Aura Love Bongkar Rahsia Cinta


Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca yang saya kasihi sekalian. Semoga anda semua berada dalam kedaan sihat sejahtera hendaknya. Baiklah untuk entri pada kali ini, saya ingin berkongsi dengan anda semua mengenai produk Aura Love.
Eh? Kenapa tiba-tiba nak berkongsi tentang produk aura pula ni?
Packaging yang cukup menarik Mesti ramai yang tertanya-tanya kan. Sebab jarang saya berkongsi berkenaan produk. Namun kali ini saya ingin berkongsi bersama semua kerana produk ini telah memikat hati saya. Ewah!
Baiklah, sebelum saya berkongsi lebih lanjut mengenai produk ini, jom kita ketahui dulu apa itu Aura Love.
Aura Love Untuk makluman anda semua, Aura Love adalah produk yang disediakan gabungan mandian bunga , wangian pheromon serta saffron. Senang cakap ia adalah gabungan pati bunga yang digunakan dalam mandian bunga seperti zaman dulu kala.
Eh, mandi bunga tu apa pula?
Mandi bunga adalah kaedah untuk membantu menaikkan Aura Cinta dan sensual, aura kemenangan & aura semangat berdaya saing, aura pada wajah yang memang ada pada setiap Manusia. Kaedah mandi bunga ini telah lama diamalkan sejak ratusan tahun dulu untuk sebelum wujudnya produk berasaskan kimia yang ada di pasaran sekarang. Kita juga selalu dengar mengenai petua mandi bunga orang dedulu bukan?
Kita semua sedia maklum yang zaman dulu jika nak mandi bunga kena petik beberapa jenis bunga. Namun sekarang menggunakan Aura Love, beberapa titis sahaja sudahpun selesai proses untuk mandi bunga. Wangian ini juga menghasilkan wangian yang dapat meransang pheromons.
Apa benda pulak lah Pheromons ni? Senang cakap ianya adalah sejenis hormon yang dirembeskan oleh tubuh badan kita untuk memikat pasangan.
Bahan-bahan Aura Love Baiklah, jom kita beralih pula kepada bahan-bahan yang terdapat dalam produk ini.
– Pheromon- Saffron
– Buluh Perindu
– Pati Bidara
– Minyak Rose Putih
– Pati Bunga Senduduk Putih
– Pati Bunga Sidang Malam
– Minyak Oud
– Pati Limau Purut
– Pati Lavender
Banyak bukan? Jadi selepas ini tak payah lagilah susah-susah nak petik bunga untuk mandi bunga kerana dalam produk Aura Love ini sudah cukup lengkap semuanya. Titiskan sahaja dan selesai.
Beberapa titis sudah mencukupi Cara Penggunaan Untuk makluman anda semua, terdapat beberapa cara untuk menggunakan Aura Love ini. Yang paling kita ketahui adalah untuk mandi bunga.
Untuk mandi bunga senang sahaja. Titiskan 7-21 dalam air mandian. Gunakan air ini pada mandian terakhir. Jangan dibilas setelah itu. Wangian pasti melekat diseluruh tubuh dan ianya memang mendamaikan dan menenangkan. Ianya boleh digunakan setiap kali mandi.
Titis di tapak tangan dan sapu ke tempat nadi, belakang telinga dan kening Selain itu juga, ia boleh digunakan sebagai wangian. Titiskan sahaja di kening, nadi dan belakang telinga anda. Ia juga boleh digunakan sebagai spray muka. Titiskan 7 titisan bersama 20ml air dan ianya sedia untuk digunakan.
Ambil botol kosong dan masukkan beberapa titis ke dalam Jika anda gemar menggunakan air purifier, Aura Love ini juga boleh digunakan sebagai aromaterapi. Pasti harum semerbak kamar anda jika menggunakannya.
Siapa Perlu Gunakan? Mereka yang mempunyai masalah pasangan kurang ransangan seks/ Tarikan pada diri mereka dan ingin mengembalikan rasa cinta dan perasaan suka pasangan suami atau isteriBakal Pengantin dan yang sedang ikhtiar jodoh Orang yang sering rasa disisihkanMereka yang ingin mempengaruhi orang lain atas urusan perniagaan atau lain lain dan mahu kelihatan menarik dan menyerlah dari orang lain. Sesiapa yang terkena sihir, susah tidur malam dan stress.Insan yang ingin membaiki hubungan persahabatanMereka yang mahu mudahkan berurusan dengan orang yang keras hatiSesiapa sahaja yang suka berwangi-wangian walaupun tiada masalah Saiz Aura Love yang kecil sesuai untuk dimasukkan ke dalam beg Harga Untuk makluman anda semua, sekarang sedang diadakan promosi untuk produk terbaik ini. Jadi, saya sarankan yang mana-mana berkenan tu bolehlah segera sambar produk ini sementara harga tengah promosi ni. Harga yang ditawarkan adalah:
1 : RM60
2 : RM100
3 : RM150
Apa yang lebih menarik sempena promosi ini adalah, pelanggan akan menikmati kos penghantaran PERCUMA ke seluruh Malaysia. Selain itu juga hadiah misteri PERCUMA setiap botol akan diberikan. Bolehlah berjimat kan?
Harga asal bagi produk ini adalah RM75. Jadi saya sarankan yang mana nak beli tu, beli sekarang kerana sementara promosi masih berjalan. Promosi ini akan ditutup pada bila-bila masa sahaja dari sekarang. Jadi cepat!
Saya sendiri sudah menggunakan produk ini. Jadi sememangnya saya gembira untuk berkongsi dengan anda semua akan produk yang bagus ini. Dengan bau yang sememangnya wangi, pasti akan memberikan ketenangan pada si pemakai dan juga orang sekeliling.
Anda kena cuba produk ini… Sesungguhnya kita berikhtiar…
Untuk maklumat lebih lanjut berkenaan Aura Love dari Glamoherbs ini bolehlah melayari mana-mana medium seperti di bawah:
Website :http://www.aura-love.com/
Facebook : https://www.facebook.com/aurapengasihmalaya/
The post Aura Love: Bongkar Rahsia Cinta appeared first on AMIRNAWAWI.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://amirnawawi.com/aura-love-bongkar-rahsia-cinta/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Misi Mencari Cinta Dengan Aura Love

