Cantik Berseri Bak Sakura Dengan Fanbo Di Musim Perayaan





Fanbo terkenal kerana kualiti, ketahanan, kesesuaian untuk semua jenis kulit tempatan, dan semestinya nilainya yang berbaloi. Fanbo kini bersedia untuk menawarkan produk-produk berkualiti kepada wanita Malaysia, sebagaimana yang sudah dinikmati oleh wanita di negara jiran selama berdekad lamanya. Bagaimanapun, ’jenama nostalgik’ ini masih kekal kontemporari dengan adanya penyelidikan dan pembangunan yang berterusan untuk memastikan bahawa rangkaian lengkap produk-produknya mengikuti perkembangan terkini.
Keanggunan dan kelembutan pokok Sakura mengingatkan kita bahawa keindahan ada di mana-mana sahaja di sekeliling kita, yang menyerlah dengan caranya yang tersendiri. Fanbo membawakan falsafah ini menerusi produk penjagaan kulit dan kecantikan jenama tersebut, demi memastikan bahawa kaum wanita mempunyai pilihan yang elegan dan mudah didapati untuk menyerlahkan seri semula jadi mereka menerusi cara yang mencerminkan alam semula jadi.





Formula unik Fanbo dihasilkan supaya ia dapat membantu menyihatkan dan melindungi kulit anda. Produk Fanbo membantu melembapkan kulit dan melindunginya daripada anasir luar supaya anda mempunyai kanvas yang bersih untuk menyerlahkan kecantikan menerusi daya cipta anda. Ia juga mesra wuduk, oleh itu anda tidak perlu memperbaharui solekan anda selepas membersihkan muka. Fokus produk tersebut adalah untuk membawakan penyediaan dan asas yang berkualiti supaya anda dapat menyerlahkan gaya semula jadi anda. Formulasi yang tahan lama, ringan dan mudah diserap memastikan keselesaan dan perlindungan berjam-jam lamanya.
Penggunaan ekstrak Sakura membawakan pelbagai manfaat untuk kulit; ia menjadikan kulit lebih cerah secara semula jadi, mengurangkan pengoksidaan, mengecilkan pori-pori wajah, mengurangkan kemerahan kulit, dan antiradang. Ia bukan sahaja lembut dan halus, tetapi juga menyerlahkan kecantikan dan seri semula jadi kulit anda.


Menurut jurucakap Fanbo, Anastasia Gracia, Pengarah Fanbo Malaysia, “Fanbo berbesar hati untuk mengongsikan rangkaian produknya dengan Malaysia. Kami mengenali jenis-jenis kulit di Malaysia, dan kami berasa gembira kerana dapat membantu semua wanita Malaysia untuk menyerlahkan seri wajah mereka dengan produk-produk yang dihasilkan khusus untuk kulit Asia, serta yang mengambil kira faktor iklim dan gaya hidup tempatan. Seperti juga keanggunan pokok Sakura, ia dibawakan untuk memberikan sokongan dan asas yang lembut supaya semua wanita merasakan diri mereka istimewa”.





Rangkaian Penjagaan Kulit Precious White


Fanbo Precious White
Rangkaian Fanbo Precious White, semuanya dengan ekstrak Sakura, melembapkan kult supaya tampak sihat dan segar. Ringan dan mudah diserap, ia menghilangkan kotoran, benda asing, dan mekap dengan mudah, dengan provitamin dan ekstrak Sakura untuk mengekalkan kelembapan kulit dan menjadikan kulit lebih cerah. Terdapat tiga jenis produk (toner, pembersih muka dan pelembap) yang mudah digunakan untuk disesuaikan dengan jenis kulit dan cara pemakaian anda.

Ada 4 jenis skincare:
1. FANBO Precious White Milk Cleanser (110ml)2. FANBO Precious White Face Toner (110ml)3. FANBO Precious White Facial Foam (110ml)4. Fanbo Precious White Moisturiset (40ml)


FANBO Precious White Facial Foam (110ml)



Fanbo Precious White Facial Foam adalah buih pencuci muka yang mengandungi ekstrak Sakura untuk penawar radikal bebas, mencerahkan kulit, membantu menghilangkan kulit kusam dan minyak berlebihan dengan AHA & Pro Vitamin B3 untuk melembapkan kulit muka.

Fanbo Precious White Moisturizer(40ml)


Tekstur Fanbo Moisturizer amat ringan dan cepat menyerap semasa anda apply pada kulit. Ia mengandungi Pro-vitamin dan ekstrak Sakura supaya membawa anda kesan kelembapan dan mencerahkan kulit bersinar sepanjang hari.

