Bina Laman Web Anda Menggunakan Wordpress Drag Drop Builder


WordPress drag and drop page builder memudahkan kerja-kerja pembinaan laman web bagi pengguna WordPress.
Kebanyakan page builder ini menyediakan realtime preview yang membolehkan pengguna boleh terus melihat perubahan yang dilakukan semasa melakukan pembinaan laman web. Fungsi ini akan menjimatkan masa pembangunan laman web terutamanya kepada web developer.
Tambahan lagi, kebanyakan page builder ini hadir dengan  template tersedia, plugin dan widget yang menarik dan memudahkan lagi kerja-kerja membangun laman web anda.
Terdapat banyak page builder  yang berbeza boleh di gunakan sekarang. Untuk kali ini, kami akan menyenaraikan beberapa page builder untuk anda.
 
DIVI DIVI adalah salah satu drag and drop page builder  yang mudah digunakan untuk membangunkan laman web anda menggunakan WordPress. DIVI menyediakan realtime preview, dan merupakan  WYSIWYG editor sebenar (anda dapat apa yang anda lihat).
DIVI hadir dengan 46 modul kandungan, 80+ layout tersedia, 3 jenis seksyen, 20 jenis baris dan elemen yang boleh di ubah menggunakan advanced design setting mengikut citarasa anda. DIVI Builder plugin adalah tunjang kepada DIVI theme tetapi masih boleh digunakan dengan baik bersama WordPress theme yang lain.
DIVI menyediakan 2 plan akses untuk pengguna. Apa yang menarik mengenai plan yang disediakan oleh DIVI adalah pengguna akan diberikan akses kepada semua template baru atau lama dan semua plugin selagi masih melanggan plan mereka. Berikut maklumat plan yang di sediakan.
AKSES TAHUNAN
Harga : $89 / setahun Tiada had penggunaan di mana-mana laman sesawang Premium support Theme update AKSES SEUMUR HIDUP
Harga : $249 / sekali sahaja Tiada had penggunaan di mana-mana laman sesawang Premium support Theme update  
ELEMENTOR Elementor adalah salah satu wordpress drag & drop page builder yang terkenal di kalangan web developer selain DIVI. Selain itu, Elementor juga menyediakan realtime preview seperti DIVI.
Elementor hadir dengan 50+ pro widget, 300+ pro template kepada pengguna yg melanggan pakej pro. Selain itu, Elementor mempunyai popup builder mereka tersendiri dan pengguna tidak perlu lagi memasang plugin popup builder lain jika mahu menggunakan popup di laman web mereka.
Berbeza dengan DIVI yang menawarkan pakej sepanjang hayat, Elementor hanya menawarkan pakej tahunan untuk pengguna mereka.  Walaupun menawarkan pakej berbayar, Elementor masih boleh digunakan secara percuma tetapi dengan had akses yang sedikit berbanding pakej pro yang menawarkan penggunaan kepada fungsi Elementor tanpa had. Berikut maklumat plan yang di sediakan.
PERSONAL
1 Site $49 / setahun Support 1 year Updates 1 year BUSINESS
3 Site $99 / setahun Support 1 year Updates 1 year UNLIMITED SITE
Unlimited site $49 / setahun Support 1 year Updates 1 year VISUAL COMPOSER Visual composer adalah editor laman web wordPress yang mesra pengguna yang membantu anda membuat susun atur laman web  dengan cepat.
Ia datang dengan drag & drop builder, daripada elemen kandungan kotak, template profesional, dan pelbagai ciri yang kuat untuk membuat laman web.
Sama seperti  Divi, ia juga menyediakan pengalaman penyuntingan frontend sebenar untuk mereka bentuk laman web. Tetapi ada banyak lagi yang boleh anda lakukan dengan plugin ini. Tidak seperti plugin lain dalam senarai itu, Visual Composer Website Builder membolehkan anda mengedit logo, menu, header, footer, sidebar, dll.
Itulah sebabnya pasukan memutuskan untuk memanggilnya pembina laman web, bukan hanya pembina halaman.
Plugin ini mempunyai pilihan reka bentuk yang berkuasa untuk menyesuaikan rupa mana-mana elemen pada halaman anda. Anda mempunyai pilihan mudah untuk menambah latar belakang yang bergaya termasuk parallax, gradient, slideshow, carousel, zoom in / out, video, dll. Berikut maklumat plan yang di sediakan.
SINGLE WEBSITE
Harga : $59 For 1 website 1 year of updates and support Premium support Unlimited access to Hub Premium elements Premium templates Global Templates Template Export/Import 3 WEBSITE
Harga : $149 For 3 website 1 year of updates and support Premium support Unlimited access to Hub Premium elements Premium templates Global Templates Template Export/Import UNLIMITED WEBSITE
Harga : $349 Unlimited Website 1 year of updates and support Premium support Unlimited access to Hub Premium elements Premium templates Global Templates Template Export/Import  
Terdapat banyak lg drag & drop page builder untuk wordpress yang boleh digunakan. Diharap dengan perkongsian ini anda boleh memilih plugin yang bersesuaian dengan kos dan keperluan website anda.
Jom baca ‘Kepentingan Laman Web Dalam Perniagaan’ disini : https://hostingmalaya.com/kepentingan-laman-web-dalam-perniagaan .
Berminat untuk mendapatkan web hosting dengan harga yang berpatutan ? Lihat disini : https://billing.hostingmalaya.com/cart.php?gid=1.
Berminat untuk mendapatkan web atau sistem untuk perniagaan anda ? Whatsapp/Call 0177860670 untuk penerangan dan maklumat lanjut.
The post Bina laman web anda menggunakan WordPress Drag & Drop Builder appeared first on Hosting Malaya.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://hostingmalaya.com/bina-website-anda-menggunakan-wordpress-drag-drop-builder/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Salamweb Pelayar Laman Web Patuh Syariah