Misi Mencari Cinta Dengan Aura Love

papar berkaitan - pada 20/2/2020 - jumlah : 520 hits
Misi Mencari Cinta Dengan Aura Love Assalamualaikum semua Amboi kemain lagi tajuk kan Ya benar mungkin ramai yang tahu sis ni belum kahwin So dengan ini sis nak isytiharkan bahawasanya sempena tahun 2020 ni sis nak melancarkan misi mencari ...
Terlalu Cinta Suami Bongkar Kuburan Istri Dan Bawa Jasadnya Ke Kamar

Terlalu Cinta Suami Bongkar Kuburan Istri Dan Bawa Jasadnya Ke Kamar

papar berkaitan - pada 8/2/2020 - jumlah : 368 hits
Kematian adalah sebuah kepastian Tidak bisa diajukan apalagi ditangguhkan Sebagai orang yang ditinggalkan kita dianjurkan untuk menerima takdir tersebut agar kepergian orang terkasih bisa dilapangkan Namun pria asal Vietnam ini tampaknya ti...
Aura Love Pengikat Kasih Sayang Suami Isteri

Aura Love Pengikat Kasih Sayang Suami Isteri

papar berkaitan - pada 20/2/2020 - jumlah : 673 hits
Aura Love Pengikat Kasih Sayang Suami Isteri Salam Bila di alam perkahwinan ni benda paling utama ialah kasih sayang yang berpanjangan Sebab bila kita dah berkahwin dengan pasangan kita maka selama lamanya jugalah kita nak menghadap pasanga...
Azizulhasni Awang Bongkar Rahsia Kejayaan Hari Ini Kerana Bantuan Seorang Cina

Azizulhasni Awang Bongkar Rahsia Kejayaan Hari Ini Kerana Bantuan Seorang Cina

papar berkaitan - pada 11/2/2020 - jumlah : 347 hits
Dengan status ranking nombor 1 keirin dunia ketika artikel ini ditulis Azizulhasni Awang mendedahkan beliau pernah digugurkan daripada program pelapis di Sekolah Sukan Bukit Jalil ketika berusia 18 tahun Azizulhasni bersama Ng Joo Ngan dan ...
Gandeng Raffi Ahmad Pemerintah Ingin Masyarakat Makin Cinta Produk Indonesia

Gandeng Raffi Ahmad Pemerintah Ingin Masyarakat Makin Cinta Produk Indonesia

papar berkaitan - pada 25/2/2020 - jumlah : 134 hits
Menteri Koperasi dan Usaha Kecil Menengah Teten Masduki hari ini melakukan pertemuan dengan artis Raffi Ahmad terkait kerjasama dalam acara karnaval Rans Carnival Pemerintah berharap melalui acara ini masyarakat makin cinta pada produk khus...
Chomel Cinta Terakhir Chord

Chomel Cinta Terakhir Chord

papar berkaitan - pada 26/2/2020 - jumlah : 277 hits
Am G F E Am E Am Telah lama aku mencariAm DmCinta terakhir untuk diri kuE FTapi tiada yang seperti duluDm E AmTak mungkin serupa dengan muEDm C BKu mencari pohon cinta Gyang rendangC EmUntuk ku berteduh AmselamanyaFWalaupun kini kau tiada E...
Para Isteri Apa Beza Hidayah Dengan Bunga Cinta Lestari

Para Isteri Apa Beza Hidayah Dengan Bunga Cinta Lestari

papar berkaitan - pada 24/2/2020 - jumlah : 356 hits
Perbezaan utama Hidayah dengan BCL ialah BCL cun giler hahaha ok itu joke ajer Persamaan Hidayah dan BCL ialah keduanya boleh dikategorikan dalam bidang hiburan walaupun Hidayah tidak terlibat secara langsung Namun mereka berdua adalah sumb...
High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

The Evolution Of Adult Entertainment

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl

Ministers Hit Out At Us Academic S Safety Claim

What You Should Know About New Construction Plumbing



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Masak Lemak Ikan Bawal Cermin Dengan Belimbing Buluh

Utilizing Crowdfunding For Business

Pemandu E Hailing Pengguna Muslim Wajiib Abaikan Grab Kenyataan Media Ppim 26 04 2024

Selamat Bersara Contoh Ucapan Hari Persaraan Poster

Juyaya Semun Ngintu Gawai Chord

Bahaya Kemiskinan By Dr Hm Rakib S H Pekanbaru Riau