Biocho Pomade Produk Gayaan Rambut Cara Semulajadi Untuk Lebih Handsome Dan Terurus


Rambut bukan saja mahkota untuk wanita tetapi juga untuk lelaki. Meskipun rambut lelaki kebanyakkannya pendek namun itu tak bermakna lelaki ni patut biarkan saja tanpa sebarang gaya. Tapi tak dinafikan yang lelaki tidak secerewet wanita. Bagi lelaki memadai dengan sebarang produk yang boleh bantu gayakan rambut dengan cepat dan mudah. Kalau produk tu leceh memang tak lah! 

Dalam banyak-banyak produk jagaan rambut untuk lelaki, pomade adalah salah satu produk yang telah berjaya menambat hati ramai kaum adam. Kelebihan pomade yang sangat mudah guna dan berkesan untuk kekalkan gaya rambut memang sangat mengujakan. Tapi sayangnya tidak semua pomade itu bagus untuk digunakan. Tambah-tambah yang ada campuran bahan kimia di dalamnya. 


Walaubagaimanapun, syukur sangat rasa di hati kerana kini telah ada pomade untuk bantu gayakan rambut yang diperbuat daripada bahan semulajadi tanpa sebarang bahan kimia. Produk pomade yang dimaksudkan ini adalah BIOCHO POMADE. 



Terdapat 4 Jenis Pomade Di Pasaran

Sebelum nak cerita lanjut tentang Biocho Pomade, suka untuk diberitahu yang pomade ini ada 4 jenis ke semuanya. Empat jenis pomade yang telah berada di pasaran ini nampak saja hampir sama tapi hakikatnya ada perbezaan di antara satu sama lain. Empat jenis pomade tersebut adalah :

pomade jenis gelpomade orthodox berasaskan airpomade unorthodox berasaskan airpomade berasaskan minyak

#1 - Pomade Jenis Gel

diperbuat daripada bahan kimia seperti lilin sintetik, penekanan rambut, polimer, alkohol, karbomer, dan sebagainya. Pomade jenis ini adalah gel yang keras untuk memberikan pelbagai jenis gaya yang diinginkan dengan mudah. Ia mudah di basuh namun kurang sesuai untuk kulit kepala yang sensitif. Penggunaan yang kerap dan berterusan boleh menyebabkan masalah psoriasis, dermatitis, kelemumur, gatal-gatal dan sebagainya.


#2 - Pomade Orthodox Berasaskan Air 

Pomade jenis ini dapat membantu pengguna mendapatkan gaya rambut yang pelbagai dan ia juga mudah untuk di cuci. Namun pomade dari jenis ini turut mengandungi bahan kimia yang boleh menyebabkan masalah rambut gugur dan masalah kulit kepala kering. 

#3 - Pomade Unorthodox Berasaskan Air 

dihasilkan daripada gabungan lilin dan minyak yang dicampurkan dengan air menggunakan synthetic emulsifer. Ianya mudah dan senang untuk di cuci namun kehadiran bahan kimia seperti parabens, wangian sentetik dan prespiratif lain masih tetap merisaukan. Ia juga agak tidak sesuai untuk kulit yang sensitif.

#4 - Pomades Berasaskan Minyak

diperbuat daripada lilin seperti Beeswax, lilin petroleum dan minyak tumbuhan semulajadi atau minyak mineral. Tidak seperti pomade lain yang berasaskan air, pomade yang berasaskan minyak ini tidak mengandungi bahan kimia yang sangat rumit malah ia juga sangat baik dan hebat untuk rambut. Namun ia agak sukar untuk dicuci.  Ia boleh menyebabkan masalah kulit kepala berminyak dan liang pori rambut tersumbat.



BIOCHO Pomade Mementingkan Unsur Asli Dan Semulajadi 

BIOCHO Pomade mempunyai kelebihannya yang tersendiri berbanding dengan 4 jenis pomade tadi. Ini kerana BIOCHO Pomade sangat mementingkan unsur asli dan semulajadi. Buktinya BIOCHO Pomade ini dihasilkan hanya dengan menggunakan bahan terbaik tanpa sebarang tambahan bahan kimia. 