Salamweb Pelayar Laman Web Patuh Syariah

papar berkaitan - pada 14/2/2019 - jumlah : 281 hits
Penggunaan internet boleh dikatakan keperluan harian untuk generasi sekarang Tanpa internet hari hari yang mendatang boleh menjadi suram sekaligus menyebabkan kemurungan yang tidak dijangka Namun begitu penggunaan internet yang berlebihan d...
Berikutnya Ada Beberapa Cara Mudah Untuk Meningkatkan Jumlah Lalu Lintas Yang Anda Boleh Dapatkan Ke Laman Web Anda

Berikutnya Ada Beberapa Cara Mudah Untuk Meningkatkan Jumlah Lalu Lintas Yang Anda Boleh Dapatkan Ke Laman Web Anda

papar berkaitan - pada 12/2/2019 - jumlah : 360 hits
Berikutnya ada beberapa cara mudah untuk meningkatkan jumlah lalu lintas yang anda boleh dapatkan ke laman web anda Lakukan SEO On Page Dapatkan disenaraikan Kirim ke Media Sosial dengan Hashtags Gunakan Halaman Landing Sasaran Kata Kunci P...
Laman Web Google Fit Akan Ditutup Pada 19 Mac Memfokuskan Penawaran Aplikasi Android Dan Wearos

Laman Web Google Fit Akan Ditutup Pada 19 Mac Memfokuskan Penawaran Aplikasi Android Dan Wearos

papar berkaitan - pada 23/2/2019 - jumlah : 266 hits
Google hari ini mengumumkan yang mana mereka akan menamatkan penawaran Google Fit melalui laman web pada 19 Mac 2019kelak Sebagai alternatif untuk terus memantau aktivit dan mengikuti pelbagai tips pengguna dinasihatkan untuk memasang aplik...
Chrome Pada Android Q Akan Jeda Laman Web Untuk Mengawal Pengguna Dari Obses Melayari Internet

