gambar keluarga anda bersama ke dalam kad raya digital anda. Boleh muat naik beberapa gambar pilihan yang mudah untuk anda sediakan. Kami cadangkan anda upload gambar yang formal serta bersama keluarga.
Buat Ucapan Raya Langkah seterusnya, anda boleh muatkan dan buat ucapan hari raya anda. Jikalau anda tidak mempunyai idea berkenaan ucapan raya, anda boleh copy paste melalui perkongsian kami dibawah:
Himpunan Ucapan, Pantun Raya Aidilfitri 2024 Jadi, jangan tunggu lagi! Inilah pengalaman yang anda boleh rasai setahun sekali dengan buat ucapan raya melalui kad ucapan raya digital!


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.sistemguruonline.my/2024/04/kad-raya-digital.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
60 Template Kad Raya Digital 2024 Baru

60 Template Kad Raya Digital 2024 Baru

papar berkaitan - pada 9/4/2024 - jumlah : 209 hits
60 Template Kad Raya Digital 2024 BaruSebelum ni saya pernah berkongsi template untuk hari raya tema warna gelap Alhamdulillah ramai yang suka dan simpan untuk kegunaan Kalini saya kongsikan poster template ucapan hari raya tema warna putih...
Cara Solat Jamak Dan Qasar Untuk Perantauan Balik Raya Dan Dalam Kereta Sangkut Jem

Cara Solat Jamak Dan Qasar Untuk Perantauan Balik Raya Dan Dalam Kereta Sangkut Jem

papar berkaitan - pada 5/4/2024 - jumlah : 91 hits
Cara Solat Jamak dan Qasar Untuk Perantauan Balik Raya dan Dalam Kereta Sangkut Jem Musim raya semakin hampir dan ramai yang mula pulang ke kampung halaman maisng masing Bagi memudahkan urusan kami kongsikan cara solat jamak dan qasar untuk...
Himpunan Cara Posing Gambar Raya Paling Meriah

Himpunan Cara Posing Gambar Raya Paling Meriah

papar berkaitan - pada 2/4/2024 - jumlah : 94 hits
Adakah anda sudah bosan dengan yang sama Jangan risau di sini kami telah berkongsi beberapa tips dan cara posing gambar raya untuk menampakkan gambar raya anda menjadi lebih meriah dan cantik Sudah menjadi kewajiban untuk kita bergambar di ...
Kad Raya A1 Rm4 Imbau Kenangan Zaman Dahulu

Kad Raya A1 Rm4 Imbau Kenangan Zaman Dahulu

papar berkaitan - pada 14/4/2024 - jumlah : 132 hits
nbsp AZHAR menunjukkan kad kad raya ciptaannya di Kampung Seberang Pekan Baling semalam BALING Seorang lelaki Azhar Jaafar 49 berkata dia mengambil inisiatif mencipta dan men cetak 900 keping kad raya untuk dijual kepada orang ramai bagi me...
Ikuti 5 Langkah Mudah Ini Cara Tukar Duit Raya Di Mesin Atm

Ikuti 5 Langkah Mudah Ini Cara Tukar Duit Raya Di Mesin Atm

papar berkaitan - pada 30/3/2024 - jumlah : 87 hits
Pasti ramai yang tidak sabar untuk merayakan Hari Raya Aidilfitri ini bersama sama dengan keluarga tersayang Bila tiba je Hari Raya yang terlintas dalam fikiran kita kuih raya makanan raya baju baru ziarah menziarahi dan yang paling ditungg...
Anak Dominan Tangan Kanan Atau Kiri Mak Ayah Boleh Check Guna Cara Ini

Anak Dominan Tangan Kanan Atau Kiri Mak Ayah Boleh Check Guna Cara Ini

papar berkaitan - pada 2/4/2024 - jumlah : 118 hits
Ramai ibu bapa tertanya tanya bagaimana hendak tahu anak lebih dominan menggunakan tangan kanan atau kiri Ini kerana tangan anak sentiasa bertukar tukar penggunaannya mengikut keselesaan Anak Dominan Tangan Kanan Atau Kiri Menurut Puan Mahf...
Kad Wise Malaysia Kelebihan Cara Memohon

Kad Wise Malaysia Kelebihan Cara Memohon

papar berkaitan - pada 31/3/2024 - jumlah : 176 hits
Adakah anda pernah mendengar mengenai Wise Malaysia Kad ini menawarkan cara pembayaran yang cepat selamat dengan kos yang rendah untuk lebih 50 jenis mata wang ke lebih 70 negara Sejak dari tahun 2021 lagi pelanggan pelanggan di Malaysia ju...
Itu Cara Dia Sambut Lebaran Azwan Ali Cakap Seorang Diri Sambut Hari Raya Bersama Arwah Ibu Netizen Luah Rasa Simpati

Itu Cara Dia Sambut Lebaran Azwan Ali Cakap Seorang Diri Sambut Hari Raya Bersama Arwah Ibu Netizen Luah Rasa Simpati

papar berkaitan - pada 13/4/2024 - jumlah : 75 hits
Tular baru baru ini mengenai satu video memaparkan personaliti TV terkenal Azwan Haji Ali ada berkongsi momen momen sambutan lebarannya pada tahun ini Dalam video TikTok yang dimuat naik Azwan Ali dia dilihat sedang melawat pusara ibunya da...
Cara Deposit Duit Ke Tabung Haji Guna Jompay Maybank

Cara Deposit Duit Ke Tabung Haji Guna Jompay Maybank

papar berkaitan - pada 30/3/2024 - jumlah : 196 hits
Berita baik kepada pendeposit Tabung Haji Kini anda boleh masukkan duit atau deposit duit ke akaun Tabung Haji menggunakan JomPay Salah satu caranya adalah menggunakan Maybank2U secara online JomPay adalah satu cara untuk anda buat bayaran ...
Economists Tout Entrepreneurship As Panacea For Poverty

Catatan Hujung Minggu

Perlis Darul Kopi Ada 100 Port Untuk Ngopi Di Perlis

Teroka Pemikiran Baharu Bina Ekosistem Teknologi Ai

Maksud All Eyes On Rafah

Pendapat Pelabur Asing Kerajaan Melayu Kerajaan Korup

Cita Cita Mahasiswi Ini Bikin Ulama Al Azhar Takjub

Savour Malaysia Tour Packages Provided By Malaysian Aviation Group



Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya

Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan

Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia

Info Dan Sinopsis Filem Shaitaan 2024 Remake Filem Vash Kini Di Netflix

Biodata Emran Rijal Owner Jenama Emri Vision Suami Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra


Chonggu Experimental School By Bau Brearley Architects Urbanists In Shanghai China

Wang Ehsan Ke T Ganu Kelantan Tanda Kerajaan Madani Adil

Beraninya Kata Saya Pernah Bercinta Dengan Aliff Didi Astillah

Macc Proposes Criminal Charges In Case Involving Perlis Mb S Son

No Talks About Opening Uitm To Non Bumi Students Says Zambry

Singapore S New Pm Takes Office Pledging To Lead In His Own Way