Boleh Panggil Hajah


KUALA LUMPUR: Pelakon popular, Erra Fazira, menyifatkan pengalaman mengerjakan ibadat haji, baru-baru ini sebagai kenangan terindah dalam hidupnya.

Erra, 45, yang kembali ke tanah air pada 20 Ogos lalu berkata, sama seperti jemaah haji lain, dia berharap segala ibadatnya sepanjang di Tanah Suci Makkah diterima dan diberikan Allah SWT ganjaran haji mabrur.

Pelakon yang dikenali menerusi filem Sembilu dan Maria Mariana itu berkata, sejak pulang ke tanah air, sudah ada yang menyapanya dengan gelaran hajah.

“Memang pada awalnya saya kekok dan minta disapa seperti biasa. Tetapi, ustaz yang menjadi mutawif sepanjang di sana menasihatkan saya supaya tidak menolak jika dipanggil dengan gelaran itu.

“Saya anggap panggilan itu sebagai peringatan pada diri supaya menjaga dan berhati-hati dalam setiap tindak-tanduk,” katanya.

Berkongsi perkembangan kerjaya seni, Erra berkata, selepas hampir sedekad tidak merakamkan lagu baharu, kerinduan peminat bakal terubat menerusi single terbarunya, Menangkah Cinta.

Finalis Pelakon Filem Wanita Popular, Anugerah Bintang Popular BH (ABPBH) Ke-32 itu berkata, pada mulanya lagu itu akan dilancarkan dalam masa terdekat, namun terpaksa dianjak untuk memberi laluan kepada promosi filem lakonannya, Wangi yang bakal menemui penonton, bermula 5 September ini.

“Mengikut perancangan asal, saya sepatutnya memulakan promosi lagu ciptaan Hafiz Hamidun itu dalam masa terdekat. Hasrat itu bagaimanapun, terpaksa ditunda apabila Wangi dijadualkan memasuki pawagam.

“Seboleh mungkin, saya cuba elakkan pertindihan jadual promosi untuk memberi keadilan kepada kedua-dua produk. Selepas berbincang dengan pengurusan, kami sepakat menunda dahulu siri promosi Menangkah Cinta,” katanya.

Mengakui teruja menanti reaksi peminat selepas hampir sedekad tidak merakamkan lagu baharu, Erra berkata, Menangkah Cinta hanya akan diperkenalkan kepada umum sama ada pada akhir September atau awal Oktober ini.

“Saya agak gementar menanti reaksi pendengar, tambahan pula sudah lama tidak merakamkan lagu baharu. Saya akui, ambil sedikit masa menyesuaikan diri dengan persekitaran di studio rakaman.

“Alhamdulillah, Hafiz memahami situasi saya yang sudah lama tidak masuk studio. Dia memberikan saya ruang membiasakan diri dengan suasana di studio supaya selesa.

“Mungkin disebabkan sudah lama tidak merakamkan suara, saya jadi serba tidak kena,” katanya.

Mengulas pembabitannya dalam filem arahan Yeop Hitler yang diterbitkan Resilience Studio Sdn Bhd itu, Erra berkata, dia teruja menjayakan watak Nur dalam produksi psiko thriller itu.

“Saya membawakan watak Nor yang baru melahirkan anak, tetapi terpaksa berdepan misteri kehilangan adik angkatnya, Bella (lakonan Nabila Huda).

“Sepanjang berpantang, pelbagai kejadian misteri dilaluinya yang menuntut jawapan,” katanya mengenai filem yang turut dibintangi Sharnaaz Ahmad dan Syazwan Zulkifly itu.

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://kakipalu.blogspot.com/2019/08/boleh-panggil-hajah.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Mula Belajar Duduk Boleh Pusing Kepala Bila Panggil Nama Ainul Dah Makin Pandai

Mula Belajar Duduk Boleh Pusing Kepala Bila Panggil Nama Ainul Dah Makin Pandai

papar berkaitan - pada 6/9/2019 - jumlah : 241 hits
Selepas menginjak usia setahun dan berjaya melepasi fasa kritikal sebelum ini perkembangan Ainul Mardhiah dari sehari ke sehari menunjukkan perkembangan positif Bukan walid dan mamanya sahaja gembira semua yang mengikuti perkembangan sejak ...
Suami Orang Mengaku Bujang Rupanya Boleh Jatuh Hukum Ramai Tak Tahu

Suami Orang Mengaku Bujang Rupanya Boleh Jatuh Hukum Ramai Tak Tahu

papar berkaitan - pada 21/8/2019 - jumlah : 300 hits
Isu pasangan yang sudah berkahwin tetapi berlagak sepert orang bujang sudah menjadi seperti perkara biasa Malah demi menutup segala bentuk kecurangan seperti contoh ada suami orang yang secara terang terangan mengaku belum berpunya sedangka...
Secara Online Pun Tak Boleh