Hasilnya para pengguna BIOCHO Pomade bukan saja dapat memiliki rambut yang semakin sihat dan bersinar malah bahagian kulit kepala juga semakin mendapat kesan positif berbanding sebelumnya. Pendekata BIOCHO Pomade ini bukan hanya berperanan sebagai penggaya rambut malah ia juga berfungsi sebagai produk yang bagus untuk membantu memperelokkan lagi rambut dan kulit kepala.

Jika di baca pada info yang ada, BIOCHO Pomade ini adalah "special HERBAL Haircare formulation that gives user STYLE with CARE. BIOCHO Herbal Pomade is an Oil-based herbal Blend of chosen herbs. ​A special hair enriched with Natures best oils, Argan oil, Extra Virgin Olive Oil, Virgin Coconut Oil and Rosemary.


Patutlah hebat! Bahan yang digunakan tu memang hebat-hebat belaka! Bayangkan satu produk yang telah dihasilkan dengan gabungan herba terpilih berserta dengan beeswax. Kalau nak tahu beeswax ini adalah lilin lebah yang terhasil dari sarang lebah dan lebah lainnya. 

Antara Bahan Yang Digunakan Untuk Penghasilan BIOCHO Pomade

1. Minyak Argan


2. Rosemary

3. Minyak Kelapa Dara


5 Sebab Mengapa BIOCHO Pomade Sangat Lain Daripada Yang Lain 

Selepas mencubanya ternyata BIOCHO Pomade ni ada kelebihannya yang tersendiri. Antara keistimewaan BIOCHO Pomade yang membuatkannya lebih special adalah :

1. Berasaskan bahan semulajadi tadi sebarang bahan kimia
2. Mudah untuk digunakan pada bila-bila masa
3. Berbau segar dan menyenangkan
4. Tidak melekit di tangan dan tidak juga berminyak
5. Sesuai untuk semua termasuk untuk jenis gaya rambut


Cara Untuk Menggunakannya


1. Ambil sedikit mengikut tahap yang ingin digunakan
2. Gosok di atas ke dua telapak tangan
3. Rapikan pada bahagian rambut
4. Siap

Rambut Selalu Kusut? Susah Nak Digayakan? Dapatkan BIOCHO Pomade Sekarang!

Jika dulu selalu tak dapat nak pertahankan gaya rambut sebagaimana yang telah digunting di kedai tapi kini tidak lagi. Dengan adanya BIOCHO Pomade ini gaya rambut dapat dikekalkan selalu untuk tampak lebih kemas dan terurus. Paling best beli sekali boleh banyak hari hingga ke 4 bulan lamanya. Walau harga RM45 (RM49 S/S) tapi bila di hitung kembali memang sangat murah dan berbaloi. Malah para anak menantu dan isteri dapat beli BIOCHO Pomade ini. Malah penggunaan secara berterusan akan turut membantu memberikan khasiat untuk rambut supaya terus kekal sihat bersinar dan terurus.

BIOCHO POMADE | PRODUK GAYAAN RAMBUT CARA SEMULAJADI UNTUK LEBIH HANDSOME DAN TERURUSHotline : 60164907155  | Tekan Untuk Whatsapp WEBSITE | FACEBOOK 







Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.abangrock.com/2019/06/biocho-pomade-produk-rambut-lelaki.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Cara Tanam Taugeh Mudah Di Rumah Lebih Bersih Dan Segar

Cara Tanam Taugeh Mudah Di Rumah Lebih Bersih Dan Segar

papar berkaitan - pada 21/8/2019 - jumlah : 994 hits
Taugeh sejenis sayur simple yang boleh dimakan mentah ataupun dimasak Harganya murah berbanding dengan harga sayur yang lain Walaupun murah tapi kaya dengan pelbagai khasiat Kaya protein enzim serat antioksidan asid lemak vitamin dan lain l...
Presiden Jokowi Banggakan Garam Ntt Lebih Bagus Dari Produk Impor Australia

Presiden Jokowi Banggakan Garam Ntt Lebih Bagus Dari Produk Impor Australia

papar berkaitan - pada 22/8/2019 - jumlah : 142 hits
Presiden Joko Widodo menegaskan produk garam dari Nusa Tenggara Timur memiliki kualitas lebih baik dari daerah lain bahkan dari impor sekalipun Hal ini disampaikan saat meninjau tambak garam eks tanah Hak Guna Usaha di Desa Nunkurus Kecamat...
Cara Hilangkan Senggugut Secara Semulajadi Ramai Tak Tahu

