Biar Pun Difitnah Nama Anwar Tetap Harum



Bagi mereka yang mempertikaikan ‘ Moral dan Akhlak ‘ Dato Seri Anwar Ibrahim sila bandingkan pengatahuan anda dengan orang-orang yang mempertahankan ‘ Maruah ‘ Dato Seri Anwar Ibrahim seperti berikut;
1. Sejak bermula ‘ Fitnah dan Tuduhan yang direkayasa ‘ dengan maksud pembunuhan karakter ke atas Dato Seri Anwar Ibrahim pada tahun 1998 agar Dato Seri ‘ Berhenti Berpolitik ‘ sebahagian rakyat Malaysia tetap mempertahankan moral,akhlak dan maruah Dato Seri Anwar Ibrahim apabila masyarakat Melayu menunjukan undi protes pada PRU 1999 dengan swing votes sebanyak 36% kepada pembangkang.Dato Najib sendiri di parlimen Pekan hanya menang dengan majoriti 241 undi,akibat kemarahan masyarakat Melayu atas kezaliman yang dilakukan ke atas Anwar Ibrahim.
2. Sebahagian rakyat Malaysia tetap mempertahankan moral,akhlak dan maruah Dato Seri Anwar Ibrahim apabila Dato Seri yang mengetuai pembangkang pada PRU 2008 berjaya merobek keegoan Umno/Bn buat pertama kali bila Umno/Bn kehilangan 5 negeri dan majoriti 2/3 di parlimen.Akibatnya Umno/Bn menjadi LUMPUH.
3. Majoriti rakyat Malaysia tetap mempertahankan moral,akhlak dan maruah Dato Seri Anwar Ibrahim pada PRU 13 apabila Dato Seri sekali lagi buat kali kedua merobek keegoan Umno/Bn,bila Umno/Bn buat pertama kali kehilangan undi popular yang hanya mendapat 48% berbanding Pakatan yang mendapat 51% undi popular,akibatnya Umno/Bn ‘ KOMA ‘ dan sepatutnya Anwar Ibrahim sudah dilantik sebagai Perdana Menteri.
4. Seluruh dunia Islam khususnya negara-negara Arab,Indonesia,Turki dan Iran tetap mempertahankan moral,akhlak dan maruah Dato Seri Anwar Ibrahim apabila Dato Seri dipilih dan dinobatkan sebagai seorang yang sangat berpengaruh bagi kategori ‘ Politik ‘ pada tahun 2017 dan 2018 dua tahun berturut-turut melalui The Muslim 500 Magazine yang berpengkalan di Jordan,walau pun Anwar Ibrahim masih dalam penjara.
Masyarakat antara bangsa tetap mempertahakan moral dan maruah Anwar Ibrahim apabila Anwar dipilih sebagai penerima anugerah ‘ Global Peace Prize ‘ pada tahun 2016 ketika beliau berada dalam penjara.
Masyarakat barat tetapt mempertahankan moral dan akhlak Anwar Ibrahim apabila Anwar disenaraikan kekelompok 100 orang yang paling berpengaruh di dunia dalam kategori ‘ Politik ‘ oleh Majalah Time pada tahun 2008.
5. Pengerusi Majlis Ulama Sedunia Sheikh Dr.Yusuf Qaradhawi tetap mempertahankan moral,akhlak dan maruah Dato Seri Anwar Ibrahim sebagai ‘ Intellectual Muslim ‘ yang dihormati oleh dunia barat.
6. Al Marhum Ustaz Dato Fadzil Noor bekas presiden Pas tetap mempertahankan moral,akhlak dan maruah Dato Seri Anwar Ibrahim.
