Anak Saya Tak Ada Sawan Lelaki Itu Memang Panas Baran Suka Pukul Ibu Nur Aisyah Aleya


Bermula dari kehilangan dan kemudian ditemui meninggal dunia dalam keadaan tragis, ibu kepada kanak-kanak Nur Aisyah Aleya akhirnya memberikan kenyataan.
“Naluri saya kuat mengatakan anak saya sudah tiada apabila anak lelaki suspek berusia empat tahun memberitahu Aleya dah mati,” kata Rosmaliah Samo kepada Berita Harian.
Rosmaliah, 31 tahun adalah ibu kepada Nur Aisyah Aleya Abdullah, 3, yang mayatnya ditemui dibuang di Jalan Gunung Raya semalam.

Rasa tidak sesuatu tidak kena. Diberitahu Aleya telah diserahkan kepada orang lain Ibu ini berkata, dia mula berasa ‘sesuatu’ apabila berkunjung ke rumah pasangan suami isteri yang mengasuh anaknya itu di kuarters hospital pada 22 Februari. Dia bagaimana pun dimaklumkan yang mereka sudah menyerahkan Nur Aisyah Aleya kepada orang lain.
“Kawan lelaki (suspek) ada datang ke hostel (asrama) berhampiran tempat kerja berjumpa saya, namun berdolak dalih memberitahu anak saya sihat di bawah jagaannya dan dia akan bawa bertemu saya tidak lama lagi.
Berkenalan 4 bulan lalu Rosmaliah memberitahu bahawa dia dan suspek berkenalan empat bulan lalu. Suspek juga membawanya pulang tinggal rumah serta memperkenalkan Rosmaliah sebagai rakan kepada isterinya yang juga jururawat.
Hubungan baik dengan isteri suspek sehingga dia mula mengesyaki sesuatu Rosmaliah berkata, sepanjang tinggal di kuarters hospital itu, hubungannya dengan isteri kawan lelakinya adalah baik, namun isterinya mula mengesyaki sesuatu selepas mereka kerap berbalas mesej.
27 Januari kali terakhir bertemu Nur Aisyah Aleya Dia kemudian keluar dari rumah berkenaan sejak 27 Januari lalu untuk bekerja di kedai makan berkenaan dan sepanjang tempoh itu dia tidak pernah bertemu Nur Aisyah Aleya.

Rindu anak tetapi dimaklumkan tiada dalam jagaan mereka Disebabkan rindu untuk bertemu dengan anak, Rosmaliah telah pergi ke rumah suspek dan isteri pada 22 dan 23 Februari lalu. Tetapi dia kecewa apabila dimaklumkan Nur Aisyah Aleya tiada dalam jagaan mereka.
Enggan kembali kerana tidak beritahu di mana Aleya “Pada 28 Februari lalu, kawan lelaki dan isterinya datang bertemu saya dan memujuk kembali tinggal bersama mereka, tetapi saya enggan kerana mereka tidak mahu memberitahu di mana anak saya berada,” katanya.
Foto: Berita RTM Suspek pernah menampar Aleya berkali-kali di depan mata Rosmaliah mendakwa, sepanjang tinggal di kuarters berkenaan, anaknya pernah ditampar beberapa kali di depan matanya malah dia pernah dipukul lelaki itu.
Selain itu, seluruh badan anaknya juga pernah ada kesan lebam dan kesan dicucuh api rokok selain kulitnya melecur seperti disiram air panas.
“Ketika tinggal bersamanya di kuarters itu, saya cuba untuk melarikan diri tetapi lelaki itu menghalang dan meletakkan mangga pada pintu rumah.
“Isterinya (suspek) pernah memberitahu yang suaminya juga pernah membawa perempuan lain pulang dan tinggal bersama di kuarters itu sebelum ini menyebabkan saya tak kisah apabila dia bawa saya pulang ke rumah itu.
Dia panas baran, suka pukul kalau tak ikut cakap “Dia seorang yang panas baran dan suka pukul kalau tak ikut cakap dia malah isterinya juga pernah menjadi mangsa dan saya kurang yakin isterinya terbabit bersubahat dalam perkara ini,” katanya.

