Bawa Bajet Rm 62 Nak Beli Barang Dapur Je Tak Sangka Badan Bertuah Dapat Rezeki Sampai Rm 2000


Sebagai salah sebuah rangkaian pasar raya terkemuka tanah air, sebut saja nama MYDIN, perkara pertama yang terlintas di minda anda semua sudah tentulah barang yang dijual pada harga yang lebih murah, berkualiti tinggi selain mesra pelanggan.

Kalau nak tahu, MYDIN pada tahun ini sudahpun menginjak usia 62 tahun, sebaya dengan usia kemerdekaan tanah air kita. Jadi, kalau anda perasan, MYDIN ketika ini sedang rancak menjalankan pelbagai promosi-promosi hebat yang sangat-sangat memberi untung kepada kita semua sebagai pengguna. Singgah MYDIN sekarang kalau anda tak percaya.
MYDIN dah pun buat promosi bersempena Hari Kemerdekaan Ke-62 dan juga promosi bersempena Hari Malaysia 2019 yang sangat-sangat memberi manfaat besar kepada semua pengguna di Malaysia.

Tapi bukan tu je usaha-usaha MYDIN buat untuk ringankan beban para pelanggan sebenarnya. Ada yang lain lagi. Jadi apa pula untuk kali ini?
Haaa, MYDIN sebenarnya turut mengadakan peraduan Wave Je Dengan Mydebit dan hadiah terkumpul yang disediakan untuk anda semua menangi adalah sehingga RM 500,000.

Wow, berbaloi sangat-sangatkan. Dah la beli barang pada harga yang lebih murah, MYDIN siap nak bagi hadiah lagi. Bukan sikit-sikit pulak tu, hadiah terkumpul SETENGAH JUTA RINGGIT.
Rasa tak sabar sangat-sangat kan nak menang hadiah-hadiah tu kan. Anda cuma perlu ikut je syarat-syarat kat bawah:
1. Belanja minimum RM 62 di mana-mana cawangan MYDIN dalam satu resit, dengan bayaran dibuat menggunakan KAD DEBIT (cashless).
2. Hantar butiran resit dan Whatsapp ke 011-26119785

3. Anda berpeluang untuk memenangi hadiah terkumpul menarik iaitu Hypermarket Sweep atau MYDIN Baucar bernilai sehingga RM 500,000.
Paling best, peluang untuk anda memenangi peraduan ini boleh digandakan melalui aplikasi Whoop sekiranya anda berbelanja lebih dari RM 62.

Mudah untuk anda faham, setiap perbelanjaan bernilai RM 62 anda akan memiliki satu penyertaan, RM 124 (2 penyertaan),  RM 186 (3 penyertaan) dan seterusnya.
Mudah je syarat-syarat nak menang hadiah gempak yang MYDIN tawarkan kan. Ok, syarat dah pun anda tahu, yang tinggal hadiah je yang masih lagi misteri kan. Sebenarnya ada Hadiah Mingguan dan Hadiah Utama yang menanti anda.

Untuk Hadiah Mingguan, Mydin mencari seramai 806 orang pemenang untuk diberikan hadiah baucar bernilai RM 100 setiap satu.
Kalau anda bertuah sekali lagi, Hadiah Utama yang lebih bernilai mungkin turut menjadi milik anda juga. Untuk Hadiah Utama, MYDIN mencari seramai 210 orang pemenang untuk menjadi tuan kepada hadiah utama, Hypermarket Sweep bernilai RM 2,000.

Senang je kan, anda cuma melabur minimum sebanyak RM 62 dan untuk yang boleh dapat bernilai ribuan ringgit. Lagi banyak, lagi kerap anda beli, lagilah tinggi peluang untuk anda menang.
Ayuh, segera ke pasaraya MYDIN. Beli barangan keperluan harian dengan harga lebih murah dan menangi hadiah-hadiah menarik terkumpul bernilai sehingga RM 500,000.

Untuk maklumat lanjut, layari facebook dan laman web MYDIN.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://siakapkeli.my/2019/09/20/bawa-bajet-rm-62-nak-beli-barang-dapur-je-tak-sangka-badan-bertuah-dapat-rezeki-sampai-rm-2000/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Mencuri Kerana Tiada Duit Beli Barang Dapur

Mencuri Kerana Tiada Duit Beli Barang Dapur

papar berkaitan - pada 12/9/2019 - jumlah : 346 hits
PARIT Seorang ibu tiga anak yang tular di media sosial selepas ditahan mengambil barang dalam sebuah pasar raya di Bandar Universiti Seri Iskandar semalam hanya bergantung kepada pendapatan sekitar RM500 sebulan Wang yang diperoleh hasil me...
Tak Perlu Seksi2 Pun Nak Popular Allah Dah Tetapkan Rezeki Netizen

Tak Perlu Seksi2 Pun Nak Popular Allah Dah Tetapkan Rezeki Netizen

papar berkaitan - pada 23/9/2019 - jumlah : 348 hits
Kehangatan malam kemuncak Anugerah Bintang Popular Berita Harian 32 yang berlangsung malam tadi di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya masih menjadi bualan ramai Kemenangan pelakon jelita Mira Filzah sudah dijangka lebih awal apabil
Krabi Part 2 Lapan Tips Penting Perlu Bawa Kalau Nak Buat Island Hopping