Chrome Pada Android Q Akan Jeda Laman Web Untuk Mengawal Pengguna Dari Obses Melayari Internet

papar berkaitan - pada 21/2/2019 - jumlah : 266 hits
Digital Wellbeing adalah aplikasi sistem yang terbina dalam Android Pie Ia dibangunkan untuk mengawal pengguna dari obses menggunakan telefon pintar Antara fungsinya adalah menghalang sesuatu aplikasi dibuka jika masa menggunakan aplikasi t...
Makeup Simple Dan Cepat Menggunakan Althea Makeup

Makeup Simple Dan Cepat Menggunakan Althea Makeup

papar berkaitan - pada 14/2/2019 - jumlah : 395 hits
Makeup Simple Dan Cepat Menggunakan AltheaMakeup Hello guysss Semoga ceria ceria semuanya dah lama tak update blog al maklumlah dah bercuti panjang haritu semua kerja pending haha malasnya nak mulakan balik kerja kerja yaang tertangguh hari...
Pengalaman Membeli Dan Menggunakan Produk Althea

Pengalaman Membeli Dan Menggunakan Produk Althea

papar berkaitan - pada 15/2/2019 - jumlah : 364 hits
Assalamualaikum Pengalaman pertama membeli di platform Althea dan tidak mengecewakan Barang tiba seminggu selepas pesanan dibuat Kenapa seminggu sebabnya produk memang dari Korea Jauh datangnya Parcel pink yang menambat hatiKita tengok apa ...
Touch N Go Menawarkan Rebat 20 Untuk Tol Terpilih Bagi Pembayaran Menggunakan Pay Direct

Touch N Go Menawarkan Rebat 20 Untuk Tol Terpilih Bagi Pembayaran Menggunakan Pay Direct

papar berkaitan - pada 22/2/2019 - jumlah : 433 hits
Touch n Go sebelum ini telah memperkenalkan sokongan Pay Direct melalui dompet digital TNG eWallet dimana ia membolehkan pengguna pautkan kad Touch n Go fizikal ke aplikasi dompet digital berkenaan dan pembayaran akan menolak baki pada domp...
Cetakan Menggunakan Air

Cetakan Menggunakan Air

papar berkaitan - pada 14/2/2019 - jumlah : 277 hits
Water transfer painting atau Hydrographic merupakan satu teknologi yg tidaklah nak dikatakan baru tetapi kini ia menjadi satu trend baru kerana kelengkapan yg mudah proses yg cepat dan mempunyai pelbagai corak Bahan yg hendak di corakkan ak...
Seni Yang Boleh Dibuat Menggunakan Pita Pelekat

Seni Yang Boleh Dibuat Menggunakan Pita Pelekat

papar berkaitan - pada 14/2/2019 - jumlah : 350 hits
Pernahkah anda terfikir kegunaan lain pita pelekat ni Seorang artis seni dari Ukraine mempunyai idea untuk menggunakan pita pelekat ini sebagai alat seni Mark Khaisman akan melekatkan pita ini pada cermin secara berlapis dan apabila dipasan...
Kfc Malaysia Tutup Lebih 100 Restoran Francais Kesan Boikot

Optimizing Your Twitter Feed Strategies For Positive Content Filtering

Adapting To Consumer Behavior

Keluarga Berang Terima Kiriman Jenazah Individu Lain

Mcmc S Police Report Against Writer Murray Hunter Is High Handed And Has A Chilling Effect On Freedom Of Speech

There Is An Awakening

App Inarah

Netizen Mohon Maaf Asyik Mengutuk Ruhainies Beri Respon Saya Dah Tak Fikir Sekarang Nak Fokus On Being Happy



5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Racun Rihanna Slot Samarinda TV3


From Mr Olayemi Michael Cardoso

Kisah Bekas Pekerja Kfc Dan Boikot

Berhari Raya Lagi Rumah Saudara Sepupu

Couple Urges Police Mcmc To Act Against Alleged Blackmailer

Housewives Social Protection Scheme Still Short Of Target Says Kasthuri

Impartiality In Business