FANBO Precious White Face Toner (110ml)

Toner Fanbo boleh bantu membuang sisa-sisa imputiry, debu dan solekan dengan mudah untuk memberi kesihatan dan kesegaran pada kulit. Ia mengandungi essence sakura, AHA & Pro-vitamin untuk menjaga kelembapan, mencerahkan dan mencerahkan kulit anda

FANBO Precious White Milk Cleanser (110ml)



Milk cleanser Fanbo akan membantu bersihkan kekotoran, habuk agar bagi anda sihat dan kesegaran pada kulit. Ia mengandungi essence Sakura, AHA & Pro Vitamin yang mengawal kelembapan dan mencerahkan kulit.

Fanbo Pancake Powder


Dikaji dan dihasilkan supaya sesuai dengan semua jenis kulit, bedak kompak ini didatangkan dalam rona kulit tempatan. Tepung jagung menyerap minyak yang berlebihan pada kulit, dan zink oksida melindungi kulit daripada UVA dan UVB – ideal bagi iklim kita yang panas dan sentiasa disinari cahaya matahari.


Fanbo Gold Pancake dicipta untuk semua jenis kulit. Corn starch yang mengandungi dapat bantu menyerap minyak yang berlebihan pada kulit supaya tahan lama. Selain itu, Zinc Oksida dalam Gold Pancake dapat memberikan kesanlindunganterhadap sinar UVA dan sinar UVB matahari. Dalam Gold Pancake mengandungi mineral tanah digunakan sebagai bahan aktif penebalan, pelincir, dan pelindung matahari dalam kosmetik.


Seri Wangi memang suka bawa ke mana-mana bedak pancake ni bila nak tacap-tacap lagi pun bedaknya comel dan senang masuk dalam bag. 

Terdapat 6 Toner Kulit:
1) Kuning Pengantin 2) Natural3) Sawo Kencana4) Janur Kuning 5) Kuning Langsat6) Sawo Matang
Kak Seri biasanya memilih No 2 ataupun No 4 sesuai dengan toner kulit Seri Wangi

Pensel kening: Untuk membantu anda menyerlahkan kening supaya tampak lebih natural. Produk yang halal dan mesra wuduk ini bukan sahaja mudah digunakan, tetapi juga tahan lama.
Produk-produk Fanbo boleh didapati di Malaysia secara eksklusif di gedung dalam talian berikut:
1. PGMALL2. LAZADA3. SHOPEE





Keterangan lanjut berkenaan Profuk-profuk Fanbo

FACEBOOKhttps://www.facebook.com/Fanbo.my


INSTAGRAMhttps://instagram.com/fanbo.my


#FanboMalaysia #FanboMY #FanboEffortlessbeauty #FanboGold #FanboPreciousWhite #Beautyblogger #BeautyProducts #Fanboskincare #Malaysiablogger


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.keunggulanwanita.com/2021/05/cantik-berseri-bak-sakura-dengan-fanbo.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Fanbo Cosmetics Memukau Bak Sakura Serlahkan Seri Setiap Wanita Di Musim Perayaan Ini

Fanbo Cosmetics Memukau Bak Sakura Serlahkan Seri Setiap Wanita Di Musim Perayaan Ini

papar berkaitan - pada 16/5/2021 - jumlah : 232 hits
Memilih produk penjagaan kulit dan mekap yang benar benar sesuai untuk kulit anda adalah amat penting Keadaan persekitaran di Malaysia yang panas dan kering merupakan antara cabaran bagi produk tersebut dan kini dengan penjarakan sosial ser...
Potret Terbaru Iis Dahlia Dipuji Selangit Bak Bidadari Sampai Senyum Gadis Sampul

Potret Terbaru Iis Dahlia Dipuji Selangit Bak Bidadari Sampai Senyum Gadis Sampul

papar berkaitan - pada 4/5/2021 - jumlah : 360 hits
Pedangdut Iis Dahlia mengunggah potret terbaru Unggahannya langsung menjadi sorotan Di samping banyaknya hujatan yang datang di kolom komentar tak sedikit pula yang memberikan pujian selangit Iis disebut bak bidadari sampai ada yang menyebu...
Hiburan Naim Daniel Nasihat Instafamous Dan Selebriti Untuk Lebih Sensitif Ketika Musim Pandemik

