Aquaman Filem Best Mummy Dah Tengok Jom Baca Sinopsis Aquaman


AQUAMAN FILEM BEST, MUMMY DAH TENGOK ! JOM BACA SINOPSIS AQUAMAN - Seronok dapat tonton FILEM AQUAMAN. Kebetulan, mummy terjah CITTA MALL dan terus tanya MBO cerita apa yang avalaible. Tup tup... AQUAMAN katanya. Apa lagi...teruslah beli. Kebetulan sangat, kena pulak dengan time hari kerja dan waktu rehat (waktu rehat mummy tak fixed) memang best tengok AQUAMAN ! Selesa dan tak berebut seat pun.
Filem Aquaman 2018 filem superhero yang diadaptasi dari karakter DC Comics arahan James Wan selaku sutradara dan penulis cerita bersama Geoff Johns dan Will Beall dari komik berjudul Aquaman karya Paul Norris dan Mort Weisinger.

AQUAMAN FILEM BEST, MUMMY DAH TENGOK ! JOM BACA SINOPSIS AQUAMAN
Ada yang tanya mummy FILEM AQUAMAN ni sesuai ke bawa budak tengok?  Cerita dewasa ni, selalunya mummy tengok waktu rehat (hari kerja). Selalu 'me time' sengsorang...memang dari dulu macam tu. Mana ada kesempatan, jommmm. Aturkan langkah gituuuu hahaha. FILEM AQUAMAN ni, anak mummy tak berapa sangat gemar cerita ganas (P13) tak lah ganas mana. Tapi sound efek lawan-lawan tu..depa kekadang terkejut dan boleh takut. Wayang pun boleh tahan gelapnya kan. Itu anak kami lah, kalau anak korang dah biasa movie macam ni. Boleh je kot bawa. BEST ke FILEM AQUAMAN ni? AQUAMAN FILEM BEST, MUMMY DAH TENGOK ! JOM BACA SINOPSIS AQUAMAN




FILEM AQUAMAN ni, biasalah awal-awal tu, ada part best cinta-cintun, happy life dan tetiba ada part sedih. Menangis sekejap mummy dalam MBO Cinema tu huhu. Hati tisu ko !
AQUAMAN (Arthur Curry) merupakan anak kepada Tom Curry dan Queen Atlanna lakonan oleh Nicole Kidman (Queen of Atlantis). Bapanya seorang penjaga rumah api di daratan. Manakala, maknya orang yang hidup di dalam laut (ala-ala ikan duyung gitu).


Queen Atlanna terdampar di daratan (lari dari kena kahwin), Tom Curry terjumpa dan menyelamatkannya. Pada awal-awal perkenalan, banyak babak kelakar dari Queen of Atlantis ni. Beliau makan ikan dalam akuarium, pecahkan tv dan banyak lagi.

Hubungan mereka bahagia, sehingga dikurniakan seorang anak yang bernama Arthur Curry !
Setelah AQUAMAN (Arthur Curry) berumur beberapa tahun, askar-askar puak Atlantis dapat menjejaki Queen of Atlantis ini. 

Demi untuk keselamatan suami dan anaknya, Queen Atlanna ini kembali ke tempat asalnya. Sob...sob..sob..

Pesannya kepada suami, tunggu beliau di hujung jambatan di mana laut tempat mereka berjumpa. Pasti kelak, akan berjumpa lagi di situ.
Sedihnya...anak dan laki ke tinggalkan..Masa ni, memang mummy nangis okayyy !

Kehidupan AQUAMAN (Arthur Curry) di besarkan oleh ayahnya, tetapi bakat ibunya tetap ada dalam diri AQUAMAN (Arthur Curry). AQUAMAN (Arthur Curry) boleh bercakap dengan kehidupan dalam laut, ada kuasa yang sangat kuat untuk membantu orang ramai. 
Tetapi..Beliau tidak menyalahgunakan kehebatan yang beliau ada.
Oleh kerana tersebar kisah AQUAMAN (Arthur Curry). Ada warga laut datang ke darat mencari AQUAMAN (Arthur Curry). 

