Berlaku Di Carpark Shah Alam Hati Hati Korang


Berlaku Di Carpark Shah Alam, Pasangan Laki Perempuan Kena Dengan Lelaki P4k istan. Pasangan kekasih yang baru saja pulang sebuah pasar raya cedra disrang oleh tiga lelaki yang dipercayai cuba mencuri kereta dan mencvlik mereka. Dalam kejadian yang berlaku di AE0N Shah Alam, Seksyen 13, mangsa mengalami kec3draan di bahagian telinga, manakala teman lelakinya cedra ringan.
MEMANDANGKAN ramai yang bertanya tentang kejadian itu, ini ceritanya.
Pada awalnya masa nak park kereta, saya dan Ady perasan kereta Myvi putih ini. Tetapi tak ada terlintas nak fikir yang bukan-bukan, sebab datang nak makan saja.Kemudian selepas makan, kami nak balik ke rumah. Sampai di tempat parking, Myvi putih itu park di tepi kereta kami. Seorang lelaki berdiri di belakang kereta dengan tangannya di dalam poket jaket.
Dah rasa tak sedap hati tetapi oleh kerana saya tak nak fikirkan sangat, saya gagahkan diri juga masuk ke dalam kereta. Masa dah nak dekat dengan kereta, saya perasan dia macam bagi signal pada member dia dalam kereta untuk keluar dan masa itu juga saya fikir lain. Saya fikir dia nak jaga member dia tengah buat ‘projek’.
Jadi, saya biarkan saja boyfriend (BF) masuk dulu sebab kalau dia nak buat apa-apa, at least saya ada di luar untuk menjerit. Selepas BF saya masuk, diorang masih berlagak selamba walaupun member diorang yang baru keluar dari kereta itu berdikir di pintu pemandu Myvi. Kiranya macam bersebelahan dengan seat penumpang kereta kitorang.
Nampak diorang macam okey saja, saya pun masuk ke kereta. Masuk saja dalam kereta, saya suruh BF kunci pintu. Belum sempat kunci pintu, lelaki itu dah tarik dan kawan dia seorang lagi bagi signal suruh masuk seat belakang. Yang tarik pintu saya itu, dia terus tarik kepala saya dan hntak di handbrake. Mungkin sebab nak bagi saya pngsan.
Saya terus menjerit agar orang lain dengar. Kemudian dia tumbuk telinga saya bertubi-tubi. Tetapi disebabkan saya tak nak diam juga, dia tutup mulut saya dan nasib baik otak saya berfungsi, saya terus gigit lemak kat tangan dia yang kemudian berasa sakit lalu dia menumbuk saya sekali lagi.
Selepas dia menumbuk saya, dia tarik muka saya untuk menghadap Pak istan di belakang yang menjadi tukang bagi signal mereka tadi. Mungkin dia nak suruh Pak istan itu pukau saya.Sementara itu, lelaki Pak istan itu ketuk hulu pisau yang dipegangnya pada tengkuk BF saya. Im bersyukur BF saya tak pengsan. BF saya cepat-cepat keluar dari kereta dan ada satu lelaki India badan sasa tak tahu datang dari mana terus menmbuk BF saya.
Mungkin dia rasa plan dia gagal, dia pun rush masuk kereta. Kitorang sempat tarik side mirror dia saja. Saya tmbuk cermin kereta diap un tak jadi apa-apa. Tarik pintu, dia dah kunci.Masa dia reverse kereta, kitorang di depan kereta dia sikit, dia nak langgar kitorang lagi. Tak tahulah pernah buat salah apa kat dia. Mujur BF saya sempat counter attack dia. Jadi, pisau dia terjatuh. Dahlah pisau macam nak potong ayam tu.
Kemudian ada seorang lelaki ini datang menjerkah pada penyamun tarbus ini semua. Lelaki yang tmbuk saya tadi macam tergamam dan saya ambil kesempatan itu sepak kemluan dan perut dia. Tetapi dia tak rasa senak langsung. Kemluan besi ke apa saya tak tahu.Selepas BF saya menjerit, ramai orang ramai datang tetapi malangnya mereka dah melarikan diri. Tak apa, saya cuma berdoa agar dia ditangkap.
Kejadian ini benar-benar membuatkan saya trauma. Walaupun saya masih mampu bercakap dengan orang, saya masih akan terbayangkan bagaimana dia menarik pintu kereta dan menghentak kepala saya di handbrake sebelum ditumbuk bertubi-tubi.
Akibat dari kejadian itu, gegendang telinga saya pecah dan belakang telinga bengkak serta kelenjar telinga saya kemerahan. Doktor kata mungkin drah dan saya dinasihatkan untuk menghabiskan antibiotik sebelum menjalani pemeriksaan dengan pakar ENT.
Kepada wanita di luar sana, tolong berhati-hati. Bawalah pepper spray, sekiranya ada apa-apa, sembur saja pada mata penyangka ini. Biar mati segala plan diorang. Jangan bagi diorang peluang, lagi diorang berjaya buat, lagi diorang triggered nak buat lagi akan datang.
Doakan agar penyangka itu kena tangkap. Sesiapa yang tinggal di kawasan Shah Alam, Subang atau Selangor ini ke kalau nampak Myvi berwarna putih nombor pendaftaran WSH 6131, side mirror sebelah kanan rosak ke apa, tolong maklumkan. Sekurang-kurangnya korang dapat bantu kitorang jejak mereka. Terima kasih.
Polis kata, niat suspek bukan nak mencuri kereta itu saja, tapi mungkin nak culik orang sekali sebab mungkin nak dijadikan sebagai tebusan. Mungkin dia nampak kereta BF saya ada-ada, ditambah pula dengan BF saya keding saja. Sebab itu dia fikir boleh ‘makan’. Syukur saya masih hidup dan diberi peluang untuk hidup.
Kejadian ini berlaku terlalu pantas sampaikan saya sendiri pun tak percaya perkara ini boleh berlaku. Kejadian itu berlaku di AE0N Shah Alam, Seksyen 13.Hati-hati gais..kongsikan,moga bermanfaat.
Sumber: TR
The post Berlaku Di Carpark Shah Alam, Hati-Hati Korang! appeared first on .


