Best Ni Cara Buat Duit Di Google


Boleh buat duit ke dekat Google? Ya, sudah tentu! Jom belajar cara buat duit di Google. Google ni ibarat pasaraya besar di dunia. 3.5 Billion orang akan cari macam-macam benda dekat Google. Sudah pasti di situ boleh dapat duit yang banyak.
Cuba bayangkan, pasaraya besar. Cuma di alam maya. Anda nak cari sesuatu barang. Anda akan bukak google.com dan buat carian. Pakcik Google pun tolong cari barang anda. Anda happy jumpa barang.
Kalau anda ada sakit lutut. Anda pergi google.com buat carian “cara ubati sakit lutut”. Pakcik Google pun tolong anda cari untuk anda “ubat sakit lutut”. Masalah anda settle.
Cuba bayangkan pula, anda peniaga. Anda jual tudung. Ada orang cari tudung. Dan Google tolong bagitau orang tu anda jual tudung. Orang pun beli tudung dekat anda. Anda untung. Anda happy.
Macam tulah gambaran salah satu cara nak buat duit dekat Google.
Hari ni saya share 3 cara buat duit di Google.
#1. Kena ada website Pertama sekali apa yang anda perlu ialah website. Kenapa kena ada website? Yelah, jika tiada website, macam mana Google nak berhubung dengan anda? Takkan melalui whatsapp. Sudah tentu Google akan hubungkan anda melalui website.
Cuba anda buat apa-apa carian, sudah pasti nama-nama website yang keluar. Alangkah bagusnya kalau nama yang keluar ialah nama website anda. Sudah pasti website anda ramai orang akan kunjungi.
Dari situ anda sampaikan info kepada bakal pelanggan. Pelanggan faham dan jualan pun terhasil. Anda happy pelanggan happy.
#2. Kena setting SEO Yang kedua ialah kena setting SEO. Apa tu SEO? SEO ialah Search Engine Optimization. Fungsi SEO ini ialah memudahkan Google kenal website anda. Bila Google paparkan website, website anda akan berada di atas. Jadi anda perlu pasangkan keyword yang sesuai pada website anda.
Apabila ramai orang mencari keyword tersebut. Mereka akan berjumpa dengan website anda. Anda perlu mencari keyword yang betul-betul dikehendaki oleh orang ramai.
Kelebihan SEO PercumaApa yang best SEO ini percuma. Anda tidak perlu membayar untuk setting SEO. Anda hanya perlu set pada website anda. Kelemahan SEO Terlampau banyak settingTapi yang tak bestnya banyak setting perlu dibuat untuk setting SEO ini. Dan masa untuk website naik ke ranking pertama sangat lama. Ada yang mengambil masa berbulan-bulan untuk website berada di ranking teratas.Ada 200 FaktorLebih 200 faktor untuk menentukan ranking website berada di kedudukan teratas. Banyak teknikal setting perlu buat untuk memastikan kita memenuhi kriteria yang dikehendaki Google.Namun untuk setting SEO ini boleh dipelajari. Ramai sifu-sifu SEO di Malaysia yang boleh memberi tunjuk ajar mengenai SEO. Salah seorang daripada Sifu SEO ialah Sifu AJ. Anda boleh pelajari berkenaan SEO di sini. #3. Setting SEM Yang ketiga ialah setting SEM. SEM ialah Search Engine Marketing. SEM lebib kurang seperti SEO tetapi SEM ini perkhidmatan berbayar. Contohnya Google Ads. Anda bayar Google untuk pastikan website anda berada di ranking pertama.
Kelebihan SEM PantasApa yang bestnya SEM ini, ianya sangat cepat untuk naik ke ranking teratas. Hanya dengan beberapa setting mudah, mungkin ambil masa tak sampai 5 minit website dah naik ke ranking pertama. Sangat-sangat cepat. Dari situ anda akan dapat jualan yang berganda pantas. Hanya 3 faktorDengan menggunakan Google Ads, anda hanya perlu 3 faktor untuk menjadikan ranking website anda berada di senarai teratas Google.Cukup 3 faktor ini, website anda akan berada di page pertama pada carian Google. Kelemahan SEM BerbayarYang tak bestnya SEM seperti Google Ads ni berbayar.Makin banyak bayar, makin mudah untuk naik ke ranking teratas.Namun jika setting tepat, kita boleh kawal pelaburan yang dibuat menggunakan Google Ads ini. Menarik bukan?
Cara buat duit di Google Jadi itulah 3 cara buat duit di Google. Iaitu dengan menjadikan website anda sebagai sumber duit. Ada banyak lagi cara lain untuk buat duit dengan Google. Namun jika anda mempraktikkan satu cara ini pun, sudah cukup untuk anda mendapatkan pulangan yang berganda.
Secara ringkasnya, apa yang anda perlu untuk buat duit di Google ialah:
Bina websiteSetting SEO – (hasil agak lambat)Setting SEM (Google Ads) – (hasil sangat cepat) Anda berminat nak buat duit di Google?
Tapi..
Tak reti nak buat website?
Tak reti nak setting SEO/SEM untuk website anda?
Jangan risau..
Sifu Wan Mus boleh ajar. Sifu Wan Mus adalah antara sifu saya dalam bidang Google Ads. Beliau antara orang yang proven success. Beliau terbukti dah bantu orang ramai bagaimana setting Google Ads dengan tepat dan menghasilkan pulangan setimpal.
Berita baiknya. Baru-baru ini Sifu Wan Mus telah buka kepada orang ramai yang nak belajar cara-cara setting website dan Google Ads untuk tahun 2020 ni.
Anda berminat nak belajar buat website dan Google Ads?
Klik link ni untuk belajar >> nak.la/eBookGoogleAds2020
Sifu Wan Mus akan ajar anda dengan lengkap walaupun anda belum ada website dan tak pandai setting Google. Lengkap dari A hingga Z.
Saya sangat sarankan anda dapatkan ilmu dari beliau jika ingin buat duit di Google. Pelaburan anda pasti akan menjadi sangat berbaloi.
Semoga anda mendapat manfaat dari perkongsian saya kali ini.
Sekian.
Rafiq Hasrudin


