Azira Shafinaz Ingin Kahwin Usia 30 Tahun






Kembali menghiasi drama bersiri berjudul Pia terbitan JS Pictures, si jelita yang dikenali sebagai Azira Shafinaz itu mampu menarik nafas lega atas penerimaan industri terhadap bakat lakonannya.

Semakin meriah dengan tawaran berlakon, kepercayaan itu tidak sama sekali memadamkan api semangatnya dalam bidang nyanyian bersama grup vokal berkumpulan wanita, De Fam.

Kata pemilik nama sebenar Azira Shafinaz Ramlan itu, dia bersama dua anggota De Fam lain iaitu Sophia Liana dan Cik Manggis bakal muncul dengan single terbaharu sekitar Ogos nanti.

“Insya-Allah, selepas raya nanti, De Fam bakal muncul dengan single terbaharu berbahasa Melayu penuh. Kalau tiada aral melintang, mungkin pada bulan Ogos.

“Lagu sudah siap, cuma ada beberapa aspek yang ingin diperbetulkan. Ini kerjasama pertama bersama penerbit itu. Judulnya masih rahsia, namun apa yang saya boleh janjikan kali ini akan menonjolkan sisi matang De Fam,” kata Azira, 28, ketika ditemui Kosmo! pada majlis pelancaran program raya Astro di ibu negara baru-baru ini.

Disuakan persoalan tentang hubungan cinta, Azira mendedahkan kembali bertaut kasih dengan bekas kekasih yang juga ahli perniagaan bernama Yasser Khan.

Enam bulan memilih jalan untuk merehatkan hubungan, Azira yang dikenali menerusi watak Qis dalam drama Pia berkata, sepanjang tempoh tersebut, mereka saling bermuhasabah hingga sepakat menyambung semula perhubungan.

“Perpisahan ini sebenarnya menguatkan lagi cinta kami, apatah lagi masing-masing semakin matang dalam menangani segala kemelut.

“Sepanjang tempoh perpisahan itu juga saya boleh nampak kesungguhannya untuk memulihkan keadaan dan memenangi hati saya semula.

“Tempoh enam tahun berkawan hingga mengenali hati budi membuatkan saya percaya terhadap kesungguhannya,” kata Azira.

Ditanya mengenai perancangan ke arah perkahwinan, menurut Azira, mereka pernah membincangkan perkara berkenaan, namun perkahwinan bukan dalam masa terdekat.

“Saya pernah menyasarkan ingin mendirikan rumah tangga pada usia 25 tahun, tetapi kerjaya seni saya sekarang sedang berkembang.

“Kesibukan dengan pelbagai projek membuatkan saya perlu memikirkan semula rancangan berkenaan. Mungkin selepas usia 30 tahun mungkin baru saya akan bergelar isteri,” tambahnya.

Ujar Azira, ‘tempoh bertenang’ tersebut semakin menguatkan firasat dirinya bahawa Yasser adalah lelaki paling tepat buat dirinya untuk dijadikan suami.

“Saya sedar dia (Yasser) adalah orang yang tepat untuk membimbing saya ke jalan yang benar. Dia tidak pernah menghakimi saya hanya secara luaran.

“Seperkara lagi, dia yang selalu mengingatkan saya tentang hal-hal agama. Saya selalu cakap kepada ibu bapa bahawa saya tidak pernah kenal mana-mana lelaki sebagaimana Yasser yang ikhlas menyayangi saya,” tutur Azira.

Raya di bandar

Berkongsi sedikit tentang persiapan Aidilfitri, Azira mendedahkan, dia tidak pernah merasai nikmat beraya di kampung seperti kebanyakan orang.

“Setiap tahun, saya dan keluarga hanya akan beraya di Kuala Lumpur. Saya memang tiada kampung.

“Ada saudara-mara di Ipoh, Perak dan Johor, namun saban tahun, mereka sudah pindah ke Kuala Lumpur. Jadi, memang di sini sahaja raya saya tahun ini.

“Sejujurnya, saya memang tidak pernah rasa suasana beraya di kampung,” katanya.

Diusik pertanyaan, mengapa tidak dia pulang ke kampung halaman teman lelakinya, jawab Azira: “Dia orang Sarawak, namun sudah pindah dan bekerja di Kuala Lumpur.

“Lagi pun, saya masih belum bersuami. Jadi, saya ikut sahaja ke mana keluarga saya setakat ini iaitu di Kuala Lumpur.

“Mahu macam mana lagi. Raya di Kuala Lumpur memang begini. Pergi Pavilion dan tenung menara KLCC yang lengang dengan manusia (ketawa).”

Bercakap tentang projek raya, Azira menambah bahawa akan ada sambungan khas bersempena Aidilfitri untuk drama Pia. Dia akan muncul menerusi sebuah drama mini bertajuk Serikan Hatimu untuk tayangan TV3 dan beberapa tugasan pengacaraan.