7. Al Marhum Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat bekas Mursyidul Am Pas tetap mempertahankan moral,Akhlak dan maruah Dato Seri Anwar Ibrahim.
8. Al Marhum Tuan Guru Harun Din bekas Mursyidul Am Pas tetap mempertahankan moral,akhlak dan maruah Dato Seri Anwar Ibrahim.
9. Tuan Guru Hj Hadi Awang Presiden Pas tetap mempertahankan moral,akhlak dan maruah Dato Seri Anwar Ibrahim. Hadi pernah keluarkan buku Qazaf untuk pertahankan Anwar apabila difitnah meliwat, cuma sekarang Hadi jadi pening semenjak berkawan dengan Umno
10. Aiman Rais pemimpin Jemaah Muhammadiyah Indonesia tetap mempertahankan moral,akhlak dan maruah Dato Seri Anwar Ibrahim.
11. Kiayi Hj. Maasum Bandawoso Jawa Timur,Indonesia tetap mempertahankan moral,akhlak dan maruah Dato Seri Anwar Ibrahim.
12. Kiayi Hj.Ghafur Pondok Sunan Darajat,Gerisik Surabaya,Jawa Tengah,Indonesia tetap mempertahankan moral,akhlak dan maruah Dato Seri Anwar Ibrahim.
13. Sheikh Abdul Razak Hafiz,Mallah Puram,Karallah,India memimpin himpunan setengah juta umat,zikir dan solat hajat untuk mempertahankan moral,akhlak dan maruah Dato Seri Anwar Ibrahim.
14. BJ Habibie bekas Presiden Indonesia tetap mempertahankan moral,akhlak dan maruah Dato Seri Anwar Ibrahim.
15. Mustapha Charrick,Mufti Bosnia Harzigovina tetap mempertahankan Moral,Akhlak dan Maruah Anwar Ibrahim.
16. Maulana Ihsan Hendricks,Presiden Majlis Keadilan Islam dan Judicial Council Ulama Afrika,tetap memertahankan Moral,Akhlak dan maruah Anwar Ibrahim.
17. Sheikh Wahbah Az Zuhaily seorang Ulama terkenal dari Syaria tetap mempertahankan moral,akhlak dan maruah Anwar Ibrahim.
18. Maulana Muhammad Illias Ketua Ulama Afrika tetap mempertahankan moral,akhlak dan maruah Anwar Ibrahim.
19. Reccep Tayyip Erdogan Presiden Turki tetap mempertahankan moral,akhlak dan maruah Anwar Ibrahim.
20. Sheikh Abul Hassan Ali Nadwi seorang Ulama dari India tetap mempertahankan moral,akhlak dan maruah Anwar Ibrahim.
21. Khalid Meshaal Ketua Pejuang Hamas Palestin tetap mempertahankan moral,akhlak dan maruah Anwar Ibrahim.
22. Ekmeleddin Ihsanoglu Setiausaha Umum OIC tetap mempertahankan moral,akhlak dan maruah Anwar Ibrahim.
23. Dr. Umar Jamjum,University King Abdul Aziz Arab Saudi tetap mempertahankan moral,akhlak dan maruah Anwar Ibrahim.
24. Rashid Ghanoushi Penasihat dan Ketua Umum Parti Annadah Tunisia,tetap mempertahankan moral,akhlak dan maruah Anwar Ibrahim.
25. Sultan Muhammad V, Yang DiPertuan Agong ke 15 mempertahakan moral, akhlak dan tidak percaya Anwar Ibrahim melakukan perkara jijik.
Abdul Rauf Hj.Jainullah.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://suarapakatandaily.com/archives/27122