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://rafiqhasrudin.com/cara-buat-duit-di-google/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=cara-buat-duit-di-google

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Menulis Untuk Seo Cara Membuat Artikel Blog Peringkat 1 Google

Menulis Untuk Seo Cara Membuat Artikel Blog Peringkat 1 Google

papar berkaitan - pada 25/9/2020 - jumlah : 227 hits
SEO menjadi bagian dari blogging Menulis artikel di blog harus menerapkan SEO agar bisa tampil di halaman 1 Google bahkan ada di peringkat 1 atau teratas Google menyebut konten berkualitas itu menarik dan bermanfaat BLOGGING makin sulit Per...
7 Tips Cara Surirumah Simpan Duit

7 Tips Cara Surirumah Simpan Duit

papar berkaitan - pada 28/9/2020 - jumlah : 946 hits
hi there 7 Tips Cara Surirumah Simpan Duit menjadi surirumah bukanlah penghalang untuk menyimpan duit atau mempunyai duit savings sendiri Di sini Mrs Pip nak share pada semua terutamanya surirumah antara cara bagaimana untuk simpan duit ata...
Cara Membolehkan Google Indeks Blog Wordpress

Cara Membolehkan Google Indeks Blog Wordpress

papar berkaitan - pada 23/9/2020 - jumlah : 333 hits
Mana mana perniagaan yang ingin kekal di dunia moden ini mesti mempunyai kehadiran dalam talian Itulah sebabnya sangat penting untuk memastikan laman web anda mempunyai kedudukan SEO yang tinggi Dengan menggunakan taktik SEO ia dapat mening...
5 Cara Influencer Buat Duit Guna Handphone Jer Pun Boleh