Secara Online Pun Tak Boleh

papar berkaitan - pada 21/8/2019 - jumlah : 193 hits
Penceramah kontroversi Dr Zakir Naik tidak dibenarkan memberi ceramah di semua medium termasuk media sosial kata Ketua Polis Negara Abdul Hamid Bador Beliau berkata larangan memberi ceramah di seluruh negara itu terpakai sehingga siasatan p...
Zakir Naik Tak Boleh Naik Ceramah

Zakir Naik Tak Boleh Naik Ceramah

papar berkaitan - pada 21/8/2019 - jumlah : 354 hits
SOLAT HAJAT SELURUH NEGARA MENGADU KEPADA TUHAN AND TUNGGU BALA DARI ALLAH S W T MACAM INGATAN MACAM AMARAN Ambil tindakan undang undang adil menyeluruh News Diterbitkan Hari ini 10 44 malam Dikemaskini Hari ini 10 44 malam Mengakui Dr Zaki...
Hutan Amazon Alami Kebakaran Besar Asap Boleh Dilihat Hingga Ke Ruang Angkasa

Hutan Amazon Alami Kebakaran Besar Asap Boleh Dilihat Hingga Ke Ruang Angkasa

papar berkaitan - pada 21/8/2019 - jumlah : 456 hits
Dikatakan bahawa lebih dari 21 000 batu persegi hutan telah musnah dijilat api di bulan ini Insiden tersebut justeru menjadikan Rusia sebagai pemegang rekod terburuk untuk kebakaran hutan Asap dari kebakaran ini menyelubungi sebahagian besa...
Seawal Setahun Rajin Rangsang 7 Deria Ini Impian Nak Anak Bijak Boleh Tercapai

Seawal Setahun Rajin Rangsang 7 Deria Ini Impian Nak Anak Bijak Boleh Tercapai

papar berkaitan - pada 21/8/2019 - jumlah : 394 hits
Nak anak bijak pandai Jangan lupa untuk rangsang 7 deria anak seawal mungkin Bagaimanapun ini yang selalu mak ayah terlepas pandang Kadang kadang keadaan ini juga boleh memeningkan kepala mak ayah Ramai yang keliru adakah kena ajar baca buk...
Betul Ke Boleh Buat Duit Dengan Menulis Blog

Betul Ke Boleh Buat Duit Dengan Menulis Blog

papar berkaitan - pada 22/8/2019 - jumlah : 458 hits
Macam tak percaya Tak sangka rupa rupanya hanya dengan menulis blog kita boleh hasilkan ribuan ringgit setiap bulan Eh La Kenapa tak percaya pulak Sekarang ini orang buat duit online bukan semata mata melalui blog malahan dah banyak orang y...
Badak Sumatera Terakhir Malaysia Sihat Boleh Jalani Proses Ivf Untuk Pembiakan

Badak Sumatera Terakhir Malaysia Sihat Boleh Jalani Proses Ivf Untuk Pembiakan

papar berkaitan - pada 22/8/2019 - jumlah : 413 hits
KOTA KINABALU Badak sumbu Sumatera terakhir di Malaysia yang ditempatkan di Sanktuari Badak Borneo di Hutan Simpan Hidupan Liar Tabin di Lahad Datu kini dalam keadaan sihat selepas menjalani rawatan akibat ketumbuhan dalam rahim pada tahun ...
Utusan Tidak Boleh Harapkan Simpati Semata Mata Johan Jaaffar

Utusan Tidak Boleh Harapkan Simpati Semata Mata Johan Jaaffar

papar berkaitan - pada 22/8/2019 - jumlah : 181 hits
Astro Awani Johan Jaaffar berpendapat Utusan tidak boleh mengharapkan simpati masyarakat semata mata untuk memastikan akhbar itu mampu bertahan Gambar fail PETALING JAYA SYARIKAT akhbar tertua negara Kumpulan Utusan perlu melakukan penyusun...
8 Karakter Di Drama Korea Ini Bisa Jadi Contoh Bahwa Emansipasi Bukan Cuma Cita Cita Wanita Indonesia

Penyalahgunaan Kuasa Penyakauan Harta Rakyat Oleh Mahathir Wajib Didedahkan

Bersih Slams Hulu Selangor Funds Ahead Of Kuala Kubu Baharu Polls

Wee Barking Up The Wrong Tree

Zus Coffee Ice Green Tea Latte

Let S Be Reasonable Tun M Don T Call The Kettle Black

Isu Buang Beras Sardin Semuanya Sudah Rosak Busuk Bekas Ahli Parlimen Kuala Krau

Membongkar Kejayaan Pembayaran Dan Pemenang Di Wecopytrade Dan Wemastertrade



Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia


Moira World Tour 2024 Malaysia Dipilih Sebagai Lokasi Pertama

Pengertian Pungli Contoh Dan Hukumannya

Lelaki Bunuh Bakar Saudara Sendiri

Filem Reversi

Pucuk Manis Khasiat Dan Kesan Sampingan

Arief Apa Salahku Chord