Ar Radhi Oud Amber Perfume Kekal Wangi Sepanjang Hari



Hello pembaca kesayangan,
Harini Misz-ella nak kongsikan tentang perfume ataupun minyak wangi.
Hukum memakai wangian termasuklah minyak wangi adalah sunat. Ianya adalah tradisi yang sangat digalakkan dalam kehidupan masyarakat Islam malah Rasulullah SAW sendiri dikatakan mencintai bau-bauan wangi.

Sejujurnya, Misz-ella adalah peminat apa sahaja yang berbau wangi ~ baik pati aromaterapi untuk mewangikan rumah mahupun minyak wangi yang dipakai pada diri sendiri ~ dari bangun tidur sampai lah mahu tidur semula, sentiasa mahu mewangikan diri. Koleksi botol-botol minyak wangi terpakai banyak dalam rumah ni, membuktikan betapa obsessed nya saya pada minyak wangi. Satu perkara yang Misz-ella perasan ialah minyak wangi yang digunakan sentiasa berkait dengan keperibadian seseorang.
Masa muda-muda dulu, Misz-ella suka minyak wangi yang baunya 'manis' sweet-sweet gitu .. sebaik usia mencapai tahap kematangan yang berbeza, Misz-Ella mula memilih minyak wangi yang lebih kuat aromanya ~ a bit manly but still appealing and sexy *LOL* Ye betul .. saya peminat minyak wangi lelaki.
Baru-baru ini Misz-ella telah diperkenalkan dengan minyak wangi Ar-Radhi Oud Amber Perfume, minyak wangi tanpa Alkohol keluaran tempatan.

Ar-Radhi Oud Amber Perfume mula diperkenalkan kepada umum pada tahun 2017 oleh pengasasnya, Dato' Radzi Mansor yang juga merupakan  CEO untuk A&M Berkat Travel & Tours. Kembara Dato' Radzi ke Kota suci Mekah telah menimbulkan rasa cinta beliau terhadap koleksi minyak wangi Arabian Oud.
Beliau telah mengambil inisiatif untuk mencipta minyak wangi beliau sendiri yang diinspirasikan dari pati oud dengan menggabungkan citarasa masyarakat Asia dan Barat.
 Perkara pertama yang terdetik di hati sebaik menerima minyak wangi ini ialah ~ wow cantik nya packaging .. nampak mewah dan berkualiti.


Mula-mula sedikit ragu kerana minyaknya berwarna biru *jarang saya jumpa minyak wangi berwarna biru*



Ar-Radhi Oud Amber Perfume adalah perfume unisex yang menggunakan oud sebagai bahan utamanya. Oud adalah pati minyak yang dihasilkan dari kayu gaharu. 
Pokok gaharu atau agarwood hidup subur di Hutan Hujan Tropika dan antara pokok paling berharga kerana hampir kesemua bahagian pokok gaharu iaitu dari batang, dahan, ranting, kulit, daun dan bunga digunakan secara meluas dalam industri kecantikan, ubat-ubatan, sabun, losyen, wangian dan pelbagai lagi. Kayu gaharu menghasilkan minyak pati gaharu dikenali sebagai Oud. Oud dikatakan minyak yang paling mahal di dunia dan sentiasa menjadi pilihan golongan bangsawan. Oud juga digelar liquid of gold dan harga oud mencecah 1.5 kali ganda dari harga emas semasa.
Oud sangat terkenal di Timur Tengah malah digelar minyak dari Syurga. Rasulullah SAW juga dikatakan sering menggunakan oud.

Selain dari itu, Ar-Radhi Oud Amber Perfume juga diperkayakan dengan aroma amber yang terkenal dengan kehangatan dan kemanisan baunya persis madu.
Mula-mula spray .. wangi! Pada pendapat Misz-ella, aroma segar Ar-Radhi Oud Amber perfume ini sangat unik - bau-bauan segar dari alam semulajadi seperti dedaun, kayu *earthy smell* dan ada sedikit aroma manis di penghujungnya *sweet lah perfume ni* ..

Makin lama guna makin suka. Ar-Radhi Oud Amber Perfume adalah BEBAS ALKOHOL, tahan lama (hampir 12 jam) dan meninggalkan bau yang menenangkan  minda. 

Ar-Radhi Oud Amber Perfume sentiasa menjadi pilihan Misz-ella untuk 'outdoor' iaitu ketika menjalankan aktiviti riadah dan lasak kerana aroma wangi nya kekal segar meskipun  tubuh badan kita mengalami perubahan suhu akibat perpeluhan dan sebagai nya.
Harga sebotol Ar-Radhi Oud Amber Perfume 30ml ini adalah RM150 sahaja *termasuk pos*. Buat sesiapa yang sedang mencari perfume yang lain dari yang lain, baik untuk diri sendiri mahupun untuk dijadikan hadiah kepada kesayangan, Misz-ella recommend perfume ni. Unisex Ok .. sesuai digunakan baik lelaki atau perempuan. Jimat, kan!

Ar-Radhi Oud Amber Perfume boleh didapati secara online di Instagram Arradhi Parfumes atau WhatsApp no telefon 017-7539106 ataupun boleh juga beli dari Misz-ella di no telefon 016-6223138. 

Ar-Radhi Oud Amber Perfume Unik dan Best! Gunakan tanpa was-was, ok.