Krabi Part 2 Lapan Tips Penting Perlu Bawa Kalau Nak Buat Island Hopping

papar berkaitan - pada 13/9/2019 - jumlah : 594 hits
Barang penting aku bawa ke Krabi Thailand Memang nak buat island hopping maka aku sediakan 2 minggu awal sebelum tarikh penerbangan Sangat penting perancangan untuk bawa barang barang ke destinasi pelancongan kena sedia sejak awal dari ruma...
Kisah Suami Nak Ceraikan Isteri Sebab Tak Mampu Bagi Nafkah Tak Sangka Ini Jawapan Si Isteri

Kisah Suami Nak Ceraikan Isteri Sebab Tak Mampu Bagi Nafkah Tak Sangka Ini Jawapan Si Isteri

papar berkaitan - pada 9/9/2019 - jumlah : 843 hits
Manakala penceraian seringkali dianggap sebagai jalan terakhir kepada satu satu masalah dalam berumahtangga Ia terjadi bukan dipinta tetapi jika sudah tersurat siapalah kita untuk menafikannya Semua pasti menginginkan perkahwinan yang sempu...
Sangka Isteri Nak Buang Air Besar Di Rumah Suami Pula Jadi Bidan Sambut Anak

Sangka Isteri Nak Buang Air Besar Di Rumah Suami Pula Jadi Bidan Sambut Anak

papar berkaitan - pada 23/9/2019 - jumlah : 584 hits
Bagi ibu hamil semestinya dari awal lagi memikirkan tempat untuk mereka melahirkan zuriat mereka Tidak kira hospital kerajaan mahupun swasta asalkan urusan mereka untuk bersalin mudah itulah yang akan menjadi pilihan mereka Tetapi lain pula...
Percayalah Bila Bini Beli Barang Online Ianya Sangat Berguna Untuk Korang Seisi Keluarga

Percayalah Bila Bini Beli Barang Online Ianya Sangat Berguna Untuk Korang Seisi Keluarga

papar berkaitan - pada 19/9/2019 - jumlah : 273 hits
Penafian Artikel yang disiarkan di bawah adalah pandangan penulis semata mata Ia tidak mewakili The Reporter BALIK balik rumah aku tengok ada barang pos bini aku sampai Entah apalah yang dibelinya Besar pulak tu Baru je aku rasa dia beli ba...
Kerja Kontrak Susah Betul Nak Beli Rumah Betul Ke Ikuti Tip Yang Dikongsi Oleh Lelaki Ini

Kerja Kontrak Susah Betul Nak Beli Rumah Betul Ke Ikuti Tip Yang Dikongsi Oleh Lelaki Ini

papar berkaitan - pada 15/9/2019 - jumlah : 238 hits
Rumah merupakan suatu keperluan yang perlu ada bagi memberi perlindungan serta tempat untuk berehat selepas seharian berkerja demi mencari sesuap nasi Setiap orang pastinya mengimpikan untuk memiliki rumah sendiri yang selesa dan boleh didi...
Excited Nak Main Air Tak Sangka Ajal Aqil Berakhir Di Kolam Renang

Excited Nak Main Air Tak Sangka Ajal Aqil Berakhir Di Kolam Renang

papar berkaitan - pada 18/9/2019 - jumlah : 464 hits
Runtun hati seorang ibu apabila anak bongsu yang ditunggu selama 6 tahun pergi meninggalkannya dalam sekelip mata pergi buat selamanya Siapa sangka pada awalnya suasana seronok mandi manda bersama keluarga berakhir dengan tragedi sedih Muha...
Saya Tak Tanya Dia Melayu Cina Atau Islam Jika Beli Barang Di Negara China

Saya Tak Tanya Dia Melayu Cina Atau Islam Jika Beli Barang Di Negara China

papar berkaitan - pada 7/9/2019 - jumlah : 610 hits
Islam tidak mengajar umatnya memilih produk berdasarkan bangsa dan kaum tertentu sebaliknya menekankan kepentingan membeli barangan halal serta bersih Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Mujahid Yusof berkata pendirian itu tiada k...
Kkb Polls Go Out To Vote With Peace Of Mind As Safety Assured Says Selangor Police

Kanak Kanak Usia 3 Tahun Sudah Boleh Diajar Berdikari Tahu Urus Diri Sudah Cukup Baik

Bnm Fines Habib Jewels Rm96 250 For Anti Money Laundering Breach

Business Community Heaves Sigh Of Relief At Stable Opr

Pharmaniaga Komited Pulih Kewangan Keluar Status Pn17

Are Malaysian Consumers Missing The Target In Anti Israel Boycotts Of Western Brands

Sejarah Hitam Bola Sepak Berulang

Hukuman Masyarakat Sangat Berat Jika Anda Punya Pendapat Berbeza Dari Mereka



Info Dan Sinopsis Filem Shaitaan 2024 Remake Filem Vash Kini Di Netflix

Biodata Emran Rijal Owner Jenama Emri Vision Suami Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra

Biodata Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra Yang Kahwin Bersuamikan Emran Rijal

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3


Faedah Sirah Nabi Perang Bani Quraizhah Dan Pelajaran Di Dalamnya

Zim Zim Ala Kazim

Dalia Farhana Curang Chord

Cara Hilangkan Migrain

Untonglah Menantu Zahid Hamidi Dilantik Pengerusi Jiankun

Mad Science A Harley Sportster Grand Prix Racer By A Nuclear Chemist