Cara Hilangkan Senggugut Secara Semulajadi Ramai Tak Tahu

papar berkaitan - pada 28/8/2019 - jumlah : 455 hits
SENGUGUT Lelaki take note juga Kalau isteri tengah bad mood mood tak menentu waktu bendera merah ini mungkin sebabnya Kurang pengambilan kalsium Kalsium adalah salah satu zat yang kebanyakan rakyat Malaysia kurang ambil Melalui kajian MANS ...
Elakkan Keguguran Rambut Dengan Produk Mentholatum 50 Megumi Anti Hair Loss

Elakkan Keguguran Rambut Dengan Produk Mentholatum 50 Megumi Anti Hair Loss

papar berkaitan - pada 26/8/2019 - jumlah : 356 hits
Hi Korang Garis rambut yang semakin menyusut rambut semakin nipis dan masalah keguguran rambut sering menjadi isu yang dikaitkan dengan proses penuaan dan lebih biasa dialami oleh golongan lelaki Namun di zaman ini semakin ramai wanita muda...
Facebook Page Dah Cecah Lebih 7 Ribu Follower Cara Naik Kan Jumlah Follower Dalam Masa Singkat

Facebook Page Dah Cecah Lebih 7 Ribu Follower Cara Naik Kan Jumlah Follower Dalam Masa Singkat

papar berkaitan - pada 27/8/2019 - jumlah : 236 hits
Hi semua Macam tak percaya je saya punya facebook page dah lebih 7 ribu follower Facebook page saya tu awal nya milik orang lain masa tu tak ramai follower pun Post pun tak banyak like dan share Mungkin sebab ianya lebih fokus pada sukan Sa...
Cara Untuk Ubah Diri Jadi Lebih Baik Dalam Islam

Cara Untuk Ubah Diri Jadi Lebih Baik Dalam Islam

papar berkaitan - pada 16/8/2019 - jumlah : 305 hits
Cara untuk ubah diri jadi lebih baik dalam islam Nak ubah diri untuk jadi yang lebih baik itu mudah The post appeared first on
Peneliti Inovasi Produk Tembakau Alternatif Jadi Cara Tekan Jumlah Perokok Ri

Peneliti Inovasi Produk Tembakau Alternatif Jadi Cara Tekan Jumlah Perokok Ri

papar berkaitan - pada 13/8/2019 - jumlah : 144 hits
Menurut Erman produk tembakau alternatif seperti produk tembakau yang dipanaskan dan rokok elektrik merupakan salah satu teknologi disruptif yang nantinya bisa menggantikan kebiasaan merokok konvensional
Cara Masak Rendang Ayam Lebih Senang Dan Sedap

Cara Masak Rendang Ayam Lebih Senang Dan Sedap

papar berkaitan - pada 15/8/2019 - jumlah : 339 hits
Rasanya macam terlambat nak upload cerita raya kita Tapi kita mulakan dengan cerita resipi raya dulu ye Mesti ramai yang tercari cari resipi nak buat rendang katanya leceh sangat kan Tapi sebenarnya mudah je Kalau ikut cara aku semuanya cam...
Drama Framed Lakonan Mimi Lana Meerqeen

Absolute Power Corrupts Absolutely

Mesyuarat Negara Negara Asean Dalam Bidang Sains Dan Teknologi Kuantum

Potensi Pemulihan Ringgit Terancam Jika Data Pekerjaan As Mengejutkan Negatif

Igp Chief Editor Of English Portal To Be Questioned Over Forest City Casino Claim

10 Toner Untuk Kulit Berminyak 2024

Overcoming Funding Challenges

Samsung Knox Empowering Consumer Security In The Galaxy A55 5g



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan


Help Shape Ai With Malaysian Values Says Anwar

Friendly Fire Between Umno Youth Head And Bersatu Counterpart Opens A Can Of Worms

Negeri Sembilan Akan Menaikan Gaji Penjawat Awam

Gaji Mei 2024 Tarikh Pembayaran Gaji Penjawat Awam

Bella Astillah Feat Didi Astillah Bermanja Manja Chord

Perjalanan Mendapat Haji Yang Mabrur