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.apakes.com/berlaku-di-carpark-shah-alam-hati-hati-korang/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Menu Hi Tea Sempena Krismas Dan Tahun Baru 2019 Di Grand Bluewave Hotel Shah Alam

Menu Hi Tea Sempena Krismas Dan Tahun Baru 2019 Di Grand Bluewave Hotel Shah Alam

papar berkaitan - pada 7/12/2018 - jumlah : 553 hits
Menu Hi Tea Sempena Krismas dan Tahun Baru 2019 di Grand BlueWave Hotel Shah Alam Assalamualaikum dan selamat sejahtera Lagi beberapa hari je kita nak bertemu dengan Hari Natal Hari Krismas dan juga Tahun Baru 2019 Cuti cuti ni apa kata kit...
Look East For Malaysia S Education But To Shah Alam First

Look East For Malaysia S Education But To Shah Alam First

papar berkaitan - pada 7/12/2018 - jumlah : 325 hits
The Japanese School of Kuala Lumpur established in 1966 to provide equal education opportunities for Japanese children living outside of Japan PETALING JAYA During his trip to Japan last month Prime Minister Dr Mahathir Mohamad said Malaysi...
Skytrex Adventure Shah Alam Uji Jiwa Anda

Skytrex Adventure Shah Alam Uji Jiwa Anda

papar berkaitan - pada 6/12/2018 - jumlah : 1414 hits
Alhamdulillah tercapai sudah salah satu wishlist CN iaitu test jiwa di Skytrex Adventure Shah Alam Memang teruji jiwa hokay lagi lagi apabila anda mencuba cabaran Big Thrill untuk kali pertama Rasa macam nak pengsan di pertengahan cabaran i...
Jalan Jalan Shah Alam

