A Trip To Langkawi

pada 16/7/2015 - jumlah : 460 hits
First time menjejakkan kaki ke Pulau Langkawi It was short yet a really wonderful trip Last minit plan Last minit booked homestay Last minit sewa kereta Last minit beli tiket feri Muka excited si baju purple merah sebab 1st time nak gi Lang...

Jom Mai Langkawi

papar berkaitan - pada 21/7/2015 - jumlah : 566 hits
Cuti Di Langkawi Salam pagi hari ke 2 di Langkawi sementara tunggu roti canai tapaw utk hanis siap aku siapkan entri blog ni santai santai aje Pulau Lagenda lembab cuacanya hujan pepagi ni sejuk sesuana buat perut cepat nak mintak makanan s...
Lama Tak Melawat Langkawi

papar berkaitan - pada 22/7/2015 - jumlah : 465 hits
kejap lagi kami akan menamatkan masa bercuti di pulau lagenda Mahsuri ni Lebih 15 tahun tak datang ke sini jadi segan silu pon ada kat pelancong luar yang dah banyak kali ke Langkawi Semalam petang borak dengan pasangan warga Australia dior...
Pantai Cenang Langkawi

papar berkaitan - pada 15/7/2015 - jumlah : 840 hits
Pantai Cenang Langkawi di persisiran pantai cenang ku pandang ke langit luasnya mengilhami terasa kecil seperti sebutir pasir sering dipijak dibolak balik oleh mereka yang berlari bermain mundar mandir kerana diri ini kecil masih pandang ke...
Jom Jalan Jalan Langkawi Nikmati Pemandangan 360 Di Sky Tour Langkawi

papar berkaitan - pada 7/7/2015 - jumlah : 817 hits
Assalamualaikum hello there Satu tarikan terbaru di Pulau Langkawi ialah Sky Tour Langkawi yang terletak di jeti feri Pekan Kuah Pengalaman menaiki belon helium di ketinggian lebih kurang 500 kaki pastinya kenangan unik BBL lalui di Pulau L...
The 10th Kfc Langkawi International Regatta Perdana 2013

papar berkaitan - pada 7/7/2015 - jumlah : 429 hits
Assalamualaikum Ohyeahh Baru berkesempatan untuk meng update blog gaya macam aku ni manusia paling busy kat muka bumi ni je Okayy About the title The 10th KFC Langkawi International Regatta Perdana 2013 What is regatta Regatta means meeting...
My China Trip Hangzhou Day 2 Historical Cultural Street Of Qinghefang

papar berkaitan - pada 4/7/2015 - jumlah : 308 hits
My China Trip Hangzhou Day 2 Historical Cultural Street of Qinghefang Aku sejak pagi di West Lake mencari Hangzhou map Memang ada tapi kesemuanya tulisan cina Habis camno Aku berjalan je lah menghala ke nak cover arah yang berlainan pulak S...
Family Trip Ke Sawarak

papar berkaitan - pada 6/7/2015 - jumlah : 426 hits
Assalamualaikum Nampaknya dah lama aku tak update blog ni ye So sementara ada masa ni aku nak share TEMPAT BEST korang boleh lawat kat SAWARAK huhu walaupun dah lama tak update tapi alhamdulillah masih ada pembaca setia blog ni ye kehkeh ma...
My China Trip Shanghai Day 2 Scammed

papar berkaitan - pada 9/7/2015 - jumlah : 474 hits
My China Trip Shanghai Day 2 Scammed Berjalan malam di Shanghai sudah maka kita pun nak mengulang Nanjing Road di siang hari pula Dapatlah gambar thermometer tu siang dan malam Istimewanya berjalan seorang ni kita boleh bertukar plan sesuka...
Trip Bajet Ke Tokyo Travel Lawak Part 8

papar berkaitan - pada 11/7/2015 - jumlah : 529 hits
Hari Kelima MrJocko di Tokyo untuk sesi Trip Bajet murah ke Jepun kali ini merupakan hari terakhir Hari Isnin 1 Jun 2015 dan malam ini kami akan bertolak pulang ke Kuala Lumpur Memandangkan ada banyak masa lagi kami putuskan untuk pusing se...
Bonus R 5000 Jogue Ca A T Queis Onlin

Lirik Campak Bintang Faizal Tahir M Nasir

Two In Five Malaysians Might Quit If Required To Work More In Office Randstad

Lumira Di Eka Heights Kehidupan Bermakna Yang Dinantikan

Lumira Eka Heights Seremban Perumahan Gaya Hidup Moden

Dap S Dilemma Red Lines And Kuala Kubu Baharu

Plaza Premium Group Expands Flight Club Dining Brand At Kuala Lumpur International Airport Terminal 1

Ustadz Yang Membodoh Bodohi Jemaahnya Kata Frans Donal Di Bali By Dr H

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

Top Instagram Influencers In Malaysia In 2024

Oh Yeah Banana Leaf Brickfields Outlet Ke3 Wajib Korang Singgah

Cyber Eco Hunt 2023 Aktiviti Tahunan Yang Wajar Diadakan Setiap Tahun Oleh Alam Flora Sdn Bhd

5 Tempat Makan Best Di Baling Wajib Singgah Qtt X Kembarojak Fam Trip

Pengalaman Menaiki Ktm Ets Pertama Kali

Embracing Diversity And Empowerment Guardian Malaysia S Celebration Of International Women S Day