Aleya tidak pernah ada penyakit sawan Rosmaliah berkata, selama ini anaknya tidak pernah mempunyai penyakit sawan seperti yang didakwa suspek dan mungkin itu alasan yang diberikannya sebaik melihat anak saya sudah meninggal.
Rosmaliah dijangka membuat ujian asid deoksiribonukleik (DNA) di Hospital Langkawi, untuk membantu siasatan pihak berkuasa.
Artikel berkaitan: Hanya Cebisan Rambut Dan Tengkorak Aisyah Di Temui. Terbongkar Selepas Ibu Buat Laporan Polis
Sumber: Berita Harian
The post “Anak Saya Tak Ada Sawan. Lelaki Itu Memang Panas Baran & Suka Pukul.”-Ibu Nur Aisyah Aleya appeared first on Pa&Ma.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://majalahpama.my/anak-saya-tak-ada-sawan-lelaki-itu-memang-panas-baran-suka-pukul-ibu-nur-aisyah-aleya/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Mama Mai Ambik Adik Ibu Mimpikan Nur Aisyah Aleya Rupa Rupanya Anaknya Sudah Meninggal Dunia Ketika Itu

Mama Mai Ambik Adik Ibu Mimpikan Nur Aisyah Aleya Rupa Rupanya Anaknya Sudah Meninggal Dunia Ketika Itu

papar berkaitan - pada 6/3/2019 - jumlah : 1021 hits
Kata kata budak lelaki berusia empat tahun bahawa anaknya sudah mati membuatkan Rosmaliah Samo 32 mengesyaki anaknya sudah meninggal dunia pada 22 Februari lalu nbsp Rosmaliah kemudian datang pada keesokan hari ke rumah pasangan terbabit di...
Coretan Mufti Wp Dr Zulbakri Buat Anak Syurga Allahyarham Adik Nur Aisyah Aleya

Coretan Mufti Wp Dr Zulbakri Buat Anak Syurga Allahyarham Adik Nur Aisyah Aleya

papar berkaitan - pada 8/3/2019 - jumlah : 831 hits
Firman Allah SWT Dan sesungguhnya Kami jadikan untuk neraka jahanam banyak dari jin dan manusia yang mempunyai hati tidak mahu memahami dengannya dan yang mempunyai mata tidak mahu melihat dengannya dan yang mempunyai telinga tidak mahu men...
Demam Tak Kebah Sekejap Ok Sekejap Panas Tak Sangka Anak Kena Sawan Tarik

Demam Tak Kebah Sekejap Ok Sekejap Panas Tak Sangka Anak Kena Sawan Tarik

papar berkaitan - pada 8/3/2019 - jumlah : 882 hits
Sawan demam biasanya berlaku pada kanak kanak berumur 6 bulan hingga 6 tahun dan khususnya anak kecil yang baru bertatih Lebih kurang 1 dalam 25 orang kanak kanak akan mengalami sawan demam sekurang kurangnya sekali Sebahagian kanak kanak i...
Anak Saya Takde Sawan Terkini Polis Jumpa Sesuatu Di Toto Milik Aleya Dalam Bilik

Anak Saya Takde Sawan Terkini Polis Jumpa Sesuatu Di Toto Milik Aleya Dalam Bilik

papar berkaitan - pada 7/3/2019 - jumlah : 493 hits
Berikutan kes kem4tian Nur Aisyah Aleya Abdullah yang may4tnya ditemui dibuang di Langkawi ibunya tampil memberikan kenyataan Naluri saya kuat mengatakan anak saya sudah tiada apabila anak lelaki suspek berusia empat tahun memberitahu Aleya...
Kehilangan Nur Aisyah Aleya Terjawab