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://misz-ella.blogspot.com/2019/10/ar-radhi-oud-amber-perfume-kekal-wangi.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hari Tanpa Bayangan Di Jateng Jatim Sepanjang Oktober Ini Daftar Wilayahnya

Hari Tanpa Bayangan Di Jateng Jatim Sepanjang Oktober Ini Daftar Wilayahnya

papar berkaitan - pada 10/10/2019 - jumlah : 182 hits
Hari tanpa bayangan merupakan fenomena alam langka Matahari akan ada tepat di atas garis khatulistiwa Beberapa Wilayah Indonesia akan mengalaminya pada Oktober ini
Makanan Superfood Terbaik Untuk Kekal Bertenaga Sepanjang Masa

Makanan Superfood Terbaik Untuk Kekal Bertenaga Sepanjang Masa

papar berkaitan - pada 8/10/2019 - jumlah : 626 hits
Makanan superfood terbaik untuk kekal bertenaga sepanjang masa Assalamualaikum dan salam sejahtera Semalam ada 1 post aku di facebook berkaitan dengan superfood Al kisahnya ramailah yang bertanyakan apakah Jenis jenis Makanan Superfood ni N...
Tinggal 18 Hari Jokowi Larang Menteri Ambil Keputusan Strategis

Tinggal 18 Hari Jokowi Larang Menteri Ambil Keputusan Strategis

papar berkaitan - pada 2/10/2019 - jumlah : 136 hits
Tinggal 18 Hari Jokowi Larang Menteri Ambil Keputusan Strategis Hal ini pun berlaku bagi menteri yang diangkat menjadi Pelaksana Tugas Larangan ini juga berlaku untuk kebijakan yang sifatnya penting kecuali mendapat izin dari Jokowi dan JK
Hadiri Perayaan Hari Batik Di Solo Presiden Jokowi Membatik Bersama 500 Warga

Hadiri Perayaan Hari Batik Di Solo Presiden Jokowi Membatik Bersama 500 Warga

papar berkaitan - pada 2/10/2019 - jumlah : 179 hits
Jokowi yang mengenakan batik lengan panjang coklat membubuhkan batik cap dengan motif Sekar Jagad di atas lembaran kain putih
Singapura Mengikut Langkah Malaysia Menguatkuasakan Akta Antiberita Tidak Benar Hari Ini

Singapura Mengikut Langkah Malaysia Menguatkuasakan Akta Antiberita Tidak Benar Hari Ini

papar berkaitan - pada 2/10/2019 - jumlah : 263 hits
Akta Antiberita Tidak Benar diluluskan oleh kerajaan Malaysia pada April 2018 sebelum PRU 14 Ia menerima kritikan kerana dilihat sebagai akta yang menyekat kebebasan bersuara dan menghukum penyebaran berita yang tidak selari dengan lidah ra...
Protes Ketika Sambutan Hari Kebangsaan Bertukar Ganas Penunjuk Perasaan Ditembak Dari Jarak Dekat

Protes Ketika Sambutan Hari Kebangsaan Bertukar Ganas Penunjuk Perasaan Ditembak Dari Jarak Dekat

papar berkaitan - pada 2/10/2019 - jumlah : 251 hits
Hong Kong Seorang lelaki dipercayai peserta protes anti kerajaan di sini didakwa ditembak di dada oleh pihak polis ketika satu pertembungan antara dua pihak terbabit Kejadian tersebut dikatakan berlaku ketika ribuan peserta berkumpul menyua...
Member Im Saya Dapat Trafik Tinggi Di Blognya Walaupun Pada Hari Ahad Setelah Mencuba Teknik Ini

Member Im Saya Dapat Trafik Tinggi Di Blognya Walaupun Pada Hari Ahad Setelah Mencuba Teknik Ini

papar berkaitan - pada 2/10/2019 - jumlah : 262 hits
Alhamdulillah dah 2 minggu saya menggunakanbanyak tips tentang copywriting marketingdalam facebook Tak sangka dapat banyak respond pulak dan ada juga yang tanya macammana nak gunakankaedah tersebut yang bertanya sehingga 3 4 kalitentang per...
Ada Demo Buruh Jalan Sekitar Dpr Hari Ini Kembali Ditutup

Ada Demo Buruh Jalan Sekitar Dpr Hari Ini Kembali Ditutup

papar berkaitan - pada 2/10/2019 - jumlah : 150 hits
Ada Demo Buruh Jalan Sekitar DPR Hari Ini Kembali Ditutup Kabid Humas Polda Metro Jaya Kombes Raden Prabowo Argo Yuwono menambahkan ribuan personel gabungan dikerahkan guna mengamankan aksi ini
Koleksi Ucapan Hari Jadi Lawak Untuk Ibu Islamik Etc

Koleksi Ucapan Hari Jadi Lawak Untuk Ibu Islamik Etc

papar berkaitan - pada 2/10/2019 - jumlah : 496 hits
Ucapan Hari Jadi lawak You are gradually getting to the top of the hill It s better than being buried under it No one will stop tonight from eating your favorite items I wish you a happiest birthday ever So it s another birthday with you St...
Pm Anwar Meets With Indonesia S Finance Minister For Discussions In Riyadh

Nga Kor Ming S Influence In Dap On The Rise

Gear Up For Standard 1 Registration

Irma Hasmie Enggan Komen Status Perkahwinan Apa Yang Penting Allah Jaga Hati Fikiran Kami

Senarai Cawangan Atm Bank Islam Di Seluruh Negeri Kelantan

Panduan Dan Cara Atasi Sembelit Bagi Dewasa Kanak Kanak Dan Selepas Bersalin

Salah Besar Kalau Kembali Kepada Quran Dan Sunnah Saja Tambah Ulil Amri

Suami Tukang Masak Dadah Isteri Tolong Edar



5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Racun Rihanna Slot Samarinda TV3


There Is An Awakening

2 Aidilfitri 2024

Optimizing Your Twitter Feed Strategies For Positive Content Filtering

Life Begin At 40

Perubahan Bila Masuk 40an

Adapting To Consumer Behavior