Hiburan Naim Daniel Nasihat Instafamous Dan Selebriti Untuk Lebih Sensitif Ketika Musim Pandemik

papar berkaitan - pada 18/5/2021 - jumlah : 348 hits
Naim Daniel 23 menasihati segelintir Instafamous mahupun selebriti yang suka berkongsi foto atau aktiviti mereka di media sosial untuk lebih sensitif dengan keadaan sekeliling dan tidak menaikkan kemarahan orang lain ketika musim pandemik i...
Hiburan Kenal Pasti 5 Tanda Kulit Sensitif Dengan Mudah Barulah Nampak Berseri Di Pagi Raya

Hiburan Kenal Pasti 5 Tanda Kulit Sensitif Dengan Mudah Barulah Nampak Berseri Di Pagi Raya

papar berkaitan - pada 3/5/2021 - jumlah : 259 hits
Panasnya cuaca kat luar nak cuci muka la sejuk sikit Kejap adakah anda macam ni Kerap mencuci muka sebab rasa panas atau berpeluh Anda tahu tak mencuci muka dengan kerap sebenarnya menjadi punca utama kulit kering AdvertisementBukan itu saj...
Tampil Cantik Berniqab Adira Terima Komen Positif Dan Sokongan Ramai

Tampil Cantik Berniqab Adira Terima Komen Positif Dan Sokongan Ramai

papar berkaitan - pada 28/4/2021 - jumlah : 348 hits
Penyanyi bersuara lunak ini mengejutkan ramai pihak apabila tampil berniqab dan memuat naik foto berserta video di laman Instagram miliknya
Hiburan Nak Tahu Rahsia Untuk Camera Ready Raya Ini Guna Nivea Caring Lip Balm Agar Kelihatan Sihat Berseri

Hiburan Nak Tahu Rahsia Untuk Camera Ready Raya Ini Guna Nivea Caring Lip Balm Agar Kelihatan Sihat Berseri

papar berkaitan - pada 14/5/2021 - jumlah : 280 hits
Norma baharu itulah realiti yang sedang kita lalui hingga ke hari ini sejak bermulanya pandemik Covid 19 di seluruh dunia Sejak itu juga kita sudah mula dibiasakan dengan teknologi kerana banyak perkara perlu dilakukan hanya dari rumah work...
Kerontokan Bulu Kucing Anggora Ternyata Dipengaruhi Musim Kok Bisa

Kerontokan Bulu Kucing Anggora Ternyata Dipengaruhi Musim Kok Bisa

papar berkaitan - pada 17/5/2021 - jumlah : 178 hits
Benarkah kerontokan bulu pada kucing angora disebabkan oleh musim Temukan faktanya
Musim Durian 2021 Bulan Mei

Musim Durian 2021 Bulan Mei

papar berkaitan - pada 7/5/2021 - jumlah : 558 hits
Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera Khabar gembira buat peminat durian dan para pecinta raja buah Musim durian 2021 bagi pertengahan tahun baru bermula In Shaa Allah bermula tarikh 07 05 21 25 Ramadan 1442 kami berjualan buah DurianSyok...
5 Sekawan Dipenjara 36 Tahun 12 Sebatan Kerana Bunuh

Eugene Levy S Toronto

Ringgit Has Been Unfortunate Unfairly Assessed Vs Us Dollar Bnm

Ringgit Closes Almost Unchanged As Opr Remains At 3

10 Penyanyi Berentap Dalam The Hardest Singing Show 2024 Kreativiti Luar Limitasi

Asal Usul Coca Cola

Perbadanan Kemajuan Negeri Pahang Kenal Pasti Potensi Pembangunan Sekitar Stesen Ecrl

Lumira Eka Heights Epitome Of Contemporary Living



Biodata Emran Rijal Owner Jenama Emri Vision Suami Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra

Biodata Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra Yang Kahwin Bersuamikan Emran Rijal

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal


Takut Ditangkap Khalwat Pecut Kereta Hingga Terbabas

6 Pegawai Kanan Dan Anggota Polis Ditahan Semula Mengikut Sosma

Apple Dilaporkan Meminta Maaf Atas Iklan Kontroversial Ipad Pro Nya

Kopi Saigon Indera Mahkota 7 Catat Jualan Tertinggi Daripada 100 Cawangan Seluruh Negara

Dua Kali Melalui Proses Bedah Bukan Mudah Shila Amzah Tak Dapat Melahirkan Secara Normal Bayi Dah Terbelit Tali Pusat

Liyana Jasmay Bakal Keluar Dua Single Baharu Rakam Lagu Di Jakarta Saya Taknak Mv Biasa Biasa