Kehilangan Nur Aisyah Aleya Terjawab

papar berkaitan - pada 7/3/2019 - jumlah : 1072 hits
LANGKAWI Mayat Nur Aisyah Aleya Abdullah 3 yang hilang ketika dalam jagaan pengasuhnya di Kuarters Hospital Langkawi hujung bulan lalu ditemui di Gunung Raya pagi ini
Tanam Kesum Tak Perlu Siram Hari Hari Ibu Anak 3 Ni Kongsikan Caranya Memang Mudah

Tanam Kesum Tak Perlu Siram Hari Hari Ibu Anak 3 Ni Kongsikan Caranya Memang Mudah

papar berkaitan - pada 5/3/2019 - jumlah : 588 hits
Bercerita tentang apa tujuan ramai antara kita menanam pokok kunyit cili kesum dan sebagainya di laman rumah rasanya semua tahu Tanam Kesum Tak Perlu Siram Hari hari Ibu Anak 3 Ni Kongsikan Caranya Memang Mudah
Bilik Tidur Itu Privasi Laki Bini Je Walau Anak Sekalipun Tak Boleh Suka Suka Masuk

Bilik Tidur Itu Privasi Laki Bini Je Walau Anak Sekalipun Tak Boleh Suka Suka Masuk

papar berkaitan - pada 25/2/2019 - jumlah : 424 hits
Ramai yang tidak peka dengan isu masuk bilik pasangan suami isteri tanpa kebenaran Ramai juga yang mengambil remeh perkara ini terutama sekali apabila yang memasuki bilik itu adalah kanak kanak Ibu bapa seharusnya mengambil perhatian dan se...
Suspek Kes Bunuh Nur Aisyah Kaki Pukul

Suspek Kes Bunuh Nur Aisyah Kaki Pukul

papar berkaitan - pada 6/3/2019 - jumlah : 917 hits
NORLIDA AKMAR IDROS 06 Mac 2019 6 54 PM LANGKAWI Ibu kandung kepada kanak kanak perempuan Nur Aisyah Aleya Abdullah 3 menggambarkan teman lelakinya yang ditahan
Bisikan Syaitan Itu Ternyata Lebih Halus Di Hati Dan Ibu Aliff Aziz Minta Anak Menantu Muhasabah Diri

Bisikan Syaitan Itu Ternyata Lebih Halus Di Hati Dan Ibu Aliff Aziz Minta Anak Menantu Muhasabah Diri

papar berkaitan - pada 1/3/2019 - jumlah : 635 hits
Ibu kepada penyanyi dan pelakon Aliff Aziz Siti Hafizah Sheikh Mohamad tampil menyatakan pandangan terhadap kontroversi yang tercetus sejak beberapa hari lalu Biarpun tidak menyatakan secara jelas S Hafiza selesa bermain madah dan kata kata...
Reviving Abandoned Housing Projects Is Turning Nightmare To Hope

8 Karakter Di Drama Korea Ini Bisa Jadi Contoh Bahwa Emansipasi Bukan Cuma Cita Cita Wanita Indonesia

Penyalahgunaan Kuasa Penyakauan Harta Rakyat Oleh Mahathir Wajib Didedahkan

Zus Coffee Ice Green Tea Latte

Let S Be Reasonable Tun M Don T Call The Kettle Black

Isu Buang Beras Sardin Semuanya Sudah Rosak Busuk Bekas Ahli Parlimen Kuala Krau

Membongkar Kejayaan Pembayaran Dan Pemenang Di Wecopytrade Dan Wemastertrade

Pra Pesanan Samsung Ai Tv Berpeluang Memenangi Hadiah Bernilai Rm140 000



Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia


Lunch Di Don Kari Kepala Ikan Seksyen 16 Shah Alam Shah Alam Selangor

Lotter Sumandak Cantik Chord

Selangor Ph To Continue Working With Bn Despite Likely Mca Mic Polls Snub

Mahb S Sacking Of Staff With High Medical Bill Unlawful Court Rules

Decision On Sabah Pkr Chief To Be Made Soon Says Anwar

Moira World Tour 2024 Malaysia Dipilih Sebagai Lokasi Pertama