Meera (warga laut) mencari AQUAMAN (Arthur Curry) untuk membantu kehidupan warga laut dari kejahatan adik AQUAMAN (Arthur Curry) iaitu King Orm. Meera ini, meruapakan tunangan kepada King Orm (dah macam kisah mak AQUAMAN pulak..ada pulak depa berdua ni jatuh cinta kang). Hahaha dalam hati mummy tetiba terdetik gitu !
Mera merayu AQUAMAN kembali ke Atlantis untuk selamatkan warga Atlantis dan dapatkan hak AQUAMAN iaitu KING OF ATLANTIS. 
Terbahak-bahak si AQUAMAN tu gelak masa ni, ye lah dia lama duduk kat daratan kan? Nak kisah apa tentang dunia Atlantis tu, lelagi nak rebut kuasa ! Memang dia tak KUASA !

Atas sebab tertentu AQUAMAN bersetuju untuk memimpin rakyatnya dengan melawan adiknya sendiri (lain bapa), King Orm yang berusaha untuk menyatukan tujuh kerajaan dan melawan dunia permukaan.
Apa yang berlaku selepas itu? Dapatkah AQUAMAN gelaran KING OF ATLANTIS? Bagaimana pula situasi maknya? Masihkah hidup di dunia Atlantis atau sudah mati? Kenapa mereka nak berperang dengan dunia darat? 
Part perang dengan DUNIA darat ni, memang ada logik akal sangat. Kehidupan laut kita memang sudah di cemari oleh kita sendiri yang berada di daratan, kan?
Haaaa...memang bestlah cerita AQUAMAN ni dari awal hingga akhir, tak ada part bosan langsung !
Kalau korang nak tahu cerita seterusnya..korang kena tengok AQUAMAN ni sendiri.
Jom kita layan gambar dan kostum cantik dalam filem AQUAMAN.

Misi Mencari Trisula King Atlan

Perang !!
 Vulko Si Penjaga AQUAMAN
PELAKON AQUAMAN
Pelakon Aquaman terdiri dari Jason Momoa , Amber Heard , Willem Dafoe, Patrick Wilson, Dolph Lundgren , Yahya Abdul-Mateen II dan Nicole Kidman .
HARGA TIKET WAYANG AQUAMAN

Harga tiket wayang mummy MBO CITTA Mall untuk filem AQUAMAN ialah RM15.25. Setiap ringgit tu ada point, sok kalau banyak boleh redeem po corn FREE atau tiket FREE hahaha.

Berapa bintang untuk filem ini? 5/5 mummy bagi..yeaaaayyy !



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.azlindaalin.com/2018/12/aquaman-filem-best-mummy-dah-tengok-jom-baca-sinopsis-aquaman.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Filem Aquaman Arahan James Wan Beri Pengalaman Pengembaraan Menakjubkan Kepada Penonton

Filem Aquaman Arahan James Wan Beri Pengalaman Pengembaraan Menakjubkan Kepada Penonton

papar berkaitan - pada 12/12/2018 - jumlah : 514 hits
Filem AQUAMAN Arahan James Wan Beri Pengalaman Pengembaraan Menakjubkan Kepada Penonton Assalammualaikum semua Hari ini ruby ingin berkongsi pengalaman menonton filem terbaik 2018 iaitu AQUAMAN Belum apa apa lagi dah filem terbaik Ya betul ...
Siapakah Mandikan Jenazah Nabi Saw Ramaikan Yang Tak Tahu Kisah Ini Jom Baca

Siapakah Mandikan Jenazah Nabi Saw Ramaikan Yang Tak Tahu Kisah Ini Jom Baca

papar berkaitan - pada 22/12/2018 - jumlah : 310 hits
Siapa Mandikan Jenazah Nabi SAW Ini Jawapan Mufti KL Yang Ramai Tak Tahu Pernah tertanya siapakah sahabat bertuah yang dapat mandikan jenazah manusia mulia kekasih kita semua Nabi Muhammad SAW Ini jawapan dari Mufti KL yang ramai tak tahu T...
Fakta Menarik Filem Aquaman

Fakta Menarik Filem Aquaman

papar berkaitan - pada 17/12/2018 - jumlah : 1031 hits
Fakta Menarik Filem Aquaman 2018 Menutup tirai 2018 kita dihidangkan dengan sebuah lagi filem bertemakan superhero yang diadaptasi dari komik DC yang kini menjadi sebahagian daripada DC Extended Universe semakin digemari selepas kemunculann...
Jom Baca Novel Sungguh Aku Cinta