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
10 Ide Nama Hotspot Dan Kata Sandinya Biar Nggak Ditebengin Orang Lain Hobi Kok Jadi Benalu

10 Ide Nama Hotspot Dan Kata Sandinya Biar Nggak Ditebengin Orang Lain Hobi Kok Jadi Benalu

papar berkaitan - pada 21/4/2020 - jumlah : 234 hits
Ditebengin Wi Fi sama orang orang di sekitar emang selalu nyusahin Dikira belinya nggak pakai uang apa ya
Pas Terserah Jika Anwar Nak Ambil Tindakan Pada Hadi

Pas Terserah Jika Anwar Nak Ambil Tindakan Pada Hadi

papar berkaitan - pada 13/4/2020 - jumlah : 271 hits
Diterbitkan Hari ini 6 40 pmPresiden PKR Anwar Ibrahim boleh ambil tindakan undang undang terhadap Presiden PAS Abdul Hadi Awang jika dirasakan perlu berkait surat kepada pemimpin gerakan Islam dunia yang didakwa mengandungi maklumat tidak ...
Bila Anwar Agaknya Nak Saman Hadi Asyik Pot Pet Sana Sini

Bila Anwar Agaknya Nak Saman Hadi Asyik Pot Pet Sana Sini

papar berkaitan - pada 12/4/2020 - jumlah : 200 hits
Presiden PKR Anwar Ibrahim berkata beliau buat masa ini tidak cenderung untuk mengambil tindakan undang undang terhadap Presiden PAS Abdul Hadi Awang meskipun dinasihatkan peguam berbuat demikian Ia berhubung tuduhan Abdul Hadi yang mengait...
Up To Anwar To Sue Hadi Over Letter To Islamic Leaders Takiyuddin

Up To Anwar To Sue Hadi Over Letter To Islamic Leaders Takiyuddin

papar berkaitan - pada 13/4/2020 - jumlah : 250 hits
It is up to PKR president Anwar Ibrahim if he wants to take legal action against PAS president Abdul Hadi Awang over the latter s letter to global Islamic leaders said PAS secretary general Takiyuddin Hassan said it is Anwar s right under t...
Anwar Did Not Bring About A Liberal Or Secular Apocalypse

Anwar Did Not Bring About A Liberal Or Secular Apocalypse

papar berkaitan - pada 13/4/2020 - jumlah : 279 hits
Never try to discourage thinking for you are sure to succeed Bertrand RussellAnwar Ibrahim s definition of what it means to be liberal is the kind of strategy that has effectively proven to be futile against the Malay establishment I have n...
Benarkah Kata Mahathir Orang Tak Terima Anwar

Benarkah Kata Mahathir Orang Tak Terima Anwar

papar berkaitan - pada 13/4/2020 - jumlah : 240 hits
Kami tahu siapa yang menentang dan tak boleh terima rancangan utk menjadikan kamu sebagai PM sebelum PRU 14 yg mana kamu cakap kononnya mereka ini yg didalam PKR tidak boleh terima DSAI menjadi TPM bagaimana jika dilantik anwar sebagai TPM ...
Amanat Hadi Hingga Anwar Freemason Silat Pulut Parti Islam

Amanat Hadi Hingga Anwar Freemason Silat Pulut Parti Islam

papar berkaitan - pada 13/4/2020 - jumlah : 237 hits
Sekarang gerombolan pengikut parti Islam sedang giat bersilat menafikan Hadi Awang menuduh Anwar Freemason Ia selepas terbongkar surat tidak senonoh itu kepada pemimpin gerakan Islam dunia Arab Mereka sedang terkucil dan sakit perut dengan ...
Eugene Levy S Toronto

Anwar Ibrahim Terima Mandat Rakyat

Ptptn Invites Stakeholders To Collaborate In New Scheme

Ge14 S Impact On State Federal Relations

Porsche Design Honor Magic V2 Rsr Menang Red Dot Award Product Design 2024

Empat Maut Mpv Dan Kereta Api Berlanggar

Jangan Pandang Belakang 2

Pembukaan Akaun Kanak Kanak Tabung Haji



Biodata Emran Rijal Owner Jenama Emri Vision Suami Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra

Biodata Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra Yang Kahwin Bersuamikan Emran Rijal

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal


Staycation Di Flemington Hotel Taiping

Rumah Terbuka Di Rumah Baru Cyra

Jom Heboh Edisi Raya Putrajaya

Sussurro House By Davide Adracco Architetto In Sao Miguel Do Gostoso Brazil

Spiritual Leader Indians May Vote For Bersatu Candidate Because Of Pas

Ex Manager S Jail Term Set Aside Fined Rm100 000 For Deposit Taking