Jalan Jalan Shah Alam

papar berkaitan - pada 5/12/2018 - jumlah : 669 hits
AssalamuailaikumIni story cuti cuti malaysia hujung tahun kami sekeluarga ke Shah Alam hehe tujuan asal ke sana sebenarnya nak meghadiri majlis kahwin x bos lama aku dulu Tapi entah mcm mna keluarga maksu aku pon nak bercuti jugak so kami d...
Sotong Betullah Cimb Clicks Ni Korang Hati Hatilah Siapa Nak Gaji Esok Lusa

Sotong Betullah Cimb Clicks Ni Korang Hati Hatilah Siapa Nak Gaji Esok Lusa

papar berkaitan - pada 17/12/2018 - jumlah : 653 hits
Sotong Betullah CIMB Clicks Ni Korang Hati hatilah siapa Nak Gaji Esok Lusa Login tak sampai 5 minit terus logout kemudian dapat SMS duit dalam akaun bank kena potong sampai licin Lagi kes kehilangan wang simpanan dalam akaun bank Mangsa ya...
Cuti Sekolah Di Snowalk I City Shah Alam

Cuti Sekolah Di Snowalk I City Shah Alam

papar berkaitan - pada 14/12/2018 - jumlah : 798 hits
Nak share pasal aktiviti cuti sekolah tahun ni Bersama Azriel Yela dah hujung tahun kan Mesti ramai yang takt ahu kemana nak bawa anak anak berjalan kan Memandangkan aku ni selalu sibuk dengan urusan kerja dan hal sendiri sampai lupa nak ca...
Nikmati Hidangan Eksklusif Krismas Di Concorde Hotel Shah Alam

Nikmati Hidangan Eksklusif Krismas Di Concorde Hotel Shah Alam

papar berkaitan - pada 4/12/2018 - jumlah : 375 hits
Dah tak sampai sebulan Hari Natal atau Krismas bakal menjelang tiba Bagi yang meraikannya pasti lebih excited Menjelang perayaan ini Concorde Hotel Shah Alam turut tidak ketinggalan untuk mengajak kita kita semua menikmati pelbagai hidangan...
Steamboat Paling Murah Di Shah Alam D Kayangan Steamboat

Steamboat Paling Murah Di Shah Alam D Kayangan Steamboat

papar berkaitan - pada 17/12/2018 - jumlah : 544 hits
Hey Guys untuk korang yang tertanya tanya restoran steamboat yang murah kat mana ni salah satu restoran steamboat yang paling murah dekat Shah Alam Mar pergi baru baru ni Nak share ni kali kedua Mar ke Dkayangan steamboat taw Steamboat BBQ ...
Pengalaman Menyeronokkan Bermain Salji Di Icity Snowalk Shah Alam

Pengalaman Menyeronokkan Bermain Salji Di Icity Snowalk Shah Alam

papar berkaitan - pada 21/12/2018 - jumlah : 1040 hits
hai assalammualaikumPengalaman Menyeronokkan Bermain Salji Di ICity Snowalk Shah Alam Siapa yang tak jeles bila tengok kawan kawan yang bercuti di luar negara yang dapat tengok sentuh salji yang betul tu Siapa yang teringin nak pegang salji...
Fungi Wechat Yang Ramai Tak Tahu

Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

Asan Lembu The Movie

Hospital Kuala Pilah

Di Masjid Muhammadiyah Nurul Yakin Paus Quran Dan Sains By Dr Hm Raki

Ramadan Bazaars 2024 Exploring The Culinary Delights Of Selangor S Ramadan Bazaars

Saya Dan Rafizi Tiada Isu Peribadi Kata Puad

Hallway Wall Art Mockup For A Sophisticated Look



5 Masalah Sosial Yang Akan Timbul Akibat Penggunaan Kereta Elektrik

Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru


Ayam Percik Kelantan Yang Sedap Original And Authentic

Lelaki Lihat Lembaga Besar Semasa Solat Berjemaah

Tawarkan Lebih Pilihan Pembiayaan Kepada Mahasiswa

Hari Ini 2 Al Hamdulillah Padi Dalam Pasu

Menu Sahur

Terkejut Jumpa Segenggam Paku Dalam Lemang