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://artismeletop.blogspot.com/2019/05/azira-shafinaz-ingin-kahwin-usia-30.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Tidur Siang Tetap Perlu Untuk Anak Usia 3 Tahun Ke Atas 20 Minit Cukup Recharge Tenaga

Tidur Siang Tetap Perlu Untuk Anak Usia 3 Tahun Ke Atas 20 Minit Cukup Recharge Tenaga

papar berkaitan - pada 3/6/2019 - jumlah : 494 hits
Apabila anak umur 3 tahun ke atas tidur siang seolah olah dah tak jadi rutin buat anak anak Ibu bapa mula bagi kelonggaran dan tak paksa pun mereka tidur Maksudnya usia anak waktu ini mereka di beri kebebasan sama ada nak tidur atau tak Nam...
Usia 26 Tahun Adalah Usia Terbaik Untuk Berkahwin Kajian

Usia 26 Tahun Adalah Usia Terbaik Untuk Berkahwin Kajian

papar berkaitan - pada 31/5/2019 - jumlah : 271 hits
Usia 26 Tahun Adalah Usia Terbaik Untuk Berkahwin Kajian Boleh dikatakan ramai lelaki dan wanita yang masih berstatuskan diri sebagai bujang Walaupun wujud rasa cemburu melihat rakan rakan yang sudah berumah tangga dan mempunyai anak namun ...
Instafamous Dikecam Pecahkan Hidung Patung Usia 200 Tahun

Instafamous Dikecam Pecahkan Hidung Patung Usia 200 Tahun

papar berkaitan - pada 22/5/2019 - jumlah : 334 hits
Seorang Instafamous Julia Slonska ketuk hidung patung usia 200 tahun di Swiss Valley Park Poland dikecam netizen Dapatkan berita menarik di https www sinarharian com my sinarharian instafamous juliaslonska viral patung hidung swissvalleypa
Apa Agenda Undi Pada Usia 18 Tahun

Apa Agenda Undi Pada Usia 18 Tahun

papar berkaitan - pada 21/5/2019 - jumlah : 214 hits
Oleh Ab Jalil Backer Tindakan seorang belia berusia 16 tahun di Sarawak membunuh diri kerana tekanan perasaan menimbulkan satu tanda tanya penting 69 peratus rakan instagramnya menyokong beliau membunuh diri Apakah yang sedang berlaku kepad...
Sweetnyaa Dah 38 Tahun Kahwin Tapi Setiap Hari Pakai Baju Matching Romantik

Sweetnyaa Dah 38 Tahun Kahwin Tapi Setiap Hari Pakai Baju Matching Romantik

papar berkaitan - pada 19/5/2019 - jumlah : 336 hits
Sweetnyaa Dah 38 Tahun Kahwin Tapi Setiap Hari Pakai Baju Matching Romantik Kebiasaannya pasangan kekasih ada ketika cuba untuk memakai pakaian yang matching dan sama antara satu sama lain untuk kelihatan sweet dikhalayak ramai Tetapi berap...
Tidak Diterima Lagi Alasan Bila Usia Sudah Melebehi 50 70 Tahun

Tidak Diterima Lagi Alasan Bila Usia Sudah Melebehi 50 70 Tahun

papar berkaitan - pada 24/5/2019 - jumlah : 899 hits
Allah tidak lagi memberi alasan bagi siapa yang telah dipanjangkan umurnya hingga 50 70 tahun Al Khattabi berkata Maknanya orang yang Allah panjangkan umurnya hingga 50 70 tahun tidak diterima lagi keuzuran atau alasan kerana usia itu merup...
Issey Nak Kahwin Tahun Depan

Issey Nak Kahwin Tahun Depan

papar berkaitan - pada 20/5/2019 - jumlah : 374 hits
Pelakon pelawak dan penyampai radio Issey bertekad menjadikan Ramadan dan Aidilfitri tahun ini sebagai tahun terakhirnya bergelar duda Issey 32 atau nama sebenarnya Fazlisham Mat Hussin berkata dia kini sedang mengenali seorang wanita yang ...
Kahwin Baru Sebulan Tapi Usia Kandungan 6 Minggu Apa Maksudnya

Kahwin Baru Sebulan Tapi Usia Kandungan 6 Minggu Apa Maksudnya

papar berkaitan - pada 19/5/2019 - jumlah : 1245 hits
Kahwin baru sebulan tapi usia kandungan 6 minggu Assalamuaikum dan selamat sejahtera semuaa Pernah tak dengar kes pasangan suami isteri yang baru bernikah tapi selepas beberapa minggu dah muntah muntah menunjukkan tanda awal hamil Usia perk...
Tidak Peruntukkan Sejumlah Wang Azira Shafinaz Ikut Kemampuan Amp Rezeki

Tidak Peruntukkan Sejumlah Wang Azira Shafinaz Ikut Kemampuan Amp Rezeki

papar berkaitan - pada 4/6/2019 - jumlah : 528 hits
Hiburan Penyanyi dan pelakon Azira Shafinaz tidak memperuntukkan sejumlah wang untuk diberikan kepada ahli keluarga serta tetamu yang datang semasa sambutan Hari Raya Aidilfitri Menurut Azira jika pada tahun itu dimurahkan rezeki dia akan b...
The Evolution Of Adult Entertainment

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Epf Account 3 Can Help Contributors During Emergencies Expert

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl

Work Harder At Communicating Achievements On Reforms Govt Told

Pm Akan Umum Sspa Terbaik Pernah Diperkenalkan Kerajaan

Fahmi Fadzil Perlu Beri Penjelasan Bukan Beri Alasan

Prof As Dakwa Tak Selamat Kunjungi Malaysia Selepas Sebar Propaganda Sokong Zionis



10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan


What Is The Lifespan Of Vinyl Windows And How Can You Prolong It

Brauninhas House By Pablo Lanza Arquitetura In Itu Brazil

Banteras Isu 3r Manivanan Cadang 10 Langkah Percepat Siasatan Polis

Analysis Harapan S Uphill Battle To Defend Kuala Kubu Baharu

Kkb By Election Will Be A Confidence Vote For The Anwar Administration

Azmin Pledges To Tell All On May 11