5 Cara Influencer Buat Duit Guna Handphone Jer Pun Boleh

papar berkaitan - pada 29/9/2020 - jumlah : 474 hits
5 Cara Influencer Buat Duit Guna Handphone Jer Pun Boleh l Assalamualaikum Sejak aktif jadi blogger 4 tahun kebelakangan ni ramai rakan rakan lama tanya best tak jadi blogger influencer ni Sebabnya dorang nampak kerja sebagai influencer ni ...
Nilai Bersih Harta Cecah Lebih Rm128 Juta Ini Cara Song Hyekyo Belanja Duit Miliknya

Nilai Bersih Harta Cecah Lebih Rm128 Juta Ini Cara Song Hyekyo Belanja Duit Miliknya

papar berkaitan - pada 14/9/2020 - jumlah : 223 hits
Dah 23 tahun berkecimpung dalam dunia seni Korea namun Song Hye kyo nampaknya masih lagi kekal menjadi rebutan ramai meskipun sudah mencecah usia 38 tahum Hebat kan Meskipun kisah peribadinya sering menjadi sebutan ramai tambahan pula menge...
Cara Betul Dapat Rm50 Lazada Secara Percuma

Cara Betul Dapat Rm50 Lazada Secara Percuma

papar berkaitan - pada 11/9/2020 - jumlah : 474 hits
Salam sejahtera semua mesti ramai yang dah cuba buat benda ini tapi tidak berjaya capai RM50 kan Jadi dalam artikel ini saya akan kongsikan kepada anda cara paling mudah dan paling betul untuk dapatkan RM50 dari Lazada tu Cara Untuk Dapatka...
Cara Nak Dapatkan Apps Compatible Untuk Ios 9 X X

Cara Nak Dapatkan Apps Compatible Untuk Ios 9 X X

papar berkaitan - pada 11/9/2020 - jumlah : 283 hits
Masalah compatibility sering memberi permasalahan kepada pemilik peranti lama tidak kira jenama apa cuma yang paling pantas buat kemaskini adalah dari pembangun iOS diatas sebab tertentu Ulasan dari beberapa developers adalah disebabkan yur...
Cara Menghilangkan Blackheads Untuk Kulit Berminyak

Cara Menghilangkan Blackheads Untuk Kulit Berminyak

papar berkaitan - pada 11/9/2020 - jumlah : 322 hits
Cara Menghilangkan Blackheads Untuk Kulit Berminyak Ada beberapa jenis kulit muka yang kita tahu macam kulit kering kulit berminyak kulit kombinasi kulit sensitif dan paling bertuah sekali tentulah mereka yang ada kulit normal Penting untuk...
Ph Must Safeguard Its Voter Base To Land Second Term For Anwar Says Analyst

Drama Anggun Mikayla

Honor Pad 9 Tablet Terbaik Untuk Berhibur Dan Kerja Mula Dijual Seluruh Negara Pada 28 Mac

Tetaplah Beriadah Di Bulan Ramadan

Hukum Berbuka Puasa Di Bulan Ramadhan Dan Cara Bayar Fidyah

Arul Rasheed Feat Shana Abella Gemersik Aidilfitri Chord

Perumahan Izara Bayu Sutera Kediaman Idaman Tepi Tasik Dengan Ciri Smart Home

Di Ambang Inflasi Bagaimana Dow Jones Dan S P Bertindak Untuk Sesi Ketiga Berturut Turut



Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo

Biodata Abdul Qawiy Aro Qawiyaro Personaliti TikTok Islamik

10 Fakta Biodata Siti Khadijah Halim Pelakon Drama Berepisod Wanita Syurga TV3 Gandingan Redza Rosli


Bersahur Dengan Sup Ayam Simple Tapi Sedap

The Ultimate Home Cycling Adventure Beaches Mountains And Music

Potong Ikan Keluar Api

Kp Umno Tidak Perlu Layan Teguran Dari Sikitol Kluster Pengkhianat

Rights Group Calls For Police Probe Into Inciting Statements On Allah Socks

In Src International Civil Suit Former Director Says Najib Was Chess Grandmaster In Company S Scheme Of Things