Jom Baca Novel Sungguh Aku Cinta

papar berkaitan - pada 10/12/2018 - jumlah : 440 hits
Novel ni dikarang oleh ANIS AYUNI dan Mama Yan sangat tergoda dangan penceritaan dan lenggok bahasa yang digunakan Mama Yan beli secara atas talian sahaja di Google Apps sebab malas nak tambah kapasiti rak buku lagi dah Mama Yan baca Novel ...
Aquaman Kini Jadi Filem Warner Bros Paling Tinggi Kutipan Di China

Aquaman Kini Jadi Filem Warner Bros Paling Tinggi Kutipan Di China

papar berkaitan - pada 22/12/2018 - jumlah : 266 hits
Aquaman kini sudah menjadi filem Warner Bros dengan kutipan tertinggi di China Menurut satu kenyataan media daripada Warner Bros Aquaman kini sudah mengutip USD209 5 juta di China Hal ini sekaligus menjadikan kutipan itu sebagai kutipan ter...
100 Buah Buku Yang Saya Baca Pada Tahun 2018

100 Buah Buku Yang Saya Baca Pada Tahun 2018

papar berkaitan - pada 29/12/2018 - jumlah : 509 hits
Assalamualaikum dan selamat sejahtera Tirai tahun 2018 bakal berlabuh beberapa hari sahaja lagi Pastinya kita akan menilai muhasabah dan meneliti semula azam dan sasaran yang telah kita tetapkan sama ada tercapai atau sebaliknya Salah satu ...
Hukum Troll Haram Baca Dulu Penjelasan Sebenar Mufti Wilayah Sebelum Marah Marah

Hukum Troll Haram Baca Dulu Penjelasan Sebenar Mufti Wilayah Sebelum Marah Marah

papar berkaitan - pada 29/12/2018 - jumlah : 578 hits
Semalam Berita Harian melaporkan hukum troll haram dan membayangkan perkara itu diungkapkan oleh Mufti Wilayah Laporan itu membuatkan netizens mengecam Mufti Wilayah Ini kerana sesetengah dari mereka menyangka hukuman itu mungkin diperbinca...
Betulkah Doa Makan Yang Biasa Kita Baca Itu Tidak Sunnah

Betulkah Doa Makan Yang Biasa Kita Baca Itu Tidak Sunnah

papar berkaitan - pada 29/12/2018 - jumlah : 335 hits
Assalam Bab makan merupakan suatu bab yang sentiasa menarik bagi mana2 makhluk hidup sekalipun di alam semesta ini Kerana Allah sebagai Pencipta yang menjadikan makhluk2 Nya hidup dengan keperluan kepada makanan kecuali para Malaikat Nikmat...
Ikatan Dai Aceh Undang Jokowi Prabowo Uji Kemampuan Baca Alquran

Ikatan Dai Aceh Undang Jokowi Prabowo Uji Kemampuan Baca Alquran

papar berkaitan - pada 30/12/2018 - jumlah : 274 hits
Tujuan kegiatan ini untuk mengakhiri politik identitas yang menurutnya sudah dimainkan tim tertentu jelang Pilpres 2019 Rencananya akan dilaksanakan di Masjid Raya Baiturrahman Banda Aceh pada tanggal 15 Januari 2019
Igp Chief Editor Of English Portal To Be Questioned Over Forest City Casino Claim

8 Tip Tingkatkan Sales Homestay Anda

Cara Memasarkan Homestay Anda

Dapatkan Porsche Design Honor Magic6 Rsr Di Honor Experience Store Terpilih Pada 5 Mei

Overcoming Funding Challenges

Samsung Knox Empowering Consumer Security In The Galaxy A55 5g

Dr Zaliha Terus Kunci Mulut Berkaitan Titah Adendum Minta Rujuk Ulasan Pm

Moisturizer Terbaik 2024 Tekstur Water Based 9 Kebaikan Yang Sesuai Untuk Semua Jenis Kulit



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan


Satu Kesulitan Tidak Mungkin Menang Melawan Dua Kemudahan Tetap Optimis

Nostalgia Bedak Sejuk

Lima Gandingan Makanan Hebat Untuk Pemakanan Sihat Dari Susan Bowerman

Nasi Briyani Kukus Padu Sedap Uii Percuma Ayam Briyani Untuk Ibu Mengandung Patutla Ramai Beratur Beli

Experience The Bee Heat Ac Difference Experience Superior Comfort

Dua Lelaki Warga Asing Empat Lari 70 Meter Sahaja